Ligt het weer plat?quote:
Nee, ik was mutaties aan een grootboek aan het koppelen en toen kreeg ik bij een mutatie een foutmelding en toen had Visma zoiets van "weet je wat, al die koppelingen die je gemaakt had, haal ik gewoon weer weg, f*** you."quote:
O dat is misschien nog wel vervelender!quote:Op woensdag 11 januari 2023 13:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, ik was mutaties aan een grootboek aan het koppelen en toen kreeg ik bij een mutatie een foutmelding en toen had Visma zoiets van "weet je wat, al die koppelingen die je gemaakt had, haal ik gewoon weer weg, f*** you."
Inderdaad, nu kan ik dus weer opnieuw beginnen en daar heb ik nu geen zin meer in.quote:Op woensdag 11 januari 2023 13:45 schreef Arizona het volgende:
[..]
O dat is misschien nog wel vervelender!
Werk doen wat niet opgeslagen wordt, is nog erger dan helemaal geen werk kunnen doen
Snap ik, zulke dingen zijn z demotiverendquote:Op woensdag 11 januari 2023 13:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Inderdaad, nu kan ik dus weer opnieuw beginnen en daar heb ik nu geen zin meer in.
Komt goed, rustig blijven en bedenk dat jij degene bent die de controle heeftquote:Op woensdag 11 januari 2023 13:40 schreef Arizona het volgende:
Ik heb net even gewandeld en dat bracht wel rust in mijn hoofd. Maar niet in mijn buik, ik ben z misselijk, veel misselijker ook dan ik "normaal" van stress ben. Ik denk haast dat ik een buikvirus heb...
quote:Op woensdag 11 januari 2023 14:12 schreef Arizona het volgende:
Ik heb morgen in principe een kantoordag, maar als ik de weersverwachting voor de spits morgenochtend zie...
Hier ook kantoordag, maar als het een bende is op het spoor dan blijf ik lekker op de zolderkamerquote:Op woensdag 11 januari 2023 14:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]Ik heb morgen ook kantoordag, maar ik wil geen ochtendspitsellende.
Ik snap de stress sowieso z goed. Ik heb zelfs een gesprek gehad met m'n manager dat ik een bepaalde maandelijkse presentatie liever niet meer zelf doe want ik merkte gewoon dat ik er te veel stress door kreeg. Ik bereid de data nog steeds zelf voor maar ga niet meer presenteren.quote:Op woensdag 11 januari 2023 13:40 schreef Arizona het volgende:
Ik heb net even gewandeld en dat bracht wel rust in mijn hoofd. Maar niet in mijn buik, ik ben z misselijk, veel misselijker ook dan ik "normaal" van stress ben. Ik denk haast dat ik een buikvirus heb...
Goed dat je daarover in gesprek bent gegaan en wat fijn dat je die presentaties niet meer hoeft te doen! Ik zou denk ik ook voortijdig sterven als ik iedere maand een presentatie moest doenquote:Op woensdag 11 januari 2023 14:41 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik snap de stress sowieso z goed. Ik heb zelfs een gesprek gehad met m'n manager dat ik een bepaalde maandelijkse presentatie liever niet meer zelf doe want ik merkte gewoon dat ik er te veel stress door kreeg. Ik bereid de data nog steeds zelf voor maar ga niet meer presenteren.
Hoe dan ook; heel veel succes! Dit is vanavond geloof ik?
Gelijk heb je! Ik hoop wel dat die buikgriep onder controle blijftquote:Op woensdag 11 januari 2023 14:55 schreef Arizona het volgende:
[..]
Goed dat je daarover in gesprek bent gegaan en wat fijn dat je die presentaties niet meer hoeft te doen! Ik zou denk ik ook voortijdig sterven als ik iedere maand een presentatie moest doen![]()
Klopt! Ik heb het goed voorbereid, ik heb gedaan wat ik kon wat dat betreftIk ga het vanavond wel zien.
Maar ik vrees dus wel echt voor een buikvirus, mijn hoofd is nog steeds wel rustiger maar mijn buik niet. Ik word alleen maar misselijker.
En de volgende keer mag mijn teamgenoot mooi opdraven als er weer wat gepresenteerd mag worden, vind ik
Ik hoop het ook, dit is een nare complicerende factorquote:Op woensdag 11 januari 2023 14:59 schreef Strani het volgende:
[..]
Gelijk heb je! Ik hoop wel dat die buikgriep onder controle blijft
Ja, als je je echt goed voorbereid hebt en de materie ook volledig onder controle hebt, dan moet het in principe allemaal goedkomen, ook wanneer er vragen zijn
Wat mij betreft heb ik denk ik geleerd m'n sterke en minder sterke punten te kunnen identificeren en ik geef er de voorkeur aan om ook over die minder sterke punten open te zijn richting m'n manager.
Overigens hebben andere mensen nooit door dat ik enorm nerveus ben tijdens die presentaties
Slim, van dat uitschrijven als back-upquote:Op woensdag 11 januari 2023 15:11 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik hoop het ook, dit is een nare complicerende factor. Dit heeft echt niet meer puur met stress te maken.
Qua kennis over het onderwerp zit het wel goed, ik ben meer bang voor een blackout en dat ik dan niet meer uit mijn woorden kom. Ik heb daarom alles wat ik wil zeggen vrijwel letterlijk uitgeschreven, in volzinnen. En ook al een paar keer hardop geoefend. Als ik het dan niet meer weet, kan ik een stukje lezen van het blaadje en dan pik ik het wel weer op. Dat geeft me meer rust dan alleen steekwoorden.
Ik ben ook open over mijn minder sterke punten richting mijn manager. Zo vind ik het meest technische gedeelte van mijn werk het minst interessant en dat heb ik ook aangegeven. En nu hoef ik me daar niet verder in te verdiepen en kan me meer richten op de "voorkant" .
Aan mij schijn je ook niet goed te kunnen zien dat ik heel nerveus ben als ik presenteer, terwijl ik zelf het gevoel heb dat mijn hele aura "BLOEDNERVEUS" uitstraalt
Jaa! Dat je van die rare zinnen maakt die elkaar niet helemaal lekker opvolgen, en dat over je eigen woorden struikelt, of dat je opeens niet meer weet hoe je verder wilt en dan voor je gevoel halverwege het verhaal ophoudt en dan maar naar het volgende switchtquote:Op woensdag 11 januari 2023 15:14 schreef Strani het volgende:
[..]
Slim, van dat uitschrijven als back-up
Ja het scheelt echt h wanneer je zowel naar jezelf als naar je manager kan identificeren wat wel werkt en wat niet. Dat is op de lange termijn voor beiden alleen maar goed.
Nou dat preciesIk voel echt dat ik stotter en rare dingen antwoord op vragen, en gewoon algemeen heel verward en onzeker overkom. Maar ik hoor steeds van anderen dat ik juist best zeker overkom en dat het eruit ziet alsof ik de controle heb
Half 7.quote:
quote:
Ik ken die hele Igone niet, maar gezien alles wat er speelt rondom Thijs Rmer verbaast het me niet dat wie dan ook bij hem weggaatquote:Op woensdag 11 januari 2023 15:23 schreef TheVulture het volgende:
Thijs Romer en Igone uit elkaar, je verwacht het niet
Ik heb wel een afspraak met een collega morgen op kantoor. Misschien eerst thuiswerken en daarna pas die kant op.quote:Op woensdag 11 januari 2023 15:42 schreef Arizona het volgende:
@:luctor.et.emergo @:Thevulture We moeten luisteren naar Rijkswaterstaat en morgen thuiswerken!
https://www.ad.nl/binnenl(...)-te-werken~a50276b0/
She's (I)gone?quote:Op woensdag 11 januari 2023 15:23 schreef TheVulture het volgende:
Thijs Romer en Igone uit elkaar, je verwacht het niet
Hij maakt hen gewoonquote:
Laat ik mijn vrije dag nou omgewisseld hebben met morgenquote:Op woensdag 11 januari 2023 14:12 schreef Arizona het volgende:
Ik heb morgen in principe een kantoordag, maar als ik de weersverwachting voor de spits morgenochtend zie...
Ik geloof dat het na de ochtendspits wel minder wordt, als ik de 24 uurs radar bekijk. Maar zo betrouwbaar is die niet.quote:Op woensdag 11 januari 2023 15:56 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Laat ik mijn vrije dag nou omgewisseld hebben met morgen![]()
Maar ik moet morgen wel naar mijn ouders. Hopelijk is het dan wat minder.
Helemaal ready dusquote:Op woensdag 11 januari 2023 17:08 schreef Arizona het volgende:
Nou, ik zit strak in de lak (lees: ik heb mijn make up en haar zo mooi mogelijk gedaan, dat doe ik normaal niet echt voor een werkdag
) , ik draag kleren waarin ik me netjes en goed voel, dus daar gaat het niet aan liggen. Nog 20 minuten en dan stap ik in de auto
)
Dit!quote:
Ik heb het hele huis vol staan met brandende kaarsen momenteelquote:Op woensdag 11 januari 2023 15:18 schreef Arizona het volgende:
[..]
Half 7.
Brand een kaarsje voor me
Of cremeer een kroket
Is het op zich wel een leuk kind of zelfs dat niet echt?quote:Op woensdag 11 januari 2023 17:35 schreef AgnesGru het volgende:
Binnenkort verjaardag van kind van vrienden, ik gevraagd voor cadeautips. Krijg ik allemaal cadeautjes door die minimaal euro of 17,50 kosten![]()
Ik vind 10 wel genoeg eerlijk gezegd.
Zekerquote:Op woensdag 11 januari 2023 17:37 schreef Strani het volgende:
[..]
Is het op zich wel een leuk kind of zelfs dat niet echt?
Leuk is relatief natuurlijk. Niet 17 euro 50 leuk in elk geval.quote:Op woensdag 11 januari 2023 17:37 schreef Strani het volgende:
[..]
Is het op zich wel een leuk kind of zelfs dat niet echt?
quote:Op woensdag 11 januari 2023 17:46 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Leuk is relatief natuurlijk. Niet 17 euro 50 leuk in elk geval.
Mijn moeder wordt morgen 60. Die staat erop dat ik kon. Dus ik ga gewoon. Zo ver is het toch niet.quote:Op woensdag 11 januari 2023 17:08 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik geloof dat het na de ochtendspits wel minder wordt, als ik de 24 uurs radar bekijk. Maar zo betrouwbaar is die niet.
Dat lijkt me ook. Al zou ik wel de tip geven niet te veel plastic meuk mee te nemen. De gemiddelde familie met kinderen (laten we ze voor het gemak de Familie Fred_B noemen) verzwelgt daarin en het verdwijnt vaak snel naar hoeken, kasten en onder het bed.quote:Op woensdag 11 januari 2023 17:52 schreef AgnesGru het volgende:
[..]![]()
Al leuk genoeg om die dag ook nog naar de andere kant van het land te rijden![]()
Maar even zonder gekheid, je kan toch prima wat leuks kopen voor ongeveer 10?
Zijn we nu in onderhandeling?quote:
Het is achter de rug! Hoe ging het?quote:Op woensdag 11 januari 2023 17:08 schreef Arizona het volgende:
Nou, ik zit strak in de lak (lees: ik heb mijn make up en haar zo mooi mogelijk gedaan, dat doe ik normaal niet echt voor een werkdag
) , ik draag kleren waarin ik me netjes en goed voel, dus daar gaat het niet aan liggen. Nog 20 minuten en dan stap ik in de auto
)
Het ging heel goedquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik eet nu HEEL VEEL CHIPS om het te vieren. Maar niet teveel want ik ben nog steeds wat misselijk, lijkt dus echt wel een buikvirusje.You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
quote:Op woensdag 11 januari 2023 20:14 schreef Arizona het volgende:
[..]
Het ging heel goed![]()
Ik was echt maar 5 minuten zenuwachtig ofzo. Dat ik merkte dat mijn stem niet helemaal stabiel was. Maar daarna liep het als een trein! Ik had maar n keer mijn spiekbrief nodig. En toen zei ik: even kijken of ik alles heb verteld wat ik hierover wilde zeggen. Dus toen had ik mooi even de tijd om mijn briefje te "scannen"
Soms kwamen ze met een reactie die ik niet snaptemaar dan trok ik gewoon een intelligent gezicht en ik knikte een paar keer en zei: goede opmerking, die nemen we zeker mee!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik eet nu HEEL VEEL CHIPS om het te vieren. Maar niet teveel want ik ben nog steeds wat misselijk, lijkt dus echt wel een buikvirusje.Fijn dat het zo goed ging
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
[..]
Het ging heel goed![]()
Ik was echt maar 5 minuten zenuwachtig ofzo. Dat ik merkte dat mijn stem niet helemaal stabiel was. Maar daarna liep het als een trein! Ik had maar n keer mijn spiekbrief nodig. En toen zei ik: even kijken of ik alles heb verteld wat ik hierover wilde zeggen. Dus toen had ik mooi even de tijd om mijn briefje te "scannen"
Soms kwamen ze met een reactie die ik niet snaptemaar dan trok ik gewoon een intelligent gezicht en ik knikte een paar keer en zei: goede opmerking, die nemen we zeker mee!
Treat yourself, je hebt het meer dan verdiend!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik eet nu HEEL VEEL CHIPS om het te vieren. Maar niet teveel want ik ben nog steeds wat misselijk, lijkt dus echt wel een buikvirusje.
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Jawel, je gaat het Eurovisie presenteren.quote:Op woensdag 11 januari 2023 20:20 schreef Arizona het volgende:
Maar toch, liever voorlopig niet weer
Geen probleem, als Jan Smit het kan...quote:Op woensdag 11 januari 2023 20:24 schreef Cee het volgende:
[..]
Jawel, je gaat het Eurovisie presenteren.
Onzin, jij en @Cee kunnen dat prima invullen. Met @Strani in de green room als de smaakmaker.quote:Op woensdag 11 januari 2023 20:26 schreef Arizona het volgende:
[..]
Geen probleem, als Jan Smit het kan...![]()
Nee, ik heb mijn portie wel gehad hoor, ik geef het stokje door aan mijn teamgenoot als het weer moet.
[..]
Het ging heel goed![]()
Oeh, trots op jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik eet nu HEEL VEEL CHIPS om het te vieren. Maar niet teveel want ik ben nog steeds wat misselijk, lijkt dus echt wel een buikvirusje.Misschien duurt het even voordat de misselijkheid weg is?
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
quote:Op woensdag 11 januari 2023 23:30 schreef H_T het volgende:
Spotify speelt een nummer en ik vraag me af wat voor afgrijselijke ellende het isDat was Emma Heesters denk ik?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blijft toch een aparte combinatie
Ook goedquote:Op woensdag 11 januari 2023 23:41 schreef Em31 het volgende:
[..]
Dat was Emma Heesters denk ik?
Blijft toch een aparte combinatie
Ahhh wat tof! (Ik was dit weekend in London, dus weinig online hehe).quote:Op zondag 8 januari 2023 14:20 schreef NailQueen het volgende:
Geinig. Ik had hem vorig week ingestuurd en ze hebben hem nu al behandeld. Ik dacht dat het nog wel even zou duren
Leuk! Veel plezier!quote:Op woensdag 11 januari 2023 22:53 schreef H_T het volgende:
Ik ga morgen bowlenEn langs een kringloopwinkel, want mijn eerste en enige Vinted-aankoop is nooit aangekomen
Het is voor een nieuwjaarsding op vrijdag en ik heb geen zin daar veel geld aan uit te geven, maar als ik wat geschikts vind voor weinig wil ik er wel wat speciaals voor kopen
Dank je! Ik heb nu al last van mijn duim en schouder aan de werparmquote:Op donderdag 12 januari 2023 09:58 schreef Arizona het volgende:
[..]
Leuk! Veel plezier!
De kringloop hier is enorm druk de laatste tijd, je merkt duidelijk dat er meer mensen op koopjesjacht zijn tegenwoordig
quote:Op donderdag 12 januari 2023 09:59 schreef ESF1Gamer het volgende:
Gister pakketje ontvangen met servies en daarvan is 1 beker kapot![]()
Nu mailtje aan het sturen naar de webwinkel.
Krijg een nieuwe opgestuurdquote:
Welke?quote:Op donderdag 12 januari 2023 11:28 schreef Cyan9 het volgende:
Goedemorgennn
Ik heb nieuwe schoenen besteld.
Ik wil ook weten welke! Laat ons niet langer in spanning!quote:Op donderdag 12 januari 2023 11:28 schreef Cyan9 het volgende:
Goedemorgennn
Ik heb nieuwe schoenen besteld.
Geen idee, ook daar heeft niemand een program van gekregenquote:Op donderdag 12 januari 2023 14:11 schreef H_T het volgende:
De kringloop had niet waar ik naar op zoek was, maar ze hadden wl een ouderwets bord met daarop de tekst 'Van het concert des levens krijgt niemand een program'. Even getwijfeld om te kopen voor de kitschfactor, maar ja, wat moet ik ermee?
Eigenlijk is het een beetje de 'Live, Laugh, Love' van een eeuw geledenquote:Op donderdag 12 januari 2023 14:23 schreef Arizona het volgende:
[..]
Geen idee, ook daar heeft niemand een program van gekregen
quote:
Jeans blauwe All Stars, want ik ben zo eigenwijs om op schoenen te blijven lopen met een zool zo plat als een pannenkoek, ondanks dat dit niet zo goed voor me is.quote:Op donderdag 12 januari 2023 13:59 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik wil ook weten welke! Laat ons niet langer in spanning!
[..]
Het ging heel goed![]()
Goed gedaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik eet nu HEEL VEEL CHIPS om het te vieren. Maar niet teveel want ik ben nog steeds wat misselijk, lijkt dus echt wel een buikvirusje.
Op maandag voel ik me als Robinson Cruso: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
Ja, het lijkt me niet de bedoeling dat zo’n topemployee niet alleen op video opgenomen moet worden.quote:Op donderdag 12 januari 2023 15:51 schreef Arizona het volgende:
Ze willen dat ik meer sessies ga presenteren en oh ja, dat we ze dan ook gaan opnemen!
![]()
Ik ga ze er nog wel van overtuigen dat dat geen topplan is
Zie het ook als een mooie kans en vooral een mooie blijk van vertrouwen, en het zal alleen maar makkelijker worden naarmate je het vaker doet.quote:Op donderdag 12 januari 2023 15:51 schreef Arizona het volgende:
Ze willen dat ik meer sessies ga presenteren en oh ja, dat we ze dan ook gaan opnemen!
![]()
Ik ga ze er nog wel van overtuigen dat dat geen topplan is
Zeker. Gewoon direct live op tv.quote:Op donderdag 12 januari 2023 15:53 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, het lijkt me niet de bedoeling dat zo’n topemployee niet alleen op video opgenomen moet worden.
Vorig jaar was dan ook wel erg slechtquote:Op donderdag 12 januari 2023 17:29 schreef Em31 het volgende:
Het is niet dat elke nationale finale fantastische nummers heeft tot nu toe, maar ik heb er over het algemeen nu wel al een beter gevoel bij dan vorig jaar. Toen bleef alles maar matig.
live uitzenden op NPO1, en dan OP1 schrappen. Prima plan.quote:Op donderdag 12 januari 2023 15:53 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, het lijkt me niet de bedoeling dat zo’n topemployee niet alleen op video opgenomen moet worden.
Ik mis eigenlijk nog een soort rammer. Een knaller waar iedereen op los kan gaan. Zoals Zdub Si Zdob, In I Dimman, Voyager, Ram Pam Pam. Maar het is nog vroeg. Wat niet is kan nog komen.quote:Op donderdag 12 januari 2023 17:29 schreef Em31 het volgende:
Het is niet dat elke nationale finale fantastische nummers heeft tot nu toe, maar ik heb er over het algemeen nu wel al een beter gevoel bij dan vorig jaar. Toen bleef alles maar matig.
Er moet ook nog veel komenquote:Op donderdag 12 januari 2023 18:23 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik mis eigenlijk nog een soort rammer. Een knaller waar iedereen op los kan gaan. Zoals Zdub Si Zdob, In I Dimman, Voyager, Ram Pam Pam. Maar het is nog vroeg. Wat niet is kan nog komen.
Je bent zelf matig!quote:Op donderdag 12 januari 2023 17:29 schreef Em31 het volgende:
Ik krijg nooit DM's.quote:Op donderdag 12 januari 2023 18:39 schreef Em31 het volgende:
[..]
Het is dat je een mod bent, anders had ik je nu wat vervelende DM’s gestuurd
Die is dan ook ver afgegledenquote:Op donderdag 12 januari 2023 18:25 schreef NailQueen het volgende:
Ik hoorde trouwens Ilse Delange in een Duits restaurant
Geen NF, ik gok op Dami Imquote:Op donderdag 12 januari 2023 20:47 schreef NailQueen het volgende:
Ik heb deze rammer er nog eens bijgepakt. Dit is nog steeds verdomd goed![]()
(Klopt het trouwens dat we nog niets van Australia Decides hebben gehoord?)
Voyager had volgens mij ook weer een nummer opgestuurd maar dat zal de kitsch commissie daar denk ik niet snel kiezen.quote:Op donderdag 12 januari 2023 21:24 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Zou ik echt jammer vinden. Australi heeft zo veel meer te bieden dan Dami Im
Het is bijna ongelofelijk dat Voyager al in de Aus Decides voorronde is gekomenquote:Op donderdag 12 januari 2023 21:28 schreef Momo het volgende:
[..]
Voyager had volgens mij ook weer een nummer opgestuurd maar dat zal de kitsch commissie daar denk ik niet snel kiezen.
Oh jammer. Dami Im is een prima zangeres maar zo bijzonder was haar bijdrage in 2016 ook weer niet.quote:
Ja, alleen wilde ze weer meedoen en ik kan me niet voorstellen dat ze haar aan een NF mee willen laten doen, vandaar. Hoop toch dat ze voor wat anders gaan.quote:Op donderdag 12 januari 2023 21:24 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Zou ik echt jammer vinden. Australi heeft zo veel meer te bieden dan Dami Im
Meer vingergymnastiek doen!quote:Op donderdag 12 januari 2023 19:51 schreef Cyan9 het volgende:
M'n schoenen zijn er!
En ook het setje ringen die me gaaf leken, maar ze zijn alle vijf te wijd. Hoezo one size?![]()
Die heb ik laatst ook weer eens opgezochtquote:Op donderdag 12 januari 2023 20:47 schreef NailQueen het volgende:
Ik heb deze rammer er nog eens bijgepakt. Dit is nog steeds verdomd goed![]()
(Klopt het trouwens dat we nog niets van Australia Decides hebben gehoord?)
Ja, ik vond Sound Of Silence ook wat overgewaardeerd. Maar goed, een Australische voorronde is ook een garantie voor de verkeerde keuze.quote:Op donderdag 12 januari 2023 21:57 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja, alleen wilde ze weer meedoen en ik kan me niet voorstellen dat ze haar aan een NF mee willen laten doen, vandaar. Hoop toch dat ze voor wat anders gaan.
Dit lijkt me een goed moment om te melden dat ik vandaag niet met de trein ben geweestquote:Op donderdag 12 januari 2023 23:24 schreef Em31 het volgende:
Sommige mensen zitten bij Gouda al vanaf half 7 vast in de treinvreselijk
Nou ja, het had ook bij Zoetermeer of Nieuwegein kunnen zijn.quote:Op donderdag 12 januari 2023 23:24 schreef Em31 het volgende:
Ja, terwijl het publiek het denk ik wel weet, maar volgens mij heeft de hele organisatie/delegatie daar wel een beetje een verkeerd idee wat scoort/wat ze moeten sturen.quote:Op donderdag 12 januari 2023 23:31 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, ik vond Sound Of Silence ook wat overgewaardeerd. Maar goed, een Australische voorronde is ook een garantie voor de verkeerde keuze.
En pot nat in mijn ogenquote:Op vrijdag 13 januari 2023 02:47 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou ja, het had ook bij Zoetermeer of Nieuwegein kunnen zijn.
Of…. Almerequote:Op vrijdag 13 januari 2023 02:47 schreef Strani het volgende:
[..]
Hopelijk valt het mee vandaag!quote:Op vrijdag 13 januari 2023 00:04 schreef H_T het volgende:
Ik vrees wel dat ik morgen nog meer spierpijn ga hebbenBlijkbaar toch wat raar gestaan bij het bowlen
Je moet je raam ook wel dicht doen natuurlijkquote:Op vrijdag 13 januari 2023 08:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
De wind komt gewoon dwars door mijn raam heen.
Gouda is i.i.t. Zoetermeer dan weer wel een leuke stadquote:
Het komt door het raam heen, dat helemaal niet open kan.quote:Op vrijdag 13 januari 2023 08:42 schreef Redefine het volgende:
[..]
Je moet je raam ook wel dicht doen natuurlijk
Dat denk jijquote:Op vrijdag 13 januari 2023 08:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Het komt door het raam heen, dat helemaal niet open kan.
Maar de wind weet dat niet, dat hij er niet door zou moeten kunnen?quote:
Nee, de wind negeert gewoon het feit dat ie niet door de kozijnen zou moeten kunnen.quote:Op vrijdag 13 januari 2023 09:23 schreef Arizona het volgende:
[..]
Maar de wind weet dat niet, dat hij er niet door zou moeten kunnen?
![]()
Ik heb hetzelfde op kantoor, de kozijnen zijn heel oud en gewoon niet meer goed daar
Jij zit regelmatig vast in de trein bij Station Nieuwegein ja?quote:Op vrijdag 13 januari 2023 02:47 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb ook het idee dat het harder is gaan waaien. En het blijft nog zo tot maandagquote:Op vrijdag 13 januari 2023 09:37 schreef Redefine het volgende:
Veel wind staat er inderdaad wel. Merkte het wel met fietsen en lopen net. Lijkt wel harder te waaien dan gisteren toen er meer voor werd gewaarschuwd.
Wij vonden met baby centerparcs heel fijn. Of bedoel je voor een dagje weg?quote:Op vrijdag 13 januari 2023 09:51 schreef Yesse het volgende:
Volgende week een weekje samen vrij, heeft iemand nog leuke ideen (waarschijnlijk binnen gezien dit weer) waar we met baby heen kunnen?
[..]
Ik heb ook het idee dat het harder is gaan waaien. En het blijft nog zo tot maandag
Centerparcs staat al gepland voor een weekje laterquote:Op vrijdag 13 januari 2023 10:01 schreef Arizona het volgende:
[..]
Wij vonden met baby centerparcs heel fijn. Of bedoel je voor een dagje weg?
Edit: voor een dagje weg, Burgers Zoo (of een andere dierentuin met verl binnenverblijven) Mijn dochter vond als baby met name die grote aquaria heel mooi, daar kon ze minutenlang () geboeid naar kijken.
Ik wilde hier gevat op reageren maar na vier mislukte pogingen geef ik het op.quote:
Ik wist niet dat je zo'n hekel had aan Gouda.quote:Op donderdag 12 januari 2023 23:24 schreef Em31 het volgende:
Is het raar dat het me pleziert dat RTL maar n keer in deze lijst staat?quote:Op vrijdag 13 januari 2023 09:50 schreef Fred_B het volgende:
[ afbeelding ]
De Kijkcijfer Top 100 van 2022 is gepubliceerd voor de liefhebber. Nederland-Argentini was uiteraard de best bekeken uitzending van het jaar, gevolgd door Nederland-VS en de WK-Finale. In de categorie niet-sport trok de openingsaflevering van WIDM de meeste kijkers. Dat record werd meteen op 1 januari neergezet en niet meer verbroken. Het ESF is bij het gemiddelde 5e, maar wist wel de meeste mensen te bereiken en had het hoogste marktaandeel.
Voyager op het songfestivalfeest was ook geweldig geweest!quote:Op donderdag 12 januari 2023 23:14 schreef H_T het volgende:
[..]
Die heb ik laatst ook weer eens opgezochtLeuk nummer inderdaad, persoonlijk had ik die veel liever dan Not the same
Ik kan de opener van WIDM niet eens meer herinnerenquote:Op vrijdag 13 januari 2023 09:50 schreef Fred_B het volgende:
[ afbeelding ]
De Kijkcijfer Top 100 van 2022 is gepubliceerd voor de liefhebber. Nederland-Argentini was uiteraard de best bekeken uitzending van het jaar, gevolgd door Nederland-VS en de WK-Finale. In de categorie niet-sport trok de openingsaflevering van WIDM de meeste kijkers. Dat record werd meteen op 1 januari neergezet en niet meer verbroken. Het ESF is bij het gemiddelde 5e, maar wist wel de meeste mensen te bereiken en had het hoogste marktaandeel.
Lekker puhquote:Op vrijdag 13 januari 2023 10:24 schreef Cyan9 het volgende:
@:NailQueen doet even een combo breaker.
Beterschap! Ik moest nadenken over de beste manier om op te staanquote:Op vrijdag 13 januari 2023 08:22 schreef Arizona het volgende:
[..]
Of…. Almere
[..]
Hopelijk valt het mee vandaag!
Ik heb gisteren mijn nek verrektIk hoop niet dat de dreiging van links komt want die kant kan ik niet meer opkijken. Slecht geslapen ook, ik kon niet echt lekker liggen
Met een hamer of baksteen is dat raam zo openquote:
Vraag dit maar niet aan de gemiddelde wappie.quote:Op vrijdag 13 januari 2023 08:22 schreef Arizona het volgende:
[..]
Of…. Almere
[..]
Hopelijk valt het mee vandaag!
Ik heb gisteren mijn nek verrektIk hoop niet dat de dreiging van links komt want die kant kan ik niet meer opkijken. Slecht geslapen ook, ik kon niet echt lekker liggen
quote:Op vrijdag 13 januari 2023 10:20 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik wilde hier gevat op reageren maar na vier mislukte pogingen geef ik het op.
Veel toppers in januari en december.quote:Op vrijdag 13 januari 2023 09:50 schreef Fred_B het volgende:
[ afbeelding ]
Wat was dat extra journaal op 14 januari ook alweer?quote:Op vrijdag 13 januari 2023 09:50 schreef Fred_B het volgende:
[ afbeelding ]
Met dat gemaskerde bal waar uiteindelijk vrij weinig mee werd gedaan. De datum hielp ook wel mee voor de topnotering.quote:Op vrijdag 13 januari 2023 10:26 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik kan de opener van WIDM niet eens meer herinneren
Maar ergens is het wel logisch omdat we toen nog in deels lockdown waren.
Coronaperscoquote:Op vrijdag 13 januari 2023 10:41 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Wat was dat extra journaal op 14 januari ook alweer?
Oh ja, dat was aan het begin van het jaar nog een dingetje. Je zou het bijna vergeten.quote:
Ja, ook zonder Corona is dat toch de periode van het jaar met lange avonden en is het meestal geen weer voor buitenactiviteiten.quote:Op vrijdag 13 januari 2023 10:35 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Veel toppers in januari en december.
Enige wat ze daar kunnen is heerlijke kaas maken.quote:Op vrijdag 13 januari 2023 10:22 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je zo'n hekel had aan Gouda.
Ik ben er nog nooit geweestquote:Op vrijdag 13 januari 2023 08:43 schreef Redefine het volgende:
[..]
Gouda is i.i.t. Zoetermeer dan weer wel een leuke stad
Volgens de datum is het winter. Dit is herfstweerquote:Op vrijdag 13 januari 2023 10:23 schreef NailQueen het volgende:
We klagen wel over de wind en de kou maar kijk eens naar de datum. Zo gek is het allemaal niet
Dit was de eerste post die ik zag net tijdens het scrollen en ik deed me toch even een jump-scare.quote:
Jij dacht gelijk: "Not this shit again".quote:Op vrijdag 13 januari 2023 11:28 schreef Cee het volgende:
[..]
Dit was de eerste post die ik zag net tijdens het scrollen en ik deed me toch even een jump-scare.
Ik wil graag opmerken dat Miley Cyrus er geweldig uitziet in de nieuwe videoclip.quote:Op vrijdag 13 januari 2023 11:20 schreef TheVulture het volgende:
Goedemorgen
Nieuwe muziek van Miley Cyrus en Maneskin
Same shit, different day.quote:Op vrijdag 13 januari 2023 11:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Jij dacht gelijk: "Not this shit again".
Oh clip heb ik niet gezien maar Miley is sowiesoquote:Op vrijdag 13 januari 2023 11:49 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik wil graag opmerken dat Miley Cyrus er geweldig uitziet in de nieuwe videoclip.
Nummer zelf ben ik nog niet zeker van of ik het echt leuk vind.
Ja echt ik was triggered.quote:Op vrijdag 13 januari 2023 11:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Jij dacht gelijk: "Not this shit again".
Ik raad het je wel aan.quote:Op vrijdag 13 januari 2023 11:51 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Oh clip heb ik niet gezien maar Miley is sowieso
Liedje van Kovacs met Till Lindemann van Rammstein is trouwens ook genot
Van Kovacs heb ik al heel lang niets gehoord! Leuk dat ze nieuwe muziek maakt.quote:Op vrijdag 13 januari 2023 11:51 schreef TheVulture het volgende:
Heeft zelfs een nieuw album uit sinds vandaag... ook altijd al fan van haar geweest. Leek me ook altijd een prima optie voor het ESF als ze gewild had.quote:Op vrijdag 13 januari 2023 11:57 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Van Kovacs heb ik al heel lang niets gehoord! Leuk dat ze nieuwe muziek maakt.
Oh ik mag die van de baas niet aanklikken, dat belooft watquote:
Als je het hebt over samenwerkingen die je niet aan zag komenquote:Op vrijdag 13 januari 2023 11:51 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Oh clip heb ik niet gezien maar Miley is sowieso
Oh echt? Zo NSFW vind ik het niet.quote:Op vrijdag 13 januari 2023 11:59 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Oh ik mag die van de baas niet aanklikken, dat belooft wat
Over samenwerkingen gesprokken, Donnie en Frans Duijts doen het ook weer samenquote:Op vrijdag 13 januari 2023 11:59 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Als je het hebt over samenwerkingen die je niet aan zag komen
En stroopwafels!quote:Op vrijdag 13 januari 2023 11:10 schreef Em31 het volgende:
[..]
Enige wat ze daar kunnen is heerlijke kaas maken.
Vrijdag de 13de. Bwahahaha!quote:Op vrijdag 13 januari 2023 11:28 schreef Redefine het volgende:
[..]
Volgens de datum is het winter. Dit is herfstweer
Ik heb m nog niet gehoordquote:Op vrijdag 13 januari 2023 12:35 schreef NailQueen het volgende:
(Ook op vrijdag de 13de is het geen Ed Sheeran vrije dag)
Ja, die zag ik ook al langskomen. “In Spanje schijnt altijd de zon” zingen ze vanaf een zwaarbewolkt strand.quote:Op vrijdag 13 januari 2023 12:36 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik heb m nog niet gehoord
Ik heb nu In Spanje van Mart Hoogkamer opstaan, die heeft een cover gemaakt van dat liedje van Bassie & Adriaan. Dat vind ik dan wel weer humor![]()
Hm, dan moeten we Branco daar maar uit de buurt houden.quote:
En van de beste keepers die we gehad hebben. Hij miste alleen de uitstraling van Van Breukelen.quote:Op vrijdag 13 januari 2023 12:58 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik ken deze beste man eigenlijk alleen maar door ‘oeh ah Ed de Goey’
Sorry Ceequote:Op vrijdag 13 januari 2023 11:28 schreef Cee het volgende:
[..]
Dit was de eerste post die ik zag net tijdens het scrollen en ik deed me toch even een jump-scare.
Ik vind het heerlijk weerquote:Op vrijdag 13 januari 2023 10:23 schreef NailQueen het volgende:
We klagen wel over de wind en de kou maar kijk eens naar de datum. Zo gek is het allemaal niet
Dat lijkt me een heerlijk nummer om bij een karaoke te doenquote:Op vrijdag 13 januari 2023 16:53 schreef GeorgeM het volgende:
OWHOHOOOOHOOOO WAT IS HET LANG GELEDEN
Jaquote:Op vrijdag 13 januari 2023 17:40 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Dat lijkt me een heerlijk nummer om bij een karaoke te doen
Dan had je er vorige week bij moeten zijn! Toen deed ik nog karaoke met een groep FOK!kers.quote:Op vrijdag 13 januari 2023 17:40 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Dat lijkt me een heerlijk nummer om bij een karaoke te doen
En we hebben er nu ook beeld bij.quote:Op vrijdag 13 januari 2023 17:45 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ja![]()
Ik heb keihard meegebruld![]()
Wat kunnen ze nog goed zingen! Vooral Franklin met die lage donkere stem
Was dat die top 2000 meet?quote:Op vrijdag 13 januari 2023 18:00 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dan had je er vorige week bij moeten zijn! Toen deed ik nog karaoke met een groep FOK!kers.
Er kwamen verschillende songfestivalliedjes voorbij en @:Dagoduck heeft ze allemaal meegezongen
Heftig onderwep hequote:Op vrijdag 13 januari 2023 18:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ben de eerste aflevering van de documentaire Het water komt van vorige week aan het kijken.
Ik krijg er gewoon een brok van in mijn keel van de beelden.
Zeker. Ik ben al eens naar het waternoodsrampmuseum geweest en heb er dus al wel wat over gelezen en gezien, maar had niet verwacht dat het mij dan toch nog zoveel zou doen eigenlijk.quote:Op vrijdag 13 januari 2023 18:47 schreef Arizona het volgende:
[..]
Heftig onderwep he![]()
Ik heb ooit een boek gelezen met ooggetuigenverslagen, ben ik dagenlang door van slag geweest.
Zelfs na bijna 70 jaar zijn er nog onbekende slachtoffersquote:Op vrijdag 13 januari 2023 18:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zeker. Ik ben al eens naar het waternoodsrampmuseum geweest en heb er dus al wel wat over gelezen en gezien, maar had niet verwacht dat het mij dan toch nog zoveel zou doen eigenlijk.
Daar heeft ie toch helemaal niet in meegespeeldquote:Op vrijdag 13 januari 2023 18:41 schreef NailQueen het volgende:
Er was trouwens een songfestivalvraag in de slimste mens. Wat weet je over Johnny Logan?
Ik had full house, maar het was ook niet zo moeilijk
Misschien wel een leuk idee om Johnny Logan te vragen om aan de Slimste mens mee te doen.quote:Op vrijdag 13 januari 2023 19:19 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Daar heeft ie toch helemaal niet in meegespeeld
Ja, dat mannen knapper worden naarmate ze ouder worden.quote:Op vrijdag 13 januari 2023 18:22 schreef usagi414 het volgende:
[..]
En we hebben er nu ook beeld bij.
Caroline maakte wel een opmerking dat Franklin er steeds beter uit gaat zien maar Maxine ziet er ook erg goed uit.
Tijdens kamp in de zesde klas, las onze leraar elke avond uit het boek voor.quote:Op vrijdag 13 januari 2023 18:47 schreef Arizona het volgende:
[..]
Heftig onderwep he![]()
Ik heb ooit een boek gelezen met ooggetuigenverslagen, ben ik dagenlang door van slag geweest.
En ik maar blijven roepen dat ik geen fan ben van ESFquote:Op vrijdag 13 januari 2023 18:00 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dan had je er vorige week bij moeten zijn! Toen deed ik nog karaoke met een groep FOK!kers.
Er kwamen verschillende songfestivalliedjes voorbij en @:Dagoduck heeft ze allemaal meegezongen
Gezellig kamp danquote:Op vrijdag 13 januari 2023 20:15 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Tijdens kamp in de zesde klas, las onze leraar elke avond uit het boek voor.
Zwaar onder de indruk was ik.
Ik zit nu met een schuin oog naar Malta te kijken. Er zit nog weinig soeps tussen.quote:Op vrijdag 13 januari 2023 21:50 schreef Momo het volgende:
Een reminder voor morgen.
Om 18:30 begint de tweede halve finale in Estland
Om 19:50 begint de eerste halve finale in Noorwegen
Om 20:20 begint de finale in Belgi.
Dat klonk ook niet zo goed in de studio snippetsquote:Op vrijdag 13 januari 2023 21:55 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik zit nu met een schuin oog naar Malta te kijken. Er zit nog weinig soeps tussen.
Ik bespaar jullie de moeitequote:Op vrijdag 13 januari 2023 22:00 schreef Momo het volgende:
[..]
Dat klonk ook niet zo goed in de studio snippets
Twee Tukkers bie mekoar!quote:
Als je dan toch een goedkope Nederlandse pinchhitter haalt, doe dan Luuk de Jong. Die kan nog 'n beetje voetballen. En koppen natuurlijk.quote:
Wie dit een halfjaar geleden had voorspeld was opgenomen in een gestichtquote:
En Djokovic speelde met Schwarzmann de discussie tussen Messi en de grote inspirator na.quote:Op vrijdag 13 januari 2023 22:22 schreef Em31 het volgende:
Leeds probeerde de Weghorst-vrije trap net blijkbaar ook, wat een inspiratie is die man toch
Djokovic is ook een bobo?quote:Op vrijdag 13 januari 2023 22:26 schreef Redefine het volgende:
[..]
En Djokovic speelde met Schwarzmann de discussie tussen Messi en de grote inspirator na.
Zullen ze het zelf nog allemaal weten of geven ze soms een team gewoon een nieuwe naam omdat ze het zijn vergeten?quote:Op vrijdag 13 januari 2023 22:41 schreef Em31 het volgende:
Vandaag weer een nieuwe bijnaam van een Belgisch team geleerd. De handballers heten The Red Wolves.
Wout, de man van 2 goals in een half jaar bij Burnley. Dan deed Luukie het toch een stuk beter bij Barcelonaquote:
Straks is alleen nog The Red Duckbilled Platypuses over ofzo, voor het Belgisch curlingteam.quote:Op vrijdag 13 januari 2023 22:41 schreef Em31 het volgende:
Vandaag weer een nieuwe bijnaam van een Belgisch team geleerd. De handballers heten The Red Wolves.
Ten Hag maakt sowieso allemaal al aparte keuzes. Hij wilde ook Arnautovic hebben. Plus dat die Martinez en Anthony voor een vermogen heeft gehaald.quote:Op vrijdag 13 januari 2023 23:10 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Wout, de man van 2 goals in een half jaar bij Burnley. Dan deed Luukie het toch een stuk beter bij Barcelona
Ik snap niet zo goed waar Ten Hag hem voor wil gebruiken, het is geen echte pinchhitter. Niet iemand die de bal vasthoudt of kopduels wint.
Volgens mij wordt het officieel bijgehouden, het is een aardige lijst:quote:Op vrijdag 13 januari 2023 22:46 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Zullen ze het zelf nog allemaal weten of geven ze soms een team gewoon een nieuwe naam omdat ze het zijn vergeten?
Bij shorttrack zag ik gewoon ‘de Belgen’ staan op Sporza. Valt dan toch tegen hequote:Op vrijdag 13 januari 2023 23:16 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Volgens mij wordt het officieel bijgehouden, het is een aardige lijst:
https://nl.wikipedia.org/(...)tionale_sportploegen
de onderwaterhockey mannen zijn de Red Piranhas en de vrouwen de Red Mermaids
Kan me ook niet voorstellen dat dit iets op gaat leverenquote:Op vrijdag 13 januari 2023 23:10 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Wout, de man van 2 goals in een half jaar bij Burnley. Dan deed Luukie het toch een stuk beter bij Barcelona
Ik snap niet zo goed waar Ten Hag hem voor wil gebruiken, het is geen echte pinchhitter. Niet iemand die de bal vasthoudt of kopduels wint.
Op een gegeven moment zijn de toffe namen op en krijg je iets als de Rode Heremietkreeften voor het nationale kantklosteam ofzo.quote:Op vrijdag 13 januari 2023 22:41 schreef Em31 het volgende:
Ja, ik was er ook op tegen dat hij meeging naar het WK, en daar zorgde hij er hoogstpersoonlijk voor dat het nog 'n beetje spannend was tegen de Argentijnenquote:Op vrijdag 13 januari 2023 23:22 schreef Em31 het volgende:
[..]
Kan me ook niet voorstellen dat dit iets op gaat leveren
Dus hij zal wel 15 keer scoren![]()
De Belg is een zeldzame diersoort. Houdt van friet en veldrijden.quote:Op vrijdag 13 januari 2023 23:21 schreef Em31 het volgende:
[..]
Bij shorttrack zag ik gewoon ‘de Belgen’ staan op Sporza. Valt dan toch tegen he
God stel je voor dat we toen wel gewonnen hadden, dan was die vrije trap cht legendarisch.quote:Op vrijdag 13 januari 2023 23:25 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ja, ik was er ook op tegen dat hij meeging naar het WK, en daar zorgde hij er hoogstpersoonlijk voor dat het nog 'n beetje spannend was tegen de ArgentijnenMaar nog steeds, zelfs die legendarische vrije trap werkte hij eigenlijk best wel beroerd af.
Leuk! Als ik kan haak ik aanquote:Op vrijdag 13 januari 2023 21:50 schreef Momo het volgende:
Een reminder voor morgen.
Om 18:30 begint de tweede halve finale in Estland
Om 19:50 begint de eerste halve finale in Noorwegen
Om 20:20 begint de finale in Belgi.
Onderschat Brugge niet!quote:Op vrijdag 13 januari 2023 23:24 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Op een gegeven moment zijn de toffe namen op en krijg je iets als de Rode Heremietkreeften voor het nationale kantklosteam ofzo.
Ik was nog een potje Magic aan het spelen via Spelltable tegen/met anderen, dus dan kan je niet zomaar weg gaan natuurlijk.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 00:18 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dat is laat voor jouw doen!
quote:Op zaterdag 14 januari 2023 07:18 schreef AgnesGru het volgende:
Inbreker raakt bekneld in lift van restaurant en is boos: ‘Ze hebben me een uur laten zitten’
Dat noemen ze voorarrest.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 07:18 schreef AgnesGru het volgende:
Inbreker raakt bekneld in lift van restaurant en is boos: ‘Ze hebben me een uur laten zitten’
Ik denk niet dat ik er iets bij vind zitten wat ik zo leuk vind als Stefan :-/quote:Op zaterdag 14 januari 2023 09:46 schreef Veravision het volgende:
Goedemorgen op deze regenachtige morgen!
Straks kijken of ik Eesti Laul van donderdag terug kan kijken, was die avond afwezig. Ben benieuwd, al heb ik tot nu toe nog iet echt een yay gevoel van wat ik van de voorstukjes zag, maar wie weet verandert dat nog wel (of niet dit jaar)
quote:Op zaterdag 14 januari 2023 07:18 schreef AgnesGru het volgende:
Dit klinkt als een afgekeurd script van B&Aquote:Hij ontkent dat hij had ingebroken. Hij had een duw tegen een deur gegeven en ‘toevallig’ ging die open.
Lekker! Wat ga je ermee doen?quote:Op zaterdag 14 januari 2023 13:46 schreef Em31 het volgende:
Heb net zelf banketbakkersroom gemaakt, kan het iedereen aanraden![]()
![]()
Ik heb dat gevoel dit jaar ook :\ Stefan was zo onwijs leuk, moeilijk om daar aan te tippen mijn inziens. Maar we gaan het zien aan wie Stefan het stokje mag overdragen.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 10:49 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik er iets bij vind zitten wat ik zo leuk vind als Stefan :-/
Ik ben een taart voor iemand aan het maken. Normaal gebruik ik dan gewone botercrme (niet dat ik dit heel vaak doequote:
Ik hoop dat hij nog langskomt in de finalequote:Op zaterdag 14 januari 2023 14:01 schreef Veravision het volgende:
[..]
Ik heb dat gevoel dit jaar ook :\ Stefan was zo onwijs leuk, moeilijk om daar aan te tippen mijn inziens. Maar we gaan het zien aan wie Stefan het stokje mag overdragen.
Leukquote:Op zaterdag 14 januari 2023 14:03 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik ben een taart voor iemand aan het maken. Normaal gebruik ik dan gewone botercrme (niet dat ik dit heel vaak doe), maar vind dat nooit zo super lekker en helemaal niet als iemand grote toefjes bovenop wil. Dus ik dacht ik maak eens botercrme met banketbakkersroom. Vl beter!
Ze noemen het het einde van de wereld, maar het is eigenlijk niet eens zo heel ver...quote:Op zaterdag 14 januari 2023 14:17 schreef molloot200 het volgende:
Mam is de Suzan en Freek-docu aan het kijken
Heeft ze een slaapgebrek?quote:Op zaterdag 14 januari 2023 14:17 schreef molloot200 het volgende:
Is vandaag dan een blauwe dag?quote:Op zaterdag 14 januari 2023 14:17 schreef molloot200 het volgende:
Hoe was de docu? Is die het herkijken waard? En dan zo'n honderd keer als het avond is vanwege slapeloosheid voor ze weer kan dromen in kleur?quote:
Mag ik de beslagkom uitlikken?quote:Op zaterdag 14 januari 2023 13:46 schreef Em31 het volgende:
Heb net zelf banketbakkersroom gemaakt, kan het iedereen aanraden![]()
![]()
Jij wil graag stukjes toekomst?quote:Op zaterdag 14 januari 2023 16:53 schreef H_T het volgende:
[..]
Hoe was de docu? Is die het herkijken waard? En dan zo'n honderd keer als het avond is vanwege slapeloosheid voor ze weer kan dromen in kleur?
Die zeggen me dat het goed komtquote:
Er gaat wel een stuk van 5 minuten of zo over hun belegenheid en burgerlijkheidquote:Op zaterdag 14 januari 2023 16:53 schreef H_T het volgende:
[..]
Hoe was de docu? Is die het herkijken waard? En dan zo'n honderd keer als het avond is vanwege slapeloosheid voor ze weer kan dromen in kleur?
We hebben er allemaal een hekel aan, maar ondertussen kunnen we wel alle liedjes meezingen. 😂quote:Op zaterdag 14 januari 2023 17:29 schreef Meke het volgende:
Ik vind dat hier verdacht veel Suzan en Freek songteksten opgelepeld worden
Slechte liedjes blijven helaas vaak het meeste hangenquote:Op zaterdag 14 januari 2023 17:29 schreef Meke het volgende:
Ik ook.quote:
Ik ook, vorige week niet live kunnen kijken vanwege verjaardag en toen zat ik midden in de nacht tijdens de fles te kijkenquote:
Hoe weet jij dat?quote:Op zaterdag 14 januari 2023 17:29 schreef Meke het volgende:
Belgi heeft een winnaar gekozen die vooraf niet bepaald verwacht werd. Vrijwel het hele topic zat hardop te lachen bij de uitslagquote:Op zaterdag 14 januari 2023 22:22 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Ik kon niet kijken, heb ik wat gemist?
Ik ga voor het slapengaan nog even wat teruglezen, denk ik dan maarquote:Op zaterdag 14 januari 2023 22:23 schreef H_T het volgende:
[..]
Belgi heeft een winnaar gekozen die vooraf niet bepaald verwacht werd. Vrijwel het hele topic zat hardop te lachen bij de uitslag
Dus we eindigen sowieso boven Belgi?quote:Op zaterdag 14 januari 2023 22:23 schreef H_T het volgende:
[..]
Belgi heeft een winnaar gekozen die vooraf niet bepaald verwacht werd. Vrijwel het hele topic zat hardop te lachen bij de uitslag
Die kans lijkt me levensgrootquote:Op zaterdag 14 januari 2023 22:43 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Dus we eindigen sowieso boven Belgi?
Teruglezen is echt genieten, ookal heb je niet gekeken zoals ikquote:
Dan neem ik ook meteen een UI met een tractor in een omgekeerde vlag.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 23:17 schreef Arizona het volgende:
[..]
Teruglezen is echt genieten, ookal heb je niet gekeken zoals ik![]()
Dat dit om de Belgen gaat en niet over de Nederlandse inzending maakt het nog veel mooier.
![]()
Mods, gunnen jullie Fred_B nu wel een kosteloze nickchange naar Fred_NL ?
Ik heb dus nu pas door waar die B voor staat.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 23:17 schreef Arizona het volgende:
[..]
Teruglezen is echt genieten, ookal heb je niet gekeken zoals ik![]()
Dat dit om de Belgen gaat en niet over de Nederlandse inzending maakt het nog veel mooier.
![]()
Mods, gunnen jullie Fred_B nu wel een kosteloze nickchange naar Fred_NL ?
Zou dat bij Ali B en Baas B ook zo zijn?quote:Op zaterdag 14 januari 2023 23:38 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik heb dus nu pas door waar die B voor staat.
Ik durf gewoon niet meer.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 23:45 schreef molloot200 het volgende:
Gelukkig hebben we ESCZ als de volgende nationale finale als totale cleanser op 30 januari
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |