Ik heb m nog niet gehoordquote:Op vrijdag 13 januari 2023 12:35 schreef NailQueen het volgende:
(Ook op vrijdag de 13de is het geen Ed Sheeran vrije dag)
Ja, die zag ik ook al langskomen. “In Spanje schijnt altijd de zon” zingen ze vanaf een zwaarbewolkt strand.quote:Op vrijdag 13 januari 2023 12:36 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik heb m nog niet gehoord
Ik heb nu In Spanje van Mart Hoogkamer opstaan, die heeft een cover gemaakt van dat liedje van Bassie & Adriaan. Dat vind ik dan wel weer humor![]()
Hm, dan moeten we Branco daar maar uit de buurt houden.quote:
Eén van de beste keepers die we gehad hebben. Hij miste alleen de uitstraling van Van Breukelen.quote:Op vrijdag 13 januari 2023 12:58 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik ken deze beste man eigenlijk alleen maar door ‘oeh ah Ed de Goey’
Sorry Ceequote:Op vrijdag 13 januari 2023 11:28 schreef Cee het volgende:
[..]
Dit was de eerste post die ik zag net tijdens het scrollen en ik deed me toch even een jump-scare.
Ik vind het heerlijk weerquote:Op vrijdag 13 januari 2023 10:23 schreef NailQueen het volgende:
We klagen wel over de wind en de kou maar kijk eens naar de datum. Zo gek is het allemaal niet
Dat lijkt me een heerlijk nummer om bij een karaoke te doenquote:Op vrijdag 13 januari 2023 16:53 schreef GeorgeM het volgende:
OWHOHOOOOHOOOO WAT IS HET LANG GELEDEN
Jaquote:Op vrijdag 13 januari 2023 17:40 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Dat lijkt me een heerlijk nummer om bij een karaoke te doen
Dan had je er vorige week bij moeten zijn! Toen deed ik nog karaoke met een groep FOK!kers.quote:Op vrijdag 13 januari 2023 17:40 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Dat lijkt me een heerlijk nummer om bij een karaoke te doen
En we hebben er nu ook beeld bij.quote:Op vrijdag 13 januari 2023 17:45 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ja![]()
Ik heb keihard meegebruld![]()
Wat kunnen ze nog goed zingen! Vooral Franklin met die lage donkere stem
Was dat die top 2000 meet?quote:Op vrijdag 13 januari 2023 18:00 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dan had je er vorige week bij moeten zijn! Toen deed ik nog karaoke met een groep FOK!kers.
Er kwamen verschillende songfestivalliedjes voorbij en @:Dagoduck heeft ze allemaal meegezongen
Heftig onderwep hequote:Op vrijdag 13 januari 2023 18:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ben de eerste aflevering van de documentaire Het water komt van vorige week aan het kijken.
Ik krijg er gewoon een brok van in mijn keel van de beelden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |