beetje vergezochtquote:Op zaterdag 7 januari 2023 23:30 schreef fetX het volgende:
[..]
Lastig. Als Mannsverk over 2,5 jaar 25 miljoen oplevert en Zerrouki 15?
Omzet zegt alleen geen reetquote:Op zaterdag 7 januari 2023 23:38 schreef aTypisch het volgende:
met een omzet van 87 miljoen euro vind ik een verschil van 2 of 3 miljoen niet per se een rede om een belangrijke transfer te laten klappen
maar twente doet nu alsof ze helemaal niet aan tafel willen
als we alvast fictieve transferbedragen gaan gebruiken (van 2,5 jaar in de toekomst) in een gesprek haak ik afquote:
Dan ben ik blij dat jij geen beleidsmaker bij Feyenoord bent.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 23:41 schreef aTypisch het volgende:
[..]
als we alvast fictieve transferbedragen gaan gebruiken (van 2,5 jaar in de toekomst) in een gesprek haak ik af
is dat recent?quote:Op zaterdag 7 januari 2023 23:41 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Die komen samen op het fietsje als het moet
ik ookquote:Op zaterdag 7 januari 2023 23:42 schreef fetX het volgende:
[..]
Dan ben ik blij dat jij geen beleidsmaker bij Feyenoord bent.
Die Hilgers hoef ik niet.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 23:46 schreef aTypisch het volgende:
[..]
samen met zijn maatje hilgers een zaak aanspannen
genot
wanneer beginnen die weer met hun podcast?quote:Op zaterdag 7 januari 2023 23:45 schreef Scrummie het volgende:
Krabby zei het vanmiddag al dat het een soap was. Krabbygod.
Wat een geboortedatumquote:Op zaterdag 7 januari 2023 23:47 schreef Caland het volgende:
Net de wikipedia gelezen van Mannsverk
Ik vind nu dat we hem koste wat kost moeten halen
Ach, die hebben (om wat voor reden dan ook) toch al een tyfushekel aan Feyenoord.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 23:47 schreef Scrummie het volgende:
Nouja, we weten in elk geval zeker dat we bij die uitwedstrijd eind januari veel ziedende Twente supporters gaan zien.
ook als zerrouki over 2,5 jaar voor 15 miljoen vertrekt???quote:Op zaterdag 7 januari 2023 23:47 schreef Caland het volgende:
Gekeken.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 23:47 schreef Caland het volgende:
ik heb het idee dat zij dat eigenlijk altijd zijn als ze in contact komen met randstedelingenquote:Op zaterdag 7 januari 2023 23:47 schreef Scrummie het volgende:
Nouja, we weten in elk geval zeker dat we bij die uitwedstrijd eind januari veel ziedende Twente supporters gaan zien.
Tijd om weer een paar maanden op te donderen.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 23:48 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ook als zerrouki over 2,5 jaar voor 15 miljoen vertrekt???
quote:Op zaterdag 7 januari 2023 23:49 schreef fetX het volgende:
[..]
Tijd om weer een paar maanden op te donderen.
Godsamme zo lang nog.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 23:49 schreef aTypisch het volgende:
[..]
als feyenoord na feyenoord - ajax niet bovenaan staat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |