Die winkeldrift van hem is vergelijkbaar met die van een vrouw, ironisch genoeg. En ik zei vanmiddag al: die blinde consumptiedrift die hij promoot, waarbij status en geluk aan bezit worden gekoppeld, is bij uitstek een uitwerking en de voornaamste peiler van de "matrix" of het "systeem".quote:Op zaterdag 31 december 2022 00:27 schreef Tengano het volgende:
Maar vraag je nou eens af... als je 32 Ferrari's, Porsches, Lamborginies en dergelijke hebt dan zou je toch zo zielsgelukkig moeten zijn dat je geen nummer 33 nodig hebt..... Of mis ik iets
Klopt, dat zei jij inderdaad; je het het toen over materialisme. Hij gebruikt dus dezelfde 'wortel' in zijn eigen matrix en dan is het wel okquote:Op zaterdag 31 december 2022 00:31 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Die winkeldrift van hem is vergelijkbaar met die van een vrouw, ironisch genoeg. En ik zei vanmiddag al: die blinde consmptiedrift die hij promoot, waarbij status aan bezit wordt gekoppeld, is bij uitstek een uitwerking en de voornaamste peiler van de "matrix" of het "systeem".
Werk jezelf dood en consumeer de grootst mogelijke onzin ten gunste van de aandeelhouders!
Maar vraag je eens af... Hoe blij zouden jij of ik zijn met nummer 1 of 2 of 3, Ferrari's, Porsches, Lamborginies.quote:Op zaterdag 31 december 2022 00:27 schreef Tengano het volgende:
Maar vraag je nou eens af... als je 32 Ferrari's, Porsches, Lamborginies en dergelijke hebt dan zou je toch zo zielsgelukkigmoeten zijn dat je geen nummer 33 nodig hebt..... Of mis ik iets
En als je met 32 van die auto's niet gelukkig kunt zijn, geloof mij dan maar, dan gaat het met nr 33 erbij ook niet lukken![]()
Ja, hij voegt er wel aan toe dat je alleen zo (met hard werken en rijk worden) 'vrij' kan worden, wat tot op zekere hoogte klopt (er gaan veel deuren open, je kan altijd verhuizen, meerdere paspoorten krijgen etc), maar het is voor 99% van de mensen onhaalbaar en wrs voor 99,99% van zijn volgers. Wat er rest is dat ze hard zullen werken en hun gebroken ziel zullen proberen te stillen met aanschaf van (te) dure zooi.quote:Op zaterdag 31 december 2022 00:33 schreef Tengano het volgende:
[..]
Klopt, dat zei jij inderdaad; je het het toen over materialisme. Hij gebruikt dus dezelfde 'wortel' in zijn eigen matrix en dan is het wel ok
Hij heeft 33 peperdure auto'squote:Op zaterdag 31 december 2022 00:33 schreef capricia het volgende:
[..]
Maar vraag je eens af... Hoe blij zouden jij of ik zijn met nummer 1 of 2 of 3, Ferrari's, Porsches, Lamborginies.
Het zure en niet gelukkig zijn heeft ook een naam in de economie:
De wet van de afnemende meeropbrengst.
Deze mijnheer heeft daar duidelijk last van.
Maar vraag je eens af: als je 33 dure auto’s hebt, waarom ben je dan in hemels naam bezig met wat een 19-jarig grietje in een ander land daarvan vindt?quote:Op zaterdag 31 december 2022 00:27 schreef Tengano het volgende:
Maar vraag je nou eens af... als je 32 Ferrari's, Porsches, Lamborginies en dergelijke hebt dan zou je toch zo zielsgelukkigmoeten zijn dat je geen nummer 33 nodig hebt..... Of mis ik iets
En als je met 32 van die auto's niet gelukkig kunt zijn, geloof mij dan maar, dan gaat het met nr 33 erbij ook niet lukken![]()
Eerste hit:
https://sochicken.nl/gelukkig-worden-en-blij-zijn
Alsof ‘winkelsdrift’ voornamelijk voorbehouden is aan vrouwenquote:Op zaterdag 31 december 2022 00:31 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Die winkeldrift van hem is vergelijkbaar met die van een vrouw, ironisch genoeg. En ik zei vanmiddag al: die blinde consumptiedrift die hij promoot, waarbij status en geluk aan bezit worden gekoppeld, is bij uitstek een uitwerking en de voornaamste peiler van de "matrix" of het "systeem".
Werk jezelf dood en consumeer de grootst mogelijke onzin ten gunste van de aandeelhouders!
Flauw, we mogen Tate afzeiken maar niet als het ten koste gaat van de vrouw?quote:Op zaterdag 31 december 2022 00:40 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Alsof ‘winkelsdrift’ voornamelijk voorbehouden is aan vrouwen
Het consumentisme gaat rond onder alle mensen.
De vraag is hoe gelukkig je wordt van een leven waar je geen thuis hebt, geen sociale kring van mensen die echt van je houden. Ik zou doodongelukkig worden van in mijn eentje ergens in een paleis in verweggistan te wonen en op internet ermee te pronken hoe geweldig dat wel niet is. Veel leger dan dat kan je leven bijna niet zijn.quote:Op zaterdag 31 december 2022 00:37 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Ja, hij voegt er wel aan toe dat je alleen zo (met hard werken en rijk worden) 'vrij' kan worden, wat tot op zekere hoogte klopt (er gaan veel deuren open, je kan altijd verhuizen, meerdere paspoorten krijgen etc), maar het is voor 99% van de mensen onhaalbaar en wrs voor 99,99% van zijn volgers. Wat er rest is dat ze hard zullen werken en hun gebroken ziel zullen proberen te stillen met aanschaf van (te) dure zooi.
Dat is ook zijn hele verkoopmodel he, onzekere puistenpubers overhalen zijn 'opleiding' te volgenquote:Op zaterdag 31 december 2022 00:38 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Maar vraag je eens af: als je 33 dure auto’s hebt, waarom ben je dan in hemels naam bezig met wat een 19-jarig grietje in een ander land daarvan vindt?
Dan ben je eigenlijk nog steeds een zeer onzekere puistenpuber.
Die laatste Porsche leverde hem kennelijk niet hetzelfde genoegen als zijn eerste.quote:Op zaterdag 31 december 2022 00:37 schreef Tengano het volgende:
[..]
Hij heeft 33 peperdure auto's
en trekt daarbij een porum dat het meest overeen komt met dat van Rachel Hazes.
Ik heb ook wel eens video's gekeken van minimalisten. Mensen die hun hele huis op gingen ruimen en alleen overhielden wat ze echt nodig hadden. En uiteindelijk zo gelukkig waren dat ze veel meer ruimte hadden, dingen overzichtelijker waren, minder tijd hoefden te besteden aan dingen die ze niet eens nodig hadden etc.quote:Op zaterdag 31 december 2022 00:40 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Alsof ‘winkelsdrift’ voornamelijk voorbehouden is aan vrouwen
Het consumentisme gaat rond onder alle mensen.
Zo erg is dat niet, het is hun eigen geld dat ie ze aftroggelt. Maar het maakt de maatschappij iig niet beter als dat soort antisociale figuren hun tentakels via internet om de ziel van onze pubers wikkelen.quote:Op zaterdag 31 december 2022 00:45 schreef Akathisia het volgende:
Vraag is nog wel: stel hij spreekt met zijn boodschap inderdaad de kneuzen der maatschappij aan: hoe erg is het dat hij ze motiveert tot hard werken, sporten etc? Dat zijn wereldbeeld tot op zekere hoogte normaliseert is een ding, maar in de praktijk zal menig 'kneus' eenmaal aan de vrouw heus wel tot concessies gedwongen worden.
Eens. Nu hebben ze (de broers) wel elkaar en schijnen ze beide meerdere kinderen te hebben. Maar ik heb ook wel de indruk dat ze verder in leegte dwalen. Dat doet geld wel vaker met mensen die jong rijk worden. Misschien heeft het hun verhouding met vrouwen ook wel teveel bepaald, al ligt er wdb ook een oorzaak in hoe hun vader met hun moeder omging.quote:Op zaterdag 31 december 2022 00:43 schreef Perrin het volgende:
[..]
De vraag is hoe gelukkig je wordt van een leven waar je geen thuis hebt, geen sociale kring van mensen die echt van je houden. Ik zou doodongelukkig worden van in mijn eentje ergens in een paleis in verweggistan te wonen en op internet ermee te pronken hoe geweldig dat wel niet is. Veel leger dan dat kan je leven bijna niet zijn.
Zinvol werk hebben en leven tussen mensen die van je houden en waar jij van houdt is zo gek nog niet. Daar kan geen hol playboy-leven in een kasteel in Roemenië (of all places) tegenop.
Tate heeft dus meerdere kinderen zeg je. En is die natuurlijke moeder nog ergens in beeld? want wat ik van die foto's hier zag waar hij zich met allerlei dames inliet kwam dit op mij wat minder monogaam over.quote:Op zaterdag 31 december 2022 00:51 schreef Akathisia het volgende:
Eens. Nu hebben ze (de broers) wel elkaar en schijnen ze beide meerdere kinderen te hebben. Maar ik heb ook wel de indruk dat ze verder in leegte dwalen. Dat doet geld wel vaker met mensen die jong rijk worden. Misschien heeft het hun verhouding met vrouwen ook wel teveel bepaald, al ligt er wdb ook een oorzaak in hoe hun vader met hun moeder omging.
Er zit al heel veel niet bepaald goed bij een aanzienlijk deel van de jonge mannen. Ik durf het wel een kruidvat te noemen. In dat opzicht heb ik het ageren tegen iemand als Peterson nimmer begrepen. Naar mijn idee haalde hij juist het lont er uit door de gefrustreerden en ongelukkigen te dwingen naar zichzelf te kijken.quote:Op zaterdag 31 december 2022 00:48 schreef Perrin het volgende:
[..]
Zo erg is dat niet, het is hun eigen geld dat ie ze aftroggelt. Maar het maakt de maatschappij iig niet beter als dat soort antisociale figuren hun tentakels via internet om de ziel van onze pubers wikkelen.
Je ziet niet het verschil tussen één persoon afzeiken en ‘vrouwen’ afzeiken?quote:Op zaterdag 31 december 2022 00:41 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Flauw, we mogen Tate afzeiken maar niet als het ten koste gaat van de vrouw?
Volgens mij betreft het meerdere moeders en gaat het over ongeveer 5 tot 10 kinderen. Maar misschien is het kolder. Het was namelijk een geheim en podcaster was uit de school geklapt. Later kwam ie met een video aanzetten dat zijn enige taak nu nog is om zoveel mogelijk zijn zaad te verspreiden en derhalve voornemens is nog veel meer kinderen op de wereld te zetten.quote:Op zaterdag 31 december 2022 00:59 schreef Tengano het volgende:
[..]
Tate heeft dus meerdere kinderen zeg je. En is die natuurlijke moeder nog ergens in beeld? want wat ik van die foto's hier zag waar hij zich met allerlei dames inliet kwam dit op mij wat minder monogaam over.
Ik zie dat verschil wel, maar ik laat me mijn lolletje (het afzeiken van een vermeend vrouwenhater dmv het generaliseren van vrouwen) niet ontnemen.quote:Op zaterdag 31 december 2022 01:06 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Je ziet niet het verschil tussen één persoon afzeiken en ‘vrouwen’ afzeiken?
Als je een specifieke vrouw met winkeldrift had genoemd, was dat natuurlijk heel anders.
Bijvoorbeeld: hij lijkt wel Kim Kardashian, of hoe heten ze uit die familie.
Wat ik in de gauwigheid begreep is dat Tate er achter kwam dat hoe controversieeler je content is, hoe meer views je krijgt en ook hoe meer comments en dus meer inkomsten. Die bizarre uitspraken van hem zijn dus ten dele ook bedoeld om meer geld te kunnen genereren en ik ken de man nauwelijks om ook maar een flauwe gok te doen van wat hij allemaal echt meent en wat BS is.quote:Op zaterdag 31 december 2022 01:08 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Volgens mij betreft het meerdere moeders en gaat het over ongeveer 5 tot 10 kinderen. Maar misschien is het kolder. Het was namelijk een geheim en podcaster was uit de school geklapt. Later kwam ie met een video aanzetten dat zijn enige taak nu nog is om zoveel mogelijk zijn zaad te verspreiden en derhalve voornemens is nog veel meer kinderen op de wereld te zetten.
Wat wel vaststaat is dat zijn broer twee kinderen heeft. Volgens mij twee meisjes. Die halen ze graag aan om men te verzekeren dat ze het beste voor hebben met vrouwen.
O, hoe kinderachtig. Ik zal je verder negeren.quote:Op zaterdag 31 december 2022 01:11 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Ik zie dat verschil wel, maar ik laat me mijn lolletje (het afzeiken van een vermeend vrouwenhater dmv het generaliseren van vrouwen) niet ontnemen.
Graag.quote:Op zaterdag 31 december 2022 01:17 schreef miss_sly het volgende:
[..]
O, hoe kinderachtig. Ik zal je verder negeren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |