Intelligente spelert.quote:
Dat kan niet.quote:Op zondag 8 januari 2023 12:39 schreef Pistolero het volgende:
Zou Benita nou echt zo veel slechter zijn dan Pedersen?
Straks een assist dus.quote:Op zondag 8 januari 2023 12:40 schreef Dr.Mikey het volgende:
Dilrosun keer gaan liggen en niet meer gezien
Beste trainer van de afgelopen 40-45 jaar, maar hij mag inderdaad de schoenen van Pistolerogod nog niet kussen… knuppelquote:Op zondag 8 januari 2023 09:46 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Eerste wedstrijd van het jaar en ik erger me alweer kapot aan de debiele opstellingen en tactieken van Arne.
In de as toch twee spelers kwijtgeraakt.quote:Op zondag 8 januari 2023 12:39 schreef TweedeKlum het volgende:
Zoveel misverstanden, elkaar matig aanspelen als ze elkaar al kunnen vinden, dan heb je zoveel weken voorbereiding gehad.
Dat mag geen excuus zijn.quote:Op zondag 8 januari 2023 12:43 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
In de as toch twee spelers kwijtgeraakt.
Het is niet FM he.
Niet dat ik Paixao een verkeerde speler vind maar gezien zijn leeftijd/inpassingstijd blijf ik het zo zonde vinden dat Gnonto niet is gehaald.quote:
Scoorde vd week z'n eerste voor Leeds.quote:Op zondag 8 januari 2023 12:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Niet dat ik Paixao een verkeerde speler vind maar gezien zijn leeftijd/inpassingstijd blijf ik het zo zonde vinden dat Gnonto niet is gehaald.
net nog in de omschakeling waar een kans uit kwamquote:Op zondag 8 januari 2023 12:49 schreef Haringkop het volgende:
Ook knap dat Pedersen gewoon nooit een vrije man weet te vinden in aanvallende zin. Hoeveel tijd en ruimte hij ook heeft.
Zo geweldig doet hij het ook niet door die Gnonto. Ik zou Walemark wat meer minuten geven, want die deed het uitstekend in de voorbereiding.quote:Op zondag 8 januari 2023 12:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Niet dat ik Paixao een verkeerde speler vind maar gezien zijn leeftijd/inpassingstijd blijf ik het zo zonde vinden dat Gnonto niet is gehaald.
Hij deed het 1x en toen werden we meteen gevaarlijk.quote:Op zondag 8 januari 2023 12:49 schreef Haringkop het volgende:
Ook knap dat Pedersen gewoon nooit een vrije man weet te vinden in aanvallende zin. Hoeveel tijd en ruimte hij ook heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |