Wat denk je zelf?quote:Op zondag 8 januari 2023 12:36 schreef Kerftminister het volgende:
Heeft Pedersen al 1 bal naar voren gespeeld?
Erg vermoeiend inderdaad. Alleen maar balletjes breed of balletjes terugquote:Op zondag 8 januari 2023 12:36 schreef Kerftminister het volgende:
Heeft Pedersen al 1 bal naar voren gespeeld?
Intelligente spelert.quote:
Dat kan niet.quote:Op zondag 8 januari 2023 12:39 schreef Pistolero het volgende:
Zou Benita nou echt zo veel slechter zijn dan Pedersen?
Straks een assist dus.quote:Op zondag 8 januari 2023 12:40 schreef Dr.Mikey het volgende:
Dilrosun keer gaan liggen en niet meer gezien
Beste trainer van de afgelopen 40-45 jaar, maar hij mag inderdaad de schoenen van Pistolerogod nog niet kussen… knuppelquote:Op zondag 8 januari 2023 09:46 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Eerste wedstrijd van het jaar en ik erger me alweer kapot aan de debiele opstellingen en tactieken van Arne.
In de as toch twee spelers kwijtgeraakt.quote:Op zondag 8 januari 2023 12:39 schreef TweedeKlum het volgende:
Zoveel misverstanden, elkaar matig aanspelen als ze elkaar al kunnen vinden, dan heb je zoveel weken voorbereiding gehad.
Dat mag geen excuus zijn.quote:Op zondag 8 januari 2023 12:43 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
In de as toch twee spelers kwijtgeraakt.
Het is niet FM he.
Niet dat ik Paixao een verkeerde speler vind maar gezien zijn leeftijd/inpassingstijd blijf ik het zo zonde vinden dat Gnonto niet is gehaald.quote:
Scoorde vd week z'n eerste voor Leeds.quote:Op zondag 8 januari 2023 12:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Niet dat ik Paixao een verkeerde speler vind maar gezien zijn leeftijd/inpassingstijd blijf ik het zo zonde vinden dat Gnonto niet is gehaald.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |