Patatje?quote:Op zondag 8 januari 2023 12:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vergeet Michiel Kramer niet voor wat oorlog in de 16.
Ik kan me 1 voorzet herinneren, tegen PSV uit vorig seizoen waar Toornstra schitterend uit volleerde. Voor de rest is dat sterke punt zwaar overschat. Verdedigend en dat is toch zijn eerste taak, heel zwak, gevaar voor de eigen ploeg, hij kan er gewoon helemaal niets van.quote:Op zondag 8 januari 2023 12:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het is gewoon zonde, Pedersen heeft één specifieke kwaliteit die in het hedendaagse voetbal extreem nuttig is. Als Pedersen na een rush de bal goed kon inleveren had je er een geweldige RB aan, alleen kan hij dat gewoon niet.
Lopez is gewoon niveau middenmoot/subtop Eredivisie. Dat is niet zo veel.
Enige die goed speelt.quote:Op zondag 8 januari 2023 12:58 schreef fetX het volgende:
Ik ben geen fan van Geertruida op 6 maar vind hem prima spelen.
Leidde de 1-0 in door zijn balverlies en geeft nu gewoon een corner weg.quote:
Nou ja een rechtsback die snel de achterlijn haalt is extreem nuttig aangezien tegenwoordig het centrum wordt volgebouwd, zwaar overschat zou ik het niet noemen.quote:Op zondag 8 januari 2023 12:59 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Ik kan me 1 voorzet herinneren, tegen PSV uit vorig seizoen waar Toornstra schitterend uit volleerde. Voor de rest is dat sterke punt zwaar overschat. Verdedigend en dat is toch zijn eerste taak, heel zwak, gevaar voor de eigen ploeg, hij kan er gewoon helemaal niets van.
Omdat zijn enige kwaliteit snelheid is.quote:Op zondag 8 januari 2023 13:02 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nou ja een rechtsback die snel de achterlijn haalt is extreem nuttig aangezien tegenwoordig het centrum wordt volgebouwd, zwaar overschat zou ik het niet noemen.
Alleen doet hij er zo weinig mee.
Volledig mee eens, die Lopez is echt een ontzettende verschrikking.quote:Op zondag 8 januari 2023 13:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
Lopez en Dilrosun wisselen voor Hartman en Walemark zo.
Je kan hoop halen uit de traditie dat Feyenoord zelden 2 helften achter elkaar op hetzelfde niveau blijft spelen. Veel lager kan het niet, dus hopen op een goede 2e helft.quote:Op zondag 8 januari 2023 13:05 schreef fetX het volgende:
Puntje is wel maximaal haalbare vandaag. Wat een treurnis.
Dit ja. Wat mij betreft is het een mislukt experiment. Duidelijk niet zijn plek.quote:Op zondag 8 januari 2023 13:01 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Leidde de 1-0 in door zijn balverlies en geeft nu gewoon een corner weg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |