Stinkt 'ie?quote:Op zondag 8 januari 2023 11:22 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Omdat Dilrosun toen op links kon spelen omdat Danilo afwezig was en Slot Dilrosun niet op de bank wil.
Ja dat moet deze week rondkomen, want deze verdediging is niks. En ook Geertruida vind ik op cvm niet echt geweldig.quote:Op zondag 8 januari 2023 11:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik zie liever Hartman op linksback maar als Wieffer kapot blijft kan je verder ook niet anders. Laten we hopen dat Feyenoord zich niet weer stukonderhandelt aan Twente want er moet gewoon snel iets bij, op 6 of RCV.
En jij weet natuurlijk dat het anders is, want jij was overal bij!quote:Op zondag 8 januari 2023 11:58 schreef Pistolero het volgende:
Volgens Slot heeft Lopez een geweldige voorbereiding achter de rug en laat Hartman verdedigend nog te vaak steekjes vallen.
Juist ja..
Die eeuwige dooddoener "Ja jij was er niet op de training!1!!" . Godverdomme wat treurig.quote:Op zondag 8 januari 2023 12:01 schreef fetX het volgende:
[..]
En jij weet natuurlijk dat het anders is, want jij was overal bij!
Lopez vind ik wel wat overdreven, die is aanvallend best sterk. Pedersen ben ik ook geen fan (meer) van.quote:Op zondag 8 januari 2023 12:12 schreef TweedeKlum het volgende:
Lopez en Pedersen zijn twee van de zwakste backs van de eredivisie. Pedersen speelt alles terug en is positioneel verschrikkelijk. Lopez is niveautje Lord Nelom, nuff said.
Als je punt met een simpele dooddoener onschadelijk gemaakt wordt, moet je misschien wat aan je eigen slappe geleuter doen.quote:Op zondag 8 januari 2023 12:14 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Die eeuwige dooddoener "Ja jij was er niet op de training!1!!" . Godverdomme wat treurig.
Met logica kan je dus per definitie nooit kritiek hebben op een trainer.
In 6 weken kan er een hoop duidelijker worden, cq veranderenquote:Op zondag 8 januari 2023 12:14 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Die eeuwige dooddoener "Ja jij was er niet op de training!1!!" . Godverdomme wat treurig.
Met logica kan je dus per definitie nooit kritiek hebben op een trainer.
Prima joh, zolang je het zelf maar geloofd.quote:Op zondag 8 januari 2023 12:15 schreef fetX het volgende:
[..]
Als je punt met een simpele dooddoener onschadelijk gemaakt wordt, moet je misschien wat aan je eigen slappe geleuter doen.
Gewoon op de bloklijst houden denk ik. Heb het ook enige tijd geprobeerd maar hij vervalt toch wel weer in zijn negatieve gedrag. Plus dan zie ik zo min mogelijk citaten langskomenquote:Op zondag 8 januari 2023 12:15 schreef fetX het volgende:
[..]
Als je punt met een simpele dooddoener onschadelijk gemaakt wordt, moet je misschien wat aan je eigen slappe geleuter doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |