Deed karim ook altijd toen noemde we dat slimme overtreding.quote:Op zondag 8 januari 2023 13:07 schreef onlogisch het volgende:
Geertruida gaat de mist in en heeft een overtreding nodig om de aanval eruit te halen.
wat een onzin is dit elke keerquote:Op zondag 8 januari 2023 13:08 schreef Pistolero het volgende:
Wat een verrassing dat er dus precies 0 progressie is geboekt in deze winterstop en dat men vrolijk verder gaat op dezelfde voet als vorig jaar. Het veldspel, de tactiek en de onderlinge afstemming nog net zo verschrikkelijk slecht als in de eerste seizoenshelft.
Maar hoe kan dat nou, er was mij verteld dat Slot er een geoliede machine van ging maken met al die extra weken voorbereiding.
Je mist 2 belangrijke spelers in de as en die zijn beide op het laatst geblesseerd geraakt. Ik ben niet zo heel verbaasd. Een fatsoenlijke middenvelder erbij, Geert centraal achterin en dan is het alweer heel anders.quote:Op zondag 8 januari 2023 13:08 schreef Pistolero het volgende:
Wat een verrassing dat er dus precies 0 progressie is geboekt in deze winterstop en dat men vrolijk verder gaat op dezelfde voet als vorig jaar. Het veldspel, de tactiek en de onderlinge afstemming nog net zo verschrikkelijk slecht als in de eerste seizoenshelft.
Hoe kan dat nou, er was mij verteld dat Slot er een geoliede machine van ging maken met al die extra weken voorbereiding.
Nou, vertel, wat gaat er beter dan de afgelopen maanden vandaag.quote:Op zondag 8 januari 2023 13:09 schreef aTypisch het volgende:
[..]
wat een onzin is dit elke keer
ongelofelijk
Het missen van Trauner en Timber is natuurlijk helemaal geen excuus om dit bizar slechte spel te verklaren. Ze krijgen nog niet eens 3x achter elkaar de bal naar dezelfde kleur joh.quote:Op zondag 8 januari 2023 13:09 schreef H.FR het volgende:
[..]
Je mist 2 belangrijke spelers in de as en die zijn beide op het laatst geblesseerd geraakt. Ik ben niet zo heel verbaasd. Een fatsoenlijke middenvelder erbij, Geert centraal achterin en dan is het alweer heel anders.
niet veelquote:Op zondag 8 januari 2023 13:10 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Nou, vertel, wat gaat er beter dan de afgelopen maanden vandaag.
We moeten gewoon tiende worden en de schulden afbetalenquote:Op zondag 8 januari 2023 13:14 schreef Caland het volgende:
Het missen van twee cruciale spelers in de as is helemaal geen excuus voor het mindere spel
- Pistolero
heb jij soms nog andere frustraties of komt dit echt alleen door feyenoord?quote:Op zondag 8 januari 2023 13:13 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Het missen van Trauner en Timber is natuurlijk helemaal geen excuus om dit bizar slechte spel te verklaren. Ze krijgen nog niet eens 3x achter elkaar de bal naar dezelfde kleur joh.
Ik had niet anders verwacht, Trauner is zo ongeveer de belangrijkste speler met Kokcu voor je aanvalsspel en daar zet je nu een soort iets betere versie van Botteghin neer en een rechtsback ervoorquote:Op zondag 8 januari 2023 13:15 schreef aTypisch het volgende:
het is wel echt fucking slecht trouwens
gvd gvd
ik vind het maar zielig als je zo het voetbal moet beleven eigenlijkquote:Op zondag 8 januari 2023 13:16 schreef RvLaak het volgende:
Ik zie mensen als Pistolero er wel voor aan om tijdens een Feyenoord kampioensfeest nog te klagen dat het allemaal kut en ondermaats is
Kan jij niet gewoon weg gaan?quote:Op zondag 8 januari 2023 13:08 schreef Pistolero het volgende:
Maar hoe kan dat nou, er was mij verteld dat Slot er een geoliede machine van ging maken met al die extra weken voorbereiding.
Nou ja, het is duidelijk dat Feyenoord dit jaar een vreselijk goede kans heeft om kampioen te worden. Dit soort kansen wil je niet laten lopen. Eerste helft was kut, maar ik denk wel dat de mannen zich nu herpakken.quote:Op zondag 8 januari 2023 13:16 schreef RvLaak het volgende:
Ik zie mensen als Pistolero er wel voor aan om tijdens een Feyenoord kampioensfeest nog te klagen dat het allemaal kut en ondermaats is
Idd. En als Feyenoord fan heb je het al niet heel makkelijk, op voetbal gebied. En dan je leven nóg verder laten vergallen... Ah well, gelukkig ben ik niet zo zuurquote:Op zondag 8 januari 2023 13:18 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik vind het maar zielig als je zo het voetbal moet beleven eigenlijk
Tsja, de gemiddelde Feyenoordsupporter voetbalsupporter mens is gewoon ongekend achterlijk en hersendood.quote:Op zondag 8 januari 2023 13:14 schreef aTypisch het volgende:
[..]
heb jij soms nog andere frustraties of komt dit echt alleen door feyenoord?
Toen Feyenoord kampioen werd zat hij vast te zaniken over de tegengoal.quote:Op zondag 8 januari 2023 13:16 schreef RvLaak het volgende:
doe niet zo verhevenquote:Op zondag 8 januari 2023 13:19 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Tsja, de gemiddelde Feyenoordsupporter voetbalsupporter mens is gewoon ongekend achterlijk en hersendood.
Het zou me geen seconde verbazenquote:Op zondag 8 januari 2023 13:19 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Toen Feyenoord kampioen werd zat hij vast te zaniken over de tegengoal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |