Slechte dagen voor Tate, nadat hij eerder nog een aardige klap moest incasseren van Thunbergquote:De domrechtse bokskampioen en vrouwenhater Andrew Tate die door de 19-jarige activiste Greta Thunberg met één rake tik tegen het digitale canvas werd gekwakt, wordt beschuldigd van mensenhandel en het ontvoeren van ten minste twee meisjes. Dat melden media in Roemenië, het land waar Tate samen met zijn broer Tristan woont.
Woensdag pochte Tate nog met zijn bezit van een groot aantal dure en vervuilende auto’s. Donderdag deed de Roemeense politie een inval in het huis van Tate, vergezeld van een oplegger om auto’s in beslag te kunnen nemen. De inval zou uitgevoerd zijn door een speciale taskforce die zich richt op georganiseerde misdaad en terrorisme. Meerdere media doen verslag van de inval, de Roemeense autoriteiten hebben nog geen officiële mededeling gedaan.
Niet met elkaar eens tijdens een debat in de tweede kamer vs patsend treiteren op twitter...quote:Tijdens het debat over klimaatonderzoek waren Van Gent en De Mos het niet eens over de aanpak van het klimaatprobleem en het stijgen van de zeespiegel.
Toen Van Gent de PVV verweet het probleem niet serieus te nemen liet De Mos zich verleiden tot de uitspraak: “we kunnen beter mevrouw Van Gent voor de dijk leggen, dan is het probleem gezien haar omvang beter opgelost.”
Daar ging een opmerking aan vooraf dat de heer de Mos z'n vinger in de dijk zou steken en het dan is opgelost. Grappig bedoeld van Van Gent. En daarop kwam de reactie van de Mos.quote:Op vrijdag 30 december 2022 16:38 schreef Leandra het volgende:
En ja, dit is idd fatshaming en staat totaal niet in verhouding tot de small dick opmerking van Thunberg richting een vrouwonvriendelijke vent die ook nog eens uit het niets begint haar te mentionen over zijn dikke auto's.
[..]
Niet met elkaar eens tijdens een debat in de tweede kamer vs patsend treiteren op twitter...
Heel fout natuurlijk voor een kamerlid, maar moest er toch om grinnikenquote:Op vrijdag 30 december 2022 16:38 schreef Leandra het volgende:
En ja, dit is idd fatshaming en staat totaal niet in verhouding tot de small dick opmerking van Thunberg richting een vrouwonvriendelijke vent die ook nog eens uit het niets begint haar te mentionen over zijn dikke auto's.
[..]
Niet met elkaar eens tijdens een debat in de tweede kamer vs patsend treiteren op twitter...
Ja, en soms is het grappig en vaak is het afgezaagd, afhankelijk van de situatie kan een afgezaagde opmerking idd grappig zijn.quote:Op vrijdag 30 december 2022 16:37 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dan blijft het toch gewoon een afgezaagde opmerking die al miljoenen keren gemaakt is?
Dit inderdaad.quote:Op vrijdag 30 december 2022 16:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, en soms is het grappig en vaak is het afgezaagd, afhankelijk van de situatie kan een afgezaagde opmerking idd grappig zijn.
In dit geval is het vooral grappig omdat de opmerking zo enorm niet is wat je van Thunberg verwacht als het om dikke auto's gaat.
Maar werkt hij ook omdat het gelijk een dikke "sodemieter op, droeftoeter" inhoudt.
Ja, helemaal vergelijkbaar, iemand vertellen dat hij dan maar net als in het sprookje zijn vinger in de dijk moet doen vraagt ook echt om zo'n reactie...quote:Op vrijdag 30 december 2022 16:40 schreef Halcon het volgende:
[..]
Daar ging een opmerking aan vooraf dat de heer de Mos z'n vinger in de dijk zou steken en het dan is opgelost. Grappig bedoeld van Van Gent. En daarop kwam de reactie van de Mos.
Tate kennelijk wel...quote:Op vrijdag 30 december 2022 16:45 schreef Questular het volgende:
Ik zou ook enorm wakker liggen van een kleine pik opmerking terwijl ik 1 van mijn sportauto's start en verder ga met mijn leven
Klopt, en als je een onzekere vrouwonvriendelijke kneus bent moet je geen klimaatmeisjes gaan lastigvallen met je 33 dikke auto's, want dan kan er wel eens een reactie komen die je niet leuk vindt.quote:Op vrijdag 30 december 2022 16:51 schreef Questular het volgende:
Tate is dan ook een onzekere kneus.
Haha, ik vind het wel een leuke opmerking.quote:Op vrijdag 30 december 2022 16:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oja? Is het niet een grote act? Daar lijkt het namelijk wel op en iedereen tuint erin.quote:Op vrijdag 30 december 2022 16:51 schreef Questular het volgende:
Tate is dan ook een onzekere kneus.
Hij doet die act samen met de politie?quote:Op vrijdag 30 december 2022 17:13 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Oja? Is het niet een grote act? Daar lijkt het namelijk wel op en iedereen tuint erin.
Het is waarschijnlijk gewoon 'grappig' omdat voor sommigen Thunberg een idool is. Laten we wel zijn, het is vooral heel triest dat zij misbruikt wordt door haar ouders en linkse activisten. En nog triester is het dat niemand ingrijpt. Dat had al moeten gebeuren met dat spijbelen.quote:Op vrijdag 30 december 2022 16:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, en soms is het grappig en vaak is het afgezaagd, afhankelijk van de situatie kan een afgezaagde opmerking idd grappig zijn.
In dit geval is het vooral grappig omdat de opmerking zo enorm niet is wat je van Thunberg verwacht als het om dikke auto's gaat.
Maar werkt hij ook omdat het gelijk een dikke "sodemieter op, droeftoeter" inhoudt.
Zo is het maar het. Hopelijk staat de Nederlandse inspectie maandag op de stoep bij de ouders van Greta.quote:Op vrijdag 30 december 2022 17:59 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Het is waarschijnlijk gewoon 'grappig' omdat voor sommigen Thunberg een idool is. Laten we wel zijn, het is vooral heel triest dat zij misbruikt wordt door haar ouders en linkse activisten. En nog triester is het dat niemand ingrijpt. Dat had al moeten gebeuren met dat spijbelen.
Als na de vakantie kinderen van boeren gaan spijbelen omdat ze vinden dat het beleid met betrekking tot stikstof niet ok is, dan staat de inspectie wel op de stoep hoor.
Zo vind ik ook dat er teveel gemaakt wordt van zo'n Tate. Daar is mij toch een partij aandacht voor. Terwijl hij zich kennelijk richt op losers uit de incel subreddit groep.
En daar komt nu wellicht ook crimineel gedrag bij. Nou, lekker voor de rechter brengen en verder niet teveel aandacht aan geven.
Het is dus uiteindelijk gewoon de schuld van Rutte die Roemenië maar bleef blokkeren voor Schengenquote:Op vrijdag 30 december 2022 11:53 schreef Ali_boo het volgende:
Neem het allemaal met een korrel zou enzo maar volgens deze persoon steelt Tate het paspoort van de vrouwen die hij binnenhaalt in zijn villa
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 30 december 2022 17:56 schreef ZarB het volgende:
Waar is de content van hem waarop hij dingen zegt als vrouwen zijn zelf verantwoordelijk als ze worden verkracht of vrouwen mogen niet autorijden etc?
In de vakantie, vanwege een meerderjarige die niet in Nederland woont en die ook helemaal niet meer spijbelt? Ik acht de kans niet erg groot.quote:Op vrijdag 30 december 2022 18:09 schreef Boussaadia het volgende:
[..]
Zo is het maar het. Hopelijk staat de Nederlandse inspectie maandag op de stoep bij de ouders van Greta.
Misschien was dat wel het punt van zijn post.quote:Op vrijdag 30 december 2022 18:37 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
In de vakantie, vanwege een meerderjarige die niet in Nederland woont en die ook helemaal niet meer spijbelt? Ik acht de kans niet erg groot.
Heeft Elon Musk al gereageerd?quote:Op vrijdag 30 december 2022 16:45 schreef Questular het volgende:
Ik zou ook enorm wakker liggen van een kleine pik opmerking terwijl ik 1 van mijn sportauto's start en verder ga met mijn leven
Die Tate was toch zelf moslim geworden?quote:In een apart interview uit 2022, onthuld door de instelling, zegt Tate: "Als je naar Tommy Robinson kijkt, doet hij zijn uiterste best om Engeland te beschermen tegen islamisering."
Ben je in de war met Roelvink?quote:Op vrijdag 30 december 2022 18:57 schreef Regenstorm. het volgende:
[..]
Die Tate was toch zelf moslim geworden?
quote:
Bekeerd tot de Islam zodat hij vrouwen kan onderwerpen zekerquote:
Ziedendquote:Op vrijdag 30 december 2022 19:57 schreef GGMM het volgende:
Bijzonder topic.
De ene helft is woedend dat deze 'held' die overduidelijk een druiloor is "onterecht" is opgepakt en de andere helft vindt blijkbaar dat hij maar moet wegrotten omdat hij stomme dingen zegt.
Apart dat een of andere tiktokker dat in mensen naar boven krijgt
Het verbaast mij eigenlijk dat topics over Andrew Tate hier niet gewoon gebanned worden.quote:Op vrijdag 30 december 2022 19:57 schreef GGMM het volgende:
Bijzonder topic.
De ene helft is woedend dat deze 'held' die overduidelijk een druiloor is "onterecht" is opgepakt en de andere helft vindt blijkbaar dat hij maar moet wegrotten omdat hij stomme dingen zegt.
Apart dat een of andere tiktokker dat in mensen naar boven krijgt
Daar heeft-ie zich dan kennelijk toch in vergist.quote:Verhuizing naar Roemenië
Sinds een aantal jaar woont Andrew Tate in Roemenië. In een inmiddels verwijderde video op YouTube vertelt hij over de redenen van zijn verhuizing. Volgens Tate gaat het er vooral om dat de Roemeense politie aangiftes van verkrachtingen en aanranding minder serieus zouden nemen dan de politie in West-Europa. "Ik ben geen verkrachter, maar ik wil wel de vrijheid hebben om te doen wat ik wil."
Hij doet mij denken aan een kleuter die de raarste dingen schreeuwt, maar niet meent, om aandacht te krijgen. Dat is als hij die dingen echt heeft gezegd.quote:Op vrijdag 30 december 2022 20:29 schreef Sodemieters het volgende:
RTL Nieuws heeft in augustus al een heel flatteus profiel over hem geschreven.
[..]
Daar heeft-ie zich dan kennelijk toch in vergist.
Personal lifequote:Op vrijdag 30 december 2022 17:13 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Oja? Is het niet een grote act? Daar lijkt het namelijk wel op en iedereen tuint erin.
Hij is wereldkampioen MMA vechter geweest oid. Dat zal hij in zijn beperkte Roemeens wss wel laten weten zodat hij weinig last zal hebben. Daarnaast heeft hij flink geld waar ook genoeg mensen voor vallen en dan vriendjes met zo iemand willen worden.quote:Op vrijdag 30 december 2022 20:39 schreef Seeburg54 het volgende:
Ik ken die gast niet, maar hij moet duidelijk wat compenseren met zijn geld, wapens en sigaar in zijn smoel. Misschien leert dat bipshoofd wat nederigheid in de cel in Roemenië tijdens het oprapen van zijn blokje zeep.
Een van de weinigen die de zin "ik ben geen verkrachter, maar...." heeft uitgesproken.quote:Op vrijdag 30 december 2022 20:29 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
De bekendste en meest gegoegelde man van internet (maar niet door ons tweeën dus).quote:
Echt nog nooit van gehoord sinds gisterenquote:Op vrijdag 30 december 2022 20:43 schreef Tengano het volgende:
[..]
De bekendste en meest gegoegelde man van internet (maar niet door ons tweeën dus).
I kid you not.
Tja, je moet ervan houden, dat soort types. Maar die zijn er vast inderdaad.quote:Op vrijdag 30 december 2022 20:42 schreef Tengano het volgende:
[..]
Hij is wereldkampioen MMA vechter geweest oid. Dat zal hij in met zijn beperkte Roemeens wss wel laten weten zodat hij weinig last zal hebben. Daarnaast heeft hij flink geld waar ook genoeg mensen voor vallen en dan vriendjes met zo iemand willen worden.
Ik sinds vandaag. En ik verbaas me nog steeds waarom die man zo vaak gegoogeld wordt. Ik vermoed dat dat vooral komt door het type volk wat hij aanspreekt. Hij heeft een soort 'pyramide' boodschap zeg maar. Als je hard werkt net zoals ik, wordt je net zo succesvol als ik en heb je ook iets van 33 peperdure auto's.quote:Op vrijdag 30 december 2022 20:46 schreef Lospedrosa het volgende:
Echt nog nooit van gehoord sinds gisteren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door Tengano op 30-12-2022 21:14:30 ]Deze user is in mei social vrij en is in juni weer terug.
Jake Shields was een van m'n mma helden met een keurig net imago. Valt me wel tegen hoe hij nu in z'n tweets praat.quote:Op vrijdag 30 december 2022 01:10 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ego en macht, op een gegeven moment is geld verdienen niet meer genoeg (maar misschien had hij niet genoeg geld meer voor die pure cocainequote:Op vrijdag 30 december 2022 21:14 schreef Confetti het volgende:
Bijzonder dat iemand die zoveel geld heeft verdiend zich dan nog gaat bezighouden met loverboy-praktijken. De risico's staan voor hem dan niet in verhouding tot de opbrengsten.
Met betrekking tot de (lokale) Roemeense politie heeft hij vast een punt, maar door het met z'n grote waffel in de pers te gaan roepen heeft hij van zichzelf een voorbeeld zaak gemaakt.quote:Op vrijdag 30 december 2022 20:29 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 30 december 2022 20:48 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ik sinds vandaag. En ik verbaas me nog steeds waarom die man zo vaak gegoogeld wordt. Ik vermoed dat dat vooral komt door het type volk wat hij aanspreekt. Hij heeft een soort 'pyramide' boodschap zeg maar. Als je hard werkt net zoals ik, wordt je net zo succesvol als ik en heb je ook iets van 33 peperdure auto's.
Je kunt mijn succes dus bereiken als je goed naar mij luistert en doet wat ik zeg. Spiegel je aan mij en je wordt gillend rijk. En 'het bewijs' is er zeg maar. En zo'n boodschap doet het erg goed bij de onderlaag van de bevolking en dat deel maakt ook het grootste deel uit van de totale samenleving.
Daarnaast is zijn boodschap zo warrig en onsamenhangend dat die onderlaag ook niet het vermogen heeft om er doorheen te prikken. En als je er dan ook nog dat Matrix sausje overheen doet, dan krijgt helemaal niemand uit die onderlaag er nog vat op en doe je alleen nog maar blind wat hij zegt dat je moet doen.
Je kunt het best wel zien als een soort digitale sekte vind ik en mensen of volgers (letterlijk in dit geval dus) raken een soort van verblind en betoverd en kunnen niet meer zelfstandig en met een soort afstand autonoom denken. Je wilt iedere extra boodschap van zo iemand volgen, begrijpen en doen omdat je ook dat succes wilt bereiken wat je nog steeds niet bereikt hebt. Het wordt echt een soort van verslaving om dan alles mee te krijgen wat zo iemand dan weer te melden heeft.
Dit was er ook zo eentje (foto hieronder) en overal hebben dit type 'leiders' een antwoord op en als er een probleem is of het is nog niet gelukt dan ligt het altijd aan jou, niet aan de boodschap. Je blijft dus altijd tekort schieten en altijd inferieur aan de leider. En dat maakt dat je in een oneindige cirkel terecht komt waar je heel moeilijk uit kunt komen. Want als je eruit stapt heb je namelijk ongelofelijk gefaald volgens je nieuwe programmering.
[ afbeelding ]De Bhagwan toch? Bizarre docu op Netflix over die cult.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of hij is rijk, maar niet zó extreem rijk als hij voor deed komen in zijn filmpjes en dit was zijn inkomstenbron om die levensstijl naar buiten toe in stand te kunnen houden.quote:Op vrijdag 30 december 2022 21:14 schreef Confetti het volgende:
Bijzonder dat iemand die zoveel geld heeft verdiend zich dan nog gaat bezighouden met loverboy-praktijken. De risico's staan voor hem dan niet in verhouding tot de opbrengsten.
Gewoon knettergek dus en niet zo sluw als we dachten. Dat wordt zeep oprapen in de gevangenis voor de komende 10 jaar.
quote:Op vrijdag 30 december 2022 20:48 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ik sinds vandaag. En ik verbaas me nog steeds waarom die man zo vaak gegoogeld wordt. Ik vermoed dat dat vooral komt door het type volk wat hij aanspreekt. Hij heeft een soort 'pyramide' boodschap zeg maar. Als je hard werkt net zoals ik, wordt je net zo succesvol als ik en heb je ook iets van 33 peperdure auto's.
Je kunt mijn succes dus bereiken als je goed naar mij luistert en doet wat ik zeg. Spiegel je aan mij en je wordt gillend rijk. En 'het bewijs' is er zeg maar. En zo'n boodschap doet het erg goed bij de onderlaag van de bevolking en dat deel maakt ook het grootste deel uit van de totale samenleving.
Daarnaast is zijn boodschap zo warrig en onsamenhangend dat die onderlaag ook niet het vermogen heeft om er doorheen te prikken. En als je er dan ook nog dat Matrix sausje overheen doet, dan krijgt helemaal niemand uit die onderlaag er nog vat op en doe je alleen nog maar blind wat hij zegt dat je moet doen.
Je kunt het best wel zien als een soort digitale sekte vind ik en mensen of volgers (letterlijk in dit geval dus) raken een soort van verblind en betoverd en kunnen niet meer zelfstandig en met een soort afstand autonoom denken. Je wilt iedere extra boodschap van zo iemand volgen, begrijpen en doen omdat je ook dat succes wilt bereiken wat je nog steeds niet bereikt hebt. Het wordt echt een soort van verslaving om dan alles mee te krijgen wat zo iemand dan weer te melden heeft.
Dit was er ook zo eentje (foto hieronder) en overal hebben dit type 'leiders' een antwoord op en als er een probleem is of het is nog niet gelukt dan ligt het altijd aan jou, niet aan de boodschap. Je blijft dus altijd tekort schieten en altijd inferieur aan de leider. En dat maakt dat je in een oneindige cirkel terecht komt waar je heel moeilijk uit kunt komen. Want als je eruit stapt heb je namelijk ongelofelijk gefaald volgens je nieuwe programmering.
[ afbeelding ]Jake Tran heeft een goede video die exact uitlegt hoe hij te werk gaatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Boeiend. En de gevolgen zijn nog heftiger dan ik voor mogelijk achtte zie ik. Mensen laten zelfs hun eigen religie achter zich en worden ook moslim omdat Edward Tate het ook doet.quote:Op vrijdag 30 december 2022 21:38 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Jake Tran heeft een goede video die exact uitlegt hoe hij te werk gaat
Ik ken die hele gast niet, maar 5 minuten in de video begint 'ie een poedertje genaamd Alpha Grind (quote:Op vrijdag 30 december 2022 21:42 schreef Tengano het volgende:
[..]
Boeiend. En de gevolgen zijn nog heftiger dan ik voor mogelijk achtte zie ik. Mensen laten zelfs hun eigen religie achter zich en worden ook moslim omdat Edward Tate het ook doet.
Zo ver gaan mensen dus.
In dat interview met die imam? of moslim werd ook duidelijk gezegd dat ze echt heel blij zijn dat hij nu ook bij de islam is.
Mensen dit bovenste filmpje van slashdotter is echt wel een aanrader.
Ik snap wat je zegt. Ik sloeg met name op het begin aan over de enorme impact Tate heeft op zijn volgers dat ze zelfs hun geloof achter zich laten en moslim worden omdat Tate het ook doet. Dat gaat wel heel ver vind ik.quote:Op vrijdag 30 december 2022 21:51 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Ik ken die hele gast niet, maar 5 minuten in de video begint 'ie een poedertje genaamd Alpha Grind () aan te prijzen, één scoopje na 5 uur slapen en hij voelt zich geweldig en super in the zone.
Ondertussen ziet ie er wel uit om op te schieten zo slecht en ongezond.
Ben meteen klaar als ik dat soort onzin zie. Ook dat is weer gericht op diezelfde onzekere en zoekende jongens.
Ook wel typisch dat zo iemand dan ook weer supplementen verkoopt onder een of ander label, vaak met gigantische marge, als er al in zit wat er beloofd wordt. Ongelofelijk hoeveel markt er in dat soort oplichterij zit.quote:Op vrijdag 30 december 2022 21:51 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Ik ken die hele gast niet, maar 5 minuten in de video begint 'ie een poedertje genaamd Alpha Grind () aan te prijzen, één scoopje na 5 uur slapen en hij voelt zich geweldig en super in the zone.
Ondertussen ziet ie er wel uit om op te schieten zo slecht en ongezond.
Ben meteen klaar als ik dat soort onzin zie. Ook dat is weer gericht op diezelfde onzekere en zoekende jongens.
Speciaal voor jouw, nog een andere videoquote:Op vrijdag 30 december 2022 22:00 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ik snap wat je zegt. Ik sloeg met name op het begin aan over de enorme impact Tate heeft op zijn volgers dat ze zelfs hun geloof achter zich laten en moslim worden omdat Tate het ook doet. Dat gaat wel heel ver vind ik.
Ben de rest nog even aan het kijken want deze jongens snappen wel redelijk goed hoe hij het aanpakt.
Dat is dan weer net het stuk waarin hij niet geciteerd wordt maar de conclusie van de journalist als parafrase wordt gepresenteerd. Maar goed, simpele zielen genoeg die dat nooit zou opvallen.quote:Op vrijdag 30 december 2022 20:29 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Inderdaad. Deze is een heel stuk beter dan die andere video en legt beter uit hoe het 'in zijn werk gaat' en hoe je dus wordt belazerd en gebruikt.quote:Op vrijdag 30 december 2022 22:10 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Speciaal voor jouw, nog een andere video![]()
Deze is net iets beter dan die van JC Tran( die btw geen haar beter is dan Tate, maar dat is een andere discussie)
Dat is sws een goed kanaal, Coffeezillaquote:Op vrijdag 30 december 2022 22:10 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Speciaal voor jouw, nog een andere video![]()
Deze is net iets beter dan die van JC Tran( die btw geen haar beter is dan Tate, maar dat is een andere discussie)
Luister ook even naar de podcast van Lex Fridman met coffeezillaquote:Op vrijdag 30 december 2022 22:40 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Dat is sws een goed kanaal, Coffeezilla
quote:Op vrijdag 30 december 2022 17:10 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Haha, ik vind het wel een leuke opmerking.
Ik vroeg me ook af wie het überhaupt was, ja. Nou ja, dat weet ik nu dus. Fijn dat ie vast zit en wat eten we vandaag?quote:
the matrix was broken, hustlersquote:
Kan nu een heel verhaal gaan typen, maar iemand in de comments vat het prima samen, dus bij dezequote:Op vrijdag 30 december 2022 22:37 schreef Tengano het volgende:
[..]
Inderdaad. Deze is een heel stuk beter dan die andere video en legt beter uit hoe het 'in zijn werk gaat' en hoe je dus wordt belazerd en gebruikt.
En voor de rest blijf ik lekker in mijn eigen matrix![]()
Daarom vond ik de video van coffeezilla ook zo sterk. Zijn main focus was gericht naar de scams( en terecht) maar bij benoemt ook dat die oprecht vermakelijk is als persoon. Niemand vraagt zich af waarom die zo bekend is geworden. Zelfs al ben je geen incel , ben je niet materialistisch ingesteld, dan heeft die nog steeds een bepaalde aantrekkingskracht. Naast zijn evil shit die ik hier niet goed ga praten heeft die ook genoeg positieve kantenquote:Yo you gotta admit, convincing people to pay YOU to promote YOU online, and keep YOU relevant is pretty brilliant. He is literally exploiting the very people that he’s claiming to be helping.
Zelf was ik een beetje geinteresseerd in dit fenomeen. Ik heb er niet alles van meegekregen maar mijn vermoedens zijn voor mij wel bewaarheid. Voor de rest vond ik het van het begin af aan al iemand die mij afstoot en dat is niet veranderd. Ik heb dus niks met de man en dat ga ik dus ook zo houdenquote:Op vrijdag 30 december 2022 23:41 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Kan nu een heel verhaal gaan typen, maar iemand in de comments vat het prima samen, dus bij deze
[..]
Daarom vond ik de video van coffeezilla ook zo sterk. Zijn main focus was gericht naar de scams( en terecht) maar bij benoemt ook dat die oprecht vermakelijk is als persoon. Niemand vraagt zich af waarom die zo bekend is geworden. Zelfs al ben je geen incel , ben je niet materialistisch ingesteld, dan heeft die nog steeds een bepaalde aantrekkingskracht. Naast zijn evil shit die ik hier niet goed ga praten heeft die ook genoeg positieve kanten
Zo is die charismatisch, behoorlijk, intelligent en oprecht grappig. Combineer dat met een briljante marketing capagne en je krijgt de ''most googled man on earth''
Punt dat ik probeer te maken. Hij zou nooit zo succesvol zijn als die het alleen moest hebben van zijn affiliatie scams. Jammer dat dit over het hoofd word gezien
Ik had ook nog nooit van deze rattenvanger gehoord voor Elon hem weer losliet en Gretta hem een schop onder zijn kont gaf. Heel typisch weer als je ziet wat voor figuren kwispelend achter hem aan lopen.quote:Op vrijdag 30 december 2022 23:45 schreef Tengano het volgende:
[..]
Zelf was ik een beetje geinteresseerd in dit fenomeen. Ik heb er niet alles van meegekregen maar mijn vermoedens zijn voor mij wel bewaarheid. Voor de rest vond ik het van het begin af aan al iemand die mij afstoot en dat is niet veranderd. Ik heb dus niks met de man en dat ga ik dus ook zo houden
Zoals net al gemeld zal het zeep oprapen wel meevallen als ex-wereldkampioen MMA en met veel geld op de bank. Het zullen vooral anderen zijn die zeepjes voor hem op moeten rapen.quote:Op vrijdag 30 december 2022 21:14 schreef Confetti het volgende:
Gewoon knettergek dus en niet zo sluw als we dachten. Dat wordt zeep oprapen in de gevangenis voor de komende 10 jaar.
En wij maar denken dat Fok!ers alles en overal van afwetenquote:Op vrijdag 30 december 2022 23:50 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ik had ook nog nooit van deze rattenvanger gehoord voor Elon hem weer losliet en Gretta hem een schop onder zijn kont gaf. Heel typisch weer als je ziet wat voor figuren kwispelend achter hem aan lopen.
Ik ben gelukkig niet hier om je van iets anders te overtuigenquote:Op vrijdag 30 december 2022 23:45 schreef Tengano het volgende:
[..]
Zelf was ik een beetje geinteresseerd in dit fenomeen. Ik heb er niet alles van meegekregen maar mijn vermoedens zijn voor mij wel bewaarheid. Voor de rest vond ik het van het begin af aan al iemand die mij afstoot en dat is niet veranderd. Ik heb dus niks met de man en dat ga ik dus ook zo houden
Zeker, ik noem ze rattenvangers. Ze schuilen in de krochten van het internet en verdienen geld met het uitventen van de donkere kant van de menselijke ziel. Tot bepaalde types hebben ze een enorme aantrekkingskracht.quote:Op vrijdag 30 december 2022 23:55 schreef Tengano het volgende:
[..]
En wij maar denken dat Fok!ers alles en overal van afweten![]()
Maar wat ik wel zorgelijk vind is dat dit soort schimmige figuren een gigantische invloed hebben op hele volksmassa's en zo allerlei toxische theorieen los kunnen laten waardoor ze wereldwijd dingen kunnen ontwrichten. Op deze manier heeft Trump heel vilein voor elkaar gekregen dat voor het eerst in de geschiedenis dat Capitool is bestormd met enkele doden tot gevolg; en het had nog desastreuzer kunnen aflopen.
Ik vind het daarom tevens een gevaarlijk fenomeen en vraag me dus af wanneer en of er op tijd kan worden ingegrepen als het echt nodig is.
Dat geloof ik ook niet en je hebt me zeker geholpen met een beter filmpje en dat kan ik absoluut waarderen.quote:Op vrijdag 30 december 2022 23:56 schreef Ali_boo het volgende:
Ik ben gelukkig niet hier om je van iets anders te overtuigen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
Je hebt ze dus overal. En dus ook op internet. Voordeel van internet is wel dat het bereik een stuk groter is. Tate is dus in 1 klap miljoenen rijker geworden met zijn manipulatieve plannetjes en ik vind het prima. Ik gun hem alleen nog dat hij zich er nou nog gelukkig bij kan voelen, want zoals gezegd, dat zag ik vanaf het begin af aan al niet.quote:Op zaterdag 31 december 2022 00:00 schreef Perrin het volgende:
[..]
Zeker, ik noem ze rattenvangers. Ze schuilen in de krochten van het internet en verdienen geld met het uitventen van de donkere kant van de menselijke ziel.
Het is een van de vele eikels die grof geld verdient met het verkopen van vrouwonvriendelijke praatjes aan onzekere kneusjes.quote:Op zaterdag 31 december 2022 00:02 schreef Akathisia het volgende:
Als ik in zijn ogen kijk, zie ik met al mijn mensenkennis, zeker niet een fundamenteel slecht mens. Een deel is zeker een act, een deel is onderontwikkeling, een ander deel is dat hij overtuigd lijkt dat man én vrouw, en daarmee dus iedereen, beter af zouden zijn in een oerconservatieve wereld.
Gelukkig staat z'n quote eerder in dit topic al genoemd, dus je kunt gerust gaan slapenquote:Op vrijdag 30 december 2022 22:16 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Dat is dan weer net het stuk waarin hij niet geciteerd wordt maar de conclusie van de journalist als parafrase wordt gepresenteerd. Maar goed, simpele zielen genoeg die dat nooit zou opvallen.
Ik denk dat ie er - los van de vorm voor de marketing - (onderhand) écht in geloofd. Logisch, want anders wordt het moeilijk om, met een historie als de zijne, jezelf nog als een rechtvaardig mens te kunnen zien.quote:Op zaterdag 31 december 2022 00:04 schreef Perrin het volgende:
[..]
Het is een van de vele eikels die grof geld verdient met het verkopen van vrouwonvriendelijke praatjes aan onzekere kneusjes.
Gratis tip: stop met dingen zien in de ogen van een ander die je niet kent. Of het nou positief of negatief is.quote:Op zaterdag 31 december 2022 00:02 schreef Akathisia het volgende:
Als ik in zijn ogen kijk, zie ik met al mijn mensenkennis, zeker niet een fundamenteel slecht mens. Een deel is zeker een act, een deel is onderontwikkeling, een ander deel is dat hij volledig overtuigd lijkt dat man én vrouw, en daarmee dus iedereen, beter af zouden zijn in een oerconservatieve wereld. Het is niet primair een anti-x of y-verhaal.
De list zit het erin dat Tate aan de ene kant je overtuigt dat je in de 'verkeerde' wereld zit en dat hij de 'betere' wereld vertegenwoordigt.quote:Op zaterdag 31 december 2022 00:02 schreef Akathisia het volgende:
Als ik in zijn ogen kijk, zie ik met al mijn mensenkennis, zeker niet een fundamenteel slecht mens. Een deel is zeker een act, een deel is onderontwikkeling, een ander deel is dat hij volledig overtuigd lijkt dat man én vrouw, en daarmee dus iedereen, beter af zouden zijn in een oerconservatieve wereld. Het is niet primair een anti-x of y-verhaal.
Je omschrijft gewoon elk willekeurig (oppositie) politicus of activist, en ik denk inderdaad dat ie dat ten dele gewoon is.quote:Op zaterdag 31 december 2022 00:10 schreef Tengano het volgende:
[..]
De list zit het erin dat Tate aan de ene kant je overtuigd dat je in de 'verkeerde' wereld zit en dat hij de 'betere' wereld vertegenwoordigt.
Hij doet je dus geloven dat jij hem nodig hebt. Maar de werkelijkheid is dat hij jou nodig heeft omdat hij anders zijn fortuin niet bij elkaar kan vegen.
En daarom noemt Perrin hem terecht een rattenvanger.
Het verschil is dat als ik op Rutte of op Geert zou stemmen zij daar niet echt rijker van worden. En bij Tate is dat wel het geval. Je kunt hem daarom minder goed vergelijken met een politicus. Het is meer een verdienmodel en dat heeft hij iig handig cq sluw aangepakt zo lijkt het. Maar het is alleen jammer dat de wereld er niet mee geholpen is; dat is alleen voor Tate het geval.quote:Op zaterdag 31 december 2022 00:15 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Je omschrijft gewoon elk willekeurig (oppositie) politicus of activist, en ik denk inderdaad dat ie dat ten dele gewoon is.
Bij Baudet is het verhaal toch ook dat hij louter retoriek hanteert welke het meeste winst opbrengt? En anders is het vanwege de zetelverzekering. Maar goed, ik voegde er niet voor niets 'activist" aan toe. Die proberen wel vaker geld te verdienen aan hun politieke inzet.quote:Op zaterdag 31 december 2022 00:18 schreef Tengano het volgende:
[..]
Het verschil is dat als ik op Rutte of op Geert zou stemmen zij daar niet echt rijker van worden. En bij Tate is dat wel het geval. Je kunt hem daarom minder goed vergelijken met een politicus. Het is meer een verdienmodel en dat heeft hij iig handig cq sluw aangepakt zo lijkt het. Maar het is alleen jammer dat de wereld er niet mee geholpen is, dat is alleen voor Tate het geval.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |