Dat zei die psych gister ook.quote:
Hilarischquote:Op dinsdag 17 januari 2023 20:19 schreef engine het volgende:
[..]
Ja ik zeg het verkeerd. De eerste van vandaagze hebben net weer op rood gestaan (op GJ's voorstel) en daarna heeft Jeff ongeveer dezelfde stelling er nog een keer in gegooid. Daar is nu het drama over.
Ze heeft ruzie gehad met Esther en daarvoor straf gekregen, dus nu moet ze zich door Jeff laten beledigenquote:Op dinsdag 17 januari 2023 20:16 schreef mootie het volgende:
Geen idee waarom KimK niks mag zeggen over het communiceren van Jeff.
Volgens kimD heeft ze geen recht van spreken.
quote:
Dit gaat toch nergens meer overquote:Op dinsdag 17 januari 2023 20:22 schreef BigBreg83 het volgende:
Nee komt GJ nu met aanpassingen op zijn stelling??
Nou ja KimK is ook niet echt een ster in communicerenquote:Op dinsdag 17 januari 2023 20:21 schreef D. het volgende:
[..]
Ze heeft ruzie gehad met Esther en daarvoor straf gekregen, dus nu moet ze zich door Jeff laten beledigen
Kennelijk
Nee, klopt, maar dat ze geen mening meer mag hebben slaat nergens opquote:Op dinsdag 17 januari 2023 20:22 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nou ja KimK is ook niet echt een ster in communiceren
en wie moet er dan als politieagent bij gaan staan?quote:Op dinsdag 17 januari 2023 20:22 schreef engine het volgende:
Als iemand een waarschuwing voor roken krijgt moet zijn of haar rookwaar voor een week afgepakt worden. Jaaaaaaa tuurlijk. Echt wat een sukkels als ze hier in trappen.
Toevallig dat jij het benoemt.quote:
Preciesquote:Op dinsdag 17 januari 2023 20:23 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, klopt, maar dat ze geen mening meer mag hebben slaat nergens op
Ja dan gaan ze gewoon schooien bij andere?quote:Op dinsdag 17 januari 2023 20:22 schreef engine het volgende:
Als iemand een waarschuwing voor roken krijgt moet zijn of haar rookwaar voor een week afgepakt worden. Jaaaaaaa tuurlijk. Echt wat een sukkels als ze hier in trappen.
Nog nietquote:Op dinsdag 17 januari 2023 20:24 schreef Sestra666 het volgende:
hebben ze al gestemd voor wel of niet?
Ja gaat lachen worden. De hele loods hoort het en iedereen ontkent. Ga dat Erik maar eens uitleggen bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 20:23 schreef Verida het volgende:
[..]
en wie moet er dan als politieagent bij gaan staan?
wat een onzin verhaal.
Ik voorzie fittiesquote:Op dinsdag 17 januari 2023 20:22 schreef engine het volgende:
Nu de beslissende, voor de rest moet je echt even teruglezenquote:Op dinsdag 17 januari 2023 20:24 schreef Sestra666 het volgende:
hebben ze al gestemd voor wel of niet?
Dat is waarquote:Op dinsdag 17 januari 2023 20:23 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, klopt, maar dat ze geen mening meer mag hebben slaat nergens op
Dat walgelijke ventje krijgt zijn zin zeker.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 20:24 schreef HappyCharly het volgende:
ahhhh jeff gaat zijn zin krijgen hoor..
geen tijd voor babequote:Op dinsdag 17 januari 2023 20:24 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Nu de beslissende, voor de rest moet je echt even teruglezen
Of een snicker ruilen voor een sigaretquote:Op dinsdag 17 januari 2023 20:25 schreef engine het volgende:
En dan gaat iemand alsnog snackies halen en de rokers voeren. Echt wat een puinhoop maken ze er van. Regie lacht zich stuk.
Te grappig hoe dit gaat hequote:Op dinsdag 17 januari 2023 20:25 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dat walgelijke ventje krijgt zijn zin zeker.
Kon je uittellenquote:Op dinsdag 17 januari 2023 20:22 schreef utopia2.0 het volgende:
Ze drukken het er dus gewoon doorheen. Meneer tevreden.
even wachten op op ze nu wel genoeg stemmers hebbenquote:Op dinsdag 17 januari 2023 20:22 schreef utopia2.0 het volgende:
Ze drukken het er dus gewoon doorheen. Meneer tevreden.
Kind is niet wijzer..Zal wel weer een scheetje dwars zitten..quote:Op dinsdag 17 januari 2023 20:26 schreef BigBreg83 het volgende:
Pfff stelling van Kim kont is ook echt onzin. Sigaretten vergelijken met snoep.
De gene die rookt mag dan niet meesnoepen
Wat denk jen het is nu al drie keer nee geweest ze gaan door tot ja.quote:
slappe japquote:Op dinsdag 17 januari 2023 20:28 schreef HappyCharly het volgende:
jappie staat wel ver, echt afzijdig
Zoë is een matennaaierquote:Op dinsdag 17 januari 2023 20:28 schreef engine het volgende:
Hehe eindelijk iemand die het zegt....goed punt Zoë!
Staat al de hele avond ongeïnteresseerd rond te kijken. Die blijft gewoon op rood staan.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 20:28 schreef HappyCharly het volgende:
jappie staat wel ver, echt afzijdig
Beetje geven en nemen, als je ook wilt snoepen dan snoep je maar van je sigarettenquote:Op dinsdag 17 januari 2023 20:26 schreef BigBreg83 het volgende:
Pfff stelling van Kim kont is ook echt onzin. Sigaretten vergelijken met snoep.
De gene die rookt mag dan niet meesnoepen
Domme blaaskaak die met iedereen meelult.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 20:28 schreef Harry het volgende:
Isaac zegt heel veel, maar ook niks.
Hij wil heel graag gezien worden. Staat ook apart van de groep de hele tijd.
Ja maar dat was ze al. Zoe hobbelt van het ene groepje naar het andere groepjequote:
quote:Op dinsdag 17 januari 2023 20:30 schreef engine het volgende:
![]()
Stelletje idioten.
JW heeft niet gestemd dus stemming ongeldig.
quote:Op dinsdag 17 januari 2023 20:31 schreef KinKiJan het volgende:
Wat een slappe bende, geef de kleuters een snoepje en er komen peuken![]()
Ongelooflijk....quote:Op dinsdag 17 januari 2023 20:31 schreef engine het volgende:
Geen goed woord voor over. Echt heel heel heel dom.
300%
quote:Op dinsdag 17 januari 2023 20:31 schreef KinKiJan het volgende:
Wat een slappe bende, geef de kleuters een snoepje en er komen peuken![]()
Snoep, chipsquote:Op dinsdag 17 januari 2023 20:32 schreef HappyCharly het volgende:
Maar waarom switchen dan mensen zoals Mirthe, wat is er voor haar nu ineens een doorslaggevend argument?
Niet te volgen dit
alleen heeft het geen zin. Die blaaskaak heeft gewonnen slappe manager die dit toelaatquote:
quote:Op dinsdag 17 januari 2023 20:32 schreef utopia2.0 het volgende:
Heeft die kleuter toch zijn zin gekregen. Walgelijk
Snoepjesquote:Op dinsdag 17 januari 2023 20:32 schreef HappyCharly het volgende:
Maar waarom switchen dan mensen zoals Mirthe, wat is er voor haar nu ineens een doorslaggevend argument?
Niet te volgen dit
#teamJWquote:Op dinsdag 17 januari 2023 20:33 schreef KinKiJan het volgende:
[..]Ja het zijn allemaal kleuters, JW zei het correct!
quote:Op dinsdag 17 januari 2023 20:33 schreef Dutchrealitytv het volgende:
Je kan zeggen van Wanda en Jasper wat je wil maar tonen wel ruggengraat bleven op rood staan tot tegenstelling van Kim W en Kenzy
Het is er toch door nu?quote:Op dinsdag 17 januari 2023 20:34 schreef engine het volgende:
Hopelijk morgen weer stemmen over tabak
Ja morgen nog een stemming om het weer af te lassenquote:
quote:Op dinsdag 17 januari 2023 20:35 schreef HappyCharly het volgende:
Maar morgen kunnen niet rokers alsnog een stelling erin gooien en kan er weer besloten worden dat er toch niet gerookt mag worden..
raaaaaaar
Hou op met mequote:Op dinsdag 17 januari 2023 20:35 schreef engine het volgende:
[..]
Ja morgen nog een stemming om het weer af te lassen
Wendy nu helemaal pissig, want ja, nu is door een extra stelling de film die ze niet wilde, de film geworden.quote:
Morgen opnieuw in de groep gooien danquote:Op dinsdag 17 januari 2023 20:36 schreef mootie het volgende:
[..]
Wendy nu helemaal pissig, want ja, nu is door een extra stelling de film die ze niet wilde, de film geworden.
Heerlijk hje... lekker nadat Jeff zijn zin heeft...quote:Op dinsdag 17 januari 2023 20:36 schreef engine het volgende:
Ja belachelijk om stellingen nu nog maar 1x te doen. Dan moet je alles gelijk behandelen Marciano.
Niet eens deze groep maar eigenlijk altijd met groepenquote:Op dinsdag 17 januari 2023 20:36 schreef utopia2.0 het volgende:
Ik sta echt versteld hoe volwassen mensen zich kunnen gedragen als kleuters.
Je kunt er wel voor stemmen, maar dat kun je ook morgen weer weerleggenquote:Op dinsdag 17 januari 2023 20:36 schreef engine het volgende:
Ja belachelijk om stellingen nu nog maar 1x te doen. Dan moet je alles gelijk behandelen Marciano.
Ja daar baal ik van dat hij toch weer zijn zin gekregen heeft. Het zijn arrogante woorden maar het lukt hem toch weer en dat nadat hij dagen aan een stuk iedereen voor van alles uitgemaakt heeft.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 20:36 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Heerlijk hje... lekker nadat Jeff zijn zin heeft...
quote:Op dinsdag 17 januari 2023 20:36 schreef utopia2.0 het volgende:
Ik sta echt versteld hoe JUNKIES zich kunnen gedragen als kleuters.
bijzonder toevallig ditquote:Op dinsdag 17 januari 2023 20:37 schreef engine het volgende:
[..]
Ja daar baal ik van dat hij toch weer zijn zin gekregen heeft. Het zijn arrogante woorden maar het lukt hem toch weer en dat nadat hij dagen aan een stuk iedereen voor van alles uitgemaakt heeft.
Echt niet geloven dit.
Ging het niet door dan schold ie weer iedereen verrotquote:Op dinsdag 17 januari 2023 20:37 schreef utopia2.0 het volgende:
Die kleuter(Jeff) kan weer lachen. Misselijk ventje
Ik wordt er een beetje misselijk van dat die kleuter steeds zijn zin krijgt...quote:Op dinsdag 17 januari 2023 20:36 schreef mootie het volgende:
Dus Jeff weer niet afgestraft voor totaal debiel gedrag.
Ik
Snap
Het
Niet
En stonden we er morgen weerquote:Op dinsdag 17 januari 2023 20:38 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Ging het niet door dan schold ie weer iedereen verrot
quote:Op dinsdag 17 januari 2023 20:37 schreef engine het volgende:
[..]
Ja daar baal ik van dat hij toch weer zijn zin gekregen heeft. Het zijn arrogante woorden maar het lukt hem toch weer en dat nadat hij dagen aan een stuk iedereen voor van alles uitgemaakt heeft.
Echt niet geloven dit.
JW en Jappie willen niet meer met dit stelletje idioten geassocieerd worden. Dat snap ik wel.quote:
Het schijnt onbeperkt te mogenquote:Op dinsdag 17 januari 2023 20:38 schreef utopia2.0 het volgende:
Ik vind het trouwens ook belachelijk, dat deze stelling 4x terugkomt, terwijl die al afgewezen was.
daar heeft Marciano dus vanaf nu een stokje voorngestoken...quote:Op dinsdag 17 januari 2023 20:38 schreef utopia2.0 het volgende:
Ik vind het trouwens ook belachelijk, dat deze stelling 4x terugkomt, terwijl die al afgewezen was.
Jasper gaat er platter van pratenquote:Op dinsdag 17 januari 2023 20:39 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Echt wel . Dit is ook een te gênant voor woorden
Als er morgen weer een stelling terugkomt moet ie 'm gewoon weer behandelenquote:Op dinsdag 17 januari 2023 20:39 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
daar heeft Marciano dus vanaf nu een stokje voorngestoken...
vanaf nu .. hahah
Neem ik niet eens serieusquote:Op dinsdag 17 januari 2023 20:39 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
daar heeft Marciano dus vanaf nu een stokje voorngestoken...
vanaf nu .. hahah
En heel snel roepen dat het een domme klotegroep is.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 20:37 schreef puzziepie het volgende:
Jeff is heel commercieel![]()
[ afbeelding ]
KimD is een tokkie en al helemaal als je aan haar vent komtquote:Op dinsdag 17 januari 2023 20:40 schreef mootie het volgende:
KimD de boel de gek aansteken.
Jasper mag geen idioten zeggen.
Zit alweer op de bankquote:Op dinsdag 17 januari 2023 20:40 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Jasper gaat zijn 24 uur aanvragen ?
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 17 januari 2023 20:40 schreef engine het volgende:
Jappie gaat 24 aanvragen.
Kim D erbij om te zuigen. Dom wijf vanavond.
quote:Op dinsdag 17 januari 2023 20:40 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Jasper gaat zijn 24 uur aanvragen ?
Gaat er iemand zijn 24 uur aanvragen?quote:
Precies dat. Of je nu voor Jeff bent of tegen: avondvullend vermaak, heerlijk.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 20:41 schreef engine het volgende:
Janet: "ik moet lachen om de mensen die zitten te kijken....die liggen helemaal in een deuk"
Klopt Janet
quote:Op dinsdag 17 januari 2023 20:41 schreef D. het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Gaat er iemand zijn 24 uur aanvragen?
nou zo klinkt hij wel jaquote:
ik vond het avondvullende walgingquote:Op dinsdag 17 januari 2023 20:42 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Precies dat. Of je nu voor Jeff bent of tegen: avondvullend vermaak, heerlijk.
Is op te lossen door een regel te stellen dat er maar 1 persoon te gelijk mag rokenquote:Op dinsdag 17 januari 2023 20:41 schreef mangalie het volgende:
Hopelijk nu bij elke peuk degene die praat een gele kaart en boete...Ze zijn nog te dom om even een paar minuten hun klep te houden tijdens het roken
Met dubbele tongquote:Op dinsdag 17 januari 2023 20:44 schreef puzziepie het volgende:
Jappie is nu ook wel een beetje heel erg hypocriet aan het lullen
Ze hebben vandaag zeker stalorders gekregen, kan niet anders ....quote:Op dinsdag 17 januari 2023 20:44 schreef Was-beer het volgende:
Als ze nou types als Jeff eruit stemmen ipv zelf op te stappen..
Van Wanda?quote:Op dinsdag 17 januari 2023 20:46 schreef mootie het volgende:
Waar moet Jasper dronken van zijn eigenlijk?
Neemt ie Esther mee?quote:Op dinsdag 17 januari 2023 20:46 schreef puzziepie het volgende:
JW zit er ook over te denken om zijn 24 uur aan te vragen![]()
Waarom dan. Oprechte vraagquote:Op dinsdag 17 januari 2023 20:45 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Jappie is nu wel haske hypocriet
Denk het niet. Jappie lijkt mij niet iemand die dreigt en intrekt.quote:
Geen vriendje van Jeff dus...Moet zwart gemaakt worden...quote:Op dinsdag 17 januari 2023 20:46 schreef mootie het volgende:
Waar moet Jasper dronken van zijn eigenlijk?
Allemaal op een andere manierquote:Op dinsdag 17 januari 2023 20:48 schreef utopia2.0 het volgende:
4x dezelfde stelling. Onvoorstelbaar.
Van mij mogen ze dat hele programma opheffenquote:Op dinsdag 17 januari 2023 20:48 schreef utopia2.0 het volgende:
4x dezelfde stelling. Onvoorstelbaar.
Hij wil niet met dat stelletje idioten geassocieerd worden. Schadelijk voor zij sport/sponsorenquote:Op dinsdag 17 januari 2023 20:48 schreef greysbones het volgende:
wat is nu precies de reden dat Jappie wil gaan?
Ja dat hoorde ik gisteren , als er maar 1% kans is dan zou ze voor JW gaanquote:Op dinsdag 17 januari 2023 20:48 schreef mootie het volgende:
[..]
Esther wilde het sowieso nog een week of 3 aankijken of ze het ‘aankon’ ivm Jw.
Als het op deze manier gespeeld gaat worden, dan heeft het idd geen zin meer.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 20:49 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Van mij mogen ze dat hele programma opheffen
Heeft ze vorige week ofzo met Jw besproken, toen ze ook een jaloezieaanval had.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 20:49 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja dat hoorde ik gisteren , als er maar 1% kans is dan zou ze voor JW gaan
Maar als JW weggaat ,gaat zij ook gok ik
Laten we maar weer gaan stemmenquote:Op dinsdag 17 januari 2023 20:49 schreef mootie het volgende:
Groep GJ snapt al niet meer waarvoor er gestemd hebben?
aah gelukkig is zijn wodka/whisky gebruik dat nietquote:Op dinsdag 17 januari 2023 20:49 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Hij wil niet met dat stelletje idioten geassocieerd worden. Schadelijk voor zij sport/sponsoren
Nee tis het een of het anderquote:Op dinsdag 17 januari 2023 20:50 schreef mootie het volgende:
Ook als je maar 1 sigaretje rookt, krijg je geen snoepje?
Waarom moet je hem nu zo natrappen als hij gewoon kwaad is ?quote:Op dinsdag 17 januari 2023 20:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
aah gelukkig is zijn wodka/whisky gebruik dat niet
wat trap ik na dan?quote:Op dinsdag 17 januari 2023 20:52 schreef Verida het volgende:
[..]
Waarom moet je hem nu zo natrappen als hij gewoon kwaad is ?
hij heeft toch het volste recht om hier kwaad om te zijn?
Hij is niet meer pro-Jeff, dus meteen alcoholist.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 20:52 schreef Verida het volgende:
[..]
Nee snap ik,zon mirthe wil anders shag en snoepquote:Op dinsdag 17 januari 2023 20:50 schreef mootie het volgende:
Ook als je maar 1 sigaretje rookt, krijg je geen snoepje?
We vergeten even voor het gemak het alcohol gebruik van Jefff, hele liters wijn dronk hij op "zijn"kantoor in Novenber...Tijdens feestjes drinkt hij eerst witte wijn daarna rode wijn en als dat op is gaat hij over op bier.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 20:52 schreef Verida het volgende:
[..]
Kim d. Excuusquote:Op dinsdag 17 januari 2023 20:54 schreef BigBreg83 het volgende:
volgens Kim. W heeft jappie 24 uur aangevraagd en meteen naar achter geroepen
Stel Mirthe rookt 10 peukjes per maand.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 20:55 schreef Angel79 het volgende:
[..]
Nee snap ik,zon mirthe wil anders shag en snoep
Wat een domme vrouw. Serieus.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 20:56 schreef engine het volgende:
Jeff heeft vandaag niet de hele dag scheldend rongelopen zegt Babette![]()
Ja dan heb je shag verdiend.
Grappig hoe Jappie steeds als matennaaier uitgemaakt werd en Jeff nu niet.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 20:56 schreef Harry het volgende:
Interessant, hoe Jeffrey steeds glimlachend achterom gluurt om te zien of Jasper echt weg gaat.
Als je lang genoeg zeurt gunnen ze je dingenquote:Op dinsdag 17 januari 2023 20:56 schreef engine het volgende:
Jeff heeft vandaag niet de hele dag scheldend rongelopen zegt Babette![]()
Ja dan heb je shag verdiend.
het werd vanmiddag zelfs stelliger gezegd, Alleen echte verslaafde rokers mochten roken, als iemand een keer sociaal een sigaret zou willen roken dan mocht dat niet.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 20:56 schreef mootie het volgende:
[..]
Stel Mirthe rookt 10 peukjes per maand.
Jeff rookt er 10 per dag.
Dan is het misgunnen mbt Mirthe
huh?quote:Op dinsdag 17 januari 2023 20:57 schreef pingu66 het volgende:
Jasper zegt tegen babs ; ik heb nog veel meer plannetjes
Is hij alweer terug?quote:Op dinsdag 17 januari 2023 20:57 schreef pingu66 het volgende:
Jasper zegt tegen babs ; ik heb nog veel meer plannetjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |