Ik dacht eerst dat het over Jeremy Clarkson ging van Top Gear, vooral toen TS over Bugatti begon.quote:
Had ie maar geen pizza moeten etenquote:Op vrijdag 30 december 2022 10:51 schreef Pharkus het volgende:
Voor schut gezet worden door Greta en gearresteerd worden in 2 dagenCan't make this shit up
quote:Op vrijdag 30 december 2022 10:51 schreef Pharkus het volgende:
Voor schut gezet worden door Greta en gearresteerd worden in 2 dagenCan't make this shit up
👍quote:Op vrijdag 30 december 2022 15:28 schreef NaarMensje het volgende:
Tot vandaag ook echt nog nooit van gehoord. Ik had het liever zo gehouden.
Het komt echt niet door die pizza dat hij gearresteerd werd, dit is zelfs bevestigdquote:Op vrijdag 30 december 2022 10:57 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
Had ie maar geen pizza moeten eten
Inderdaad ziek figuur laat maar rotten in de Roemeense celquote:Op vrijdag 30 december 2022 15:28 schreef NaarMensje het volgende:
Tot vandaag ook echt nog nooit van gehoord. Ik had het liever zo gehouden.
Nee man, hij heeft 33 auto's, moneyz, bitchez en praat heel stoerrrr dus moet ie wel zelfverzekerd zijn, de rest is gewoon jelly!!!quote:Op vrijdag 30 december 2022 14:01 schreef Questular het volgende:
Die gast is zo enorm onzeker ik word er bijna verdrietig van.
ah, hij is al veroordeeld door de Fok-posse zie ik.quote:Op zaterdag 31 december 2022 16:17 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Inderdaad ziek figuur laat maar rotten in de Roemeense cel
Haal Andrews pik uit je bekquote:Op zaterdag 31 december 2022 18:02 schreef Innisdemon het volgende:
[..]
ah, hij is al veroordeeld door de Fok-posse zie ik.
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |