Misschien was dat wel het punt van zijn post.quote:Op vrijdag 30 december 2022 18:37 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
In de vakantie, vanwege een meerderjarige die niet in Nederland woont en die ook helemaal niet meer spijbelt? Ik acht de kans niet erg groot.
Heeft Elon Musk al gereageerd?quote:Op vrijdag 30 december 2022 16:45 schreef Questular het volgende:
Ik zou ook enorm wakker liggen van een kleine pik opmerking terwijl ik 1 van mijn sportauto's start en verder ga met mijn leven
Die Tate was toch zelf moslim geworden?quote:In een apart interview uit 2022, onthuld door de instelling, zegt Tate: "Als je naar Tommy Robinson kijkt, doet hij zijn uiterste best om Engeland te beschermen tegen islamisering."
Ben je in de war met Roelvink?quote:Op vrijdag 30 december 2022 18:57 schreef Regenstorm. het volgende:
[..]
Die Tate was toch zelf moslim geworden?
quote:
Bekeerd tot de Islam zodat hij vrouwen kan onderwerpen zekerquote:
Ziedendquote:Op vrijdag 30 december 2022 19:57 schreef GGMM het volgende:
Bijzonder topic.
De ene helft is woedend dat deze 'held' die overduidelijk een druiloor is "onterecht" is opgepakt en de andere helft vindt blijkbaar dat hij maar moet wegrotten omdat hij stomme dingen zegt.
Apart dat een of andere tiktokker dat in mensen naar boven krijgt
Het verbaast mij eigenlijk dat topics over Andrew Tate hier niet gewoon gebanned worden.quote:Op vrijdag 30 december 2022 19:57 schreef GGMM het volgende:
Bijzonder topic.
De ene helft is woedend dat deze 'held' die overduidelijk een druiloor is "onterecht" is opgepakt en de andere helft vindt blijkbaar dat hij maar moet wegrotten omdat hij stomme dingen zegt.
Apart dat een of andere tiktokker dat in mensen naar boven krijgt
Daar heeft-ie zich dan kennelijk toch in vergist.quote:Verhuizing naar Roemenië
Sinds een aantal jaar woont Andrew Tate in Roemenië. In een inmiddels verwijderde video op YouTube vertelt hij over de redenen van zijn verhuizing. Volgens Tate gaat het er vooral om dat de Roemeense politie aangiftes van verkrachtingen en aanranding minder serieus zouden nemen dan de politie in West-Europa. "Ik ben geen verkrachter, maar ik wil wel de vrijheid hebben om te doen wat ik wil."
Hij doet mij denken aan een kleuter die de raarste dingen schreeuwt, maar niet meent, om aandacht te krijgen. Dat is als hij die dingen echt heeft gezegd.quote:Op vrijdag 30 december 2022 20:29 schreef Sodemieters het volgende:
RTL Nieuws heeft in augustus al een heel flatteus profiel over hem geschreven.
[..]
Daar heeft-ie zich dan kennelijk toch in vergist.
Personal lifequote:Op vrijdag 30 december 2022 17:13 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Oja? Is het niet een grote act? Daar lijkt het namelijk wel op en iedereen tuint erin.
Hij is wereldkampioen MMA vechter geweest oid. Dat zal hij in zijn beperkte Roemeens wss wel laten weten zodat hij weinig last zal hebben. Daarnaast heeft hij flink geld waar ook genoeg mensen voor vallen en dan vriendjes met zo iemand willen worden.quote:Op vrijdag 30 december 2022 20:39 schreef Seeburg54 het volgende:
Ik ken die gast niet, maar hij moet duidelijk wat compenseren met zijn geld, wapens en sigaar in zijn smoel. Misschien leert dat bipshoofd wat nederigheid in de cel in Roemenië tijdens het oprapen van zijn blokje zeep.
Een van de weinigen die de zin "ik ben geen verkrachter, maar...." heeft uitgesproken.quote:Op vrijdag 30 december 2022 20:29 schreef Sodemieters het volgende:
RTL Nieuws heeft in augustus al een heel flatteus profiel over hem geschreven.
[..]
Daar heeft-ie zich dan kennelijk toch in vergist.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |