Zou laf zijn als ze zich zou terug trekken, dat meen ik 1000%quote:Op dinsdag 27 december 2022 18:07 schreef engine het volgende:
[..]
Net zo betrouwbaar als de 300% van Isaac.
En dat 'ie daar gaat roepen met wat voor debielen hij omringt is.. TópShowsquote:Op dinsdag 27 december 2022 18:07 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Alleskunner of Robinson dan maar voor Jeff![]()
quote:Op dinsdag 27 december 2022 18:10 schreef Ireth het volgende:
[..]
Hhmm.... sinds wanneer hebben ze een hond??
Meten met twee maten genot.quote:Op dinsdag 27 december 2022 18:10 schreef Silves het volgende:
[..]
Zou laf zijn als ze zich zou terug trekken, dat meen ik 1000%
En fricandellen..quote:Op dinsdag 27 december 2022 18:14 schreef ledn81 het volgende:
Mirthe met haar ontdooide vleesje voor eunice : "Moet ik de pan even afwassen?"
Wendy : "Neuh, doe er maar in"
Mirthe : "Oh ok, maar heeft er niet varken in gezeten?"
Wendy : "Ze heeft gister ook gegourmet.. en knakworsten gegeten"![]()
En het Mormel groeit langzaam dicht.. smorgens vroeg mediteren en rare friemelmoves maken niet slanker...quote:
Denk dat Erik als hij thuis zit ook vaak zo zit...met zijn (wollen) onderbroek op zijn knieën.quote:
Eunice heeft het gehoord en is meteen begonnen met sporten,quote:Op dinsdag 27 december 2022 18:17 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
En het Mormel groeit langzaam dicht.. smorgens vroeg mediteren en rare friemelmoves maken niet slanker...![]()
[ afbeelding ]
En een bakje vol met zijn ontbijt kruimels, die hij met zijn andere hand uitlikt, de gekke vrek.quote:Op dinsdag 27 december 2022 18:20 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Denk dat Erik als hij thuis zit ook vaak zo zit...met zijn (wollen) onderbroek op zijn knieën.
LOL die gif zie ik nu pas zelf.. het gaat om zijn knoopquote:Op dinsdag 27 december 2022 18:21 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Eunice heeft het gehoord en is meteen begonnen met sporten,
JW heeft wel probleem met zijn knoop die er steeds af springt en vraagt Erik om raad. Misschien kan ie beter Eunice haar voorbeeld volgen
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 27 december 2022 18:22 schreef ledn81 het volgende:
[..]
LOL die gif zie ik nu pas zelf.. het gaat om zijn knoop
Eunice kan beter bij JanLuL en Erik om raad gaan vragen hoe de knopen te verzetten... ook aan stretch komt een eindquote:Op dinsdag 27 december 2022 18:21 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Eunice heeft het gehoord en is meteen begonnen met sporten,
JW heeft wel probleem met zijn knoop die er steeds af springt en vraagt Erik om raad. Misschien kan ie beter Eunice haar voorbeeld volgen
[ afbeelding ]
Wat een gelul, Eunice heeft een prima figuurquote:Op dinsdag 27 december 2022 18:17 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
En het Mormel groeit langzaam dicht.. smorgens vroeg mediteren en rare friemelmoves maken niet slanker...![]()
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |