Wat een geboortedatumquote:Op zaterdag 7 januari 2023 23:47 schreef Caland het volgende:
Net de wikipedia gelezen van Mannsverk
Ik vind nu dat we hem koste wat kost moeten halen
Ach, die hebben (om wat voor reden dan ook) toch al een tyfushekel aan Feyenoord.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 23:47 schreef Scrummie het volgende:
Nouja, we weten in elk geval zeker dat we bij die uitwedstrijd eind januari veel ziedende Twente supporters gaan zien.
ook als zerrouki over 2,5 jaar voor 15 miljoen vertrekt???quote:Op zaterdag 7 januari 2023 23:47 schreef Caland het volgende:
Gekeken.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 23:47 schreef Caland het volgende:
ik heb het idee dat zij dat eigenlijk altijd zijn als ze in contact komen met randstedelingenquote:Op zaterdag 7 januari 2023 23:47 schreef Scrummie het volgende:
Nouja, we weten in elk geval zeker dat we bij die uitwedstrijd eind januari veel ziedende Twente supporters gaan zien.
Tijd om weer een paar maanden op te donderen.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 23:48 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ook als zerrouki over 2,5 jaar voor 15 miljoen vertrekt???
quote:Op zaterdag 7 januari 2023 23:49 schreef fetX het volgende:
[..]
Tijd om weer een paar maanden op te donderen.
Godsamme zo lang nog.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 23:49 schreef aTypisch het volgende:
[..]
als feyenoord na feyenoord - ajax niet bovenaan staat
Accepteer @aTypisch nou gewoon om hoe hij is, dan is het best een aardige jongen.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 23:49 schreef fetX het volgende:
[..]
Tijd om weer een paar maanden op te donderen.
Dat bepaal ik zelf wel.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 23:53 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Accepteer @:Atypisch nou gewoon om hoe hij is, dan is het best een aardige jongen.
AI genot zegt dit over je @fetXquote:FetX is a user from the Dutch FOK! Forum who is known for their humorous posts and comedic takes on current events. They often post jokes and witty remarks to keep the forums lively and entertaining. FetX is also known for their helpful advice and support in the forum, often providing solutions to members' questions and problems.
Moffen en Rotterdam, dat matcht gewoon niet.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 23:48 schreef fetX het volgende:
[..]
Ach, die hebben (om wat voor reden dan ook) toch al een tyfushekel aan Feyenoord.
Zo’n arbitragezaak heeft zelden zin toch? Al zou ik het wel humor vindenquote:Op zaterdag 7 januari 2023 23:58 schreef De_Pel het volgende:
Zinloze discussie inderdaad. We zullen het nooit weten.
Wat mij betreft is Arend blijmaken dé reden om je wel echt in te zetten voor zerrouki. Daarnaast een aardige speler maar hoeft van mij zo nodig niet.
Mocht de transfer echter niet doorgaan, dan hoop ik voor die arrogante moffen dat ‘ie z’n enkel breekt en gratis uit contract loopt. Het valt te beargumenteren of die club sowieso niet opgeheven had moeten worden.
Gezien het kutcontractje wat hij daar heeft zou ik een arbitragezaak overigens ook wel begrijpen. Verdient volgens mij nog geen 10% van die Griek.
Mwah. Als ie hier het 8voudige kan verdienen geef ik het best kans. Maar inderdaad, sowieso lachen toch, ongeacht de uitkomst. Ook als ze hem weten te behouden wordt het er niet echt gezelliger op.quote:Op zondag 8 januari 2023 00:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Zo’n arbitragezaak heeft zelden zin toch? Al zou ik het wel humor vinden
Even de eerstvolgende trsining overslaan.quote:Op zondag 8 januari 2023 00:09 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Mwah. Als ie hier het 8voudige kan verdienen geef ik het best kans. Maar inderdaad, sowieso lachen toch, ongeacht de uitkomst. Ook als ze hem weten te behouden wordt het er niet echt gezelliger op.
Volgens mij kijken ze zelfs nog naar het sportieve enzoquote:Op zondag 8 januari 2023 00:09 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Mwah. Als ie hier het 8voudige kan verdienen geef ik het best kans. Maar inderdaad, sowieso lachen toch, ongeacht de uitkomst. Ook als ze hem weten te behouden wordt het er niet echt gezelliger op.
Ik denk ook dat het weinig kans van slagen heeft. Zijn er voorbeelden dat er wel iets uitkwam?quote:Op zondag 8 januari 2023 00:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Volgens mij kijken ze zelfs nog naar het sportieve enzo
Zelfs Suarez verloor toen
Klopt, maar ze wegen vanalles mee. Zie de logica ook niet helemaal. Van Groningen naar Ajax was sportief gezien wel vooruitgang maar geen “onmiskenbare aanmerkelijke sportieve verbetering”. Ofzo. Speelde echter ook een rol dat het een jong pikkie was die pas 1 jaar bij Groningen zat en een langlopend contract had. Bovendien was het natuurlijk geen EU speler waardoor hij in principe al een aardig bedrag moest vangen bij Groningen. Zerrouki zit op z’n 24e geloof ik amper op dubbelmodaal.quote:Op zondag 8 januari 2023 00:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Volgens mij kijken ze zelfs nog naar het sportieve enzo
Zelfs Suarez verloor toen
Geloof het niet echt, maar meestal kwam de transfer alsnog wel rond omdat zo’n speler zich dan niet echt meer kan vertonen bij zijn oude clubquote:Op zondag 8 januari 2023 00:20 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik denk ook dat het weinig kans van slagen heeft. Zijn er voorbeelden dat er wel iets uitkwam?
Wat is nou het verhaal achter dat lage salaris, hij doet het daar toch al 1,5 seizoen prima?quote:Op zondag 8 januari 2023 00:23 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Klopt, maar ze wegen vanalles mee. Zie de logica ook niet helemaal. Van Groningen naar Ajax was sportief gezien wel vooruitgang maar geen “onmiskenbare aanmerkelijke sportieve verbetering”. Ofzo. Speelde echter ook een rol dat het een jong pikkie was die pas 1 jaar bij Groningen zat en een langlopend contract had. Bovendien was het natuurlijk geen EU speler waardoor hij in principe al een aardig bedrag moest vangen bij Groningen. Zerrouki zit op z’n 24e geloof ik amper op dubbelmodaal.
Maar goed, ik zou het oprecht prima vinden om de arbitragezaak te verliezen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |