Ik had hem meer verwacht in plaats van Dilrosun, maar die heeft ook bijna oneindig krediet.quote:Op zondag 8 januari 2023 09:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Danilo is blijkbaar fit genoeg, dan is Walemark logischerwijs het kind van de rekening.
Ja laten we de enige buitenspeler die nog een beetje rendement heeft eruit halenquote:Op zondag 8 januari 2023 09:46 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ik had hem meer verwacht in plaats van Dilrosun, maar die heeft ook bijna oneindig krediet.
Eerste wedstrijd van het jaat en ik erger me alweer kapot aan de debiele opstellingen en tactieken van Arne. Wat heb ik dat gemist de afgelopen maanden
Dilrosun en rendement in 1 zin.quote:Op zondag 8 januari 2023 09:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja laten we de enige buitenspeler die nog een beetje rendement heeft eruit halen
4 goals 4 assists, als hij dat een beetje doortrekt komt hij aan het eind van het seizoen op beide vlakken in de dubbele cijfers. Dat is niet bijzonder slecht voor een buitenspelerquote:Op zondag 8 januari 2023 09:54 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Dilrosun en rendement in 1 zin.
Wat?
Dat houdt niet over nee. Dan ga je het tegen elke tegenstander moeilijk krijgen.quote:Op zondag 8 januari 2023 10:12 schreef Bombvis het volgende:
Een verdediging met Lopez - Rasmussen - Hancko - Pedersen, dat wordt genieten
Als je deze wint, kan je alles winnenquote:Op zondag 8 januari 2023 10:14 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat houdt niet over nee. Dan ga je het tegen elke tegenstander moeilijk krijgen.
Ik heb dit niet gemist.quote:Op zondag 8 januari 2023 09:46 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ik had hem meer verwacht in plaats van Dilrosun, maar die heeft ook bijna oneindig krediet.
Eerste wedstrijd van het jaar en ik erger me alweer kapot aan de debiele opstellingen en tactieken van Arne. Wat heb ik dat gemist de afgelopen maanden
gewoon kansen afmakenquote:Op zondag 8 januari 2023 10:21 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Als je deze wint, kan je alles winnen
Ik heb de jenever al koud gezet.quote:Op zondag 8 januari 2023 10:12 schreef Bombvis het volgende:
Een verdediging met Lopez - Rasmussen - Hancko - Pedersen, dat wordt genieten
Of de verliezer van het weekend!quote:Op zondag 8 januari 2023 10:31 schreef aTypisch het volgende:
je kunt de winnaar van het weekend worden
Waar is Hartmann?quote:Op zondag 8 januari 2023 11:02 schreef Pistolero het volgende:
[ twitter ]
Wieffer zit wel gewoon op het bankje.
Ik zie liever Hartman op linksback maar als Wieffer kapot blijft kan je verder ook niet anders. Laten we hopen dat Feyenoord zich niet weer stukonderhandelt aan Twente want er moet gewoon snel iets bij, op 6 of RCV.quote:Op zondag 8 januari 2023 10:14 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat houdt niet over nee. Dan ga je het tegen elke tegenstander moeilijk krijgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |