abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_207349793
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 december 2022 00:27 schreef Tengano het volgende:
Maar vraag je nou eens af... als je 32 Ferrari's, Porsches, Lamborginies en dergelijke hebt dan zou je toch zo zielsgelukkig moeten zijn dat je geen nummer 33 nodig hebt..... Of mis ik iets :)
Die winkeldrift van hem is vergelijkbaar met die van een vrouw, ironisch genoeg. En ik zei vanmiddag al: die blinde consumptiedrift die hij promoot, waarbij status en geluk aan bezit worden gekoppeld, is bij uitstek een uitwerking en de voornaamste peiler van de "matrix" of het "systeem".

Werk jezelf dood en consumeer de grootst mogelijke onzin ten gunste van de aandeelhouders!
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
  zaterdag 31 december 2022 @ 00:33:05 #102
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_207349835
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 december 2022 00:31 schreef Akathisia het volgende:

[..]
Die winkeldrift van hem is vergelijkbaar met die van een vrouw, ironisch genoeg. En ik zei vanmiddag al: die blinde consmptiedrift die hij promoot, waarbij status aan bezit wordt gekoppeld, is bij uitstek een uitwerking en de voornaamste peiler van de "matrix" of het "systeem".
Werk jezelf dood en consumeer de grootst mogelijke onzin ten gunste van de aandeelhouders!
Klopt, dat zei jij inderdaad; je het het toen over materialisme. Hij gebruikt dus dezelfde 'wortel' in zijn eigen matrix en dan is het wel ok :+
pi_207349838
quote:
Maar vraag je nou eens af... als je 32 Ferrari's, Porsches, Lamborginies en dergelijke hebt dan zou je toch zo zielsgelukkig *O* moeten zijn dat je geen nummer 33 nodig hebt..... Of mis ik iets :)

En als je met 32 van die auto's niet gelukkig kunt zijn, geloof mij dan maar, dan gaat het met nr 33 erbij ook niet lukken ;)
Maar vraag je eens af... Hoe blij zouden jij of ik zijn met nummer 1 of 2 of 3, Ferrari's, Porsches, Lamborginies.
Het zure en niet gelukkig zijn heeft ook een naam in de economie:

De wet van de afnemende meeropbrengst.
Deze mijnheer heeft daar duidelijk last van.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_207349933
Je moet wat als je er zo uitziet

A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_207349939
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 december 2022 00:33 schreef Tengano het volgende:

[..]
Klopt, dat zei jij inderdaad; je het het toen over materialisme. Hij gebruikt dus dezelfde 'wortel' in zijn eigen matrix en dan is het wel ok :+
Ja, hij voegt er wel aan toe dat je alleen zo (met hard werken en rijk worden) 'vrij' kan worden, wat tot op zekere hoogte klopt (er gaan veel deuren open, je kan altijd verhuizen, meerdere paspoorten krijgen etc), maar het is voor 99% van de mensen onhaalbaar en wrs voor 99,99% van zijn volgers. Wat er rest is dat ze hard zullen werken en hun gebroken ziel zullen proberen te stillen met aanschaf van (te) dure zooi.
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
  zaterdag 31 december 2022 @ 00:37:54 #106
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_207349955
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 december 2022 00:33 schreef capricia het volgende:

[..]
Maar vraag je eens af... Hoe blij zouden jij of ik zijn met nummer 1 of 2 of 3, Ferrari's, Porsches, Lamborginies.
Het zure en niet gelukkig zijn heeft ook een naam in de economie:

De wet van de afnemende meeropbrengst.
Deze mijnheer heeft daar duidelijk last van.
Hij heeft 33 peperdure auto's

en trekt daarbij een porum dat het meest overeen komt met dat van Rachel Hazes.
pi_207349971
quote:
Maar vraag je nou eens af... als je 32 Ferrari's, Porsches, Lamborginies en dergelijke hebt dan zou je toch zo zielsgelukkig *O* moeten zijn dat je geen nummer 33 nodig hebt..... Of mis ik iets :)

En als je met 32 van die auto's niet gelukkig kunt zijn, geloof mij dan maar, dan gaat het met nr 33 erbij ook niet lukken ;)

Eerste hit:

https://sochicken.nl/gelukkig-worden-en-blij-zijn
Maar vraag je eens af: als je 33 dure auto’s hebt, waarom ben je dan in hemels naam bezig met wat een 19-jarig grietje in een ander land daarvan vindt?

Dan ben je eigenlijk nog steeds een zeer onzekere puistenpuber.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_207350004
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 december 2022 00:31 schreef Akathisia het volgende:

[..]
Die winkeldrift van hem is vergelijkbaar met die van een vrouw, ironisch genoeg. En ik zei vanmiddag al: die blinde consumptiedrift die hij promoot, waarbij status en geluk aan bezit worden gekoppeld, is bij uitstek een uitwerking en de voornaamste peiler van de "matrix" of het "systeem".

Alsof ‘winkelsdrift’ voornamelijk voorbehouden is aan vrouwen :')

Het consumentisme gaat rond onder alle mensen.
pi_207350033
quote:
7s.gif Op zaterdag 31 december 2022 00:40 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Flauw, we mogen Tate afzeiken maar niet als het ten koste gaat van de vrouw?
  zaterdag 31 december 2022 @ 00:43:22 #110
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_207350073
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 december 2022 00:37 schreef Akathisia het volgende:

[..]
Ja, hij voegt er wel aan toe dat je alleen zo (met hard werken en rijk worden) 'vrij' kan worden, wat tot op zekere hoogte klopt (er gaan veel deuren open, je kan altijd verhuizen, meerdere paspoorten krijgen etc), maar het is voor 99% van de mensen onhaalbaar en wrs voor 99,99% van zijn volgers. Wat er rest is dat ze hard zullen werken en hun gebroken ziel zullen proberen te stillen met aanschaf van (te) dure zooi.
De vraag is hoe gelukkig je wordt van een leven waar je geen thuis hebt, geen sociale kring van mensen die echt van je houden. Ik zou doodongelukkig worden van in mijn eentje ergens in een paleis in verweggistan te wonen en op internet ermee te pronken hoe geweldig dat wel niet is. Veel leger dan dat kan je leven bijna niet zijn.

Zinvol werk hebben en leven tussen mensen die van je houden en waar jij van houdt is zo gek nog niet. Daar kan geen hol playboy-leven in een kasteel in Roemenië (of all places) tegenop.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_207350135
Vraag is nog wel: stel hij spreekt met zijn boodschap inderdaad de kneuzen der maatschappij aan: hoe erg is het dat hij ze motiveert tot hard werken, sporten etc? Dat zijn wereldbeeld tot op zekere hoogte normaliseert is een ding, maar in de praktijk zal menig 'kneus' eenmaal aan de vrouw heus wel tot concessies gedwongen worden.
pi_207350159
quote:
7s.gif Op zaterdag 31 december 2022 00:38 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Maar vraag je eens af: als je 33 dure auto’s hebt, waarom ben je dan in hemels naam bezig met wat een 19-jarig grietje in een ander land daarvan vindt?

Dan ben je eigenlijk nog steeds een zeer onzekere puistenpuber.
Dat is ook zijn hele verkoopmodel he, onzekere puistenpubers overhalen zijn 'opleiding' te volgen :')
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_207350185
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 december 2022 00:37 schreef Tengano het volgende:

[..]
Hij heeft 33 peperdure auto's

en trekt daarbij een porum dat het meest overeen komt met dat van Rachel Hazes.
Die laatste Porsche leverde hem kennelijk niet hetzelfde genoegen als zijn eerste.

Dat moet echt wel iemand haar schuld zijn !
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
  zaterdag 31 december 2022 @ 00:47:54 #114
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_207350199
quote:
7s.gif Op zaterdag 31 december 2022 00:40 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Ik heb ook wel eens video's gekeken van minimalisten. Mensen die hun hele huis op gingen ruimen en alleen overhielden wat ze echt nodig hadden. En uiteindelijk zo gelukkig waren dat ze veel meer ruimte hadden, dingen overzichtelijker waren, minder tijd hoefden te besteden aan dingen die ze niet eens nodig hadden etc.

Ik weet zelf ook niet helemaal precies waar die verzameldrang vandaan komt bij mensen, maar vaak komt het door een gemis aan liefde wat je vroeger in je jeugd hebt ervaren. Er ontstaat dan een leegte (void) wat je op de een of andere manier in de rest van je leven wilt en probeert vullen. Enerzijds kan dat met aandacht die je van anderen krijgt, en anderzijds door het ontvangen van spullen.

Maar helaas gaat die leegte daarbij nooit weg, die voel je dan alleen tijdelijk niet. Om dat op te lossen moet je dus echt 'naar binnen' wat voor veel mensen heel lastig en pijnlijk is, want daar zit vaak een gruwelijke hoeveelheid pijn die mensen dus liever ontwijken. Daarnaast is het bij sommige mensen zo dichtgemetseld dat ze er niet eens meer bij kunnen komen en ze hun leven lang dus zo blijven.

En hoe meer afleiding je van buitenaf hebt, hoe minder groot dus de kans dat je er ooit aan toekomt.
  zaterdag 31 december 2022 @ 00:48:09 #115
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_207350210
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 december 2022 00:45 schreef Akathisia het volgende:
Vraag is nog wel: stel hij spreekt met zijn boodschap inderdaad de kneuzen der maatschappij aan: hoe erg is het dat hij ze motiveert tot hard werken, sporten etc? Dat zijn wereldbeeld tot op zekere hoogte normaliseert is een ding, maar in de praktijk zal menig 'kneus' eenmaal aan de vrouw heus wel tot concessies gedwongen worden.
Zo erg is dat niet, het is hun eigen geld dat ie ze aftroggelt. Maar het maakt de maatschappij iig niet beter als dat soort antisociale figuren hun tentakels via internet om de ziel van onze pubers wikkelen.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_207350306
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 december 2022 00:43 schreef Perrin het volgende:

[..]
De vraag is hoe gelukkig je wordt van een leven waar je geen thuis hebt, geen sociale kring van mensen die echt van je houden. Ik zou doodongelukkig worden van in mijn eentje ergens in een paleis in verweggistan te wonen en op internet ermee te pronken hoe geweldig dat wel niet is. Veel leger dan dat kan je leven bijna niet zijn.

Zinvol werk hebben en leven tussen mensen die van je houden en waar jij van houdt is zo gek nog niet. Daar kan geen hol playboy-leven in een kasteel in Roemenië (of all places) tegenop.
Eens. Nu hebben ze (de broers) wel elkaar en schijnen ze beide meerdere kinderen te hebben. Maar ik heb ook wel de indruk dat ze verder in leegte dwalen. Dat doet geld wel vaker met mensen die jong rijk worden. Misschien heeft het hun verhouding met vrouwen ook wel teveel bepaald, al ligt er wdb ook een oorzaak in hoe hun vader met hun moeder omging.
  zaterdag 31 december 2022 @ 00:59:43 #117
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_207350483
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 december 2022 00:51 schreef Akathisia het volgende:
Eens. Nu hebben ze (de broers) wel elkaar en schijnen ze beide meerdere kinderen te hebben. Maar ik heb ook wel de indruk dat ze verder in leegte dwalen. Dat doet geld wel vaker met mensen die jong rijk worden. Misschien heeft het hun verhouding met vrouwen ook wel teveel bepaald, al ligt er wdb ook een oorzaak in hoe hun vader met hun moeder omging.
Tate heeft dus meerdere kinderen zeg je. En is die natuurlijke moeder nog ergens in beeld? want wat ik van die foto's hier zag waar hij zich met allerlei dames inliet kwam dit op mij wat minder monogaam over.
pi_207350518
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 december 2022 00:48 schreef Perrin het volgende:

[..]
Zo erg is dat niet, het is hun eigen geld dat ie ze aftroggelt. Maar het maakt de maatschappij iig niet beter als dat soort antisociale figuren hun tentakels via internet om de ziel van onze pubers wikkelen.
Er zit al heel veel niet bepaald goed bij een aanzienlijk deel van de jonge mannen. Ik durf het wel een kruidvat te noemen. In dat opzicht heb ik het ageren tegen iemand als Peterson nimmer begrepen. Naar mijn idee haalde hij juist het lont er uit door de gefrustreerden en ongelukkigen te dwingen naar zichzelf te kijken.
pi_207350579
quote:
8s.gif Op zaterdag 31 december 2022 00:41 schreef Akathisia het volgende:

[..]
Flauw, we mogen Tate afzeiken maar niet als het ten koste gaat van de vrouw?
Je ziet niet het verschil tussen één persoon afzeiken en ‘vrouwen’ afzeiken?
Als je een specifieke vrouw met winkeldrift had genoemd, was dat natuurlijk heel anders.

Bijvoorbeeld: hij lijkt wel Kim Kardashian, of hoe heten ze uit die familie.
pi_207350620
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 december 2022 00:59 schreef Tengano het volgende:

[..]
Tate heeft dus meerdere kinderen zeg je. En is die natuurlijke moeder nog ergens in beeld? want wat ik van die foto's hier zag waar hij zich met allerlei dames inliet kwam dit op mij wat minder monogaam over.
Volgens mij betreft het meerdere moeders en gaat het over ongeveer 5 tot 10 kinderen. Maar misschien is het kolder. Het was namelijk een geheim en podcaster was uit de school geklapt. Later kwam ie met een video aanzetten dat zijn enige taak nu nog is om zoveel mogelijk zijn zaad te verspreiden en derhalve voornemens is nog veel meer kinderen op de wereld te zetten.

Wat wel vaststaat is dat zijn broer twee kinderen heeft. Volgens mij twee meisjes. Die halen ze graag aan om men te verzekeren dat ze het beste voor hebben met vrouwen.
pi_207350640

#smalldickenergy
pi_207350676
quote:
7s.gif Op zaterdag 31 december 2022 01:06 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Je ziet niet het verschil tussen één persoon afzeiken en ‘vrouwen’ afzeiken?
Als je een specifieke vrouw met winkeldrift had genoemd, was dat natuurlijk heel anders.

Bijvoorbeeld: hij lijkt wel Kim Kardashian, of hoe heten ze uit die familie.
Ik zie dat verschil wel, maar ik laat me mijn lolletje (het afzeiken van een vermeend vrouwenhater dmv het generaliseren van vrouwen) niet ontnemen.
  zaterdag 31 december 2022 @ 01:13:04 #123
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_207350687
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 december 2022 01:08 schreef Akathisia het volgende:

[..]
Volgens mij betreft het meerdere moeders en gaat het over ongeveer 5 tot 10 kinderen. Maar misschien is het kolder. Het was namelijk een geheim en podcaster was uit de school geklapt. Later kwam ie met een video aanzetten dat zijn enige taak nu nog is om zoveel mogelijk zijn zaad te verspreiden en derhalve voornemens is nog veel meer kinderen op de wereld te zetten.

Wat wel vaststaat is dat zijn broer twee kinderen heeft. Volgens mij twee meisjes. Die halen ze graag aan om men te verzekeren dat ze het beste voor hebben met vrouwen.
Wat ik in de gauwigheid begreep is dat Tate er achter kwam dat hoe controversieeler je content is, hoe meer views je krijgt en ook hoe meer comments en dus meer inkomsten. Die bizarre uitspraken van hem zijn dus ten dele ook bedoeld om meer geld te kunnen genereren en ik ken de man nauwelijks om ook maar een flauwe gok te doen van wat hij allemaal echt meent en wat BS is.

Eigenlijk geldt dat ook voor die tweet van Greta nu. Ook dat verwacht je niet van haar die #smalldickenergy en dit gaat compleet wereldwijd op alle media. Controversieel werkt dus idd.

En als Geert maandag tweet dat hij moslim is geworden gaat dat nieuws ook de hele wereld over.

[ Bericht 1% gewijzigd door Tengano op 31-12-2022 01:19:51 ]
pi_207350757
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 december 2022 01:11 schreef Akathisia het volgende:

[..]
Ik zie dat verschil wel, maar ik laat me mijn lolletje (het afzeiken van een vermeend vrouwenhater dmv het generaliseren van vrouwen) niet ontnemen.
O, hoe kinderachtig. Ik zal je verder negeren.
pi_207350772
quote:
7s.gif Op zaterdag 31 december 2022 01:17 schreef miss_sly het volgende:

[..]
O, hoe kinderachtig. Ik zal je verder negeren.
Graag.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')