Een en al frustratie wat van binnenuit komt. Een donderende vulkaan. Niet gespeeld dus.quote:Op zaterdag 31 december 2022 01:25 schreef Akathisia het volgende:
https://youtube.com/shorts/iN0HFUVNOrc?feature=share
Om mee in slaap te vallen. Adieu!
To consolidate your point: https://youtube.com/shorts/ByY3KPM51nY?feature=sharequote:Op zaterdag 31 december 2022 01:33 schreef Tengano het volgende:
[..]
Een en al frustratie wat van binnenuit komt. Een donderende vulkaan. Niet gespeeld dus.
Geen idee wat die man allemaal voor issues heeft, maar het is niet weinig.
In een van mijn eerste posts gebruikte ik al de tag #losgeslagen.
De man is volgens mij hopeloos op zoek naar een fix en hoopt dat te vinden in een extra auto, een extra video, een nieuw vers chickie, een zoveelste aanhoorder en bewonderaar of wellicht nu dus de islam.
Succes Andrew. Dit gaat een hele lange reis worden.
Waarom heb jij eigenlijk zoveel van die video's van hem gekeken.quote:Op zaterdag 31 december 2022 01:43 schreef Akathisia het volgende:
[..]
To consolidate your point: https://youtube.com/shorts/ByY3KPM51nY?feature=share
Hopelijk nu echt pittenKut shorts.
Vrouwenhatert!quote:Op zaterdag 31 december 2022 02:30 schreef Tengano het volgende:
Ik wordt door Youtube nu dus helemaal overspoeld met Tate video's
Lang leve Brave:quote:Op zaterdag 31 december 2022 02:30 schreef Tengano het volgende:
Ik heb allang geslapen, doe dat doorgaans maar 4 uurtjes per dagquote:Op zaterdag 31 december 2022 03:06 schreef Tengano het volgende:
[..]
Jij hoort allang in je bedje te liggen!
Hoe kan dat genoeg zijn?quote:Op zaterdag 31 december 2022 05:32 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik heb allang geslapen, doe dat doorgaans maar 4 uurtjes per dag
Dan heeft hij mijn post niet zo heel goed gelezen.quote:Op vrijdag 30 december 2022 18:46 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Misschien was dat wel het punt van zijn post.
De fophef van deze week heeft toch alles te maken met de ‘gevatte’ tweet in naam van Greta?quote:Op vrijdag 30 december 2022 19:21 schreef EttovanBelgie het volgende:
Dat in een topic over virulent vrouwenhater en all-round misantroop c.q. wannabe alpha male Tate het uberhaupt gaat over Greta en waarom ze allemaal niet deugt is nogal hilarisch.
Nou, hij wordt ook driftig gegoogled door feministes die zich ergeren aan zijn uitspraken over vrouwen, daar weer over klagen op internet, waardoor mensen zoals jij en ik weer even gaan kijken wat de fophef van 2022 is.quote:Op vrijdag 30 december 2022 20:48 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ik sinds vandaag. En ik verbaas me nog steeds waarom die man zo vaak gegoogeld wordt. Ik vermoed dat dat vooral komt door het type volk wat hij aanspreekt.
Idem hier. Maakte gisteren de fout om eens een uitspraak van hem op te zoeken waarop het algoritme nu denkt dat ik tig van die kutvideo's van hem wil zien grrrrquote:Op zaterdag 31 december 2022 02:30 schreef Tengano het volgende:
Dit dus:quote:Op zaterdag 31 december 2022 01:49 schreef Tengano het volgende:
[..]
Waarom heb jij eigenlijk zoveel van die video's van hem gekeken.
What's in it for you?
quote:Op zaterdag 31 december 2022 02:30 schreef Tengano het volgende:
Nee.quote:Op zaterdag 31 december 2022 07:15 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
De fophef van deze week heeft toch alles te maken met de ‘gevatte’ tweet in naam van Greta?
Jawel. Het was eerst in het nieuws vanwege die afgezaagde reply waar ik weet niet hoeveel figuren van deden alsof het de snedigste comeback van 2022 was. Daarna begon dat ventje te janken. Toen was er iets met een pizzadoos en vervolgens ging hij de bak in.quote:
Nee hoor, Tate en z'n debiele acties zijn al langer in het nieuws, zeker op internet.quote:Op zaterdag 31 december 2022 11:16 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Jawel. Het was eerst in het nieuws vanwege die afgezaagde reply waar ik weet niet hoeveel figuren van deden alsof het de snedigste comeback van 2022 was. Daarna begon dat ventje te janken. Toen was er iets met een pizzadoos en vervolgens ging hij de bak in.
Je zou denken dat het komkommertijd is.
Frontaal slopenquote:Op zaterdag 31 december 2022 11:18 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nee hoor, Tate en z'n debiele acties zijn al langer in het nieuws, zeker op internet.
Verder was die 'afgezaagde reply' gewoon een meesterlijke en goedgeplaatste burn, ongeacht van wie het kwam. Hoewel het natuurlijk wel extra leuk is dat een 19 jarige meid zo'n macho wannabe van bijna 40 frontaal sloopt.
Als jij dat al meesterlijk vindt, dan ligt de lat kennelijk heel laag bij jou. Maar goed, daar gaan we niet uitkomen. Beetje als toen ze zo hysterisch 'how dare you' riep en dat gezien werd als een geweldige quote. Kleren van de keizer.quote:Op zaterdag 31 december 2022 11:18 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nee hoor, Tate en z'n debiele acties zijn al langer in het nieuws, zeker op internet.
Verder was die 'afgezaagde reply' gewoon een meesterlijke en goedgeplaatste burn, ongeacht van wie het kwam.
Kinderhand is gauw gevuld.quote:Op zaterdag 31 december 2022 11:24 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Frontaal slopen
Kom op zeg. Omdat ze zei dat ie een kleine pielemans heeft?
Kennelijk vond Tate het heel belangrijk wat zij van hem vindt, want hij begon het 'contact' door de dringende behoefte haar te vertellen over zijn dure vervuilende auto's. Daar begint het, niet bij de clichématige, maar in dit geval heel goed passende opmerking over zijn kleine pielemans.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |