net nog in de omschakeling waar een kans uit kwamquote:Op zondag 8 januari 2023 12:49 schreef Haringkop het volgende:
Ook knap dat Pedersen gewoon nooit een vrije man weet te vinden in aanvallende zin. Hoeveel tijd en ruimte hij ook heeft.
Zo geweldig doet hij het ook niet door die Gnonto. Ik zou Walemark wat meer minuten geven, want die deed het uitstekend in de voorbereiding.quote:Op zondag 8 januari 2023 12:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Niet dat ik Paixao een verkeerde speler vind maar gezien zijn leeftijd/inpassingstijd blijf ik het zo zonde vinden dat Gnonto niet is gehaald.
Hij deed het 1x en toen werden we meteen gevaarlijk.quote:Op zondag 8 januari 2023 12:49 schreef Haringkop het volgende:
Ook knap dat Pedersen gewoon nooit een vrije man weet te vinden in aanvallende zin. Hoeveel tijd en ruimte hij ook heeft.
Krijgt basisplekken bij Leeds, dat komt ook wel omdat hun beste buitenspeler van glas blijkt maar toch. Hij had er sneller gestaan.quote:Op zondag 8 januari 2023 12:50 schreef fetX het volgende:
[..]
Zo geweldig doet hij het ook niet door die Gnonto. Ik zou Walemark wat meer minuten geven, want die deed het uitstekend in de voorbereiding.
Snap dat hij er verder geen klote van kan maar hij maakt zich toch best nuttig in tegenstelling tot de blinde voorzetten/schoten op niemand van zo'n Lopez?quote:Op zondag 8 januari 2023 12:50 schreef fetX het volgende:
[..]
Hij deed het 1x en toen werden we meteen gevaarlijk.
Ik vind Lopez aanvallend juist wel aardig al laat hij dat vandaag niet zien nee.quote:Op zondag 8 januari 2023 12:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Snap dat hij er verder geen klote van kan maar hij maakt zich toch best nuttig in tegenstelling tot de blinde voorzetten/schoten op niemand van zo'n Lopez?
Het is gewoon zonde, Pedersen heeft één specifieke kwaliteit die in het hedendaagse voetbal extreem nuttig is. Als Pedersen na een rush de bal goed kon inleveren had je er een geweldige RB aan, alleen kan hij dat gewoon niet.quote:Op zondag 8 januari 2023 12:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Snap dat hij er verder geen klote van kan maar hij maakt zich toch best nuttig in tegenstelling tot de blinde voorzetten/schoten op niemand van zo'n Lopez?
En ze doen er niks mee. Ze zijn echt mokerslecht maar wij kunnen ook geen vuist maken.quote:Op zondag 8 januari 2023 12:56 schreef Kerftminister het volgende:
Utrecht krijgt zoveel tijd en ruimte aan de bal, echt belachelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |