Ik acht haar er meer toe in staat dan de huidige managerquote:Op dinsdag 27 december 2022 17:07 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Zeker... Een BreipennenKut die de Loods gaat regelen
Dat wel.. dat geldt voor alle overige 25 deelnemersquote:Op dinsdag 27 december 2022 17:08 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik acht haar er meer toe in staat dan de huidige manager
Niet. Dat kan hij nietquote:
Izeik die zei..boven willen ze ook eentje uit de andere groep..een moetje dus.quote:Op dinsdag 27 december 2022 17:13 schreef 5thencounter het volgende:
Wendie is net al de rest ook een paranoia bemoeikut.. die van het Managerschap een klotezooitje maakt.. vriendinnetjes eerst
Mannetje/Vrouwtje/Mannetje... Vrouwtje dusquote:Op dinsdag 27 december 2022 17:16 schreef Silves het volgende:
[..]
Izeik die zei..boven willen ze ook eentje uit de andere groep..een moetje dus.
En Marciano en Kenzi? Heb niemand boven gezien maar ook niet alles gezien.quote:Op dinsdag 27 december 2022 17:20 schreef Silves het volgende:
Het is 17.00 u geweest, Wendy dus te laat met aanmelden.
Is al geregeldquote:Op dinsdag 27 december 2022 17:20 schreef Silves het volgende:
Heeft ze vanmorgen al gedaanquote:Op dinsdag 27 december 2022 17:20 schreef Silves het volgende:
Dat mochten we uiteindelijk niet zienquote:Op dinsdag 27 december 2022 17:20 schreef juul. het volgende:
Heeft Babbel nou haar 24 uur aangevraagd of was het een schreeuw om aandacht?
Jawel meteen naar de melding zijn ze geweest.quote:Op dinsdag 27 december 2022 17:20 schreef engine het volgende:
[..]
En Marciano en Kenzi? Heb niemand boven gezien maar ook niet alles gezien.
Nog twee weken, die hele Manager bullshit nu al opstarten slaat nergens op ... 2 Januari is vroeg zátquote:Op dinsdag 27 december 2022 17:20 schreef Silves het volgende:
quote:Op dinsdag 27 december 2022 17:22 schreef Silves het volgende:
[..]
Jawel meteen naar de melding zijn ze geweest.
Eenquote:Op dinsdag 27 december 2022 17:22 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nog twee weken, die hele Manager bullshit nu al opstarten slaat nergens op ... 2 Januari is vroeg zát
Kan ook hoor ze had het gedaan in ieder gevalquote:Op dinsdag 27 december 2022 17:23 schreef Silves het volgende:
[..]
Dacht dat dit pas naar de melding van de stem in is gegaan , na de lunch was dit?
2 januari stemmen en 3 nieuwe managerquote:Op dinsdag 27 december 2022 17:23 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Welnee.. dat duurt nog tot minstens 6 januari
Waar zit haar hand nu? ff wachten en ze gaat weer beentje wrijven..quote:Op dinsdag 27 december 2022 17:23 schreef pingu66 het volgende:
Esther zit bijna bij marciano opschoot nu ze met hem praat en met haar schoenen op de bank
Wie waren dan de 5 inwoners die mee moeten gaan?quote:Op dinsdag 27 december 2022 17:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
Kan ook hoor ze had het gedaan in ieder geval
Zonder babbel
Die was weer druk met GJ
quote:Op dinsdag 27 december 2022 17:25 schreef Silves het volgende:
[..]
Waar zit haar hand nu? ff wachten en ze gaat weer beentje wrijven..
We zullen het zien,, Febo wil iig snel kandidaten zien nu.. maar volgend jaar zal wel weer rekken wordenquote:Op dinsdag 27 december 2022 17:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
2 januari stemmen en 3 nieuwe manager
Toch
ik heb wendy ook gemist...nah ja morgen komen de posters en vast ook nog een diepte-interview met gjquote:Op dinsdag 27 december 2022 17:26 schreef Silves het volgende:
[..]
Wie waren dan de 5 inwoners die mee moeten gaan?
Wendy was de eerstequote:Op dinsdag 27 december 2022 17:24 schreef Silves het volgende:
[..]
Heb Wendy niet met 5 deelnemers naar boven zien gaan, wel de andere 2..
quote:Op dinsdag 27 december 2022 17:29 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Op zich wel mooi gesprek dat ze nu hebben en dat Tiano vraagt hoe zij iets bedoeld heeft.
🤮quote:Op dinsdag 27 december 2022 17:25 schreef Silves het volgende:
[..]
Waar zit haar hand nu? ff wachten en ze gaat weer beentje wrijven..
in ieder geval Isaac en Jeff en verder weet ik het zo niet meerquote:Op dinsdag 27 december 2022 17:30 schreef Silves het volgende:
[..]
Met welke 5 deelnemers dan?? een janet is naar boven gegaan met Marcia..
Doet ze toch niet. Spreekt zich zelden uit in de groep.quote:Op dinsdag 27 december 2022 17:37 schreef ledn81 het volgende:
Wendy : "is dit schoon???"
Janet : "Ik vind dat kamer 3 ontzettend slecht corvee doet"
Wendy : "Tja... zeg dr wat van..."
Ja toe Sjenet!
Nee, ze hep ook geen zin in Franse les, dat pak ik vanzelf wel weer op als in Frankrijk ben.quote:Op dinsdag 27 december 2022 17:38 schreef engine het volgende:
[..]
Doet ze toch niet. Spreekt zich zelden uit in de groep.
Jeffrey, Isaac, Marciano, Leila en KimDquote:Op dinsdag 27 december 2022 17:30 schreef Silves het volgende:
[..]
Met welke 5 deelnemers dan?? een janet en zooitje is naar boven gegaan met Marcia..
het is de vraag of Babet net haar 24 uur heeft aangevraagd, ze zat bij Isaac en vertelde dat ze er helemaal klaar mee is. Dan moeten ze weer een nieuw plan makenquote:Op dinsdag 27 december 2022 17:39 schreef Kakadylo het volgende:
Wat ik me afvroeg en waarover niemand begon maar juist wel interessant. Stel je krijgt 13 versus 14 en het wordt Babs (of Berend) dan weet diegene dat Isaac, Jeff, Ciano, Jappie en Martin op hem/haar hebben gestemd. Kan je je kop kosten dus.
Ze heeft gewoon geen zin MirtjeGejengel.. dom kindquote:Op dinsdag 27 december 2022 17:40 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Nee, ze hep ook geen zin in Franse les, dat pak ik vanzelf wel weer op als in Frankrijk ben.
Ze kijkt ook Netflix series en daar pakt ze Spaans van op. Dus ze hoeft ook geen Spaanse les van Eunice.
Janet spreekt zich wel uit, maar idd niet in de groep. Ze is wel gewoon wel lekker direct 1 op 1
Leila?quote:Op dinsdag 27 december 2022 17:41 schreef Hoempah het volgende:
[..]
Jeffrey, Isaac, Marciano, Leila en KimD
Juist bij Babs neem ik zoiets liever met een korreltje zout waarbij je niet moet vergeten dat GJ dan in alle staten zou zijnquote:Op dinsdag 27 december 2022 17:41 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
het is de vraag of Babet net haar 24 uur heeft aangevraagd, ze zat bij Isaac en vertelde dat ze er helemaal klaar mee is. Dan moeten ze weer een nieuw plan maken
Denk dat er weer een pot tabak haar richting uitkomt, net als bij jef...worden erg nerveus als ze steeds naar huis willen..geef ze een peuk en een glas wijn, en ze zijn weer te genieten..quote:Op dinsdag 27 december 2022 17:41 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
het is de vraag of Babet net haar 24 uur heeft aangevraagd, ze zat bij Isaac en vertelde dat ze er helemaal klaar mee is. Dan moeten ze weer een nieuw plan maken
nou ik heb mijn twijfels, ze klonk wel erg zeker van haar zaakquote:Op dinsdag 27 december 2022 17:48 schreef Silves het volgende:
[..]
Denk dat er weer een pot tabak haar richting uitkomt, net als bij jef...worden erg nerveus als ze steeds naar huis willen..geef ze een peuk en een glas wijn, en ze zijn weer te genieten..
Was ook maar een opmerking..maar ja ik heb het gehoord op kantoor, jammer dat het weggedraaid is..En ik vermelde ook hier...Een perfecte reden om te gaan..jammer als ze zou gaan,heeft best veel humor.quote:Op dinsdag 27 december 2022 17:48 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
nou ik heb mijn twijfels, ze klonk wel erg zeker van haar zaak
Aldus een wijze Jeffrey die toch echt zelf een relatie is aangegaan met KimDquote:Op dinsdag 27 december 2022 17:24 schreef engine het volgende:
Ik kan heel moeilijk tegen domme beslissingen.
Grappig om dat 'hardop' voor te lezen met de stem van Mirthequote:Op dinsdag 27 december 2022 17:48 schreef 5thencounter het volgende:
Mirtje..gemiddelde conversatie..
Ohw?
Ja?
Isdatzo?
HAhHahhh
OhJa?
WatWistik niet
HAhHAhHA
Ohhjaa?Is Dat Zo?
Zozoja?hoedan?
HAhHAhHAhh
Zou hij onzeker zijn de nieuwe manager?quote:Op dinsdag 27 december 2022 17:55 schreef 5thencounter het volgende:
De Marci-Eg0-Check... de vrouwen moeten een controleren of de schoenen goed staan... Waffel mag de spiegel vasthouden en KimKraak mag zeggen staat goed hoor...
Vervolgens moeten alle andere 24 Deelnemers ook hun mening geven
[ afbeelding ]
Zijn broek is ingenomen.. door een Vrouwquote:Op dinsdag 27 december 2022 17:57 schreef Silves het volgende:
[..]
Zou hij onzeker zijn de nieuwe manager?
Hij lijkt zo wel 'n chauffeur van Connexxionquote:Op dinsdag 27 december 2022 17:55 schreef 5thencounter het volgende:
De Marci-Eg0-Check... de vrouwen moeten een controleren of de schoenen goed staan... Waffel mag de spiegel vasthouden en KimKraak mag zeggen staat goed hoor...
[ afbeelding ]
Run Ciano Runquote:Op dinsdag 27 december 2022 17:55 schreef 5thencounter het volgende:
[ afbeelding ]
Janet heeft zijn broek ingenomen en is zo onzeker en gaat het bij iedereen vragen.quote:Op dinsdag 27 december 2022 17:57 schreef Silves het volgende:
[..]
Zou hij onzeker zijn de nieuwe manager?
wat is ditquote:Op dinsdag 27 december 2022 17:55 schreef 5thencounter het volgende:
[ afbeelding ]
Daarom gaan ze daar ook in zitten, kunnen ze afspraakjes makenquote:Op dinsdag 27 december 2022 17:58 schreef Dotteke het volgende:
De heren in de hottub zijn slecht te verstaaan
Volgens Jeff heeft JW op hem gestemd want dat zei Sasha maar blijf dat apart vinden want zou heel raar zijnquote:Op dinsdag 27 december 2022 18:00 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Daarom gaan ze daar ook in zitten, kunnen ze afspraakjes maken
Mooie setup wel.quote:Op dinsdag 27 december 2022 18:00 schreef Silves het volgende:
Wendy for Manager=Wanda pleitte..Zou kamer 5 dit hebben verzonnen? heerlijk.
Zonder microfoon. Heb ze nu op tv en die staat op volume 32 en nig versta ik Jeff niet. JW wat beter.quote:Op dinsdag 27 december 2022 18:00 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Daarom gaan ze daar ook in zitten, kunnen ze afspraakjes maken
Alsof Wanda dan weg gaat.quote:Op dinsdag 27 december 2022 18:00 schreef Silves het volgende:
Totdat eerder het gesprek op kamer 3 plaatst vondt..jammer.quote:Op dinsdag 27 december 2022 17:59 schreef Kakadylo het volgende:
Ciano kan ik sinds een maand ofzo goed hebben
Ze bleef het zeggen..100% zou ze gaan..quote:Op dinsdag 27 december 2022 18:01 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Alsof Wanda dan weg gaat.
Wanda heeft alleen een grote bek op haar bed (zoals ik vanmiddag hier mooi las van iemand anders)
Dan gebruikt ze weer het excuus dat ze is omgepraat met alle bijhorende BSquote:Op dinsdag 27 december 2022 18:01 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Alsof Wanda dan weg gaat.
Wanda heeft alleen een grote bek op haar bed (zoals ik vanmiddag hier mooi las van iemand anders)
Dat is natuurlijk gewoon iets dat ze op de kamer heeft geroepen. Zou het niet te serieus nemen.quote:Op dinsdag 27 december 2022 18:00 schreef Silves het volgende:
Alleskunner of Robinson dan maar voor Jeffquote:Op dinsdag 27 december 2022 18:04 schreef 5thencounter het volgende:
Ik vang iets op uit de Tub van Sjeffie... dattie daar geen lijdensweg wil gaan volgen...![]()
Hij is nog stééds niet weg
Net zo betrouwbaar als de 300% van Isaac.quote:Op dinsdag 27 december 2022 18:03 schreef Silves het volgende:
[..]
Ze bleef het zeggen..100% zou ze gaan..
Hij blijft lekkerquote:Op dinsdag 27 december 2022 18:04 schreef 5thencounter het volgende:
Ik vang iets op uit de Tub van Sjeffie... dattie daar geen lijdensweg wil gaan volgen...![]()
Hij is nog stééds niet weg
Zou laf zijn als ze zich zou terug trekken, dat meen ik 1000%quote:Op dinsdag 27 december 2022 18:07 schreef engine het volgende:
[..]
Net zo betrouwbaar als de 300% van Isaac.
En dat 'ie daar gaat roepen met wat voor debielen hij omringt is.. TópShowsquote:Op dinsdag 27 december 2022 18:07 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Alleskunner of Robinson dan maar voor Jeff![]()
quote:Op dinsdag 27 december 2022 18:10 schreef Ireth het volgende:
[..]
Hhmm.... sinds wanneer hebben ze een hond??
Meten met twee maten genot.quote:Op dinsdag 27 december 2022 18:10 schreef Silves het volgende:
[..]
Zou laf zijn als ze zich zou terug trekken, dat meen ik 1000%
En fricandellen..quote:Op dinsdag 27 december 2022 18:14 schreef ledn81 het volgende:
Mirthe met haar ontdooide vleesje voor eunice : "Moet ik de pan even afwassen?"
Wendy : "Neuh, doe er maar in"
Mirthe : "Oh ok, maar heeft er niet varken in gezeten?"
Wendy : "Ze heeft gister ook gegourmet.. en knakworsten gegeten"![]()
En het Mormel groeit langzaam dicht.. smorgens vroeg mediteren en rare friemelmoves maken niet slanker...quote:
Denk dat Erik als hij thuis zit ook vaak zo zit...met zijn (wollen) onderbroek op zijn knieën.quote:
Eunice heeft het gehoord en is meteen begonnen met sporten,quote:Op dinsdag 27 december 2022 18:17 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
En het Mormel groeit langzaam dicht.. smorgens vroeg mediteren en rare friemelmoves maken niet slanker...![]()
[ afbeelding ]
En een bakje vol met zijn ontbijt kruimels, die hij met zijn andere hand uitlikt, de gekke vrek.quote:Op dinsdag 27 december 2022 18:20 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Denk dat Erik als hij thuis zit ook vaak zo zit...met zijn (wollen) onderbroek op zijn knieën.
LOL die gif zie ik nu pas zelf.. het gaat om zijn knoopquote:Op dinsdag 27 december 2022 18:21 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Eunice heeft het gehoord en is meteen begonnen met sporten,
JW heeft wel probleem met zijn knoop die er steeds af springt en vraagt Erik om raad. Misschien kan ie beter Eunice haar voorbeeld volgen
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 27 december 2022 18:22 schreef ledn81 het volgende:
[..]
LOL die gif zie ik nu pas zelf.. het gaat om zijn knoop
Eunice kan beter bij JanLuL en Erik om raad gaan vragen hoe de knopen te verzetten... ook aan stretch komt een eindquote:Op dinsdag 27 december 2022 18:21 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Eunice heeft het gehoord en is meteen begonnen met sporten,
JW heeft wel probleem met zijn knoop die er steeds af springt en vraagt Erik om raad. Misschien kan ie beter Eunice haar voorbeeld volgen
[ afbeelding ]
Wat een gelul, Eunice heeft een prima figuurquote:Op dinsdag 27 december 2022 18:17 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
En het Mormel groeit langzaam dicht.. smorgens vroeg mediteren en rare friemelmoves maken niet slanker...![]()
[ afbeelding ]
Het ziet er er heel raar uitquote:Op dinsdag 27 december 2022 18:22 schreef ledn81 het volgende:
[..]
LOL die gif zie ik nu pas zelf.. het gaat om zijn knoop
ze is een beetje vierkant, net als Kenzyquote:Op dinsdag 27 december 2022 18:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat een gelul, Eunice heeft een prima figuur
Kenzi is rondquote:Op dinsdag 27 december 2022 18:30 schreef Verida het volgende:
[..]
ze is een beetje vierkant, net als Kenzy
geen taille
Zo weten potten dat ze op vrouwen valt want om die reden heeft KimD dat hoefijzer in haar tandvlees laten zettenquote:Op dinsdag 27 december 2022 17:08 schreef Charmian het volgende:
Heeft kenzy altijd die neusbel in of soms? Ik denk elke keer dat er een pulk uit d'r neus hangt.
Ik zou Eunice zeker niet vergelijken met Kenzyquote:Op dinsdag 27 december 2022 18:30 schreef Verida het volgende:
[..]
ze is een beetje vierkant, net als Kenzy
geen taille
Alláng niet meer, in bovenstaand plaatje hield ze haar buik nog in om haar broek op te hijsenquote:Op dinsdag 27 december 2022 18:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat een gelul, Eunice heeft een prima figuur
dat ben ik wel met je eens, ze is niet dichtgegroeid.quote:Op dinsdag 27 december 2022 18:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zou Eunice zeker niet vergelijken met KenzyEunice heeft weinig taille maar ze is zeker niet dicht gegroeid.
Nu je het zegt, ze loopt een beetje blauw aanquote:Op dinsdag 27 december 2022 18:31 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Alláng niet meer, in bovenstaand plaatje hield ze haar buik nog in om haar broek op te hijsen
Twerken maar zelfs daarin is ze pure middelmaatquote:Op dinsdag 27 december 2022 18:27 schreef engine het volgende:
Nu moet Mexx een WR voor haarzelf gaan bedenken.
Misschien kan ze voor het WR dwerg pijpen gaanquote:Op dinsdag 27 december 2022 18:35 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Twerken maar zelfs daarin is ze pure middelmaat
Hoe oud is ze? 6?quote:Op dinsdag 27 december 2022 18:44 schreef R0T29 het volgende:
KimW haar grootste wens is, dat ze in een bad vol met snoep wil zitten...
Zoals ze ooit zei..dat ze maar stikt erin..zoiets met de kaas ofzo.quote:Op dinsdag 27 december 2022 18:44 schreef R0T29 het volgende:
KimW haar grootste wens is, dat ze in een bad vol met snoep wil zitten...
Leuk voor KimK, Zwitserse Kaas Fonteinquote:Op dinsdag 27 december 2022 18:48 schreef Silves het volgende:
[..]
Zoals ze ooit zei..dat ze maar stikt erin..zoiets met de kaas ofzo.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alles voorde tatoeër opleiding..quote:Op dinsdag 27 december 2022 18:49 schreef R0T29 het volgende:
KimW wil dat de vrijmibo niet meer doorgaat en er minder drank/peuken worden gekocht zodat persoonlijke doelen behaald kunnen worden.
Is heel simpel. Gewoon na een verdienopdracht al het eten en schoonmaakmiddelen kopen en de rest uitgeven aan iemands doel.![]()
Als Marciano manager wordt....krijgt hij echt ruzie...kind heeft geen idee
En KimD vraagt haar nu om advies qua haar kuur. Dat zegt meer over KimD dan over KimWquote:Op dinsdag 27 december 2022 18:53 schreef R0T29 het volgende:
KimK is echt dom...haar redenaties slaan nergens op....ik snap wel dat ze bijna de hele dag op bed ligt... gewoon rondlopen en ademhalen vraagt al teveel van haar hersencapaciteit
Die vertrekt. Daar twijfel ik niet meer aan.quote:Op dinsdag 27 december 2022 18:55 schreef Silves het volgende:
Zoe niet daar voor Bep? trekt weer erg naar kamer 3..zou het dan toch zijn van beppie haar 24 uur..wil een hint vanavond of ze twijfelt of zeker weg is morgen...Wendy ff in de gaten houden.
Hij vindt het denk ik erg lekkerquote:Op dinsdag 27 december 2022 18:50 schreef Silves het volgende:
Ja Erik..zeker weer een 2de portie..en ik maar denken dat je thuis genoeg had aan een halve kant en klare maaltijd..hebberd..
Yep, niet in beeld, geen gesprekjes van haar vriendenclubje...maar aan de andere kant is ze niet een type om haar gevoelens geheim te houden..zoals een Dj.als ze gaat moeten ze een iemand anders kiezen om te battlen.quote:Op dinsdag 27 december 2022 18:57 schreef engine het volgende:
[..]
Die vertrekt. Daar twijfel ik niet meer aan.
Het stukje wat we gezien hebben op kantoor was duidelijk. Ze heeft het eerder min of meer aangegeven tegen Isaac en straks ook gezegd dat ze er klaar mee was. Die heeft haar 24 uur aangevraagd en ik denk niet dat ze nog van mening gaat veranderen.quote:Op dinsdag 27 december 2022 19:01 schreef Silves het volgende:
[..]
Yep, niet in beeld, geen gesprekjes van haar vriendenclubje...maar aan de andere kant is ze niet een type om haar gevoelens geheim te houden..zoals een Dj.als ze gaat moeten ze een iemand anders kiezen om te battlen.
quote:
Zoals peuters dusquote:Op dinsdag 27 december 2022 19:07 schreef engine het volgende:
Zegt Kim nou dat ze thuis warme appelmoes eet?
doe ik ook. lekker eigengemaakte appelmoes van goudreinetten en dan gloeiendheet op je bordquote:Op dinsdag 27 december 2022 19:07 schreef engine het volgende:
Zegt Kim nou dat ze thuis warme appelmoes eet?
Eigengemaakte is wel een ander verhaalquote:Op dinsdag 27 december 2022 19:09 schreef Verida het volgende:
[..]
doe ik ook. lekker eigengemaakte appelmoes van goudreinetten en dan gloeiendheet op je bord
heerlijkquote:Op dinsdag 27 december 2022 19:09 schreef Verida het volgende:
[..]
doe ik ook. lekker eigengemaakte appelmoes van goudreinetten en dan gloeiendheet op je bord
En de badkamer poets je ook naakt zeker?quote:Op dinsdag 27 december 2022 19:14 schreef chufi het volgende:
Ik sta thuis ook altijd in mn blote bast af te wassen ... Man3 flikker die leipe semi acteur er eens uit
quote:Op dinsdag 27 december 2022 19:18 schreef Ireth het volgende:
Esther die een gesprek voert over wel/niet tongen![]()
* Ireth wordt er lichtelijk misselijk van
Mexx zit daar met de opdracht om weer zieltjes te winnenquote:
Hoe wist je datquote:Op dinsdag 27 december 2022 19:14 schreef engine het volgende:
[..]
En de badkamer poets je ook naakt zeker?
Zei die iets over Sasha?quote:Op dinsdag 27 december 2022 19:27 schreef chufi het volgende:
Erik keurt nu zn relatie met Sasha al goed
Bij het aanmelden dacht ze natuurlijk dat sigaretten erbij inbegrepen warenquote:Op dinsdag 27 december 2022 19:34 schreef Silves het volgende:
babs...toch weer over het gemis van een sigaret..
Die man die heeft een spijker in zn kop wat dat betreft 🙈quote:Op dinsdag 27 december 2022 19:34 schreef chufi het volgende:
[..]
het verschil tussen Mexx en mattin in vergelijking met hem en Sas
Als je het gesprek niet hebt gehoord, is het natuurlijk makkelijk oordelenquote:Op dinsdag 27 december 2022 19:37 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Die man die heeft een spijker in zn kop wat dat betreft 🙈
Dat klopt maar heb vaker gesprekken erover gehoord en toen dacht ik al van oei op dat gebied.quote:Op dinsdag 27 december 2022 19:38 schreef Verida het volgende:
[..]
Als je het gesprek niet hebt gehoord, is het natuurlijk makkelijk oordelen
Weet zeker dat de Febo er in meegaat met de rokers..komt gewoon van kamer 5 om ze rustig te houden , zodat een jef en babs weer tv gaan maken als vanouds ipv steeds de 24 u aanvragen.quote:Op dinsdag 27 december 2022 19:37 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Bij het aanmelden dacht ze natuurlijk dat sigaretten erbij inbegrepen waren
Wat een aannamesquote:Op dinsdag 27 december 2022 19:39 schreef Silves het volgende:
[..]
Weet zeker dat de Febo er in meegaat met de rokers..komt gewoon van kamer 5 om ze rustig te houden , zodat een jef en babs weer tv gaan maken als vanouds ipv steeds de 24 u aanvragen.
Babs is over 22 uur weg dus moet ze wel opschieten met dat tv maken.quote:Op dinsdag 27 december 2022 19:39 schreef Silves het volgende:
[..]
Weet zeker dat de Febo er in meegaat met de rokers..komt gewoon van kamer 5 om ze rustig te houden , zodat een jef en babs weer tv gaan maken als vanouds ipv steeds de 24 u aanvragen.
quote:
quote:
Ze heeft er nu over..quote:Op dinsdag 27 december 2022 19:41 schreef engine het volgende:
[..]
Babs is over 22 uur weg dus moet ze wel opschieten met dat tv maken.
Geloof je het zelfquote:Op dinsdag 27 december 2022 19:41 schreef engine het volgende:
[..]
Ik hoor Babette niet zeggen dat kamer 5 erin mee gaat zodat zij en Jeff tv gaan maken. Je doet allerlei aannames, houd het eens bij de streams.quote:
Erik kan een eigenwijze gast zijn, soms beetje wereldvreemd, maar hij heeft nog nooit ook maar enige poging in de richting van de daar wonende dames gedaan.quote:Op dinsdag 27 december 2022 19:39 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Dat klopt maar heb vaker gesprekken erover gehoord en toen dacht ik al van oei op dat gebied.
Heeft ze haar 24 uur aangevraagd dan?quote:Op dinsdag 27 december 2022 19:41 schreef engine het volgende:
[..]
quote:
Ik denk dat je wel eens gelijk kan hebbenquote:Op dinsdag 27 december 2022 19:45 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Ik heb hier nog geen quote gelezen dat ze toch blijft dus voor nu ga ik er van uit dat ze vertrekt.
Daar ga ik vanuit. Zeker weten doen we dat niet.quote:Op dinsdag 27 december 2022 19:44 schreef Loveable het volgende:
[..]
Heeft ze haar 24 uur aangevraagd dan?
Dat heb je mij ook niet horen zeggen vind alleen zijn kijk erop vreemd dat mag toch. Zeg niet dat het verder geen aardige man is.quote:Op dinsdag 27 december 2022 19:44 schreef Verida het volgende:
[..]
Erik kan een eigenwijze gast zijn, soms beetje wereldvreemd, maar hij heeft nog nooit ook maar enige poging in de richting van de daar wonende dames gedaan.
Ik vind het nogal wat om hem dit nu in de schoenen te schuiven eigenlijk.
Zodra die tijd begint te lopen geloof ik het pasquote:Op dinsdag 27 december 2022 19:45 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Ik heb hier nog geen quote gelezen dat ze toch blijft dus voor nu ga ik er van uit dat ze vertrekt.
Die jat ze anders wel 🤣quote:Op dinsdag 27 december 2022 19:45 schreef greysbones het volgende:
Mirthe zit nog steeds met geen boterham krijgen
Nee dat kan je pas morgen, als ze de poort uit looptquote:Op dinsdag 27 december 2022 19:46 schreef engine het volgende:
[..]
Daar ga ik vanuit. Zeker weten doen we dat niet.
Nouja die poging heeft hij wel gedaan maar daar is toch niks mis mee? Ook Erik mag proberen iemand te versieren. Hij is daarin nooit over grenzen heen gegaan.quote:Op dinsdag 27 december 2022 19:44 schreef Verida het volgende:
[..]
Erik kan een eigenwijze gast zijn, soms beetje wereldvreemd, maar hij heeft nog nooit ook maar enige poging in de richting van de daar wonende dames gedaan.
Ik vind het nogal wat om hem dit nu in de schoenen te schuiven eigenlijk.
Zien is geloven, ik ga me niet blij laten maken met een dode mus.quote:Op dinsdag 27 december 2022 19:45 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Patatje kapsalonquote:Op dinsdag 27 december 2022 19:47 schreef Loveable het volgende:
Jeff en Marc willen kapsalon maken/bouwen
Ik heb min of meer gezien dat ze haar 24 uur aan vroeg. Niks aan verzonnen.quote:Op dinsdag 27 december 2022 19:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zie is geloven, ik ga me niet blij laten maken met een dode mus.
I know, maar die kan ze net zo makkelijk weer intrekkenquote:Op dinsdag 27 december 2022 19:49 schreef engine het volgende:
[..]
Ik heb min of meer gezien dat ze haar 24 uur aan vroeg. Niks aan verzonnen.
klopt, dit is geen aannamebeleid..quote:Op dinsdag 27 december 2022 19:49 schreef engine het volgende:
[..]
Ik heb min of meer gezien dat ze haar 24 uur aan vroeg. Niks aan verzonnen.
Wat maakt dat uit, het gaat over de streams en aannames moeten gemaakt kunnen worden het moet wel leuk blijven en vooral niet te serieus wordenquote:Op dinsdag 27 december 2022 19:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik hoor Babette niet zeggen dat kamer 5 erin mee gaat zodat zij en Jeff tv gaan maken. Je doet allerlei aannames, houd het eens bij de streams.
Dank je welquote:Op dinsdag 27 december 2022 19:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Wat maakt dat uit, het gaat over de streams en aannames moeten gemaakt kunnen worden het moet wel leuk blijven en vooral niet te serieus worden
Ja okay dat kan zeker. Babette lijkt mij daar niet de persoon voor maar dat is een aannamequote:Op dinsdag 27 december 2022 19:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
I know, maar die kan ze net zo makkelijk weer intrekken
Er stonden vd week 2 brandblussers naast elkaar hij de haard (na gourmet) "volgens het regelboek hoort 1 van die brandblussers in een slaapkamer thuis en mag hier niet staan. Ik zou doodmoe worden van die man.quote:
Het wordt als waarheid gesteld, dat werkt nogal verwarrend.quote:Op dinsdag 27 december 2022 19:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Wat maakt dat uit, het gaat over de streams en aannames moeten gemaakt kunnen worden het moet wel leuk blijven en vooral niet te serieus worden
Ik ben toch wel verbaasd dat ze dit besloten heeft, ik had het niet verwacht van haar. Ze was het vorige week wel flink zat, maar toch.quote:Op dinsdag 27 december 2022 19:54 schreef engine het volgende:
[..]
Ja okay dat kan zeker. Babette lijkt mij daar niet de persoon voor maar dat is een aannameVoor nu ga ik er wel van uit dat haar 24 uur loopt.
Laat hem vrij ... zonder regelsquote:Op dinsdag 27 december 2022 19:54 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Er stonden vd week 2 brandblussers naast elkaar hij de haard (na gourmet) "volgens het regelboek hoort 1 van die brandblussers in een slaapkamer thuis en mag hier niet staan. Ik zou doodmoe worden van die man.
Denk meer als "ik mag je niet als cosser"...en dit is geen aanname.quote:Op dinsdag 27 december 2022 19:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het wordt als waarheid worden gesteld, dat werkt nogal verwarrend.
quote:Op dinsdag 27 december 2022 19:54 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Er stonden vd week 2 brandblussers naast elkaar hij de haard (na gourmet) "volgens het regelboek hoort 1 van die brandblussers in een slaapkamer thuis en mag hier niet staan. Ik zou doodmoe worden van die man.
Ja verbaasd ben ik er ook wel over. Had het ook niet aan zien komen.quote:Op dinsdag 27 december 2022 19:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben toch wel verbaasd dat ze dit besloten heeft, ik had het niet verwacht van haar. Ze was het vorige week wel flink zat, maar toch.
Zit Babette iedereen mee te slepen?quote:Op dinsdag 27 december 2022 19:58 schreef Tuinfluitert het volgende:
Babette: Heb je het aangevaagd?
Jan Willem: Het is gewoon niet goed.
Babette: Je moet het aanvragen.
Een man als Erik houdt zich nogal vast aan regelsquote:Op dinsdag 27 december 2022 19:54 schreef ledn81 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 27 december 2022 19:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zit Babette iedereen mee te slepen?
het gezegde is dan ook : Een vrouwenhand en een paardentand mogen nooit stilstaanquote:Op dinsdag 27 december 2022 20:00 schreef 5thencounter het volgende:
En het blijft maar dwangmatig zitten breien.. de ouwewijvenversie van hele dagen op je mobiel gekleefd zitten.. jajaja roepen en nix volgen![]()
[ afbeelding ]
Dat is voor JW die heeft pijn en Babette zei: Fysio aanvragenquote:Op dinsdag 27 december 2022 19:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zit Babette iedereen mee te slepen?
Presentaie van Erikquote:
Vrouwenbek en Paardebek bedoel je zeker..quote:Op dinsdag 27 december 2022 20:02 schreef Verida het volgende:
[..]
het gezegde is dan ook : Een vrouwenhand en een paardentand mogen nooit stilstaan
Ik dacht dat ze er op doelde dat JW ook zin 24 uur aan moest vragenquote:Op dinsdag 27 december 2022 20:03 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Dat is voor JW die heeft pijn en Babette zei: Fysio aanvragen
[..]
Presentaie van Erik
Ik denk dat hij moet stoppen met het laten mishandelen van zijn rug door Estherquote:Op dinsdag 27 december 2022 20:04 schreef greysbones het volgende:
En JW moet een doorverwijzing
Daar doelde babbel op
Omdat hij nog steeds zo’n last heeft
En iemand met een kankerverleden zou ik sowieso eerder doorsturen
Lijkt me wel zo verstandig in plaats van een Esther die een beetje hobbymatig gaat masseren.quote:Op dinsdag 27 december 2022 20:04 schreef greysbones het volgende:
En JW moet een doorverwijzing
Daar doelde babbel op
Omdat hij nog steeds zo’n last heeft
En iemand met een kankerverleden zou ik sowieso eerder doorsturen
Wat Esther doet is mishandelingquote:Op dinsdag 27 december 2022 20:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lijkt me wel zo verstandig in plaats van een Esther die een beetje hobbymatig gaat masseren.
Ik denk dat zij daar anders over denkt, maar ik denk niet dat het de klachten ten goede komtquote:Op dinsdag 27 december 2022 20:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wat Esther doet is mishandeling
Niks met massage te maken
Droogquote:Op dinsdag 27 december 2022 20:09 schreef Aardbeienmoes het volgende:
een moeizame spreekbeurt, niet echt lekker om naar te luisteren
Hij neemt het wel serieus en denkt na over zijn woorden.quote:
Ik had niet anders verwacht.quote:
Welnee, zijn autistische deel weerhoud hem op een natuurlijke manier te reageren... het liefst zit 'ie 24 uur alleenquote:Op dinsdag 27 december 2022 20:10 schreef engine het volgende:
[..]
Hij neemt het wel serieus en denkt na over zijn woorden.
Wat je zegt, niet iedereen kan dat, ik denk dat het voor Erik heel lastig is, maar hij heeft wel genoeg te vertellen vind ik.quote:Op dinsdag 27 december 2022 20:11 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik had niet anders verwacht.
je hebt mensen die heel goed voor een groep kunnen spreken, al dan niet voorbereid, maar er zijn ook mensen die dit echt niet kunnen.
en Erik hoort tot de laatste groep
Dan heb je niet geluisterd, hij zei juist dat één van de redenen waarom hij hieraan begonnen is om met andere mensen samen te leven.quote:Op dinsdag 27 december 2022 20:12 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Welnee, zijn autistische deel weerhoud hem op een natuurlijke manier te reageren... het liefst zit 'ie 24 uur alleen
Vergeleken met Djedi haar spreekbeurt is dit een 10/10.quote:Op dinsdag 27 december 2022 20:11 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik had niet anders verwacht.
je hebt mensen die heel goed voor een groep kunnen spreken, al dan niet voorbereid, maar er zijn ook mensen die dit echt niet kunnen.
en Erik hoort tot de laatste groep
En dat is zijn verklaring ja. snap ik wel.. sociaal correct gereageerdquote:Op dinsdag 27 december 2022 20:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan heb je niet geluisterd, hij zei juist dat één van de redenen waarom hij hieraan begonnen is om met andere mensen samen te leven.
Hij heeft zich toch opgegeven hiervoor? Dat doe je toch niet als je het liefst 24/7 alleen wil zijn?quote:Op dinsdag 27 december 2022 20:15 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
En dat is zijn verklaring ja. snap ik wel.. sociaal correct gereageerd
quote:Op dinsdag 27 december 2022 20:14 schreef engine het volgende:
[..]
Vergeleken met Djedi haar spreekbeurt is dit een 10/10.
Het is bij mij wisselend, soms kan ik hem goed hebben, maar soms erger ik me vreselijk aan hem.quote:Op dinsdag 27 december 2022 20:14 schreef Kakadylo het volgende:
Kan het niet helpen maar heb een enorm zwak voor Erik want het is gewoonweg een goeie kerel
Ik heb ook een zwak voor hem, er schuilt weinig tot geen kwaad in Erik.quote:Op dinsdag 27 december 2022 20:14 schreef Kakadylo het volgende:
Kan het niet helpen maar heb een enorm zwak voor Erik want het is gewoonweg een goeie kerel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Ook leuke vragen gesteldquote:Op dinsdag 27 december 2022 20:17 schreef engine het volgende:
Prima gedaan hoor. Alle vragen serieus beantwoord.
Ik maak graag grapjes over zijn bijzondere trekjes maar vind het verder wel een prima kerel.quote:Op dinsdag 27 december 2022 20:17 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Het is bij mij wisselend, soms kan ik hem goed hebben, maar soms erger ik me vreselijk aan hem.
Sjah.. dat was heel dapper idd .. helaas verraad zijn gedrag daar nog steeds hetzelfde.. solitair maar gedwongen sociaalquote:Op dinsdag 27 december 2022 20:16 schreef Verida het volgende:
[..]
Hij heeft zich toch opgegeven hiervoor? Dat doe je toch niet als je het liefst 24/7 alleen wil zijn?
GADVERDAMMEquote:Op dinsdag 27 december 2022 20:20 schreef Fritsie1960 het volgende:
Cumshot van Jeff of Martin ?![]()
[ afbeelding ]
Hij leert er denk ik heel veel, over zichzelf maar ook over de mensen om hem heen.quote:Op dinsdag 27 december 2022 20:18 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Sjah.. dat was heel dapper idd .. helaas verraad zijn gedrag daar nog steeds hetzelfde.. solitair maar gedwongen sociaal
Dolgelukkig is die man in de loods dus als ie eruit wordt gestuurd gaat ie het heel erg zwaar voelenquote:Op dinsdag 27 december 2022 20:16 schreef Verida het volgende:
[..]
Hij heeft zich toch opgegeven hiervoor? Dat doe je toch niet als je het liefst 24/7 alleen wil zijn?
Ik denk ook dat hij de tijd van zijn leven heeft daarquote:Op dinsdag 27 december 2022 20:20 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Dolgelukkig is die man in de loods dus als ie eruit wordt gestuurd gaat ie het heel erg zwaar voelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |