Slechte dagen voor Tate, nadat hij eerder nog een aardige klap moest incasseren van Thunbergquote:De domrechtse bokskampioen en vrouwenhater Andrew Tate die door de 19-jarige activiste Greta Thunberg met één rake tik tegen het digitale canvas werd gekwakt, wordt beschuldigd van mensenhandel en het ontvoeren van ten minste twee meisjes. Dat melden media in Roemenië, het land waar Tate samen met zijn broer Tristan woont.
Woensdag pochte Tate nog met zijn bezit van een groot aantal dure en vervuilende auto’s. Donderdag deed de Roemeense politie een inval in het huis van Tate, vergezeld van een oplegger om auto’s in beslag te kunnen nemen. De inval zou uitgevoerd zijn door een speciale taskforce die zich richt op georganiseerde misdaad en terrorisme. Meerdere media doen verslag van de inval, de Roemeense autoriteiten hebben nog geen officiële mededeling gedaan.
Niet met elkaar eens tijdens een debat in de tweede kamer vs patsend treiteren op twitter...quote:Tijdens het debat over klimaatonderzoek waren Van Gent en De Mos het niet eens over de aanpak van het klimaatprobleem en het stijgen van de zeespiegel.
Toen Van Gent de PVV verweet het probleem niet serieus te nemen liet De Mos zich verleiden tot de uitspraak: “we kunnen beter mevrouw Van Gent voor de dijk leggen, dan is het probleem gezien haar omvang beter opgelost.”
Daar ging een opmerking aan vooraf dat de heer de Mos z'n vinger in de dijk zou steken en het dan is opgelost. Grappig bedoeld van Van Gent. En daarop kwam de reactie van de Mos.quote:Op vrijdag 30 december 2022 16:38 schreef Leandra het volgende:
En ja, dit is idd fatshaming en staat totaal niet in verhouding tot de small dick opmerking van Thunberg richting een vrouwonvriendelijke vent die ook nog eens uit het niets begint haar te mentionen over zijn dikke auto's.
[..]
Niet met elkaar eens tijdens een debat in de tweede kamer vs patsend treiteren op twitter...
Heel fout natuurlijk voor een kamerlid, maar moest er toch om grinnikenquote:Op vrijdag 30 december 2022 16:38 schreef Leandra het volgende:
En ja, dit is idd fatshaming en staat totaal niet in verhouding tot de small dick opmerking van Thunberg richting een vrouwonvriendelijke vent die ook nog eens uit het niets begint haar te mentionen over zijn dikke auto's.
[..]
Niet met elkaar eens tijdens een debat in de tweede kamer vs patsend treiteren op twitter...
Ja, en soms is het grappig en vaak is het afgezaagd, afhankelijk van de situatie kan een afgezaagde opmerking idd grappig zijn.quote:Op vrijdag 30 december 2022 16:37 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dan blijft het toch gewoon een afgezaagde opmerking die al miljoenen keren gemaakt is?
Dit inderdaad.quote:Op vrijdag 30 december 2022 16:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, en soms is het grappig en vaak is het afgezaagd, afhankelijk van de situatie kan een afgezaagde opmerking idd grappig zijn.
In dit geval is het vooral grappig omdat de opmerking zo enorm niet is wat je van Thunberg verwacht als het om dikke auto's gaat.
Maar werkt hij ook omdat het gelijk een dikke "sodemieter op, droeftoeter" inhoudt.
Ja, helemaal vergelijkbaar, iemand vertellen dat hij dan maar net als in het sprookje zijn vinger in de dijk moet doen vraagt ook echt om zo'n reactie...quote:Op vrijdag 30 december 2022 16:40 schreef Halcon het volgende:
[..]
Daar ging een opmerking aan vooraf dat de heer de Mos z'n vinger in de dijk zou steken en het dan is opgelost. Grappig bedoeld van Van Gent. En daarop kwam de reactie van de Mos.
Tate kennelijk wel...quote:Op vrijdag 30 december 2022 16:45 schreef Questular het volgende:
Ik zou ook enorm wakker liggen van een kleine pik opmerking terwijl ik 1 van mijn sportauto's start en verder ga met mijn leven
Klopt, en als je een onzekere vrouwonvriendelijke kneus bent moet je geen klimaatmeisjes gaan lastigvallen met je 33 dikke auto's, want dan kan er wel eens een reactie komen die je niet leuk vindt.quote:Op vrijdag 30 december 2022 16:51 schreef Questular het volgende:
Tate is dan ook een onzekere kneus.
Haha, ik vind het wel een leuke opmerking.quote:Op vrijdag 30 december 2022 16:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oja? Is het niet een grote act? Daar lijkt het namelijk wel op en iedereen tuint erin.quote:Op vrijdag 30 december 2022 16:51 schreef Questular het volgende:
Tate is dan ook een onzekere kneus.
Hij doet die act samen met de politie?quote:Op vrijdag 30 december 2022 17:13 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Oja? Is het niet een grote act? Daar lijkt het namelijk wel op en iedereen tuint erin.
Het is waarschijnlijk gewoon 'grappig' omdat voor sommigen Thunberg een idool is. Laten we wel zijn, het is vooral heel triest dat zij misbruikt wordt door haar ouders en linkse activisten. En nog triester is het dat niemand ingrijpt. Dat had al moeten gebeuren met dat spijbelen.quote:Op vrijdag 30 december 2022 16:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, en soms is het grappig en vaak is het afgezaagd, afhankelijk van de situatie kan een afgezaagde opmerking idd grappig zijn.
In dit geval is het vooral grappig omdat de opmerking zo enorm niet is wat je van Thunberg verwacht als het om dikke auto's gaat.
Maar werkt hij ook omdat het gelijk een dikke "sodemieter op, droeftoeter" inhoudt.
Zo is het maar het. Hopelijk staat de Nederlandse inspectie maandag op de stoep bij de ouders van Greta.quote:Op vrijdag 30 december 2022 17:59 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Het is waarschijnlijk gewoon 'grappig' omdat voor sommigen Thunberg een idool is. Laten we wel zijn, het is vooral heel triest dat zij misbruikt wordt door haar ouders en linkse activisten. En nog triester is het dat niemand ingrijpt. Dat had al moeten gebeuren met dat spijbelen.
Als na de vakantie kinderen van boeren gaan spijbelen omdat ze vinden dat het beleid met betrekking tot stikstof niet ok is, dan staat de inspectie wel op de stoep hoor.
Zo vind ik ook dat er teveel gemaakt wordt van zo'n Tate. Daar is mij toch een partij aandacht voor. Terwijl hij zich kennelijk richt op losers uit de incel subreddit groep.
En daar komt nu wellicht ook crimineel gedrag bij. Nou, lekker voor de rechter brengen en verder niet teveel aandacht aan geven.
Het is dus uiteindelijk gewoon de schuld van Rutte die Roemenië maar bleef blokkeren voor Schengenquote:Op vrijdag 30 december 2022 11:53 schreef Ali_boo het volgende:
Neem het allemaal met een korrel zou enzo maar volgens deze persoon steelt Tate het paspoort van de vrouwen die hij binnenhaalt in zijn villa
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 30 december 2022 17:56 schreef ZarB het volgende:
Waar is de content van hem waarop hij dingen zegt als vrouwen zijn zelf verantwoordelijk als ze worden verkracht of vrouwen mogen niet autorijden etc?
In de vakantie, vanwege een meerderjarige die niet in Nederland woont en die ook helemaal niet meer spijbelt? Ik acht de kans niet erg groot.quote:Op vrijdag 30 december 2022 18:09 schreef Boussaadia het volgende:
[..]
Zo is het maar het. Hopelijk staat de Nederlandse inspectie maandag op de stoep bij de ouders van Greta.
Misschien was dat wel het punt van zijn post.quote:Op vrijdag 30 december 2022 18:37 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
In de vakantie, vanwege een meerderjarige die niet in Nederland woont en die ook helemaal niet meer spijbelt? Ik acht de kans niet erg groot.
Heeft Elon Musk al gereageerd?quote:Op vrijdag 30 december 2022 16:45 schreef Questular het volgende:
Ik zou ook enorm wakker liggen van een kleine pik opmerking terwijl ik 1 van mijn sportauto's start en verder ga met mijn leven
Die Tate was toch zelf moslim geworden?quote:In een apart interview uit 2022, onthuld door de instelling, zegt Tate: "Als je naar Tommy Robinson kijkt, doet hij zijn uiterste best om Engeland te beschermen tegen islamisering."
Ben je in de war met Roelvink?quote:Op vrijdag 30 december 2022 18:57 schreef Regenstorm. het volgende:
[..]
Die Tate was toch zelf moslim geworden?
quote:
Bekeerd tot de Islam zodat hij vrouwen kan onderwerpen zekerquote:
Ziedendquote:Op vrijdag 30 december 2022 19:57 schreef GGMM het volgende:
Bijzonder topic.
De ene helft is woedend dat deze 'held' die overduidelijk een druiloor is "onterecht" is opgepakt en de andere helft vindt blijkbaar dat hij maar moet wegrotten omdat hij stomme dingen zegt.
Apart dat een of andere tiktokker dat in mensen naar boven krijgt
Het verbaast mij eigenlijk dat topics over Andrew Tate hier niet gewoon gebanned worden.quote:Op vrijdag 30 december 2022 19:57 schreef GGMM het volgende:
Bijzonder topic.
De ene helft is woedend dat deze 'held' die overduidelijk een druiloor is "onterecht" is opgepakt en de andere helft vindt blijkbaar dat hij maar moet wegrotten omdat hij stomme dingen zegt.
Apart dat een of andere tiktokker dat in mensen naar boven krijgt
Daar heeft-ie zich dan kennelijk toch in vergist.quote:Verhuizing naar Roemenië
Sinds een aantal jaar woont Andrew Tate in Roemenië. In een inmiddels verwijderde video op YouTube vertelt hij over de redenen van zijn verhuizing. Volgens Tate gaat het er vooral om dat de Roemeense politie aangiftes van verkrachtingen en aanranding minder serieus zouden nemen dan de politie in West-Europa. "Ik ben geen verkrachter, maar ik wil wel de vrijheid hebben om te doen wat ik wil."
Hij doet mij denken aan een kleuter die de raarste dingen schreeuwt, maar niet meent, om aandacht te krijgen. Dat is als hij die dingen echt heeft gezegd.quote:Op vrijdag 30 december 2022 20:29 schreef Sodemieters het volgende:
RTL Nieuws heeft in augustus al een heel flatteus profiel over hem geschreven.
[..]
Daar heeft-ie zich dan kennelijk toch in vergist.
Personal lifequote:Op vrijdag 30 december 2022 17:13 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Oja? Is het niet een grote act? Daar lijkt het namelijk wel op en iedereen tuint erin.
Hij is wereldkampioen MMA vechter geweest oid. Dat zal hij in zijn beperkte Roemeens wss wel laten weten zodat hij weinig last zal hebben. Daarnaast heeft hij flink geld waar ook genoeg mensen voor vallen en dan vriendjes met zo iemand willen worden.quote:Op vrijdag 30 december 2022 20:39 schreef Seeburg54 het volgende:
Ik ken die gast niet, maar hij moet duidelijk wat compenseren met zijn geld, wapens en sigaar in zijn smoel. Misschien leert dat bipshoofd wat nederigheid in de cel in Roemenië tijdens het oprapen van zijn blokje zeep.
Een van de weinigen die de zin "ik ben geen verkrachter, maar...." heeft uitgesproken.quote:Op vrijdag 30 december 2022 20:29 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
De bekendste en meest gegoegelde man van internet (maar niet door ons tweeën dus).quote:
Echt nog nooit van gehoord sinds gisterenquote:Op vrijdag 30 december 2022 20:43 schreef Tengano het volgende:
[..]
De bekendste en meest gegoegelde man van internet (maar niet door ons tweeën dus).
I kid you not.
Tja, je moet ervan houden, dat soort types. Maar die zijn er vast inderdaad.quote:Op vrijdag 30 december 2022 20:42 schreef Tengano het volgende:
[..]
Hij is wereldkampioen MMA vechter geweest oid. Dat zal hij in met zijn beperkte Roemeens wss wel laten weten zodat hij weinig last zal hebben. Daarnaast heeft hij flink geld waar ook genoeg mensen voor vallen en dan vriendjes met zo iemand willen worden.
Ik sinds vandaag. En ik verbaas me nog steeds waarom die man zo vaak gegoogeld wordt. Ik vermoed dat dat vooral komt door het type volk wat hij aanspreekt. Hij heeft een soort 'pyramide' boodschap zeg maar. Als je hard werkt net zoals ik, wordt je net zo succesvol als ik en heb je ook iets van 33 peperdure auto's.quote:Op vrijdag 30 december 2022 20:46 schreef Lospedrosa het volgende:
Echt nog nooit van gehoord sinds gisteren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door Tengano op 30-12-2022 21:14:30 ]Deze user is in mei social vrij en is in juni weer terug.
Jake Shields was een van m'n mma helden met een keurig net imago. Valt me wel tegen hoe hij nu in z'n tweets praat.quote:Op vrijdag 30 december 2022 01:10 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ego en macht, op een gegeven moment is geld verdienen niet meer genoeg (maar misschien had hij niet genoeg geld meer voor die pure cocainequote:Op vrijdag 30 december 2022 21:14 schreef Confetti het volgende:
Bijzonder dat iemand die zoveel geld heeft verdiend zich dan nog gaat bezighouden met loverboy-praktijken. De risico's staan voor hem dan niet in verhouding tot de opbrengsten.
Met betrekking tot de (lokale) Roemeense politie heeft hij vast een punt, maar door het met z'n grote waffel in de pers te gaan roepen heeft hij van zichzelf een voorbeeld zaak gemaakt.quote:Op vrijdag 30 december 2022 20:29 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 30 december 2022 20:48 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ik sinds vandaag. En ik verbaas me nog steeds waarom die man zo vaak gegoogeld wordt. Ik vermoed dat dat vooral komt door het type volk wat hij aanspreekt. Hij heeft een soort 'pyramide' boodschap zeg maar. Als je hard werkt net zoals ik, wordt je net zo succesvol als ik en heb je ook iets van 33 peperdure auto's.
Je kunt mijn succes dus bereiken als je goed naar mij luistert en doet wat ik zeg. Spiegel je aan mij en je wordt gillend rijk. En 'het bewijs' is er zeg maar. En zo'n boodschap doet het erg goed bij de onderlaag van de bevolking en dat deel maakt ook het grootste deel uit van de totale samenleving.
Daarnaast is zijn boodschap zo warrig en onsamenhangend dat die onderlaag ook niet het vermogen heeft om er doorheen te prikken. En als je er dan ook nog dat Matrix sausje overheen doet, dan krijgt helemaal niemand uit die onderlaag er nog vat op en doe je alleen nog maar blind wat hij zegt dat je moet doen.
Je kunt het best wel zien als een soort digitale sekte vind ik en mensen of volgers (letterlijk in dit geval dus) raken een soort van verblind en betoverd en kunnen niet meer zelfstandig en met een soort afstand autonoom denken. Je wilt iedere extra boodschap van zo iemand volgen, begrijpen en doen omdat je ook dat succes wilt bereiken wat je nog steeds niet bereikt hebt. Het wordt echt een soort van verslaving om dan alles mee te krijgen wat zo iemand dan weer te melden heeft.
Dit was er ook zo eentje (foto hieronder) en overal hebben dit type 'leiders' een antwoord op en als er een probleem is of het is nog niet gelukt dan ligt het altijd aan jou, niet aan de boodschap. Je blijft dus altijd tekort schieten en altijd inferieur aan de leider. En dat maakt dat je in een oneindige cirkel terecht komt waar je heel moeilijk uit kunt komen. Want als je eruit stapt heb je namelijk ongelofelijk gefaald volgens je nieuwe programmering.
[ afbeelding ]De Bhagwan toch? Bizarre docu op Netflix over die cult.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of hij is rijk, maar niet zó extreem rijk als hij voor deed komen in zijn filmpjes en dit was zijn inkomstenbron om die levensstijl naar buiten toe in stand te kunnen houden.quote:Op vrijdag 30 december 2022 21:14 schreef Confetti het volgende:
Bijzonder dat iemand die zoveel geld heeft verdiend zich dan nog gaat bezighouden met loverboy-praktijken. De risico's staan voor hem dan niet in verhouding tot de opbrengsten.
Gewoon knettergek dus en niet zo sluw als we dachten. Dat wordt zeep oprapen in de gevangenis voor de komende 10 jaar.
[..]
Ik sinds vandaag. En ik verbaas me nog steeds waarom die man zo vaak gegoogeld wordt. Ik vermoed dat dat vooral komt door het type volk wat hij aanspreekt. Hij heeft een soort 'pyramide' boodschap zeg maar. Als je hard werkt net zoals ik, wordt je net zo succesvol als ik en heb je ook iets van 33 peperdure auto's.
Je kunt mijn succes dus bereiken als je goed naar mij luistert en doet wat ik zeg. Spiegel je aan mij en je wordt gillend rijk. En 'het bewijs' is er zeg maar. En zo'n boodschap doet het erg goed bij de onderlaag van de bevolking en dat deel maakt ook het grootste deel uit van de totale samenleving.
Daarnaast is zijn boodschap zo warrig en onsamenhangend dat die onderlaag ook niet het vermogen heeft om er doorheen te prikken. En als je er dan ook nog dat Matrix sausje overheen doet, dan krijgt helemaal niemand uit die onderlaag er nog vat op en doe je alleen nog maar blind wat hij zegt dat je moet doen.
Je kunt het best wel zien als een soort digitale sekte vind ik en mensen of volgers (letterlijk in dit geval dus) raken een soort van verblind en betoverd en kunnen niet meer zelfstandig en met een soort afstand autonoom denken. Je wilt iedere extra boodschap van zo iemand volgen, begrijpen en doen omdat je ook dat succes wilt bereiken wat je nog steeds niet bereikt hebt. Het wordt echt een soort van verslaving om dan alles mee te krijgen wat zo iemand dan weer te melden heeft.
Dit was er ook zo eentje (foto hieronder) en overal hebben dit type 'leiders' een antwoord op en als er een probleem is of het is nog niet gelukt dan ligt het altijd aan jou, niet aan de boodschap. Je blijft dus altijd tekort schieten en altijd inferieur aan de leider. En dat maakt dat je in een oneindige cirkel terecht komt waar je heel moeilijk uit kunt komen. Want als je eruit stapt heb je namelijk ongelofelijk gefaald volgens je nieuwe programmering.
[ afbeelding ]Jake Tran heeft een goede video die exact uitlegt hoe hij te werk gaatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Boeiend. En de gevolgen zijn nog heftiger dan ik voor mogelijk achtte zie ik. Mensen laten zelfs hun eigen religie achter zich en worden ook moslim omdat Edward Tate het ook doet.quote:Op vrijdag 30 december 2022 21:38 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Jake Tran heeft een goede video die exact uitlegt hoe hij te werk gaat
Ik ken die hele gast niet, maar 5 minuten in de video begint 'ie een poedertje genaamd Alpha Grind (quote:Op vrijdag 30 december 2022 21:42 schreef Tengano het volgende:
[..]
Boeiend. En de gevolgen zijn nog heftiger dan ik voor mogelijk achtte zie ik. Mensen laten zelfs hun eigen religie achter zich en worden ook moslim omdat Edward Tate het ook doet.
Zo ver gaan mensen dus.
In dat interview met die imam? of moslim werd ook duidelijk gezegd dat ze echt heel blij zijn dat hij nu ook bij de islam is.
Mensen dit bovenste filmpje van slashdotter is echt wel een aanrader.
Ik snap wat je zegt. Ik sloeg met name op het begin aan over de enorme impact Tate heeft op zijn volgers dat ze zelfs hun geloof achter zich laten en moslim worden omdat Tate het ook doet. Dat gaat wel heel ver vind ik.quote:Op vrijdag 30 december 2022 21:51 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Ik ken die hele gast niet, maar 5 minuten in de video begint 'ie een poedertje genaamd Alpha Grind () aan te prijzen, één scoopje na 5 uur slapen en hij voelt zich geweldig en super in the zone.
Ondertussen ziet ie er wel uit om op te schieten zo slecht en ongezond.
Ben meteen klaar als ik dat soort onzin zie. Ook dat is weer gericht op diezelfde onzekere en zoekende jongens.
Ook wel typisch dat zo iemand dan ook weer supplementen verkoopt onder een of ander label, vaak met gigantische marge, als er al in zit wat er beloofd wordt. Ongelofelijk hoeveel markt er in dat soort oplichterij zit.quote:Op vrijdag 30 december 2022 21:51 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Ik ken die hele gast niet, maar 5 minuten in de video begint 'ie een poedertje genaamd Alpha Grind () aan te prijzen, één scoopje na 5 uur slapen en hij voelt zich geweldig en super in the zone.
Ondertussen ziet ie er wel uit om op te schieten zo slecht en ongezond.
Ben meteen klaar als ik dat soort onzin zie. Ook dat is weer gericht op diezelfde onzekere en zoekende jongens.
Speciaal voor jouw, nog een andere videoquote:Op vrijdag 30 december 2022 22:00 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ik snap wat je zegt. Ik sloeg met name op het begin aan over de enorme impact Tate heeft op zijn volgers dat ze zelfs hun geloof achter zich laten en moslim worden omdat Tate het ook doet. Dat gaat wel heel ver vind ik.
Ben de rest nog even aan het kijken want deze jongens snappen wel redelijk goed hoe hij het aanpakt.
Dat is dan weer net het stuk waarin hij niet geciteerd wordt maar de conclusie van de journalist als parafrase wordt gepresenteerd. Maar goed, simpele zielen genoeg die dat nooit zou opvallen.quote:Op vrijdag 30 december 2022 20:29 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Inderdaad. Deze is een heel stuk beter dan die andere video en legt beter uit hoe het 'in zijn werk gaat' en hoe je dus wordt belazerd en gebruikt.quote:Op vrijdag 30 december 2022 22:10 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Speciaal voor jouw, nog een andere video![]()
Deze is net iets beter dan die van JC Tran( die btw geen haar beter is dan Tate, maar dat is een andere discussie)
Dat is sws een goed kanaal, Coffeezillaquote:Op vrijdag 30 december 2022 22:10 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Speciaal voor jouw, nog een andere video![]()
Deze is net iets beter dan die van JC Tran( die btw geen haar beter is dan Tate, maar dat is een andere discussie)
Luister ook even naar de podcast van Lex Fridman met coffeezillaquote:Op vrijdag 30 december 2022 22:40 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Dat is sws een goed kanaal, Coffeezilla
quote:Op vrijdag 30 december 2022 17:10 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Haha, ik vind het wel een leuke opmerking.
Ik vroeg me ook af wie het überhaupt was, ja. Nou ja, dat weet ik nu dus. Fijn dat ie vast zit en wat eten we vandaag?quote:
the matrix was broken, hustlersquote:
Kan nu een heel verhaal gaan typen, maar iemand in de comments vat het prima samen, dus bij dezequote:Op vrijdag 30 december 2022 22:37 schreef Tengano het volgende:
[..]
Inderdaad. Deze is een heel stuk beter dan die andere video en legt beter uit hoe het 'in zijn werk gaat' en hoe je dus wordt belazerd en gebruikt.
En voor de rest blijf ik lekker in mijn eigen matrix![]()
Daarom vond ik de video van coffeezilla ook zo sterk. Zijn main focus was gericht naar de scams( en terecht) maar bij benoemt ook dat die oprecht vermakelijk is als persoon. Niemand vraagt zich af waarom die zo bekend is geworden. Zelfs al ben je geen incel , ben je niet materialistisch ingesteld, dan heeft die nog steeds een bepaalde aantrekkingskracht. Naast zijn evil shit die ik hier niet goed ga praten heeft die ook genoeg positieve kantenquote:Yo you gotta admit, convincing people to pay YOU to promote YOU online, and keep YOU relevant is pretty brilliant. He is literally exploiting the very people that he’s claiming to be helping.
Zelf was ik een beetje geinteresseerd in dit fenomeen. Ik heb er niet alles van meegekregen maar mijn vermoedens zijn voor mij wel bewaarheid. Voor de rest vond ik het van het begin af aan al iemand die mij afstoot en dat is niet veranderd. Ik heb dus niks met de man en dat ga ik dus ook zo houdenquote:Op vrijdag 30 december 2022 23:41 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Kan nu een heel verhaal gaan typen, maar iemand in de comments vat het prima samen, dus bij deze
[..]
Daarom vond ik de video van coffeezilla ook zo sterk. Zijn main focus was gericht naar de scams( en terecht) maar bij benoemt ook dat die oprecht vermakelijk is als persoon. Niemand vraagt zich af waarom die zo bekend is geworden. Zelfs al ben je geen incel , ben je niet materialistisch ingesteld, dan heeft die nog steeds een bepaalde aantrekkingskracht. Naast zijn evil shit die ik hier niet goed ga praten heeft die ook genoeg positieve kanten
Zo is die charismatisch, behoorlijk, intelligent en oprecht grappig. Combineer dat met een briljante marketing capagne en je krijgt de ''most googled man on earth''
Punt dat ik probeer te maken. Hij zou nooit zo succesvol zijn als die het alleen moest hebben van zijn affiliatie scams. Jammer dat dit over het hoofd word gezien
Ik had ook nog nooit van deze rattenvanger gehoord voor Elon hem weer losliet en Gretta hem een schop onder zijn kont gaf. Heel typisch weer als je ziet wat voor figuren kwispelend achter hem aan lopen.quote:Op vrijdag 30 december 2022 23:45 schreef Tengano het volgende:
[..]
Zelf was ik een beetje geinteresseerd in dit fenomeen. Ik heb er niet alles van meegekregen maar mijn vermoedens zijn voor mij wel bewaarheid. Voor de rest vond ik het van het begin af aan al iemand die mij afstoot en dat is niet veranderd. Ik heb dus niks met de man en dat ga ik dus ook zo houden
Zoals net al gemeld zal het zeep oprapen wel meevallen als ex-wereldkampioen MMA en met veel geld op de bank. Het zullen vooral anderen zijn die zeepjes voor hem op moeten rapen.quote:Op vrijdag 30 december 2022 21:14 schreef Confetti het volgende:
Gewoon knettergek dus en niet zo sluw als we dachten. Dat wordt zeep oprapen in de gevangenis voor de komende 10 jaar.
En wij maar denken dat Fok!ers alles en overal van afwetenquote:Op vrijdag 30 december 2022 23:50 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ik had ook nog nooit van deze rattenvanger gehoord voor Elon hem weer losliet en Gretta hem een schop onder zijn kont gaf. Heel typisch weer als je ziet wat voor figuren kwispelend achter hem aan lopen.
Ik ben gelukkig niet hier om je van iets anders te overtuigenquote:Op vrijdag 30 december 2022 23:45 schreef Tengano het volgende:
[..]
Zelf was ik een beetje geinteresseerd in dit fenomeen. Ik heb er niet alles van meegekregen maar mijn vermoedens zijn voor mij wel bewaarheid. Voor de rest vond ik het van het begin af aan al iemand die mij afstoot en dat is niet veranderd. Ik heb dus niks met de man en dat ga ik dus ook zo houden
Zeker, ik noem ze rattenvangers. Ze schuilen in de krochten van het internet en verdienen geld met het uitventen van de donkere kant van de menselijke ziel. Tot bepaalde types hebben ze een enorme aantrekkingskracht.quote:Op vrijdag 30 december 2022 23:55 schreef Tengano het volgende:
[..]
En wij maar denken dat Fok!ers alles en overal van afweten![]()
Maar wat ik wel zorgelijk vind is dat dit soort schimmige figuren een gigantische invloed hebben op hele volksmassa's en zo allerlei toxische theorieen los kunnen laten waardoor ze wereldwijd dingen kunnen ontwrichten. Op deze manier heeft Trump heel vilein voor elkaar gekregen dat voor het eerst in de geschiedenis dat Capitool is bestormd met enkele doden tot gevolg; en het had nog desastreuzer kunnen aflopen.
Ik vind het daarom tevens een gevaarlijk fenomeen en vraag me dus af wanneer en of er op tijd kan worden ingegrepen als het echt nodig is.
Dat geloof ik ook niet en je hebt me zeker geholpen met een beter filmpje en dat kan ik absoluut waarderen.quote:Op vrijdag 30 december 2022 23:56 schreef Ali_boo het volgende:
Ik ben gelukkig niet hier om je van iets anders te overtuigen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
Je hebt ze dus overal. En dus ook op internet. Voordeel van internet is wel dat het bereik een stuk groter is. Tate is dus in 1 klap miljoenen rijker geworden met zijn manipulatieve plannetjes en ik vind het prima. Ik gun hem alleen nog dat hij zich er nou nog gelukkig bij kan voelen, want zoals gezegd, dat zag ik vanaf het begin af aan al niet.quote:Op zaterdag 31 december 2022 00:00 schreef Perrin het volgende:
[..]
Zeker, ik noem ze rattenvangers. Ze schuilen in de krochten van het internet en verdienen geld met het uitventen van de donkere kant van de menselijke ziel.
Het is een van de vele eikels die grof geld verdient met het verkopen van vrouwonvriendelijke praatjes aan onzekere kneusjes.quote:Op zaterdag 31 december 2022 00:02 schreef Akathisia het volgende:
Als ik in zijn ogen kijk, zie ik met al mijn mensenkennis, zeker niet een fundamenteel slecht mens. Een deel is zeker een act, een deel is onderontwikkeling, een ander deel is dat hij overtuigd lijkt dat man én vrouw, en daarmee dus iedereen, beter af zouden zijn in een oerconservatieve wereld.
Gelukkig staat z'n quote eerder in dit topic al genoemd, dus je kunt gerust gaan slapenquote:Op vrijdag 30 december 2022 22:16 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Dat is dan weer net het stuk waarin hij niet geciteerd wordt maar de conclusie van de journalist als parafrase wordt gepresenteerd. Maar goed, simpele zielen genoeg die dat nooit zou opvallen.
Ik denk dat ie er - los van de vorm voor de marketing - (onderhand) écht in geloofd. Logisch, want anders wordt het moeilijk om, met een historie als de zijne, jezelf nog als een rechtvaardig mens te kunnen zien.quote:Op zaterdag 31 december 2022 00:04 schreef Perrin het volgende:
[..]
Het is een van de vele eikels die grof geld verdient met het verkopen van vrouwonvriendelijke praatjes aan onzekere kneusjes.
Gratis tip: stop met dingen zien in de ogen van een ander die je niet kent. Of het nou positief of negatief is.quote:Op zaterdag 31 december 2022 00:02 schreef Akathisia het volgende:
Als ik in zijn ogen kijk, zie ik met al mijn mensenkennis, zeker niet een fundamenteel slecht mens. Een deel is zeker een act, een deel is onderontwikkeling, een ander deel is dat hij volledig overtuigd lijkt dat man én vrouw, en daarmee dus iedereen, beter af zouden zijn in een oerconservatieve wereld. Het is niet primair een anti-x of y-verhaal.
De list zit het erin dat Tate aan de ene kant je overtuigt dat je in de 'verkeerde' wereld zit en dat hij de 'betere' wereld vertegenwoordigt.quote:Op zaterdag 31 december 2022 00:02 schreef Akathisia het volgende:
Als ik in zijn ogen kijk, zie ik met al mijn mensenkennis, zeker niet een fundamenteel slecht mens. Een deel is zeker een act, een deel is onderontwikkeling, een ander deel is dat hij volledig overtuigd lijkt dat man én vrouw, en daarmee dus iedereen, beter af zouden zijn in een oerconservatieve wereld. Het is niet primair een anti-x of y-verhaal.
Je omschrijft gewoon elk willekeurig (oppositie) politicus of activist, en ik denk inderdaad dat ie dat ten dele gewoon is.quote:Op zaterdag 31 december 2022 00:10 schreef Tengano het volgende:
[..]
De list zit het erin dat Tate aan de ene kant je overtuigd dat je in de 'verkeerde' wereld zit en dat hij de 'betere' wereld vertegenwoordigt.
Hij doet je dus geloven dat jij hem nodig hebt. Maar de werkelijkheid is dat hij jou nodig heeft omdat hij anders zijn fortuin niet bij elkaar kan vegen.
En daarom noemt Perrin hem terecht een rattenvanger.
Het verschil is dat als ik op Rutte of op Geert zou stemmen zij daar niet echt rijker van worden. En bij Tate is dat wel het geval. Je kunt hem daarom minder goed vergelijken met een politicus. Het is meer een verdienmodel en dat heeft hij iig handig cq sluw aangepakt zo lijkt het. Maar het is alleen jammer dat de wereld er niet mee geholpen is; dat is alleen voor Tate het geval.quote:Op zaterdag 31 december 2022 00:15 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Je omschrijft gewoon elk willekeurig (oppositie) politicus of activist, en ik denk inderdaad dat ie dat ten dele gewoon is.
Bij Baudet is het verhaal toch ook dat hij louter retoriek hanteert welke het meeste winst opbrengt? En anders is het vanwege de zetelverzekering. Maar goed, ik voegde er niet voor niets 'activist" aan toe. Die proberen wel vaker geld te verdienen aan hun politieke inzet.quote:Op zaterdag 31 december 2022 00:18 schreef Tengano het volgende:
[..]
Het verschil is dat als ik op Rutte of op Geert zou stemmen zij daar niet echt rijker van worden. En bij Tate is dat wel het geval. Je kunt hem daarom minder goed vergelijken met een politicus. Het is meer een verdienmodel en dat heeft hij iig handig cq sluw aangepakt zo lijkt het. Maar het is alleen jammer dat de wereld er niet mee geholpen is, dat is alleen voor Tate het geval.
Die winkeldrift van hem is vergelijkbaar met die van een vrouw, ironisch genoeg. En ik zei vanmiddag al: die blinde consumptiedrift die hij promoot, waarbij status en geluk aan bezit worden gekoppeld, is bij uitstek een uitwerking en de voornaamste peiler van de "matrix" of het "systeem".quote:Op zaterdag 31 december 2022 00:27 schreef Tengano het volgende:
Maar vraag je nou eens af... als je 32 Ferrari's, Porsches, Lamborginies en dergelijke hebt dan zou je toch zo zielsgelukkig moeten zijn dat je geen nummer 33 nodig hebt..... Of mis ik iets
Klopt, dat zei jij inderdaad; je het het toen over materialisme. Hij gebruikt dus dezelfde 'wortel' in zijn eigen matrix en dan is het wel okquote:Op zaterdag 31 december 2022 00:31 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Die winkeldrift van hem is vergelijkbaar met die van een vrouw, ironisch genoeg. En ik zei vanmiddag al: die blinde consmptiedrift die hij promoot, waarbij status aan bezit wordt gekoppeld, is bij uitstek een uitwerking en de voornaamste peiler van de "matrix" of het "systeem".
Werk jezelf dood en consumeer de grootst mogelijke onzin ten gunste van de aandeelhouders!
Maar vraag je eens af... Hoe blij zouden jij of ik zijn met nummer 1 of 2 of 3, Ferrari's, Porsches, Lamborginies.quote:Op zaterdag 31 december 2022 00:27 schreef Tengano het volgende:
Maar vraag je nou eens af... als je 32 Ferrari's, Porsches, Lamborginies en dergelijke hebt dan zou je toch zo zielsgelukkigmoeten zijn dat je geen nummer 33 nodig hebt..... Of mis ik iets
En als je met 32 van die auto's niet gelukkig kunt zijn, geloof mij dan maar, dan gaat het met nr 33 erbij ook niet lukken![]()
Ja, hij voegt er wel aan toe dat je alleen zo (met hard werken en rijk worden) 'vrij' kan worden, wat tot op zekere hoogte klopt (er gaan veel deuren open, je kan altijd verhuizen, meerdere paspoorten krijgen etc), maar het is voor 99% van de mensen onhaalbaar en wrs voor 99,99% van zijn volgers. Wat er rest is dat ze hard zullen werken en hun gebroken ziel zullen proberen te stillen met aanschaf van (te) dure zooi.quote:Op zaterdag 31 december 2022 00:33 schreef Tengano het volgende:
[..]
Klopt, dat zei jij inderdaad; je het het toen over materialisme. Hij gebruikt dus dezelfde 'wortel' in zijn eigen matrix en dan is het wel ok
Hij heeft 33 peperdure auto'squote:Op zaterdag 31 december 2022 00:33 schreef capricia het volgende:
[..]
Maar vraag je eens af... Hoe blij zouden jij of ik zijn met nummer 1 of 2 of 3, Ferrari's, Porsches, Lamborginies.
Het zure en niet gelukkig zijn heeft ook een naam in de economie:
De wet van de afnemende meeropbrengst.
Deze mijnheer heeft daar duidelijk last van.
Maar vraag je eens af: als je 33 dure auto’s hebt, waarom ben je dan in hemels naam bezig met wat een 19-jarig grietje in een ander land daarvan vindt?quote:Op zaterdag 31 december 2022 00:27 schreef Tengano het volgende:
Maar vraag je nou eens af... als je 32 Ferrari's, Porsches, Lamborginies en dergelijke hebt dan zou je toch zo zielsgelukkigmoeten zijn dat je geen nummer 33 nodig hebt..... Of mis ik iets
En als je met 32 van die auto's niet gelukkig kunt zijn, geloof mij dan maar, dan gaat het met nr 33 erbij ook niet lukken![]()
Eerste hit:
https://sochicken.nl/gelukkig-worden-en-blij-zijn
Alsof ‘winkelsdrift’ voornamelijk voorbehouden is aan vrouwenquote:Op zaterdag 31 december 2022 00:31 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Die winkeldrift van hem is vergelijkbaar met die van een vrouw, ironisch genoeg. En ik zei vanmiddag al: die blinde consumptiedrift die hij promoot, waarbij status en geluk aan bezit worden gekoppeld, is bij uitstek een uitwerking en de voornaamste peiler van de "matrix" of het "systeem".
Werk jezelf dood en consumeer de grootst mogelijke onzin ten gunste van de aandeelhouders!
Flauw, we mogen Tate afzeiken maar niet als het ten koste gaat van de vrouw?quote:Op zaterdag 31 december 2022 00:40 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Alsof ‘winkelsdrift’ voornamelijk voorbehouden is aan vrouwen
Het consumentisme gaat rond onder alle mensen.
De vraag is hoe gelukkig je wordt van een leven waar je geen thuis hebt, geen sociale kring van mensen die echt van je houden. Ik zou doodongelukkig worden van in mijn eentje ergens in een paleis in verweggistan te wonen en op internet ermee te pronken hoe geweldig dat wel niet is. Veel leger dan dat kan je leven bijna niet zijn.quote:Op zaterdag 31 december 2022 00:37 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Ja, hij voegt er wel aan toe dat je alleen zo (met hard werken en rijk worden) 'vrij' kan worden, wat tot op zekere hoogte klopt (er gaan veel deuren open, je kan altijd verhuizen, meerdere paspoorten krijgen etc), maar het is voor 99% van de mensen onhaalbaar en wrs voor 99,99% van zijn volgers. Wat er rest is dat ze hard zullen werken en hun gebroken ziel zullen proberen te stillen met aanschaf van (te) dure zooi.
Dat is ook zijn hele verkoopmodel he, onzekere puistenpubers overhalen zijn 'opleiding' te volgenquote:Op zaterdag 31 december 2022 00:38 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Maar vraag je eens af: als je 33 dure auto’s hebt, waarom ben je dan in hemels naam bezig met wat een 19-jarig grietje in een ander land daarvan vindt?
Dan ben je eigenlijk nog steeds een zeer onzekere puistenpuber.
Die laatste Porsche leverde hem kennelijk niet hetzelfde genoegen als zijn eerste.quote:Op zaterdag 31 december 2022 00:37 schreef Tengano het volgende:
[..]
Hij heeft 33 peperdure auto's
en trekt daarbij een porum dat het meest overeen komt met dat van Rachel Hazes.
Ik heb ook wel eens video's gekeken van minimalisten. Mensen die hun hele huis op gingen ruimen en alleen overhielden wat ze echt nodig hadden. En uiteindelijk zo gelukkig waren dat ze veel meer ruimte hadden, dingen overzichtelijker waren, minder tijd hoefden te besteden aan dingen die ze niet eens nodig hadden etc.quote:Op zaterdag 31 december 2022 00:40 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Alsof ‘winkelsdrift’ voornamelijk voorbehouden is aan vrouwen
Het consumentisme gaat rond onder alle mensen.
Zo erg is dat niet, het is hun eigen geld dat ie ze aftroggelt. Maar het maakt de maatschappij iig niet beter als dat soort antisociale figuren hun tentakels via internet om de ziel van onze pubers wikkelen.quote:Op zaterdag 31 december 2022 00:45 schreef Akathisia het volgende:
Vraag is nog wel: stel hij spreekt met zijn boodschap inderdaad de kneuzen der maatschappij aan: hoe erg is het dat hij ze motiveert tot hard werken, sporten etc? Dat zijn wereldbeeld tot op zekere hoogte normaliseert is een ding, maar in de praktijk zal menig 'kneus' eenmaal aan de vrouw heus wel tot concessies gedwongen worden.
Eens. Nu hebben ze (de broers) wel elkaar en schijnen ze beide meerdere kinderen te hebben. Maar ik heb ook wel de indruk dat ze verder in leegte dwalen. Dat doet geld wel vaker met mensen die jong rijk worden. Misschien heeft het hun verhouding met vrouwen ook wel teveel bepaald, al ligt er wdb ook een oorzaak in hoe hun vader met hun moeder omging.quote:Op zaterdag 31 december 2022 00:43 schreef Perrin het volgende:
[..]
De vraag is hoe gelukkig je wordt van een leven waar je geen thuis hebt, geen sociale kring van mensen die echt van je houden. Ik zou doodongelukkig worden van in mijn eentje ergens in een paleis in verweggistan te wonen en op internet ermee te pronken hoe geweldig dat wel niet is. Veel leger dan dat kan je leven bijna niet zijn.
Zinvol werk hebben en leven tussen mensen die van je houden en waar jij van houdt is zo gek nog niet. Daar kan geen hol playboy-leven in een kasteel in Roemenië (of all places) tegenop.
Tate heeft dus meerdere kinderen zeg je. En is die natuurlijke moeder nog ergens in beeld? want wat ik van die foto's hier zag waar hij zich met allerlei dames inliet kwam dit op mij wat minder monogaam over.quote:Op zaterdag 31 december 2022 00:51 schreef Akathisia het volgende:
Eens. Nu hebben ze (de broers) wel elkaar en schijnen ze beide meerdere kinderen te hebben. Maar ik heb ook wel de indruk dat ze verder in leegte dwalen. Dat doet geld wel vaker met mensen die jong rijk worden. Misschien heeft het hun verhouding met vrouwen ook wel teveel bepaald, al ligt er wdb ook een oorzaak in hoe hun vader met hun moeder omging.
Er zit al heel veel niet bepaald goed bij een aanzienlijk deel van de jonge mannen. Ik durf het wel een kruidvat te noemen. In dat opzicht heb ik het ageren tegen iemand als Peterson nimmer begrepen. Naar mijn idee haalde hij juist het lont er uit door de gefrustreerden en ongelukkigen te dwingen naar zichzelf te kijken.quote:Op zaterdag 31 december 2022 00:48 schreef Perrin het volgende:
[..]
Zo erg is dat niet, het is hun eigen geld dat ie ze aftroggelt. Maar het maakt de maatschappij iig niet beter als dat soort antisociale figuren hun tentakels via internet om de ziel van onze pubers wikkelen.
Je ziet niet het verschil tussen één persoon afzeiken en ‘vrouwen’ afzeiken?quote:Op zaterdag 31 december 2022 00:41 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Flauw, we mogen Tate afzeiken maar niet als het ten koste gaat van de vrouw?
Volgens mij betreft het meerdere moeders en gaat het over ongeveer 5 tot 10 kinderen. Maar misschien is het kolder. Het was namelijk een geheim en podcaster was uit de school geklapt. Later kwam ie met een video aanzetten dat zijn enige taak nu nog is om zoveel mogelijk zijn zaad te verspreiden en derhalve voornemens is nog veel meer kinderen op de wereld te zetten.quote:Op zaterdag 31 december 2022 00:59 schreef Tengano het volgende:
[..]
Tate heeft dus meerdere kinderen zeg je. En is die natuurlijke moeder nog ergens in beeld? want wat ik van die foto's hier zag waar hij zich met allerlei dames inliet kwam dit op mij wat minder monogaam over.
Ik zie dat verschil wel, maar ik laat me mijn lolletje (het afzeiken van een vermeend vrouwenhater dmv het generaliseren van vrouwen) niet ontnemen.quote:Op zaterdag 31 december 2022 01:06 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Je ziet niet het verschil tussen één persoon afzeiken en ‘vrouwen’ afzeiken?
Als je een specifieke vrouw met winkeldrift had genoemd, was dat natuurlijk heel anders.
Bijvoorbeeld: hij lijkt wel Kim Kardashian, of hoe heten ze uit die familie.
Wat ik in de gauwigheid begreep is dat Tate er achter kwam dat hoe controversieeler je content is, hoe meer views je krijgt en ook hoe meer comments en dus meer inkomsten. Die bizarre uitspraken van hem zijn dus ten dele ook bedoeld om meer geld te kunnen genereren en ik ken de man nauwelijks om ook maar een flauwe gok te doen van wat hij allemaal echt meent en wat BS is.quote:Op zaterdag 31 december 2022 01:08 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Volgens mij betreft het meerdere moeders en gaat het over ongeveer 5 tot 10 kinderen. Maar misschien is het kolder. Het was namelijk een geheim en podcaster was uit de school geklapt. Later kwam ie met een video aanzetten dat zijn enige taak nu nog is om zoveel mogelijk zijn zaad te verspreiden en derhalve voornemens is nog veel meer kinderen op de wereld te zetten.
Wat wel vaststaat is dat zijn broer twee kinderen heeft. Volgens mij twee meisjes. Die halen ze graag aan om men te verzekeren dat ze het beste voor hebben met vrouwen.
O, hoe kinderachtig. Ik zal je verder negeren.quote:Op zaterdag 31 december 2022 01:11 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Ik zie dat verschil wel, maar ik laat me mijn lolletje (het afzeiken van een vermeend vrouwenhater dmv het generaliseren van vrouwen) niet ontnemen.
Graag.quote:Op zaterdag 31 december 2022 01:17 schreef miss_sly het volgende:
[..]
O, hoe kinderachtig. Ik zal je verder negeren.
Een en al frustratie wat van binnenuit komt. Een donderende vulkaan. Niet gespeeld dus.quote:Op zaterdag 31 december 2022 01:25 schreef Akathisia het volgende:
https://youtube.com/shorts/iN0HFUVNOrc?feature=share
Om mee in slaap te vallen. Adieu!
To consolidate your point: https://youtube.com/shorts/ByY3KPM51nY?feature=sharequote:Op zaterdag 31 december 2022 01:33 schreef Tengano het volgende:
[..]
Een en al frustratie wat van binnenuit komt. Een donderende vulkaan. Niet gespeeld dus.
Geen idee wat die man allemaal voor issues heeft, maar het is niet weinig.
In een van mijn eerste posts gebruikte ik al de tag #losgeslagen.
De man is volgens mij hopeloos op zoek naar een fix en hoopt dat te vinden in een extra auto, een extra video, een nieuw vers chickie, een zoveelste aanhoorder en bewonderaar of wellicht nu dus de islam.
Succes Andrew. Dit gaat een hele lange reis worden.
Waarom heb jij eigenlijk zoveel van die video's van hem gekeken.quote:Op zaterdag 31 december 2022 01:43 schreef Akathisia het volgende:
[..]
To consolidate your point: https://youtube.com/shorts/ByY3KPM51nY?feature=share
Hopelijk nu echt pittenKut shorts.
Vrouwenhatert!quote:Op zaterdag 31 december 2022 02:30 schreef Tengano het volgende:
Ik wordt door Youtube nu dus helemaal overspoeld met Tate video's
Jij hoort allang in je bedje te liggen!quote:
Lang leve Brave:quote:Op zaterdag 31 december 2022 02:30 schreef Tengano het volgende:
Ik heb allang geslapen, doe dat doorgaans maar 4 uurtjes per dagquote:Op zaterdag 31 december 2022 03:06 schreef Tengano het volgende:
[..]
Jij hoort allang in je bedje te liggen!
Hoe kan dat genoeg zijn?quote:Op zaterdag 31 december 2022 05:32 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik heb allang geslapen, doe dat doorgaans maar 4 uurtjes per dag
Dan heeft hij mijn post niet zo heel goed gelezen.quote:Op vrijdag 30 december 2022 18:46 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Misschien was dat wel het punt van zijn post.
De fophef van deze week heeft toch alles te maken met de ‘gevatte’ tweet in naam van Greta?quote:Op vrijdag 30 december 2022 19:21 schreef EttovanBelgie het volgende:
Dat in een topic over virulent vrouwenhater en all-round misantroop c.q. wannabe alpha male Tate het uberhaupt gaat over Greta en waarom ze allemaal niet deugt is nogal hilarisch.
Nou, hij wordt ook driftig gegoogled door feministes die zich ergeren aan zijn uitspraken over vrouwen, daar weer over klagen op internet, waardoor mensen zoals jij en ik weer even gaan kijken wat de fophef van 2022 is.quote:Op vrijdag 30 december 2022 20:48 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ik sinds vandaag. En ik verbaas me nog steeds waarom die man zo vaak gegoogeld wordt. Ik vermoed dat dat vooral komt door het type volk wat hij aanspreekt.
Idem hier. Maakte gisteren de fout om eens een uitspraak van hem op te zoeken waarop het algoritme nu denkt dat ik tig van die kutvideo's van hem wil zien grrrrquote:Op zaterdag 31 december 2022 02:30 schreef Tengano het volgende:
Dit dus:quote:Op zaterdag 31 december 2022 01:49 schreef Tengano het volgende:
[..]
Waarom heb jij eigenlijk zoveel van die video's van hem gekeken.
What's in it for you?
quote:Op zaterdag 31 december 2022 02:30 schreef Tengano het volgende:
Nee.quote:Op zaterdag 31 december 2022 07:15 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
De fophef van deze week heeft toch alles te maken met de ‘gevatte’ tweet in naam van Greta?
Jawel. Het was eerst in het nieuws vanwege die afgezaagde reply waar ik weet niet hoeveel figuren van deden alsof het de snedigste comeback van 2022 was. Daarna begon dat ventje te janken. Toen was er iets met een pizzadoos en vervolgens ging hij de bak in.quote:
Nee hoor, Tate en z'n debiele acties zijn al langer in het nieuws, zeker op internet.quote:Op zaterdag 31 december 2022 11:16 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Jawel. Het was eerst in het nieuws vanwege die afgezaagde reply waar ik weet niet hoeveel figuren van deden alsof het de snedigste comeback van 2022 was. Daarna begon dat ventje te janken. Toen was er iets met een pizzadoos en vervolgens ging hij de bak in.
Je zou denken dat het komkommertijd is.
Frontaal slopenquote:Op zaterdag 31 december 2022 11:18 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nee hoor, Tate en z'n debiele acties zijn al langer in het nieuws, zeker op internet.
Verder was die 'afgezaagde reply' gewoon een meesterlijke en goedgeplaatste burn, ongeacht van wie het kwam. Hoewel het natuurlijk wel extra leuk is dat een 19 jarige meid zo'n macho wannabe van bijna 40 frontaal sloopt.
Als jij dat al meesterlijk vindt, dan ligt de lat kennelijk heel laag bij jou. Maar goed, daar gaan we niet uitkomen. Beetje als toen ze zo hysterisch 'how dare you' riep en dat gezien werd als een geweldige quote. Kleren van de keizer.quote:Op zaterdag 31 december 2022 11:18 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nee hoor, Tate en z'n debiele acties zijn al langer in het nieuws, zeker op internet.
Verder was die 'afgezaagde reply' gewoon een meesterlijke en goedgeplaatste burn, ongeacht van wie het kwam.
Kinderhand is gauw gevuld.quote:Op zaterdag 31 december 2022 11:24 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Frontaal slopen
Kom op zeg. Omdat ze zei dat ie een kleine pielemans heeft?
Kennelijk vond Tate het heel belangrijk wat zij van hem vindt, want hij begon het 'contact' door de dringende behoefte haar te vertellen over zijn dure vervuilende auto's. Daar begint het, niet bij de clichématige, maar in dit geval heel goed passende opmerking over zijn kleine pielemans.quote:
Maar zou het in jouw beleving nu echt niet kunnen dat het en/en is? Dat Tate een ongelofelijke zielenpoot is met een complex van hier tot Tokyo (net als Trump, ook zo'n bullebak die steeds weer laat zien enorm onzeker te zijn), maar dat tevens die Thunberg helemaal niet zo snedig reageerde en dat ze sowieso helemaal niet zo'n geweldig boegbeeld is, nog even afgezien van dat ze misbruikt wordt door haar ouders en de klimaatactivisten?quote:Op zaterdag 31 december 2022 11:30 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Kennelijk vond Tate het heel belangrijk wat zij van hem vindt, want hij begon het 'contact' door de dringende behoefte haar te vertellen over zijn dure vervuilende auto's. Daar begint het, niet bij de clichématige, maar in dit geval heel goed passende opmerking over zijn kleine pielemans.
De aandacht vestigen op wie Thunberg is, is gewoon onnodig. Het doet er niet zoveel toe. Het enige is dat je wellicht zou verwachten dat zij (of haar marketing-machine, maar dat maakt in dit geval niet zoveel uit) een monoloog zou houden over hoe schandalig het is dat hij zoveel dure en vervuilende auto's heeft. In plaats daarvan haalt ze virtueel haar schouders op, geeft een sneer, en klaar is het. En daarmee zet ze hem echt gewoon wg als een heel zielig mannetje. Als hij niet naar haar had getwitterd met zijn zielige opmerking, was zij helemaal niet in the picture geweest.quote:Op zaterdag 31 december 2022 11:37 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Maar zou het in jouw beleving nu echt niet kunnen dat het en/en is? Dat Tate een ongelofelijke zielenpoot is met een complex van hier tot Tokyo (net als Trump, ook zo'n bullebak die steeds weer laat zien enorm onzeker te zijn), maar dat tevens die Thunberg helemaal niet zo snedig reageerde en dat ze sowieso helemaal niet zo'n geweldig boegbeeld is, nog even afgezien van dat ze misbruikt wordt door haar ouders en de klimaatactivisten?
Natuurlijk is Tate hier sowieso de grootste loser. Maar dat is eigenlijk wat er te zien was. Dat hij een enorme loser is.
Ja; dat soort dingen zijn nu precies wat onzekere veertigers met iets teveel dure auto's en vrije tijd niet willen horen. Tate's rommelige reacties - zijn eerste tweet gericht aan Greta was al bewijs van een mateloze onzekerheid - staven dat; soort gevecht in de achterhoede om nog wat proberen te redden.quote:Op zaterdag 31 december 2022 11:24 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Frontaal slopen
Kom op zeg. Omdat ze zei dat ie een kleine pielemans heeft?
Iets zegt me dat het je vooral dwars zit dat Greta deze debiel op z'n plaats heeft gezet.quote:
Het gaat dan ook niet om Greta.quote:Op zaterdag 31 december 2022 11:37 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Maar zou het in jouw beleving nu echt niet kunnen dat het en/en is? Dat Tate een ongelofelijke zielenpoot is met een complex van hier tot Tokyo (net als Trump, ook zo'n bullebak die steeds weer laat zien enorm onzeker te zijn), maar dat tevens die Thunberg helemaal niet zo snedig reageerde en dat ze sowieso helemaal niet zo'n geweldig boegbeeld is, nog even afgezien van dat ze misbruikt wordt door haar ouders en de klimaatactivisten?
Natuurlijk is Tate hier sowieso de grootste loser. Maar dat is eigenlijk wat er te zien was. Dat hij een enorme loser is.
Je doet net alsof #smalldickenergy roepen een geniale uitspatting is terwijl het (online) een meer dan uitgekauwde reactie is op het droeftoetergedrag dat Tate vertoont. Het enige wat je haar (team) kan nageven is dat het bijdehanter is dan je had kunnen verwachten van een geprogrammeerd trekpopje dat het klimaat moet redden.quote:Op zaterdag 31 december 2022 11:44 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Iets zegt me dat het je vooral dwars zit dat Greta deze debiel op z'n plaats heeft gezet.
Het is doorgaans ook een uitgekauwde reactie die zeker contextloos nergens op slaat. Weet je echter waar Tate voor staat en wat voor idioterie hij uitdraagt, gekoppeld aan zijn fixatie op wat echte mannelijkheid zou zijn, is het inderdaad briljant om te zien hoe een 19 jarige meid deze veertiger precies daar raakt waar het pijn doet.quote:Op zaterdag 31 december 2022 12:01 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Je doet net alsof #smalldickenergy roepen een geniale uitspatting is terwijl het (online) een meer dan uitgekauwde reactie is op het droeftoetergedrag dat Tate vertoont.
Misschien moet je andere termen gebruiken als je probeert iets te ontkrachten want je bevestigt nu voornamelijk alleenquote:Op zaterdag 31 december 2022 12:01 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Je doet net alsof #smalldickenergy roepen een geniale uitspatting is terwijl het (online) een meer dan uitgekauwde reactie is op het droeftoetergedrag dat Tate vertoont. Het enige wat je haar (team) kan nageven is dat het bijdehanter is dan je had kunnen verwachten van een geprogrammeerd trekpopje dat het klimaat moet redden.
Ook uitgekauwde reacties vooral als die van mensen komen waarvan je het niet verwacht kunnen dan opeens wel erg treffend zijn en aangezien velen hier zich drukker maken over greta is er blijkbaar bij meerdere rondslingerende sociopaten een emotionele reactie getriggerd.quote:Op zaterdag 31 december 2022 12:01 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Je doet net alsof #smalldickenergy roepen een geniale uitspatting is terwijl het (online) een meer dan uitgekauwde reactie is op het droeftoetergedrag dat Tate vertoont. Het enige wat je haar (team) kan nageven is dat het bijdehanter is, dan je had verwacht van een geprogrammeerd trekpopje dat het klimaat moet redden.
Ook de schitterende pogingen tot karaktermoord op Thunberg zijn hilarisch. En er mag, heel veelzeggend, vooral niet gefocust worden op de mogelijke misdaden van deze man.quote:Op zaterdag 31 december 2022 11:59 schreef kladderadatsch het volgende:
Hihi, het zijn zo te zien (al)weer loodzware tijden voor de alt-right brigade. Geen wonder ook want elke extreem rechtse macho held blijkt bij nadere beschouwing gewoon weer de zoveelste oplichter/loser/leugenaar/fantast/crimineel/zittend pissende nicht/tietenfriemelaar en/of kinderneuker te zijn.![]()
![]()
Schitterend, die edit inderdaad.quote:Op zaterdag 31 december 2022 12:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Misschien moet je andere termen gebruiken als je probeert iets te ontkrachten want je bevestigt nu voornamelijk alleen
Maar ook in relatie tot Tate is het uitgekauwd. Ik zie het al maanden voorbij komen onder video's van of over hem.quote:Op zaterdag 31 december 2022 12:05 schreef EttovanBelgie het volgende:
Het is doorgaans ook een uitgekauwde reactie die zeker contextloos nergens op slaat. Weet je echter waar Tate voor staat en wat voor idioterie hij uitdraagt, gekoppeld aan zijn fixatie op wat echte mannelijkheid zou zijn, is het inderdaad briljant om te zien hoe een 19 jarige meid deze veertiger precies daar raakt waar het pijn doet.
Het is grappig dat je niet ziet dat je hier een typisch Tate-esque egostrijd poogt te voeren, op FOK!, of all places. Leg de lat eens wat hoger voor jezelf.quote:Op zaterdag 31 december 2022 12:05 schreef EttovanBelgie het volgende:
Kennelijk hebben een hoop mensen hier niet meegekregen wat voor figuur die Tate precies is; het is belangrijker om los te gaan op Greta omdat dan weer allerhande politieke zaken erbij betrokken kunnen worden die geen reet van doen hebben met dit topic.
Hoewel ik niet helemaal wil negeren dat deze opmerking ook een bepaald soort fok-user gewoon wat onzeker maakt. Begrijpelijk dat de focus dan vooral moet liggen op hoe 'afgezaagd' die opmerking eigenlijk is.
Een Tate-esque egostrijd tegen wie? Of wat?quote:Op zaterdag 31 december 2022 12:13 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Maar ook in relatie tot Tate is het uitgekauwd. Ik zie het al maanden voorbij komen onder video's van of over hem.
[..]
Het is grappig dat je niet ziet dat je hier een typisch Tate-esque egostrijd poogt te voeren, op FOK!, of all places.
Ik was niet degene waar hij mee in discussie was, en heb het (gisteren) eigenlijk voornamelijk over de treurnis van Tate zelf gehad. Gelukkig ben ik, anders dan menig mens, in staat om óók op de andere partij (Greta in dit geval) neer te kijken.quote:Op zaterdag 31 december 2022 12:06 schreef Fok-it het volgende:
Misschien moet je andere termen gebruiken als je probeert iets te ontkrachten want je bevestigt nu voornamelijk alleen
En waar valt dan op neer te kijken? Want buiten Greta zijn er wel duizenden tweets de wereld ingestuurd om hem op zijn plaats te zetten. Gek dat die je niet krenken.quote:Op zaterdag 31 december 2022 12:15 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Ik was niet degene waar hij mee in discussie was, en heb het (gisteren) eigenlijk voornamelijk over de treurnis van Tate zelf gehad. Gelukkig ben ik, anders dan menig mens, in staat om óók op de andere partij (Greta in dit geval) neer te kijken.
Die is in dit verhaal geen andere partij.quote:Op zaterdag 31 december 2022 12:15 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Ik was niet degene waar hij mee in discussie was, en heb het (gisteren) eigenlijk voornamelijk over de treurnis van Tate zelf gehad. Gelukkig ben ik, anders dan menig mens, in staat om óók op de andere partij (Greta in dit geval) neer te kijken.
Tegen andere FOK!mannetjes en hun al dan niet kleine plassertjes, al is het fundamenteel natuurlijk een innerlijke strijd.quote:Op zaterdag 31 december 2022 12:13 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Een Tate-esque egostrijd tegen wie? Of wat?
Die hebben nog niet eens de baard in de keel.quote:Op zaterdag 31 december 2022 12:16 schreef Momo het volgende:
Nu maar hopen dat de tiener fanbase van hem eindelijk in gaat zien dat hij helemaal niet zo tof is. We hebben niks aan een generatie die hun moeder/zus/vriendin zo gaat zien.
[ twitter ]
Een innerlijke strijd waarover?quote:Op zaterdag 31 december 2022 12:18 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Tegen andere FOK!mannetjes en hun al dan niet kleine plassertjes, al is het fundamenteel natuurlijk een innerlijke strijd.
Je onderschat hoe cult like zijn fan base isquote:Op zaterdag 31 december 2022 12:16 schreef Momo het volgende:
Nu maar hopen dat de tiener fanbase van hem eindelijk in gaat zien dat hij helemaal niet zo tof is. We hebben niks aan een generatie die hun moeder/zus/vriendin zo gaat zien.
[ twitter ]
Het is natuurlijk lullig om 'neer te kijken' op een kind dat wezenlijks niks kan of toevoegt maar evengoed in de spotlight is geduwd. Laat ik het zo zeggen: ik ben in staat om, als oud hip-hop-liefhebber, niet onder de indruk te zijn van haar 'diss' en om te herkennen dat haar publieke imago sinds haar bekendheid gemanaged wordt.quote:Op zaterdag 31 december 2022 12:16 schreef Fok-it het volgende:
En waar valt dan op neer te kijken? Want buiten Greta zijn er wel duizenden tweets de wereld ingestuurd om hem op zijn plaats te zetten. Gek dat die je niet krenken.
Over je eigen mannelijkheid.quote:Op zaterdag 31 december 2022 12:20 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Een innerlijke strijd waarover?
Dit gaat over Etto en hoe hij zich tegenover andere (lees: 'mindere') mannen positioneert.quote:Op zaterdag 31 december 2022 12:24 schreef Momo het volgende:
[..]
Hoe is het mannelijk om vrouwen als een stuk vuil te behandelen?
Positioneert.quote:Op zaterdag 31 december 2022 12:25 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Dit gaat over Etto en hoe hij zich tegenover andere (lees: 'mindere') mannen positioneerd.
Ik was nog niet klaar, maar goed. Je weet het best, want je bent slim genoeg.quote:Op zaterdag 31 december 2022 12:26 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Positioneert.
Ik heb geen idee welke afslag je nu aan het nemen bent, maar ik wens je een mooie reis toe.
Viel mij op social media al op hoe sommige mensen hier op reageerde. Die hoeren zouden gepraat hebben met de politie waardoor hun grote held in de gevangenis zat en die hoeren moesten maar meer verkracht worden om hun lesje te lezen. Net of vrouwen objecten zijn. Dat is echt niet ok, kan niet veel goed van komen als je zo neerkijkt op de helft van de bevolking.quote:Op zaterdag 31 december 2022 12:21 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Je onderschat hoe cult like zijn fan base is
Alleen niet hallucinant genoeg om jouw fantasietjes te ontknopen.quote:Op zaterdag 31 december 2022 12:26 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Ik was nog niet klaar, maar goed. Je weet het best, want je bent slim genoeg.
Ik zou eerder denken aan 'zelfbeschouwend'.quote:Op zaterdag 31 december 2022 12:28 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Alleen niet hallucinant genoeg.
Dat is dus wat ik eerder ook al zei.quote:Op zaterdag 31 december 2022 11:40 schreef miss_sly het volgende:
[..]
De aandacht vestigen op wie Thunberg is, is gewoon onnodig.
Als je wat zorgvuldiger had gelezen, dan had je gezien dat ik allesbehalve fan ben van Tate.quote:Op zaterdag 31 december 2022 11:44 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Iets zegt me dat het je vooral dwars zit dat Greta deze debiel op z'n plaats heeft gezet.
Proficiat!quote:Op zaterdag 31 december 2022 12:32 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Dat is dus wat ik eerder ook al zei.
Ook jij leest dus kennelijk niet dat dat nu precies is waar ik mee eindig. Het gaat inderdaad niet om Greta, dus maak haar dan ook niet (weer) groter dan ze is.quote:Op zaterdag 31 december 2022 11:45 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Het gaat dan ook niet om Greta.
Let it go.
Dezelfde mechanismes als andere vormen van extremisme.quote:Op zaterdag 31 december 2022 12:27 schreef Momo het volgende:
[..]
Viel mij op social media al op hoe sommige mensen hier op reageerde. Die hoeren zouden gepraat hebben met de politie waardoor hun grote held in de gevangenis zat en die hoeren moesten maar meer verkracht worden om hun lesje te lezen. Net of vrouwen objecten zijn. Dat is echt niet ok, kan niet veel goed van komen als je zo neerkijkt op de helft van de bevolking.
Je mist dat er niet los wordt gegaan op Greta, maar op het gedweep met haar.quote:Op zaterdag 31 december 2022 12:05 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Het is doorgaans ook een uitgekauwde reactie die zeker contextloos nergens op slaat. Weet je echter waar Tate voor staat en wat voor idioterie hij uitdraagt, gekoppeld aan zijn fixatie op wat echte mannelijkheid zou zijn, is het inderdaad briljant om te zien hoe een 19 jarige meid deze veertiger precies daar raakt waar het pijn doet.
Kennelijk hebben een hoop mensen hier niet meegekregen wat voor figuur die Tate precies is; het is belangrijker om los te gaan op Greta omdat dan weer allerhande politieke zaken erbij betrokken kunnen worden die geen reet van doen hebben met dit topic.
Hoewel ik niet helemaal wil negeren dat deze opmerking ook een bepaald soort fok-user gewoon wat onzeker maakt. Begrijpelijk dat de focus dan vooral moet liggen op hoe 'afgezaagd' die opmerking eigenlijk is.
Gelukkig zijn de volgelingen van hem heel beïnvloedbaar, dus over een jaar lopen ze zomaar achter iemand aan die alle mannelijkheid toxisch vindt.quote:Op zaterdag 31 december 2022 12:27 schreef Momo het volgende:
[..]
Viel mij op social media al op hoe sommige mensen hier op reageerde. Die hoeren zouden gepraat hebben met de politie waardoor hun grote held in de gevangenis zat en die hoeren moesten maar meer verkracht worden om hun lesje te lezen. Net of vrouwen objecten zijn. Dat is echt niet ok, kan niet veel goed van komen als je zo neerkijkt op de helft van de bevolking.
Er wordt niet met haar gedweept, haar rake tweet wordt bejubeld. En terecht.quote:Op zaterdag 31 december 2022 12:37 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Je mist dat er niet los wordt gegaan op Greta, maar op het gedweep met haar.
Je bent woedend, zoals altijd, toch?quote:Op zaterdag 31 december 2022 12:45 schreef Isdatzo het volgende:
Altijd vermakelijk wanneer iemand meent de psyche van andere users te kunnen doorgronden. Ben erg benieuwd naar de analyse van die van mij.
Maar hoe overleefd het ego van gemankeerde mannen wanneer ze niet op onzekere puberjongetjes kunnen inhakken?quote:Op zaterdag 31 december 2022 12:41 schreef VEM2012 het volgende:
Het zijn pubers, die hebben nog geen volgroeid brein.
Kut. Hoe weet je dat? Wie heeft er gesnitcht?!quote:Op zaterdag 31 december 2022 12:47 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Je bent woedend, zoals altijd, toch?
BNW.quote:Op zaterdag 31 december 2022 12:50 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Kut. Hoe weet je dat? Wie heeft er gesnitcht?!
Same difference.quote:Op zaterdag 31 december 2022 12:44 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Er wordt niet met haar gedweept, haar rake tweet wordt bejubeld. En terecht.
En zelfs die tweet wordt niet per se bejubeld, maar raak issie toevallig wel. Maar dan moet je het in context bekijken, en dat is tamelijk lastig voor mensen die al een teringhekel aan Thunberg hebben. Je kunt je maar ergens druk over maken.quote:Op zaterdag 31 december 2022 12:44 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Er wordt niet met haar gedweept, haar rake tweet wordt bejubeld. En terecht.
Ik heb geen idee. Maar inhakend hierop: als puber was ik ook een vervelend joch en heb ik ook niet iedereen erg respectvol behandeld.quote:Op zaterdag 31 december 2022 12:47 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Maar hoe overleefd het ego van gemankeerde mannen wanneer ze niet op onzekere puberjongetjes kunnen inhakken?
Toon mij alle mislukkelingen ter aarde opdat ik mijzelf verheffen mag.
Blijkbaar iemand die aandacht van buitenaf nodig heeft dus.quote:Op zaterdag 31 december 2022 12:45 schreef Isdatzo het volgende:
Altijd vermakelijk wanneer iemand meent de psyche van andere users te kunnen doorgronden. Ben erg benieuwd naar de analyse van die van mij.
Mooie draai wel. Om nu ineens net te doen alsof je wanneer je een opmerking die zo extreem vaak in deze context is gebruikt niet zo snedig vindt dat wel moet komen doordat je een hekel aan Thunberg hebt.quote:Op zaterdag 31 december 2022 12:51 schreef miss_sly het volgende:
[..]
En zelfs die tweet wordt niet per se bejubeld, maar raak issie toevallig wel. Maar dan moet je het in context bekijken, en dat is tamelijk lastig voor mensen die al een teringhekel aan Thunberg hebben. Je kunt je maar ergens druk over maken.
Klopt, dat heeft alleen geen moer met dit topic te maken.quote:Op zaterdag 31 december 2022 12:51 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Same difference.
Ik zie het vanuit mijn perspectief. Jij vanuit de jouwe. Al had ik eigenlijk van jou wel verwacht dat je inmiddels zou inzien hoe ook de klimaatpolitiek gebruikt wordt om de gewone Nederlander verder te knechten.
Maar goed, dat wordt erg off topic.
Thunberg is niet belangrijk in dit geval. Of ze al dan niet misbruikt is voor de klimaatagenda is in dit geval niet belangrijk.quote:Op zaterdag 31 december 2022 13:03 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Mooie draai wel. Om nu ineens net te doen alsof je wanneer je een opmerking die zo extreem vaak in deze context is gebruikt niet zo snedig vindt dat wel moet komen doordat je een hekel aan Thunberg hebt.
Voor de goede orde: ik vind het vooral enorm zielig voor haar dat ze zo wordt misbruikt. Genoeg ‘kindsterren’ die aan minder blootgesteld zijn en daar volledig door van het padje zijn geraakt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door Akathisia op 31-12-2022 13:44:21 ]“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
Tucker Carlson interview is enkele maanden oud.quote:Op zaterdag 31 december 2022 13:51 schreef Akathisia het volgende:
[ twitter ]
Hij was gewoon 'swatted'?
Swatting - the action or practice of making a hoax call to the emergency services in an attempt to bring about the dispatch of a large number of armed police officers to a particular address.
Maar waarom dan:
[ twitter ]
Het was hem, volgens zijn verhaal hierboven, namelijk al snel duidelijk wat het geval was.
Ah, is dit geen nieuwe?quote:Op zaterdag 31 december 2022 14:00 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Tucker Carlson interview is enkele maanden oud.
Klopt, dat had dan niet geklopt.quote:Op zaterdag 31 december 2022 14:02 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Nee, hij zit immers ook 30 dagen in voorarrest op het moment.
Van de 5 dingen die hij opnoemt is hij vanuit mijn perspectief al aan 3 schuldig. Zou hij een plaat voor zijn kop hebben?quote:Op zaterdag 31 december 2022 14:01 schreef Akathisia het volgende:
[ twitter ]
Dit was trouwens de kerstboodschap van de man die niet in depressie gelooft. Leuk voor het deel van zijn doelgroep dat het ongetwijfeld al zwaar genoeg heeft tijdens de feestdagen. Tegelijkertijd erkent hij er natuurlijk vooral zijn zwakte mee, gezien hij ermee aangeeft het 'normale leven' niet te kunnen dragen.
Een beetje vent overleeft zoiets wel.quote:Op zaterdag 31 december 2022 16:35 schreef Momo het volgende:
Andrew Tate vastgehouden in cel van 15m² met gat in de grond als toilet
Andrew Tate, zijn broer Tristan en twee Roemeense vrouwen zitten voor minstens dertig dagen vast in een gevangenis in Boekarest op verdenking van mensenhandel en verkrachting. Dat heeft de rechtbank van Boekarest beslist. Tate zal aftellen naar het nieuwe jaar in een cel die op geen enkele manier lijkt op de luxe die hij gewend is.
Het cellencomplex in Boekarest waar het viertal verblijft werd in de jaren ‘60 van de vorige eeuw gebouwd. Enkel hooggeplaatste politici en de gevaarlijkste misdadigers worden hier vastgehouden. In 2015 vonden er verbouwingen plaats in het gebouw. Toch heeft het Roemeense gevangeniswezen niet de beste reputatie. Zo bracht het Europees comité ter voorkoming van foltering en onmenselijke of vernederende behandeling of bestraffing (CPT) eerder dit jaar een rapport uit waarin het de omstandigheden in Roemeense gevangenissen aanklaagt.
Het rapport heeft het over fysieke mishandeling van het gevangenispersoneel naar de gedetineerden toe. Het gaat dan onder andere over slagen en verwondingen, knuppelslagen maar ook seksueel misbruik. De cel waar Tate verblijft is slechts 15m² groot en heeft een gat in de grond dat moet dienen als toilet. Het viertal krijgt een uur per dag de tijd om te om buiten door te brengen. Slapen doen ze op een matras die krioelt van de insecten.
Intussen kwam personeel van Tate kledij en voedsel brengen naar de gevangenis. Aan de Daily Mail getuigt een van hen anoniem: “Andrew houdt de moed erin en ze hebben er alle vertrouwen in dat ze zullen worden vrijgesproken. Gezien de omstandigheden blijft hij zeer positief. De omstandigheden binnen zijn niet geweldig en het is niet wat ze gewend zijn”.
In beroep
Tate en zijn entourage hebben het recht gekregen om in beroep te gaan tegen de beslissing van de rechter en zullen waarschijnlijk volgende week gehoord worden. De groep is officieel nog niet aangeklaagd, maar de politie dringt erop aan dat ze opgesloten blijven zolang het onderzoek loopt.
Gedwongen porno
Tot nu toe werden zes mogelijke slachtoffers geïdentificeerd. Tate en co worden ervan verdacht deze vrouwen gedwongen te hebben om mee te spelen in pornofilms. Ze zouden de vrouwen eerst verleid hebben en zelfs gezegd hebben met hen te willen trouwen, om hen nadien te dwingen tot sekswerk. De beelden werden nadien online verspreid tegen betaling. Ook zou een van de verdachten een vrouw tot twee keer toe verkracht hebben in maart 2022.
Hopelijk niet.quote:Op zaterdag 31 december 2022 16:44 schreef Ulx het volgende:
[..]
Een beetje vent overleeft zoiets wel.
[..]
[ afbeelding ]De BhagwanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
Altijd weer genieten als die karma-boemerang ze achterin de nek raakt.quote:Op zaterdag 31 december 2022 17:54 schreef Ericr het volgende:
Iets met hoogmoed en een val. Al dat soort kneuzen gaan een keer voor de bijl. Die bald knuppel paar maanden terug al en Tate mag hopelijk de nodige tijd brommen in een schijthol in Roemenië.
Dit is nogal watquote:Greta Thunberg haalt top tien van meest gelikete tweets met reactie op Andrew Tate
De felgesmaakte Greta Thunberg op een uitdagende tweet van Andrew Tate doet haar in de top tien van meest gelikete tweets aller tijdenbelanden. En dat op amper drie dagen tijd.
Die tweet werd 3,5 miljoen keer geliket en 535.000 keer geretweet. Daarmee komt Thunberg in de top tien van meest gelikete tweets aller tijden. De tweet is bijvoorbeeld populairder dan de eerste post van de Amerikaanse president Joe Biden waarin hij aankondigde de verkiezing tegen Donald Trump gewonnen te hebben.
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20221230_95775238
Sommige dingen verdienen dan ook niet meer dan een verveelde en uitgekauwde reactie.quote:Op zaterdag 31 december 2022 12:01 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Je doet net alsof #smalldickenergy roepen een geniale uitspatting is terwijl het (online) een meer dan uitgekauwde reactie is op het droeftoetergedrag dat Tate vertoont. Het enige wat je haar (team) kan nageven is dat het bijdehanter is dan je had kunnen verwachten van een geprogrammeerd trekpopje dat het klimaat moet redden.
Ga toch heen met je ik vind het zielig voor haar.quote:Op zaterdag 31 december 2022 13:03 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Mooie draai wel. Om nu ineens net te doen alsof je wanneer je een opmerking die zo extreem vaak in deze context is gebruikt niet zo snedig vindt dat wel moet komen doordat je een hekel aan Thunberg hebt.
Voor de goede orde: ik vind het vooral enorm zielig voor haar dat ze zo wordt misbruikt. Genoeg ‘kindsterren’ die aan minder blootgesteld zijn en daar volledig door van het padje zijn geraakt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze user is in mei social vrij en is in juni weer terug.
Dat is het probleem bij deze gast, het is geen vent maar een misbakselquote:Op zaterdag 31 december 2022 16:44 schreef Ulx het volgende:
[..]
Tate is geen 16 jarige jongen die onder vrienden lollig doet.quote:Op zaterdag 31 december 2022 13:00 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. Maar inhakend hierop: als puber was ik ook een vervelend joch en heb ik ook niet iedereen erg respectvol behandeld.
Of het nou echt 100% goedgekomen is met mij kun je vast over twistenmaar het zou toch eens helpen als mensen zouden beseffen dat ze zelf op die leeftijd ook heel veel domme deed en achter domme trends aanliep.
In die tijd noemden we vrouwen gleufdieren en bespraken we wie ‘paalbaar’ waren. Ook niet echt vrouwvriendelijk (en meiden onder elkaar waren zeker voor de minder populaire jongens, wat gewoon 80% van de jongens is, ook snoeihard).
Maar goed, dat is vooral ten aanzien van wat er eerder over Tate besproken werd. Als hij aan mensenhandel heeft gedaan (wat dat wordt hem kennelijk verweten), dan zeg ik: aan zijn ballen ophangen en lekker lang laten rotten in de cel.
Dat is natuurlijk van een totaal andere orde.
Maar de ophef over die stoere prietpraat van hem, dat vond en vind ik onnodig belangrijk maken van een gast van voorbijgaande aard.
Het was precies de goede reactie, maar daarmee toch zeker niet 'epic'? Er zit geen greintje orginaliteit of creativiteit bij. Het bevestigd juist alleen maar dat ze weinig aan de wereld toe te voegen heeft. Ik zou er, ook als ik fervent Tate-hater zou zijn, zeker niet mee weglopen. Bepaalde meme's die er op volgde daarentegen, die waren wel glorieus, ondanks dat ze gebaseerd waren op de onjuiste aanname dat er sprake was van 'ownage'.quote:Op zaterdag 31 december 2022 18:32 schreef Cause-mayhem2 het volgende:
Sommige dingen verdienen dan ook niet meer dan een verveelde en uitgekauwde reactie.
Dit was precies de goede reactie en daarmee werd een stomvervelende vent gewoon geownd. Wat dan ook prima aan zijn reactie te merken was.
Is dit verhaal overigens gevalideerd? Ik zag ook voorbij komen dat hij de dagen ervoor al foto's deelden waaruit bleek dat hij in Roemenië was. Een gegeven dat sowieso niet heel moeilijk te ontwaren valt in het geval van een dergelijk publiek figuur. Maar ook anders rest nog de vraag of hij überhaupt wist dat de politie hem zocht. In dat geval lijkt het me sterk dat hij überhaupt naar Roemenië was teruggekeerd.quote:Op zaterdag 31 december 2022 18:32 schreef Cause-mayhem2 het volgende:
Dat een of andere volwassen vent helemaal overstuur raakt van een bla bla, ga heen kleuter wordt en daardoor gepakt kan worden door de politie.
Ik neem de boodschap van activisten niet al te serieus, want die overdrijven per definitie en hebben geen deugdelijke alternatieven. Het is gewoon de tegenpool van de ontkennersquote:Op zaterdag 31 december 2022 18:46 schreef Cause-mayhem2 het volgende:
[..]
Ga toch heen met je ik vind het zielig voor haar.
Dat is gewoon een manier om haar weg te kunnen zetten.
Je vint de boodschap gewoon kut en zal bij ieder die die brengt iets verzinben waarom je maar niet hoeft te luisteren naar wat ze zeggen.
Het verloop van dit gebeuren maakt het epic en bij Tate er ook nog eens inwrijven dat een meid van 19 haar schouders ophaalde en mister big alpha man een toddler tantrum kreeg waardoor hij gepakt kom worden voor serieuze misdaden is gewoon echt mooi.
Als je wat beter had gelezen doelde ik op het zogenaamde gevaar ten aanzien van zijn volgelingen. Voor Tate is het een verdienmodel. Ik betwijfel of hij echt dom genoeg is om dat geraaskal zelf te geloven. Maar dat kan ik niet beoordelen. Hij zal genoeg tikken tegen zijn hoofd hebben gekregen om helemaal kierewiet te zijn. Maar dan nog.quote:Op zaterdag 31 december 2022 19:06 schreef Cause-mayhem2 het volgende:
[..]
Tate is geen 16 jarige jongen die onder vrienden lollig doet.
Hij is een ruim volwassen man die een zo Groot mogelijk bereik zoekt voor wat hij echt denkt.
Wat Tate deed en doet is geen domme kroegpraat of stoere tienerpraat onder elkaar.
Tate heeft er een verdien model van gemaakt, draagt het uit en voegt ook woord bij daad.
Je hebt gelijk dat in beginsel Tate nooit anders bekeken had moeten dan dom kroeg gebral. Dat zijn vrienden hard lachend hem van het podium zouden halen voordat hij zichzelf nog verder voor lul zou zetten.
Dat is niet zo in dit geval.
Greta had voldoende hersencellen om hem wel als zodanig te behandelen. Maar terwijl je roept dat Tate's praatje net als dronken kroegpraat behandeld wil worden maak je drama zodra Greta dat doet.
Greta heeft er geen gedoe van gemaakt, geen media spectacel.
Tate probeerde dat en dat is echt goed in zijn gezicht opgeblazen.
En dat is wat het leuk maakt, en echt wat leuke meme's waard is
Dat heeft hier allemaal niets mee te maken.quote:Op zaterdag 31 december 2022 20:18 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik neem de boodschap van activisten niet al te serieus, want die overdrijven per definitie en hebben geen deugdelijke alternatieven. Het is gewoon de tegenpool van de ontkenners
Maar dat een minderjarige, die ook nog eens meerdere mentale problemen heeft, hiervoor wordt ingezet is alleen maar te billijken als je zelf zo verblind bent door dat activisme, dat je niet in kan zien hoe gevaarlijk het is voor haar. Deskundigen hebben daar ook voor gewaarschuwd.
En daar hoef je geen deskundige voor te zijn: heel veel kindsterren laten zien dat het al lastig genoeg is om mentaal stabiel te blijven zonder voorafgaande mentale kwetsbaarheden en met zoiets als acteren of zingen, wat veel minder negativiteit oproept.
Een reactie hoeft helemaal niet origineel te zijn om geweldig goed en on point te zijn. Daar ga je de mist in, namelijk. Het is des te mooier dat ze met dit niet originele clichématige antwoord zo raak zit.quote:Op zaterdag 31 december 2022 19:42 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Het was precies de goede reactie, maar daarmee toch zeker niet 'epic'? Er zit geen greintje orginaliteit of creativiteit bij. Het bevestigd juist alleen maar dat ze weinig aan de wereld toe te voegen heeft. Ik zou er, ook als ik fervent Tate-hater zou zijn, zeker niet mee weglopen. Bepaalde meme's die er op volgde daarentegen, die waren wel glorieus, ondanks dat ze gebaseerd waren op de onjuiste aanname dat er sprake was van 'ownage'.
En dan vooral ook nog zijn antwoord daarop.quote:Op zaterdag 31 december 2022 20:22 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Een reactie hoeft helemaal niet origineel te zijn om geweldig goed en on point te zijn. Daar ga je de mist in, namelijk. Het is des te mooier dat ze met dit niet originele clichématige antwoord zo raak zit.
Natuurlijk wel. Nu heb je gewoon een gelijkwaardig sneue reactie op treurnis waar niemand van op zou kijken als het niet van iemand af zou komen waar je anders (beter) van zou verwachten. Nee, er zit niks in. Geen humor, geen creativiteit, geen orginaliteit, geen interessante spielerei. Dat zijn zeker wel vereisten wil je het in het domein van 'epic' schuiven.quote:Op zaterdag 31 december 2022 20:22 schreef miss_sly het volgende:
Een reactie hoeft helemaal niet origineel te zijn om geweldig goed en on point te zijn. Daar ga je de mist in, namelijk. Het is des te mooier dat ze met dit niet originele clichématige antwoord zo raak zit.
Nee hoor. Hoe epic is het on zelfs zonder humor, creativiteit, originaliteit, zo on point te zijn. Meer tijd en aandacht was ie niet waard joh.quote:Op zaterdag 31 december 2022 20:29 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. Nu heb je gewoon een gelijkwaardig sneue reactie op treurnis waar niemand van op zou kijken als het niet van iemand af zou komen waar je anders (beter) van zou verwachten. Nee, er zit niks in. Geen humor, geen creativiteit, geen orginaliteit, geen interessante spielerei. Dat zijn zeker wel vereisten wil je het in het domein van 'epic' schuiven.
Maar het 'on point' zijn is óók geen prestatie ómdat de reactie bijna automatisch opkomt doordat het al zo diep in de (online) cultuur zit. Je had me oprecht kunnen wijsmaken dat een bot dit had geproduceerd. Ironisch genoeg had ik het dan allicht wel 'epic' genoemd. Maar ik heb Greta nog nét iets hoger zitten.quote:Op zaterdag 31 december 2022 20:32 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Nee hoor. Hoe epic is het on zelfs zonder humor, creativiteit, originaliteit, zo on point te zijn. Meer tijd en aandacht was ie niet waard joh.
Ik begrijp niet dat je in iets wat 'Geen humor, geen creativiteit, geen orginaliteit, geen interessante spielerei' is voor jou, zoveel energie steekt.quote:Op zaterdag 31 december 2022 20:29 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. Nu heb je gewoon een gelijkwaardig sneue reactie op treurnis waar niemand van op zou kijken als het niet van iemand af zou komen waar je anders (beter) van zou verwachten. Nee, er zit niks in. Geen humor, geen creativiteit, geen orginaliteit, geen interessante spielerei. Dat zijn zeker wel vereisten wil je het in het domein van 'epic' schuiven.
Ik steek energie in de geveinsde waardering. Dat is wat anders.quote:Op zaterdag 31 december 2022 20:36 schreef capricia het volgende:
Ik begrijp niet dat je in iets wat 'Geen humor, geen creativiteit, geen orginaliteit, geen interessante spielerei' is voor jou, zoveel energie steekt.
Laat het rusten joh. Alleen al het gewrijf in die vlek maakt het meer epic.
Maar die is dus niet geveinsd, maar gemeend.quote:Op zaterdag 31 december 2022 20:37 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Ik steek energie in de geveinsde waardering. Dat is wat anders.
Als je nou echt vindt dat Thunberg hier niets mee te maken heeft, waarom blijf je er dan zelf wel over doorgaan?quote:Op zaterdag 31 december 2022 20:20 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dat heeft hier allemaal niets mee te maken.
Hoe moeilijk is dat nu om te bevatten?
Ik vind het vrij lastig om overduidelijke nonsens te negerenquote:Op zaterdag 31 december 2022 20:40 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Als je nou echt vindt dat Thunberg hier niets mee te maken heeft, waarom blijf je er dan zelf wel over doorgaan?
Practice what you preach, mylady…
Of dat ze een voorbeeld willen stellen. Kan ook nog.quote:Op zaterdag 31 december 2022 20:40 schreef tjoptjop het volgende:
Ik las ergens dat hij naar Roemenië is gegaan vanwege de corruptie, dat je zo nog wel ergens onderuit kon komen. Dat gaat denk ik dit keer niet op, Roemenië is recent natuurlijk geweigerd voor Schengen (vanwege corruptie) iets wat kwaad bloed heeft gezet in dat land. Die zullen er alles aan doen om dat imago op te vijzelen. En met wat beter dan een internationale zaak. Ik denk dat dit hele gebeuren volgens het boekje zal gaan
Als het zaken betreft van jaren geleden kan het nog zijn dat er vrouwen zijn gaan opstaan door zijn opkomst het afgelopen jaar.quote:Op zaterdag 31 december 2022 20:51 schreef miss_sly het volgende:
Of de zaken waarvan hij verdacht wordt, zijn zelfs voor de Roemeense autoriteiten echt niet oké.
En dan is dit de zoon van een bekende schaker, toch?quote:Op vrijdag 30 december 2022 17:47 schreef Tengano het volgende:
Mensen die denken dat meneer Tate maar doet 'alsof'hij zichzelf zo geweldig vindt
[ afbeelding ]
Wat wil je daarmee zeggen?quote:Op zaterdag 31 december 2022 21:00 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Als het zaken betreft van jaren geleden kan het nog zijn dat er vrouwen zijn gaan opstaan door zijn opkomst het afgelopen jaar.
Yepquote:Op zaterdag 31 december 2022 21:05 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
En dan is dit de zoon van een bekende schaker, toch?
Dat het anders opvallend is dat er pas sinds dit jaar een onderzoek naar hem ingesteld is.quote:
Ik ken de ins en outs niet, dus ik speculeer er maar niet over.quote:Op zaterdag 31 december 2022 21:07 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Dat het anders opvallend is dat er pas sinds dit jaar een onderzoek naar hem ingesteld is.
Een vader die zichzelf inliet met pooiers terwijl hij de moeder van Tate achterliet. Overigens ook als vertaler voor de CIA gewerkt dankzij zijn fotografisch geheugen. Hoe dan ook, het is een man waar Tate een goeddeel van zijn denkbeelden aan te danken heeft. En ondanks dat hij altijd met vol lof over zijn vader spreekt was hij niet op zijn begrafenis gekomen. Hij prioriteerde het opzetten van zijn webcam-site in Roemenië. Zijn vader zou daar zonder twijfel trots op geweest zijn. Volgens Tate zelf. Zo bezien nog een motivatie om te pretederen dat wat uit die keuze is gekomen, het hoogste is wat een mens kan bereiken.quote:Op zaterdag 31 december 2022 21:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Yep![]()
https://en.wikipedia.org/wiki/Emory_Tate
Wel goed dat die vader niet mee hoeft te maken dat zijn zonen gevangen zitten in Roemenië op verdenking van verkrachting en mensenhandel.quote:Op zaterdag 31 december 2022 21:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Yep![]()
https://en.wikipedia.org/wiki/Emory_Tate
Persoonlijk vind ik dit soort plaatjes nog flauwer dan poep pies en ihihihi-seks-ihihhhi grapjes. Maar ach, als mensen er blij van worden.quote:
eensquote:Op zondag 1 januari 2023 13:42 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik dit soort plaatjes nog flauwer dan poep pies en ihihihi-seks-ihihhhi grapjes. Maar ach, als mensen er blij van worden.
Flauw om mensen gelijk pro-Greta posters te noemen. Gok dat mensen het tweetje vooral gewoon konden waarderen en die Andrew Tate minder.quote:Op zondag 1 januari 2023 16:04 schreef Ali_boo het volgende:
Aan al de pro Greta posters hier: Nemen jullie afstand van haar nu Richard Spencer haar omarmd heeft?
[ twitter ]
Wie is dat en waarom zou fok deze man moeten kennen?quote:Op zondag 1 januari 2023 16:04 schreef Ali_boo het volgende:
Aan al de pro Greta posters hier: Nemen jullie afstand van haar nu Richard Spencer haar omarmd heeft?
[ twitter ]
Who the FOK! is Richard Spencerquote:Op zondag 1 januari 2023 16:04 schreef Ali_boo het volgende:
[ twitter ]
Ja natuurlijk, ik vind het heerlijk om een individu vooral te beoordelen op de acties van anderen. Wel zo eerlijk.quote:Op zondag 1 januari 2023 16:04 schreef Ali_boo het volgende:
[ twitter ]
Even geklikt en schijnbaar denkt Ali dat wij ook allemaal bekend zijn met neonazi's en dat hun mening relevant is bij een onderwerp wat er niks mee te maken heeftquote:Op zondag 1 januari 2023 16:11 schreef capricia het volgende:
[..]
Wie is dat en waarom zou fok deze man moeten kennen?
Ah, onze Greta is dus ook al naziquote:Op zondag 1 januari 2023 16:16 schreef Momo het volgende:
[..]
Even geklikt en schijnbaar denkt Ali dat wij ook allemaal bekend zijn met neonazi's en dat hun mening relevant is bij een onderwerp wat er niks mee te maken heeft
Een aanhanger van Donald Trump die na diens verkiezingswinst in 2016 een oproep deed tot "party like it's 1933". (Wat een verbastering is van een liedtekst van iemand met een niet echt arisch uiterlijk, maar goed)quote:
Nou heb vandaag geleerd fok een alt right circle jerk is. Dit is de mede oprichter van de alt rightquote:Op zondag 1 januari 2023 16:11 schreef capricia het volgende:
[..]
Wie is dat en waarom zou fok deze man moeten kennen?
Vandaag pas?quote:Op zondag 1 januari 2023 16:20 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Nou heb vandaag geleerd fok een alt right circle jerk is.
En waarom zou zijn omarming van Greta iemand ook maar een ene reet interesseren?quote:Op zondag 1 januari 2023 16:20 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Nou heb vandaag geleerd fok een alt right circle jerk is. Dit is de mede oprichter van de alt right
Het gezicht van extreem rechts en in zijn prime behoorlijk populair
Kan me niet voorstellen dat je hem niet kent
Misschien dat dit soort videos je geheugen kunnen opfrissen
Staat me niet bij, dit filmpje.quote:Op zondag 1 januari 2023 16:20 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Nou heb vandaag geleerd fok een alt right circle jerk is. Dit is de mede oprichter van de alt right
Het gezicht van extreem rechts en in zijn prime behoorlijk populair
Kan me niet voorstellen dat je hem niet kent
Misschien dat dit soort videos je geheugen kunnen opfrissen
De beste zijn zelfs vegetariër.quote:Op zondag 1 januari 2023 16:25 schreef Tengano het volgende:
Maar je kunt als racist toch gewoon tegen de opwarming van de aarde zijn
quote:Op zondag 1 januari 2023 16:28 schreef Momo het volgende:
Iemand nog iets relevants over de daden en uitingen van Andrew Tate?
quote:Op zondag 1 januari 2023 16:28 schreef Momo het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze user is in mei social vrij en is in juni weer terug.
Zijn Twitter account tweet vrolijk verder.quote:Op zondag 1 januari 2023 16:28 schreef Momo het volgende:
Ja, als Greta gekleurd was geweest en Andrew Tate een blanke boer was die Jan-Kees heette dat was zijn standpunt anders om geweest. Iemand nog iets relevants over de daden en uitingen van Andrew Tate?
We kunnen wat Andrew Tate betreft dan iig wel duidelijk vaststellen dat daar een team achter zit.quote:Op zondag 1 januari 2023 16:32 schreef capricia het volgende:
[..]
Zijn Twitter account tweet vrolijk verder.
Er is zoveel info dat nog niet gedeeld is hierzoquote:Op zondag 1 januari 2023 16:28 schreef Momo het volgende:
Dat kan ook iemand anders doen.quote:Op zondag 1 januari 2023 16:32 schreef capricia het volgende:
[..]
Zijn Twitter account tweet vrolijk verder.
Ik denk dat dit ook wel een mooie manier is voor de Roemeense justitie om zich te profileren als een serieuze organisatie die dit soort criminelen aanpakt met al deze gratis publiciteit.quote:Op zaterdag 31 december 2022 20:51 schreef miss_sly het volgende:
Of de zaken waarvan hij verdacht wordt, zijn zelfs voor de Roemeense autoriteiten echt niet oké.
Richard Spencer is een nazi, die Donald Trump gingen aanhangen uit opportunisme. Maar hij vindt Trump veel te pro-Israel. Wel belangrijk om te vermelden, om toch de gradaties duidelijk te maken.quote:Op zondag 1 januari 2023 16:18 schreef Ulx het volgende:
[..]
Een aanhanger van Donald Trump die na diens verkiezingswinst in 2016 een oproep deed tot "party like it's 1933". (Wat een verbastering is van een liedtekst van iemand met een niet echt arisch uiterlijk, maar goed)
Blijkbaar gaat dat volk nu toch meedoen in de strijd tegen de opwarming van de aarde.
Nazi, nazi... ik spreek liever over een 14 woorden mens.quote:Op maandag 2 januari 2023 10:40 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Richard Spencer is een nazi, die Donald Trump gingen aanhangen uit opportunisme. Maar hij vindt Trump veel te pro-Israel. Wel belangrijk om te vermelden, om toch de gradaties duidelijk te maken.
Een beetje vent verkracht geen vrouwen, dwingt ze niet tot porno, enz.quote:Op zaterdag 31 december 2022 16:44 schreef Ulx het volgende:
[..]
Ah ja, er staat een podcast ergens op youtube die je niet geluisterd hebt dus het is een leugen.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 10:31 schreef schommelstoel het volgende:
Dus het verhaal blijkt een leugen te zijn door een trans activist?
https://www.youtube.com/live/xBvunBSas3w?feature=share
Heb de podcast nog niet geluisterd, misschien dat er een korte versie is.
In de eerste 3 minuten hebben ze het er al even over.
Zeg isdatzo, communiceer eens normaal man.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 10:43 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ah ja, er staat een podcast ergens op youtube die je niet geluisterd hebt dus het is een leugen.
Wie de schoen past.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 10:48 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Zeg isdatzo, communiceer eens normaal man.
Je zit te lang op FOK! discussies te houden met anders denken merk ik, aangezien je meteen in de "ik maak anderen belachelijk modus" ga omdat je iets ziet wat je niet aanstaat.
Ga eens naar buiten echt sociaal doen en gesprekken aan, dat gaat heel anders dan achter je schermpje kerel.
Man man man.
Ga afkicken ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |