Nog niet gekeken, mijn gok is dat hij geboren is op de dag van Feyenoord - Dortmundquote:
Das het punt ook wel, als Zerrouki moeilijk gaat doen speelt ie gewoon volgende week bij ons. Alleen wil ie dat niet en dat snap ik ergens ook wel. Hij heeft uiteindelijk gewoon iets te naïef zijn krabbel gezet onder een kutcontract afgelopen lente. Das jammer voor hem en voor ons.quote:Op zondag 8 januari 2023 00:09 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Mwah. Als ie hier het 8voudige kan verdienen geef ik het best kans. Maar inderdaad, sowieso lachen toch, ongeacht de uitkomst. Ook als ze hem weten te behouden wordt het er niet echt gezelliger op.
Maar uiteindelijk gaat het Twente ook (op langere termijn) niets opleveren. Geen jonge speler gaat zich op deze wijze nog lang verbinden aan die club. Zaakwaarnemers gaan dit ook onthouden. Wat dat betreft is de houding van Twente vooral leuk voor de ego van Streuer, maar rationeel slaat het nergens op.quote:Op zondag 8 januari 2023 02:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Das het punt ook wel, als Zerrouki moeilijk gaat doen speelt ie gewoon volgende week bij ons. Alleen wil ie dat niet en dat snap ik ergens ook wel. Hij heeft uiteindelijk gewoon iets te naïef zijn krabbel gezet onder een kutcontract afgelopen lente. Das jammer voor hem en voor ons.
quote:Op zondag 8 januari 2023 08:46 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Maar uiteindelijk gaat het Twente ook (op langere termijn) niets opleveren. Geen jonge speler gaat zich op deze wijze nog lang verbinden aan die club. Zaakwaarnemers gaan dit ook onthouden. Wat dat betreft is de houding van Twente vooral leuk voor de ego van Streuer, maar rationeel slaat het nergens op.
Zerrouki wilde van de zomer al graag komen en Twente heeft hem nu al zes wedstrijden Europees voetbal ontnomen. Die jongen is het ondertussen ook wel zat.
En dan nu schermen dat clubs komende zomer wel 10 miljoen op tafel gaan leggen, waarom zijn die er nu niet dan?
Twente lijkt vooral op zoek naar een bevestiging van een verloren status. Mag kennelijk wat kosten daar.
denk niet dat hij het expres doetquote:Op zondag 8 januari 2023 09:17 schreef Haringkop het volgende:
Die Wieffer bewijst zichzelf ook wel lekker een dienst..
Zeker. Lijkt mij nou typisch zo'n speler die het wel nodig had/heeft om even te wennen. Dat lukt nu niet echtquote:Op zondag 8 januari 2023 09:20 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Nee zou het? Wel zuur voor die jongen.
Nee, dat is om tactische redenen volgens ZKA.quote:Op zondag 8 januari 2023 09:21 schreef Caland het volgende:
Hartman dus ook niet helemaal fit?
Wat heeft Arend Martijn toch allemaal gedaan deze winter
Dat zou ik erg vreemd vindenquote:Op zondag 8 januari 2023 09:29 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Nee, dat is om tactische redenen volgens ZKA.
Blijkbaar vindt Arne dat Lopez defensief sterker is. Wat vrij bijzonder zou zijn.quote:
Danilo is blijkbaar fit genoeg, dan is Walemark logischerwijs het kind van de rekening.quote:Op zondag 8 januari 2023 09:36 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Blijkbaar vindt Arne dat Lopez defensief sterker is. Wat vrij bijzonder zou zijn.
Ik vraag me vooral af waar Walemark is gebleven.
Ik had hem meer verwacht in plaats van Dilrosun, maar die heeft ook bijna oneindig krediet.quote:Op zondag 8 januari 2023 09:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Danilo is blijkbaar fit genoeg, dan is Walemark logischerwijs het kind van de rekening.
Ja laten we de enige buitenspeler die nog een beetje rendement heeft eruit halenquote:Op zondag 8 januari 2023 09:46 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ik had hem meer verwacht in plaats van Dilrosun, maar die heeft ook bijna oneindig krediet.
Eerste wedstrijd van het jaat en ik erger me alweer kapot aan de debiele opstellingen en tactieken van Arne. Wat heb ik dat gemist de afgelopen maanden
Dilrosun en rendement in 1 zin.quote:Op zondag 8 januari 2023 09:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja laten we de enige buitenspeler die nog een beetje rendement heeft eruit halen
4 goals 4 assists, als hij dat een beetje doortrekt komt hij aan het eind van het seizoen op beide vlakken in de dubbele cijfers. Dat is niet bijzonder slecht voor een buitenspelerquote:Op zondag 8 januari 2023 09:54 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Dilrosun en rendement in 1 zin.
Wat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |