Dit doet me een beetje denken aan hoe Suarez ooit van Groningen naar Ajax ging.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 22:54 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Maar goed, ben benieuwd of dit allemaal zo ver gaat komen.
Maar ook hoe Dost ooit van Heerenveen naar Ajax wildequote:Op zaterdag 7 januari 2023 22:58 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Dit doet me een beetje denken aan hoe Suarez ooit van Groningen naar Ajax.
Utrecht uit is een enorme kut pot dus dat zit er in, ja.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 23:03 schreef Caland het volgende:
We kunnen morgen op 5 punten los van PSV komen met Feyenoord-PSV over een kleine maand
Puntverlies incoming dus
quote:Op zaterdag 7 januari 2023 23:03 schreef Caland het volgende:
We kunnen morgen op 5 punten los van PSV komen met Feyenoord-PSV over een kleine maand
Puntverlies incoming dus
heb te weinig van hem gezien, maar zou hier ook niet meer op gokken neequote:Op zaterdag 7 januari 2023 23:12 schreef fetX het volgende:
Hoe lang zou zo’n arbitragezaak eigenlijk duren? Zou overigens gewoon doorschakelen. Zo goed is die Zerrouki ook weer niet.
Op korte termijn lijkt me Zerrouki inderdaad een betere optie. Maar ga je nu voor de korte termijn kopen?quote:
Ja je hebt juist een speler voor de korte termijn als in die er meteen staat nodig tochquote:Op zaterdag 7 januari 2023 23:19 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Op korte termijn lijkt me Zerrouki inderdaad een betere optie. Maar ga je nu voor de korte termijn kopen?
Ja maar Zerrouki lijkt me nu geen optie meer, dus ben benieuwd wat ze nu gaan doen.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 23:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja je hebt juist een speler voor de korte termijn als in die er meteen staat nodig toch
Dus dan snap ik ergens wel dat je liever wat meer neerlegt voor Zerrouki al zijn beide spelers gelijkwaardig (geen idee of dat zo is trouwens)
Ik heb een beetje het idee dat Zerrouki pas geen optie meer is wanneer we een alternatief vastgelegd hebben of de transferperiode voorbij is.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 23:22 schreef fetX het volgende:
[..]
Ja maar Zerrouki lijkt me nu geen optie meer, dus ben benieuwd wat ze nu gaan doen.
Dat is zo, maar je kan je miljoenen maar 1x uitgeven. Om dan alles te zetten op een dure versterking voelt toch een beetje als gokken op een kampioenschap. Mannsverk is op de lange termijn misschien wel een slimmere aankoop.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 23:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja je hebt juist een speler voor de korte termijn als in die er meteen staat nodig toch
Dus dan snap ik ergens wel dat je liever wat meer neerlegt voor Zerrouki al zijn beide spelers gelijkwaardig (geen idee of dat zo is trouwens)
Die paar miljoen extra is geen reden om dat dan zo te bestempelen.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 23:24 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat is zo, maar je kan je miljoenen maar 1x uitgeven. Om dan alles te zetten op een dure versterking voelt toch een beetje als gokken op een kampioenschap. Mannsverk is op de lange termijn misschien wel een slimmere aankoop.
Lastig. Als Mannsverk over 2,5 jaar 25 miljoen oplevert en Zerrouki 15?quote:Op zaterdag 7 januari 2023 23:24 schreef aTypisch het volgende:
een niet direct inzetbare manssverk of een misschien iets te dure zerrouki
zeg het maar
beetje vergezochtquote:Op zaterdag 7 januari 2023 23:30 schreef fetX het volgende:
[..]
Lastig. Als Mannsverk over 2,5 jaar 25 miljoen oplevert en Zerrouki 15?
Omzet zegt alleen geen reetquote:Op zaterdag 7 januari 2023 23:38 schreef aTypisch het volgende:
met een omzet van 87 miljoen euro vind ik een verschil van 2 of 3 miljoen niet per se een rede om een belangrijke transfer te laten klappen
maar twente doet nu alsof ze helemaal niet aan tafel willen
als we alvast fictieve transferbedragen gaan gebruiken (van 2,5 jaar in de toekomst) in een gesprek haak ik afquote:
Dan ben ik blij dat jij geen beleidsmaker bij Feyenoord bent.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 23:41 schreef aTypisch het volgende:
[..]
als we alvast fictieve transferbedragen gaan gebruiken (van 2,5 jaar in de toekomst) in een gesprek haak ik af
is dat recent?quote:Op zaterdag 7 januari 2023 23:41 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Die komen samen op het fietsje als het moet
ik ookquote:Op zaterdag 7 januari 2023 23:42 schreef fetX het volgende:
[..]
Dan ben ik blij dat jij geen beleidsmaker bij Feyenoord bent.
Die Hilgers hoef ik niet.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 23:46 schreef aTypisch het volgende:
[..]
samen met zijn maatje hilgers een zaak aanspannen
genot
wanneer beginnen die weer met hun podcast?quote:Op zaterdag 7 januari 2023 23:45 schreef Scrummie het volgende:
Krabby zei het vanmiddag al dat het een soap was. Krabbygod.
Wat een geboortedatumquote:Op zaterdag 7 januari 2023 23:47 schreef Caland het volgende:
Net de wikipedia gelezen van Mannsverk
Ik vind nu dat we hem koste wat kost moeten halen
Ach, die hebben (om wat voor reden dan ook) toch al een tyfushekel aan Feyenoord.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 23:47 schreef Scrummie het volgende:
Nouja, we weten in elk geval zeker dat we bij die uitwedstrijd eind januari veel ziedende Twente supporters gaan zien.
ook als zerrouki over 2,5 jaar voor 15 miljoen vertrekt???quote:Op zaterdag 7 januari 2023 23:47 schreef Caland het volgende:
Gekeken.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 23:47 schreef Caland het volgende:
ik heb het idee dat zij dat eigenlijk altijd zijn als ze in contact komen met randstedelingenquote:Op zaterdag 7 januari 2023 23:47 schreef Scrummie het volgende:
Nouja, we weten in elk geval zeker dat we bij die uitwedstrijd eind januari veel ziedende Twente supporters gaan zien.
Tijd om weer een paar maanden op te donderen.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 23:48 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ook als zerrouki over 2,5 jaar voor 15 miljoen vertrekt???
quote:Op zaterdag 7 januari 2023 23:49 schreef fetX het volgende:
[..]
Tijd om weer een paar maanden op te donderen.
Godsamme zo lang nog.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 23:49 schreef aTypisch het volgende:
[..]
als feyenoord na feyenoord - ajax niet bovenaan staat
Accepteer @aTypisch nou gewoon om hoe hij is, dan is het best een aardige jongen.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 23:49 schreef fetX het volgende:
[..]
Tijd om weer een paar maanden op te donderen.
Dat bepaal ik zelf wel.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 23:53 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Accepteer @:Atypisch nou gewoon om hoe hij is, dan is het best een aardige jongen.
AI genot zegt dit over je @fetXquote:FetX is a user from the Dutch FOK! Forum who is known for their humorous posts and comedic takes on current events. They often post jokes and witty remarks to keep the forums lively and entertaining. FetX is also known for their helpful advice and support in the forum, often providing solutions to members' questions and problems.
Moffen en Rotterdam, dat matcht gewoon niet.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 23:48 schreef fetX het volgende:
[..]
Ach, die hebben (om wat voor reden dan ook) toch al een tyfushekel aan Feyenoord.
Zo’n arbitragezaak heeft zelden zin toch? Al zou ik het wel humor vindenquote:Op zaterdag 7 januari 2023 23:58 schreef De_Pel het volgende:
Zinloze discussie inderdaad. We zullen het nooit weten.
Wat mij betreft is Arend blijmaken dé reden om je wel echt in te zetten voor zerrouki. Daarnaast een aardige speler maar hoeft van mij zo nodig niet.
Mocht de transfer echter niet doorgaan, dan hoop ik voor die arrogante moffen dat ‘ie z’n enkel breekt en gratis uit contract loopt. Het valt te beargumenteren of die club sowieso niet opgeheven had moeten worden.
Gezien het kutcontractje wat hij daar heeft zou ik een arbitragezaak overigens ook wel begrijpen. Verdient volgens mij nog geen 10% van die Griek.
Mwah. Als ie hier het 8voudige kan verdienen geef ik het best kans. Maar inderdaad, sowieso lachen toch, ongeacht de uitkomst. Ook als ze hem weten te behouden wordt het er niet echt gezelliger op.quote:Op zondag 8 januari 2023 00:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Zo’n arbitragezaak heeft zelden zin toch? Al zou ik het wel humor vinden
Even de eerstvolgende trsining overslaan.quote:Op zondag 8 januari 2023 00:09 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Mwah. Als ie hier het 8voudige kan verdienen geef ik het best kans. Maar inderdaad, sowieso lachen toch, ongeacht de uitkomst. Ook als ze hem weten te behouden wordt het er niet echt gezelliger op.
Volgens mij kijken ze zelfs nog naar het sportieve enzoquote:Op zondag 8 januari 2023 00:09 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Mwah. Als ie hier het 8voudige kan verdienen geef ik het best kans. Maar inderdaad, sowieso lachen toch, ongeacht de uitkomst. Ook als ze hem weten te behouden wordt het er niet echt gezelliger op.
Ik denk ook dat het weinig kans van slagen heeft. Zijn er voorbeelden dat er wel iets uitkwam?quote:Op zondag 8 januari 2023 00:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Volgens mij kijken ze zelfs nog naar het sportieve enzo
Zelfs Suarez verloor toen
Klopt, maar ze wegen vanalles mee. Zie de logica ook niet helemaal. Van Groningen naar Ajax was sportief gezien wel vooruitgang maar geen “onmiskenbare aanmerkelijke sportieve verbetering”. Ofzo. Speelde echter ook een rol dat het een jong pikkie was die pas 1 jaar bij Groningen zat en een langlopend contract had. Bovendien was het natuurlijk geen EU speler waardoor hij in principe al een aardig bedrag moest vangen bij Groningen. Zerrouki zit op z’n 24e geloof ik amper op dubbelmodaal.quote:Op zondag 8 januari 2023 00:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Volgens mij kijken ze zelfs nog naar het sportieve enzo
Zelfs Suarez verloor toen
Geloof het niet echt, maar meestal kwam de transfer alsnog wel rond omdat zo’n speler zich dan niet echt meer kan vertonen bij zijn oude clubquote:Op zondag 8 januari 2023 00:20 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik denk ook dat het weinig kans van slagen heeft. Zijn er voorbeelden dat er wel iets uitkwam?
Wat is nou het verhaal achter dat lage salaris, hij doet het daar toch al 1,5 seizoen prima?quote:Op zondag 8 januari 2023 00:23 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Klopt, maar ze wegen vanalles mee. Zie de logica ook niet helemaal. Van Groningen naar Ajax was sportief gezien wel vooruitgang maar geen “onmiskenbare aanmerkelijke sportieve verbetering”. Ofzo. Speelde echter ook een rol dat het een jong pikkie was die pas 1 jaar bij Groningen zat en een langlopend contract had. Bovendien was het natuurlijk geen EU speler waardoor hij in principe al een aardig bedrag moest vangen bij Groningen. Zerrouki zit op z’n 24e geloof ik amper op dubbelmodaal.
Maar goed, ik zou het oprecht prima vinden om de arbitragezaak te verliezen
Nog niet gekeken, mijn gok is dat hij geboren is op de dag van Feyenoord - Dortmundquote:
Das het punt ook wel, als Zerrouki moeilijk gaat doen speelt ie gewoon volgende week bij ons. Alleen wil ie dat niet en dat snap ik ergens ook wel. Hij heeft uiteindelijk gewoon iets te naïef zijn krabbel gezet onder een kutcontract afgelopen lente. Das jammer voor hem en voor ons.quote:Op zondag 8 januari 2023 00:09 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Maar uiteindelijk gaat het Twente ook (op langere termijn) niets opleveren. Geen jonge speler gaat zich op deze wijze nog lang verbinden aan die club. Zaakwaarnemers gaan dit ook onthouden. Wat dat betreft is de houding van Twente vooral leuk voor de ego van Streuer, maar rationeel slaat het nergens op.quote:Op zondag 8 januari 2023 02:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Das het punt ook wel, als Zerrouki moeilijk gaat doen speelt ie gewoon volgende week bij ons. Alleen wil ie dat niet en dat snap ik ergens ook wel. Hij heeft uiteindelijk gewoon iets te naïef zijn krabbel gezet onder een kutcontract afgelopen lente. Das jammer voor hem en voor ons.
quote:Op zondag 8 januari 2023 08:46 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Maar uiteindelijk gaat het Twente ook (op langere termijn) niets opleveren. Geen jonge speler gaat zich op deze wijze nog lang verbinden aan die club. Zaakwaarnemers gaan dit ook onthouden. Wat dat betreft is de houding van Twente vooral leuk voor de ego van Streuer, maar rationeel slaat het nergens op.
Zerrouki wilde van de zomer al graag komen en Twente heeft hem nu al zes wedstrijden Europees voetbal ontnomen. Die jongen is het ondertussen ook wel zat.
En dan nu schermen dat clubs komende zomer wel 10 miljoen op tafel gaan leggen, waarom zijn die er nu niet dan?
Twente lijkt vooral op zoek naar een bevestiging van een verloren status. Mag kennelijk wat kosten daar.
denk niet dat hij het expres doetquote:Op zondag 8 januari 2023 09:17 schreef Haringkop het volgende:
Die Wieffer bewijst zichzelf ook wel lekker een dienst..
Zeker. Lijkt mij nou typisch zo'n speler die het wel nodig had/heeft om even te wennen. Dat lukt nu niet echtquote:Op zondag 8 januari 2023 09:20 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Nee zou het? Wel zuur voor die jongen.
Nee, dat is om tactische redenen volgens ZKA.quote:Op zondag 8 januari 2023 09:21 schreef Caland het volgende:
Hartman dus ook niet helemaal fit?
Wat heeft Arend Martijn toch allemaal gedaan deze winter
Dat zou ik erg vreemd vindenquote:Op zondag 8 januari 2023 09:29 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Nee, dat is om tactische redenen volgens ZKA.
Blijkbaar vindt Arne dat Lopez defensief sterker is. Wat vrij bijzonder zou zijn.quote:
Danilo is blijkbaar fit genoeg, dan is Walemark logischerwijs het kind van de rekening.quote:Op zondag 8 januari 2023 09:36 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Blijkbaar vindt Arne dat Lopez defensief sterker is. Wat vrij bijzonder zou zijn.
Ik vraag me vooral af waar Walemark is gebleven.
Ik had hem meer verwacht in plaats van Dilrosun, maar die heeft ook bijna oneindig krediet.quote:Op zondag 8 januari 2023 09:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Danilo is blijkbaar fit genoeg, dan is Walemark logischerwijs het kind van de rekening.
Ja laten we de enige buitenspeler die nog een beetje rendement heeft eruit halenquote:Op zondag 8 januari 2023 09:46 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ik had hem meer verwacht in plaats van Dilrosun, maar die heeft ook bijna oneindig krediet.
Eerste wedstrijd van het jaat en ik erger me alweer kapot aan de debiele opstellingen en tactieken van Arne. Wat heb ik dat gemist de afgelopen maanden
Dilrosun en rendement in 1 zin.quote:Op zondag 8 januari 2023 09:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja laten we de enige buitenspeler die nog een beetje rendement heeft eruit halen
4 goals 4 assists, als hij dat een beetje doortrekt komt hij aan het eind van het seizoen op beide vlakken in de dubbele cijfers. Dat is niet bijzonder slecht voor een buitenspelerquote:Op zondag 8 januari 2023 09:54 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Dilrosun en rendement in 1 zin.
Wat?
Dat houdt niet over nee. Dan ga je het tegen elke tegenstander moeilijk krijgen.quote:Op zondag 8 januari 2023 10:12 schreef Bombvis het volgende:
Een verdediging met Lopez - Rasmussen - Hancko - Pedersen, dat wordt genieten
Als je deze wint, kan je alles winnenquote:Op zondag 8 januari 2023 10:14 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat houdt niet over nee. Dan ga je het tegen elke tegenstander moeilijk krijgen.
Ik heb dit niet gemist.quote:Op zondag 8 januari 2023 09:46 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ik had hem meer verwacht in plaats van Dilrosun, maar die heeft ook bijna oneindig krediet.
Eerste wedstrijd van het jaar en ik erger me alweer kapot aan de debiele opstellingen en tactieken van Arne. Wat heb ik dat gemist de afgelopen maanden
gewoon kansen afmakenquote:Op zondag 8 januari 2023 10:21 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Als je deze wint, kan je alles winnen
Ik heb de jenever al koud gezet.quote:Op zondag 8 januari 2023 10:12 schreef Bombvis het volgende:
Een verdediging met Lopez - Rasmussen - Hancko - Pedersen, dat wordt genieten
Of de verliezer van het weekend!quote:Op zondag 8 januari 2023 10:31 schreef aTypisch het volgende:
je kunt de winnaar van het weekend worden
Waar is Hartmann?quote:Op zondag 8 januari 2023 11:02 schreef Pistolero het volgende:
[ twitter ]
Wieffer zit wel gewoon op het bankje.
Ik zie liever Hartman op linksback maar als Wieffer kapot blijft kan je verder ook niet anders. Laten we hopen dat Feyenoord zich niet weer stukonderhandelt aan Twente want er moet gewoon snel iets bij, op 6 of RCV.quote:Op zondag 8 januari 2023 10:14 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat houdt niet over nee. Dan ga je het tegen elke tegenstander moeilijk krijgen.
Omdat Dilrosun toen op links kon spelen omdat Danilo afwezig was en Slot Dilrosun niet op de bank wil.quote:Op zondag 8 januari 2023 11:16 schreef Slobeend het volgende:
Ik snap nu dus niet waarom Walemark op de bank zit na vorige oefenwedstrijden.
Dit ja, opvallend.quote:Op zondag 8 januari 2023 11:16 schreef Slobeend het volgende:
Ik snap nu dus niet waarom Walemark op de bank zit na vorige oefenwedstrijden.
Stinkt 'ie?quote:Op zondag 8 januari 2023 11:22 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Omdat Dilrosun toen op links kon spelen omdat Danilo afwezig was en Slot Dilrosun niet op de bank wil.
Ja dat moet deze week rondkomen, want deze verdediging is niks. En ook Geertruida vind ik op cvm niet echt geweldig.quote:Op zondag 8 januari 2023 11:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik zie liever Hartman op linksback maar als Wieffer kapot blijft kan je verder ook niet anders. Laten we hopen dat Feyenoord zich niet weer stukonderhandelt aan Twente want er moet gewoon snel iets bij, op 6 of RCV.
En jij weet natuurlijk dat het anders is, want jij was overal bij!quote:Op zondag 8 januari 2023 11:58 schreef Pistolero het volgende:
Volgens Slot heeft Lopez een geweldige voorbereiding achter de rug en laat Hartman verdedigend nog te vaak steekjes vallen.
Juist ja..
Die eeuwige dooddoener "Ja jij was er niet op de training!1!!" . Godverdomme wat treurig.quote:Op zondag 8 januari 2023 12:01 schreef fetX het volgende:
[..]
En jij weet natuurlijk dat het anders is, want jij was overal bij!
Lopez vind ik wel wat overdreven, die is aanvallend best sterk. Pedersen ben ik ook geen fan (meer) van.quote:Op zondag 8 januari 2023 12:12 schreef TweedeKlum het volgende:
Lopez en Pedersen zijn twee van de zwakste backs van de eredivisie. Pedersen speelt alles terug en is positioneel verschrikkelijk. Lopez is niveautje Lord Nelom, nuff said.
Als je punt met een simpele dooddoener onschadelijk gemaakt wordt, moet je misschien wat aan je eigen slappe geleuter doen.quote:Op zondag 8 januari 2023 12:14 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Die eeuwige dooddoener "Ja jij was er niet op de training!1!!" . Godverdomme wat treurig.
Met logica kan je dus per definitie nooit kritiek hebben op een trainer.
In 6 weken kan er een hoop duidelijker worden, cq veranderenquote:Op zondag 8 januari 2023 12:14 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Die eeuwige dooddoener "Ja jij was er niet op de training!1!!" . Godverdomme wat treurig.
Met logica kan je dus per definitie nooit kritiek hebben op een trainer.
Prima joh, zolang je het zelf maar geloofd.quote:Op zondag 8 januari 2023 12:15 schreef fetX het volgende:
[..]
Als je punt met een simpele dooddoener onschadelijk gemaakt wordt, moet je misschien wat aan je eigen slappe geleuter doen.
Gewoon op de bloklijst houden denk ik. Heb het ook enige tijd geprobeerd maar hij vervalt toch wel weer in zijn negatieve gedrag. Plus dan zie ik zo min mogelijk citaten langskomenquote:Op zondag 8 januari 2023 12:15 schreef fetX het volgende:
[..]
Als je punt met een simpele dooddoener onschadelijk gemaakt wordt, moet je misschien wat aan je eigen slappe geleuter doen.
Je blijft toch hopen op beter hequote:Op zondag 8 januari 2023 12:22 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Hoe is dit onverwacht? Ze kunnen profiteren, ergo doen dat niet
Dit inderdaad. Lag helemaal open op rechts en daarna in het centrum…quote:Op zondag 8 januari 2023 12:23 schreef Irritatie100 het volgende:
Op het moment dat die Van de Streek aangespeeld werd zag ik ook al gewoon dat het een goal zou worden.
Exact, ook na 40 jaar.quote:
Wel leuk, de eerste seizoenshelft was het excuus vaak dat de selectie zo laat rond was, nu zal het excuus wel worden dat je blessures hebt.quote:Op zondag 8 januari 2023 12:22 schreef fetX het volgende:
2 maanden voorbereiding gehad. Binnen 3 minuten achter![]()
Dat zou je toch op het veld als prof ook door moeten hebben als een dertiger met overgewicht die nog nooit gevoetbald heeft zoals ik het al door heb.quote:Op zondag 8 januari 2023 12:23 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Lag helemaal open op rechts en daarna in het centrum…
welkom in de voetballerijquote:Op zondag 8 januari 2023 12:24 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Wel leuk, de eerste seizoenshelft was het excuus vaak dat de selectie zo laat rond was, nu zal het excuus wel worden dat je blessures hebt.
Uitstekende statistieken ja en ook best mooie goals nog. Prima terecht dat hij er in staat ipv Gimenez.quote:Op zondag 8 januari 2023 12:30 schreef aTypisch het volgende:
danilo stiekem toch gewoon een prima transfertje
De grote Nijhuis showquote:
We zijn 15 minuten bezig in de tweede seizoenshelft en je haalt je standaard "we missen een 6" riedeltje al weer van stal ja..?quote:Op zondag 8 januari 2023 12:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Snap ook eigenlijk niet zo waarom er niet al in december geschakeld is naar een nieuwe 6. Zelfs voor de blessure van Timber was er iemand nodig daar. Nu speel je alweer met een fantasieopstelling eigenlijk, en voorlopig zal je zo door moeten spelen totdat Wieffer in de basis kan/er een nieuwe Cv of 6 is.
Erger mij een beetje aan de late handelingswijze van Feyenoord. Zelfs als er een 6 komt gaat het relatief laat zijn en ben je een hoop belangrijke wedstrijden verder voordat je iemand kan inpassen.
Wat denk je zelf?quote:Op zondag 8 januari 2023 12:36 schreef Kerftminister het volgende:
Heeft Pedersen al 1 bal naar voren gespeeld?
Erg vermoeiend inderdaad. Alleen maar balletjes breed of balletjes terugquote:Op zondag 8 januari 2023 12:36 schreef Kerftminister het volgende:
Heeft Pedersen al 1 bal naar voren gespeeld?
Intelligente spelert.quote:
Dat kan niet.quote:Op zondag 8 januari 2023 12:39 schreef Pistolero het volgende:
Zou Benita nou echt zo veel slechter zijn dan Pedersen?
Straks een assist dus.quote:Op zondag 8 januari 2023 12:40 schreef Dr.Mikey het volgende:
Dilrosun keer gaan liggen en niet meer gezien
Beste trainer van de afgelopen 40-45 jaar, maar hij mag inderdaad de schoenen van Pistolerogod nog niet kussen… knuppelquote:Op zondag 8 januari 2023 09:46 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Eerste wedstrijd van het jaar en ik erger me alweer kapot aan de debiele opstellingen en tactieken van Arne.
In de as toch twee spelers kwijtgeraakt.quote:Op zondag 8 januari 2023 12:39 schreef TweedeKlum het volgende:
Zoveel misverstanden, elkaar matig aanspelen als ze elkaar al kunnen vinden, dan heb je zoveel weken voorbereiding gehad.
Dat mag geen excuus zijn.quote:Op zondag 8 januari 2023 12:43 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
In de as toch twee spelers kwijtgeraakt.
Het is niet FM he.
Niet dat ik Paixao een verkeerde speler vind maar gezien zijn leeftijd/inpassingstijd blijf ik het zo zonde vinden dat Gnonto niet is gehaald.quote:
Scoorde vd week z'n eerste voor Leeds.quote:Op zondag 8 januari 2023 12:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Niet dat ik Paixao een verkeerde speler vind maar gezien zijn leeftijd/inpassingstijd blijf ik het zo zonde vinden dat Gnonto niet is gehaald.
net nog in de omschakeling waar een kans uit kwamquote:Op zondag 8 januari 2023 12:49 schreef Haringkop het volgende:
Ook knap dat Pedersen gewoon nooit een vrije man weet te vinden in aanvallende zin. Hoeveel tijd en ruimte hij ook heeft.
Zo geweldig doet hij het ook niet door die Gnonto. Ik zou Walemark wat meer minuten geven, want die deed het uitstekend in de voorbereiding.quote:Op zondag 8 januari 2023 12:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Niet dat ik Paixao een verkeerde speler vind maar gezien zijn leeftijd/inpassingstijd blijf ik het zo zonde vinden dat Gnonto niet is gehaald.
Hij deed het 1x en toen werden we meteen gevaarlijk.quote:Op zondag 8 januari 2023 12:49 schreef Haringkop het volgende:
Ook knap dat Pedersen gewoon nooit een vrije man weet te vinden in aanvallende zin. Hoeveel tijd en ruimte hij ook heeft.
Krijgt basisplekken bij Leeds, dat komt ook wel omdat hun beste buitenspeler van glas blijkt maar toch. Hij had er sneller gestaan.quote:Op zondag 8 januari 2023 12:50 schreef fetX het volgende:
[..]
Zo geweldig doet hij het ook niet door die Gnonto. Ik zou Walemark wat meer minuten geven, want die deed het uitstekend in de voorbereiding.
Snap dat hij er verder geen klote van kan maar hij maakt zich toch best nuttig in tegenstelling tot de blinde voorzetten/schoten op niemand van zo'n Lopez?quote:Op zondag 8 januari 2023 12:50 schreef fetX het volgende:
[..]
Hij deed het 1x en toen werden we meteen gevaarlijk.
Ik vind Lopez aanvallend juist wel aardig al laat hij dat vandaag niet zien nee.quote:Op zondag 8 januari 2023 12:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Snap dat hij er verder geen klote van kan maar hij maakt zich toch best nuttig in tegenstelling tot de blinde voorzetten/schoten op niemand van zo'n Lopez?
Het is gewoon zonde, Pedersen heeft één specifieke kwaliteit die in het hedendaagse voetbal extreem nuttig is. Als Pedersen na een rush de bal goed kon inleveren had je er een geweldige RB aan, alleen kan hij dat gewoon niet.quote:Op zondag 8 januari 2023 12:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Snap dat hij er verder geen klote van kan maar hij maakt zich toch best nuttig in tegenstelling tot de blinde voorzetten/schoten op niemand van zo'n Lopez?
En ze doen er niks mee. Ze zijn echt mokerslecht maar wij kunnen ook geen vuist maken.quote:Op zondag 8 januari 2023 12:56 schreef Kerftminister het volgende:
Utrecht krijgt zoveel tijd en ruimte aan de bal, echt belachelijk.
Patatje?quote:Op zondag 8 januari 2023 12:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vergeet Michiel Kramer niet voor wat oorlog in de 16.
Ik kan me 1 voorzet herinneren, tegen PSV uit vorig seizoen waar Toornstra schitterend uit volleerde. Voor de rest is dat sterke punt zwaar overschat. Verdedigend en dat is toch zijn eerste taak, heel zwak, gevaar voor de eigen ploeg, hij kan er gewoon helemaal niets van.quote:Op zondag 8 januari 2023 12:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het is gewoon zonde, Pedersen heeft één specifieke kwaliteit die in het hedendaagse voetbal extreem nuttig is. Als Pedersen na een rush de bal goed kon inleveren had je er een geweldige RB aan, alleen kan hij dat gewoon niet.
Lopez is gewoon niveau middenmoot/subtop Eredivisie. Dat is niet zo veel.
Enige die goed speelt.quote:Op zondag 8 januari 2023 12:58 schreef fetX het volgende:
Ik ben geen fan van Geertruida op 6 maar vind hem prima spelen.
Leidde de 1-0 in door zijn balverlies en geeft nu gewoon een corner weg.quote:
Nou ja een rechtsback die snel de achterlijn haalt is extreem nuttig aangezien tegenwoordig het centrum wordt volgebouwd, zwaar overschat zou ik het niet noemen.quote:Op zondag 8 januari 2023 12:59 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Ik kan me 1 voorzet herinneren, tegen PSV uit vorig seizoen waar Toornstra schitterend uit volleerde. Voor de rest is dat sterke punt zwaar overschat. Verdedigend en dat is toch zijn eerste taak, heel zwak, gevaar voor de eigen ploeg, hij kan er gewoon helemaal niets van.
Omdat zijn enige kwaliteit snelheid is.quote:Op zondag 8 januari 2023 13:02 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nou ja een rechtsback die snel de achterlijn haalt is extreem nuttig aangezien tegenwoordig het centrum wordt volgebouwd, zwaar overschat zou ik het niet noemen.
Alleen doet hij er zo weinig mee.
Volledig mee eens, die Lopez is echt een ontzettende verschrikking.quote:Op zondag 8 januari 2023 13:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
Lopez en Dilrosun wisselen voor Hartman en Walemark zo.
Je kan hoop halen uit de traditie dat Feyenoord zelden 2 helften achter elkaar op hetzelfde niveau blijft spelen. Veel lager kan het niet, dus hopen op een goede 2e helft.quote:Op zondag 8 januari 2023 13:05 schreef fetX het volgende:
Puntje is wel maximaal haalbare vandaag. Wat een treurnis.
Dit ja. Wat mij betreft is het een mislukt experiment. Duidelijk niet zijn plek.quote:Op zondag 8 januari 2023 13:01 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Leidde de 1-0 in door zijn balverlies en geeft nu gewoon een corner weg.
Deed karim ook altijd toen noemde we dat slimme overtreding.quote:Op zondag 8 januari 2023 13:07 schreef onlogisch het volgende:
Geertruida gaat de mist in en heeft een overtreding nodig om de aanval eruit te halen.
wat een onzin is dit elke keerquote:Op zondag 8 januari 2023 13:08 schreef Pistolero het volgende:
Wat een verrassing dat er dus precies 0 progressie is geboekt in deze winterstop en dat men vrolijk verder gaat op dezelfde voet als vorig jaar. Het veldspel, de tactiek en de onderlinge afstemming nog net zo verschrikkelijk slecht als in de eerste seizoenshelft.
Maar hoe kan dat nou, er was mij verteld dat Slot er een geoliede machine van ging maken met al die extra weken voorbereiding.
Je mist 2 belangrijke spelers in de as en die zijn beide op het laatst geblesseerd geraakt. Ik ben niet zo heel verbaasd. Een fatsoenlijke middenvelder erbij, Geert centraal achterin en dan is het alweer heel anders.quote:Op zondag 8 januari 2023 13:08 schreef Pistolero het volgende:
Wat een verrassing dat er dus precies 0 progressie is geboekt in deze winterstop en dat men vrolijk verder gaat op dezelfde voet als vorig jaar. Het veldspel, de tactiek en de onderlinge afstemming nog net zo verschrikkelijk slecht als in de eerste seizoenshelft.
Hoe kan dat nou, er was mij verteld dat Slot er een geoliede machine van ging maken met al die extra weken voorbereiding.
Nou, vertel, wat gaat er beter dan de afgelopen maanden vandaag.quote:Op zondag 8 januari 2023 13:09 schreef aTypisch het volgende:
[..]
wat een onzin is dit elke keer
ongelofelijk
Het missen van Trauner en Timber is natuurlijk helemaal geen excuus om dit bizar slechte spel te verklaren. Ze krijgen nog niet eens 3x achter elkaar de bal naar dezelfde kleur joh.quote:Op zondag 8 januari 2023 13:09 schreef H.FR het volgende:
[..]
Je mist 2 belangrijke spelers in de as en die zijn beide op het laatst geblesseerd geraakt. Ik ben niet zo heel verbaasd. Een fatsoenlijke middenvelder erbij, Geert centraal achterin en dan is het alweer heel anders.
niet veelquote:Op zondag 8 januari 2023 13:10 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Nou, vertel, wat gaat er beter dan de afgelopen maanden vandaag.
We moeten gewoon tiende worden en de schulden afbetalenquote:Op zondag 8 januari 2023 13:14 schreef Caland het volgende:
Het missen van twee cruciale spelers in de as is helemaal geen excuus voor het mindere spel
- Pistolero
heb jij soms nog andere frustraties of komt dit echt alleen door feyenoord?quote:Op zondag 8 januari 2023 13:13 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Het missen van Trauner en Timber is natuurlijk helemaal geen excuus om dit bizar slechte spel te verklaren. Ze krijgen nog niet eens 3x achter elkaar de bal naar dezelfde kleur joh.
Ik had niet anders verwacht, Trauner is zo ongeveer de belangrijkste speler met Kokcu voor je aanvalsspel en daar zet je nu een soort iets betere versie van Botteghin neer en een rechtsback ervoorquote:Op zondag 8 januari 2023 13:15 schreef aTypisch het volgende:
het is wel echt fucking slecht trouwens
gvd gvd
ik vind het maar zielig als je zo het voetbal moet beleven eigenlijkquote:Op zondag 8 januari 2023 13:16 schreef RvLaak het volgende:
Ik zie mensen als Pistolero er wel voor aan om tijdens een Feyenoord kampioensfeest nog te klagen dat het allemaal kut en ondermaats is
Kan jij niet gewoon weg gaan?quote:Op zondag 8 januari 2023 13:08 schreef Pistolero het volgende:
Maar hoe kan dat nou, er was mij verteld dat Slot er een geoliede machine van ging maken met al die extra weken voorbereiding.
Nou ja, het is duidelijk dat Feyenoord dit jaar een vreselijk goede kans heeft om kampioen te worden. Dit soort kansen wil je niet laten lopen. Eerste helft was kut, maar ik denk wel dat de mannen zich nu herpakken.quote:Op zondag 8 januari 2023 13:16 schreef RvLaak het volgende:
Ik zie mensen als Pistolero er wel voor aan om tijdens een Feyenoord kampioensfeest nog te klagen dat het allemaal kut en ondermaats is
Idd. En als Feyenoord fan heb je het al niet heel makkelijk, op voetbal gebied. En dan je leven nóg verder laten vergallen... Ah well, gelukkig ben ik niet zo zuurquote:Op zondag 8 januari 2023 13:18 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik vind het maar zielig als je zo het voetbal moet beleven eigenlijk
Tsja, de gemiddelde Feyenoordsupporter voetbalsupporter mens is gewoon ongekend achterlijk en hersendood.quote:Op zondag 8 januari 2023 13:14 schreef aTypisch het volgende:
[..]
heb jij soms nog andere frustraties of komt dit echt alleen door feyenoord?
Toen Feyenoord kampioen werd zat hij vast te zaniken over de tegengoal.quote:Op zondag 8 januari 2023 13:16 schreef RvLaak het volgende:
doe niet zo verhevenquote:Op zondag 8 januari 2023 13:19 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Tsja, de gemiddelde Feyenoordsupporter voetbalsupporter mens is gewoon ongekend achterlijk en hersendood.
Het zou me geen seconde verbazenquote:Op zondag 8 januari 2023 13:19 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Toen Feyenoord kampioen werd zat hij vast te zaniken over de tegengoal.
Beetje moe?quote:Op zondag 8 januari 2023 13:20 schreef RvLaak het volgende:
Op RRijnmond: Bij elke vogel die over de Galgewaard vliegt, gaat Paxiao liggen![]()
Klopt & het is ook kut, maar de toon van die groep "fans" is dat Feyenoord zich maar beter op kan heffen... Lekkere fan ben je danquote:Op zondag 8 januari 2023 13:18 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Nou ja, het is duidelijk dat Feyenoord dit jaar een vreselijk goede kans heeft om kampioen te worden. Dit soort kansen wil je niet laten lopen. Eerste helft was kut, maar ik denk wel dat de mannen zich nu herpakken.
Interessante wissels, Dan gaat Pedersen eraf en Geertruida naar rechts? Of Pedersen naar links? Vind Pedersen nog af en toe wel wat nuttigs doen, itt Lopez. Weet ook niet of Danilo echt het probleem is, komt weinig aan de bal, maar deed nog niet heel veel fout.quote:
Jullie spelen om half 3.quote:Op zondag 8 januari 2023 13:19 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Tsja, de gemiddelde Feyenoordsupporter voetbalsupporter mens is gewoon ongekend achterlijk en hersendood.
Nou... De commentator/anaallist is een beetje beaus op het vertoonde spel, geloof ik. Ik proef enige frustratie bij de beste (naar ik assumeer) man.quote:
Uiteindelijk doet Trauner ook niet zo veel meer dan duels winnen en de bal snel inleveren maar das wel wat je mist nu ja. Met zijn allen lekker vertragen aan de bal, pfffquote:Op zondag 8 januari 2023 13:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik had niet anders verwacht, Trauner is zo ongeveer de belangrijkste speler met Kokcu voor je aanvalsspel en daar zet je nu een soort iets betere versie van Botteghin neer en een rechtsback ervoor
Dan krijg je stroperig kutvoetbal
Zolang er massaal gereageerd blijft worden, blijft hij ook gewoon posten..quote:
Snel naar voren spelen vooral. Slaat ook nog wel eens een linie overquote:Op zondag 8 januari 2023 13:22 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Uiteindelijk doet Trauner ook niet zo veel meer dan duels winnen en de bal snel inleveren maar das wel wat je mist nu ja. Met zijn allen lekker vertragen aan de bal, pfff
Ja, dat slaat nergens op natuurlijk. Feyenoord speelt vooral dit seizoen genoeg mooie wedstrijden. Het is eindelijk eens redelijk stabiel, alleen moet dat in de tweede seizoenshelft wel echt worden doorgetrokken natuurlijk.quote:Op zondag 8 januari 2023 13:20 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Klopt & het is ook kut, maar de toon van die groep "fans" is dat Feyenoord zich maar beter op kan heffen... Lekkere fan ben je dan
trauner heeft er ook een handje van om een paar keer per wedstrijd wel ineens die bal goed strak op een kokcu in te spelenquote:Op zondag 8 januari 2023 13:22 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Uiteindelijk doet Trauner ook niet zo veel meer dan duels winnen en de bal snel inleveren maar das wel wat je mist nu ja. Met zijn allen lekker vertragen aan de bal, pfff
Laten ze beginnen met de 2e helft van deze wedstrijd, kijken we later verder het seizoen inquote:Op zondag 8 januari 2023 13:23 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ja, dat slaat nergens op natuurlijk. Feyenoord speelt vooral dit seizoen genoeg mooie wedstrijden. Het is eindelijk eens redelijk stabiel, alleen moet dat in de tweede seizoenshelft wel echt worden doorgetrokken natuurlijk.
ja godverquote:Op zondag 8 januari 2023 13:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Snel naar voren spelen vooral. Slaat ook nog wel eens een linie over
een feyenoordquote:Op zondag 8 januari 2023 13:25 schreef onlogisch het volgende:
Zo. Nog eens 3 kwartier ergeren een Feyenoord
[ afbeelding ]
Ja, stel je toch eens voor dat niet iedereen zich laat wegposten door wat gescheld en doodsverwensingen.quote:Op zondag 8 januari 2023 13:22 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Zolang er massaal gereageerd blijft worden, blijft hij ook gewoon posten..
Een Feyenoordquote:Op zondag 8 januari 2023 13:25 schreef onlogisch het volgende:
Zo. Nog eens 3 kwartier ergeren een Feyenoord
[ afbeelding ]
Exact, je hebt al nooit het gemis van Aursnes opgevangen die dat ook deed en nu mis je ook nog eens Trauner. Hoop dat na vandaag het passieve geleuter op de transfermarkt verleden tijd is.quote:Op zondag 8 januari 2023 13:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Snel naar voren spelen vooral. Slaat ook nog wel eens een linie over
jazekerquote:Op zondag 8 januari 2023 13:26 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Hebben ze niet ook een vrouwenelftal?
mimimimimiquote:Op zondag 8 januari 2023 13:26 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ja, stel je toch eens voor dat niet iedereen zich laat wegposten door wat gescheld en doodsverwensingen.
Zeker, daar kijken we nu naar.quote:Op zondag 8 januari 2023 13:26 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Hebben ze niet ook een vrouwenelftal?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |