Het is natuurlijk lullig om 'neer te kijken' op een kind dat wezenlijks niks kan of toevoegt maar evengoed in de spotlight is geduwd. Laat ik het zo zeggen: ik ben in staat om, als oud hip-hop-liefhebber, niet onder de indruk te zijn van haar 'diss' en om te herkennen dat haar publieke imago sinds haar bekendheid gemanaged wordt.quote:Op zaterdag 31 december 2022 12:16 schreef Fok-it het volgende:
En waar valt dan op neer te kijken? Want buiten Greta zijn er wel duizenden tweets de wereld ingestuurd om hem op zijn plaats te zetten. Gek dat die je niet krenken.
Over je eigen mannelijkheid.quote:Op zaterdag 31 december 2022 12:20 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Een innerlijke strijd waarover?
Dit gaat over Etto en hoe hij zich tegenover andere (lees: 'mindere') mannen positioneert.quote:Op zaterdag 31 december 2022 12:24 schreef Momo het volgende:
[..]
Hoe is het mannelijk om vrouwen als een stuk vuil te behandelen?
Positioneert.quote:Op zaterdag 31 december 2022 12:25 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Dit gaat over Etto en hoe hij zich tegenover andere (lees: 'mindere') mannen positioneerd.
Ik was nog niet klaar, maar goed. Je weet het best, want je bent slim genoeg.quote:Op zaterdag 31 december 2022 12:26 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Positioneert.
Ik heb geen idee welke afslag je nu aan het nemen bent, maar ik wens je een mooie reis toe.
Viel mij op social media al op hoe sommige mensen hier op reageerde. Die hoeren zouden gepraat hebben met de politie waardoor hun grote held in de gevangenis zat en die hoeren moesten maar meer verkracht worden om hun lesje te lezen. Net of vrouwen objecten zijn. Dat is echt niet ok, kan niet veel goed van komen als je zo neerkijkt op de helft van de bevolking.quote:Op zaterdag 31 december 2022 12:21 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Je onderschat hoe cult like zijn fan base is
Alleen niet hallucinant genoeg om jouw fantasietjes te ontknopen.quote:Op zaterdag 31 december 2022 12:26 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Ik was nog niet klaar, maar goed. Je weet het best, want je bent slim genoeg.
Ik zou eerder denken aan 'zelfbeschouwend'.quote:Op zaterdag 31 december 2022 12:28 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Alleen niet hallucinant genoeg.
Dat is dus wat ik eerder ook al zei.quote:Op zaterdag 31 december 2022 11:40 schreef miss_sly het volgende:
[..]
De aandacht vestigen op wie Thunberg is, is gewoon onnodig.
Als je wat zorgvuldiger had gelezen, dan had je gezien dat ik allesbehalve fan ben van Tate.quote:Op zaterdag 31 december 2022 11:44 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Iets zegt me dat het je vooral dwars zit dat Greta deze debiel op z'n plaats heeft gezet.
Proficiat!quote:Op zaterdag 31 december 2022 12:32 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Dat is dus wat ik eerder ook al zei.
Ook jij leest dus kennelijk niet dat dat nu precies is waar ik mee eindig. Het gaat inderdaad niet om Greta, dus maak haar dan ook niet (weer) groter dan ze is.quote:Op zaterdag 31 december 2022 11:45 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Het gaat dan ook niet om Greta.
Let it go.
Dezelfde mechanismes als andere vormen van extremisme.quote:Op zaterdag 31 december 2022 12:27 schreef Momo het volgende:
[..]
Viel mij op social media al op hoe sommige mensen hier op reageerde. Die hoeren zouden gepraat hebben met de politie waardoor hun grote held in de gevangenis zat en die hoeren moesten maar meer verkracht worden om hun lesje te lezen. Net of vrouwen objecten zijn. Dat is echt niet ok, kan niet veel goed van komen als je zo neerkijkt op de helft van de bevolking.
Je mist dat er niet los wordt gegaan op Greta, maar op het gedweep met haar.quote:Op zaterdag 31 december 2022 12:05 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Het is doorgaans ook een uitgekauwde reactie die zeker contextloos nergens op slaat. Weet je echter waar Tate voor staat en wat voor idioterie hij uitdraagt, gekoppeld aan zijn fixatie op wat echte mannelijkheid zou zijn, is het inderdaad briljant om te zien hoe een 19 jarige meid deze veertiger precies daar raakt waar het pijn doet.
Kennelijk hebben een hoop mensen hier niet meegekregen wat voor figuur die Tate precies is; het is belangrijker om los te gaan op Greta omdat dan weer allerhande politieke zaken erbij betrokken kunnen worden die geen reet van doen hebben met dit topic.
Hoewel ik niet helemaal wil negeren dat deze opmerking ook een bepaald soort fok-user gewoon wat onzeker maakt. Begrijpelijk dat de focus dan vooral moet liggen op hoe 'afgezaagd' die opmerking eigenlijk is.
Gelukkig zijn de volgelingen van hem heel beïnvloedbaar, dus over een jaar lopen ze zomaar achter iemand aan die alle mannelijkheid toxisch vindt.quote:Op zaterdag 31 december 2022 12:27 schreef Momo het volgende:
[..]
Viel mij op social media al op hoe sommige mensen hier op reageerde. Die hoeren zouden gepraat hebben met de politie waardoor hun grote held in de gevangenis zat en die hoeren moesten maar meer verkracht worden om hun lesje te lezen. Net of vrouwen objecten zijn. Dat is echt niet ok, kan niet veel goed van komen als je zo neerkijkt op de helft van de bevolking.
Er wordt niet met haar gedweept, haar rake tweet wordt bejubeld. En terecht.quote:Op zaterdag 31 december 2022 12:37 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Je mist dat er niet los wordt gegaan op Greta, maar op het gedweep met haar.
Je bent woedend, zoals altijd, toch?quote:Op zaterdag 31 december 2022 12:45 schreef Isdatzo het volgende:
Altijd vermakelijk wanneer iemand meent de psyche van andere users te kunnen doorgronden. Ben erg benieuwd naar de analyse van die van mij.
Maar hoe overleefd het ego van gemankeerde mannen wanneer ze niet op onzekere puberjongetjes kunnen inhakken?quote:Op zaterdag 31 december 2022 12:41 schreef VEM2012 het volgende:
Het zijn pubers, die hebben nog geen volgroeid brein.
Kut. Hoe weet je dat? Wie heeft er gesnitcht?!quote:Op zaterdag 31 december 2022 12:47 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Je bent woedend, zoals altijd, toch?
BNW.quote:Op zaterdag 31 december 2022 12:50 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Kut. Hoe weet je dat? Wie heeft er gesnitcht?!
Same difference.quote:Op zaterdag 31 december 2022 12:44 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Er wordt niet met haar gedweept, haar rake tweet wordt bejubeld. En terecht.
En zelfs die tweet wordt niet per se bejubeld, maar raak issie toevallig wel. Maar dan moet je het in context bekijken, en dat is tamelijk lastig voor mensen die al een teringhekel aan Thunberg hebben. Je kunt je maar ergens druk over maken.quote:Op zaterdag 31 december 2022 12:44 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Er wordt niet met haar gedweept, haar rake tweet wordt bejubeld. En terecht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |