Ik acht haar er meer toe in staat dan de huidige managerquote:Op dinsdag 27 december 2022 17:07 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Zeker... Een BreipennenKut die de Loods gaat regelen
Dat wel.. dat geldt voor alle overige 25 deelnemersquote:Op dinsdag 27 december 2022 17:08 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik acht haar er meer toe in staat dan de huidige manager
Niet. Dat kan hij nietquote:
Izeik die zei..boven willen ze ook eentje uit de andere groep..een moetje dus.quote:Op dinsdag 27 december 2022 17:13 schreef 5thencounter het volgende:
Wendie is net al de rest ook een paranoia bemoeikut.. die van het Managerschap een klotezooitje maakt.. vriendinnetjes eerst
Mannetje/Vrouwtje/Mannetje... Vrouwtje dusquote:Op dinsdag 27 december 2022 17:16 schreef Silves het volgende:
[..]
Izeik die zei..boven willen ze ook eentje uit de andere groep..een moetje dus.
En Marciano en Kenzi? Heb niemand boven gezien maar ook niet alles gezien.quote:Op dinsdag 27 december 2022 17:20 schreef Silves het volgende:
Het is 17.00 u geweest, Wendy dus te laat met aanmelden.
Is al geregeldquote:Op dinsdag 27 december 2022 17:20 schreef Silves het volgende:
Heeft ze vanmorgen al gedaanquote:Op dinsdag 27 december 2022 17:20 schreef Silves het volgende:
Dat mochten we uiteindelijk niet zienquote:Op dinsdag 27 december 2022 17:20 schreef juul. het volgende:
Heeft Babbel nou haar 24 uur aangevraagd of was het een schreeuw om aandacht?
Jawel meteen naar de melding zijn ze geweest.quote:Op dinsdag 27 december 2022 17:20 schreef engine het volgende:
[..]
En Marciano en Kenzi? Heb niemand boven gezien maar ook niet alles gezien.
Nog twee weken, die hele Manager bullshit nu al opstarten slaat nergens op ... 2 Januari is vroeg zátquote:Op dinsdag 27 december 2022 17:20 schreef Silves het volgende:
quote:Op dinsdag 27 december 2022 17:22 schreef Silves het volgende:
[..]
Jawel meteen naar de melding zijn ze geweest.
Eenquote:Op dinsdag 27 december 2022 17:22 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nog twee weken, die hele Manager bullshit nu al opstarten slaat nergens op ... 2 Januari is vroeg zát
Kan ook hoor ze had het gedaan in ieder gevalquote:Op dinsdag 27 december 2022 17:23 schreef Silves het volgende:
[..]
Dacht dat dit pas naar de melding van de stem in is gegaan , na de lunch was dit?
2 januari stemmen en 3 nieuwe managerquote:Op dinsdag 27 december 2022 17:23 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Welnee.. dat duurt nog tot minstens 6 januari
Waar zit haar hand nu? ff wachten en ze gaat weer beentje wrijven..quote:Op dinsdag 27 december 2022 17:23 schreef pingu66 het volgende:
Esther zit bijna bij marciano opschoot nu ze met hem praat en met haar schoenen op de bank
Wie waren dan de 5 inwoners die mee moeten gaan?quote:Op dinsdag 27 december 2022 17:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
Kan ook hoor ze had het gedaan in ieder geval
Zonder babbel
Die was weer druk met GJ
quote:Op dinsdag 27 december 2022 17:25 schreef Silves het volgende:
[..]
Waar zit haar hand nu? ff wachten en ze gaat weer beentje wrijven..
We zullen het zien,, Febo wil iig snel kandidaten zien nu.. maar volgend jaar zal wel weer rekken wordenquote:Op dinsdag 27 december 2022 17:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
2 januari stemmen en 3 nieuwe manager
Toch
ik heb wendy ook gemist...nah ja morgen komen de posters en vast ook nog een diepte-interview met gjquote:Op dinsdag 27 december 2022 17:26 schreef Silves het volgende:
[..]
Wie waren dan de 5 inwoners die mee moeten gaan?
Wendy was de eerstequote:Op dinsdag 27 december 2022 17:24 schreef Silves het volgende:
[..]
Heb Wendy niet met 5 deelnemers naar boven zien gaan, wel de andere 2..
quote:Op dinsdag 27 december 2022 17:29 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Op zich wel mooi gesprek dat ze nu hebben en dat Tiano vraagt hoe zij iets bedoeld heeft.
🤮quote:Op dinsdag 27 december 2022 17:25 schreef Silves het volgende:
[..]
Waar zit haar hand nu? ff wachten en ze gaat weer beentje wrijven..
in ieder geval Isaac en Jeff en verder weet ik het zo niet meerquote:Op dinsdag 27 december 2022 17:30 schreef Silves het volgende:
[..]
Met welke 5 deelnemers dan?? een janet is naar boven gegaan met Marcia..
Doet ze toch niet. Spreekt zich zelden uit in de groep.quote:Op dinsdag 27 december 2022 17:37 schreef ledn81 het volgende:
Wendy : "is dit schoon???"
Janet : "Ik vind dat kamer 3 ontzettend slecht corvee doet"
Wendy : "Tja... zeg dr wat van..."
Ja toe Sjenet!
Nee, ze hep ook geen zin in Franse les, dat pak ik vanzelf wel weer op als in Frankrijk ben.quote:Op dinsdag 27 december 2022 17:38 schreef engine het volgende:
[..]
Doet ze toch niet. Spreekt zich zelden uit in de groep.
Jeffrey, Isaac, Marciano, Leila en KimDquote:Op dinsdag 27 december 2022 17:30 schreef Silves het volgende:
[..]
Met welke 5 deelnemers dan?? een janet en zooitje is naar boven gegaan met Marcia..
het is de vraag of Babet net haar 24 uur heeft aangevraagd, ze zat bij Isaac en vertelde dat ze er helemaal klaar mee is. Dan moeten ze weer een nieuw plan makenquote:Op dinsdag 27 december 2022 17:39 schreef Kakadylo het volgende:
Wat ik me afvroeg en waarover niemand begon maar juist wel interessant. Stel je krijgt 13 versus 14 en het wordt Babs (of Berend) dan weet diegene dat Isaac, Jeff, Ciano, Jappie en Martin op hem/haar hebben gestemd. Kan je je kop kosten dus.
Ze heeft gewoon geen zin MirtjeGejengel.. dom kindquote:Op dinsdag 27 december 2022 17:40 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Nee, ze hep ook geen zin in Franse les, dat pak ik vanzelf wel weer op als in Frankrijk ben.
Ze kijkt ook Netflix series en daar pakt ze Spaans van op. Dus ze hoeft ook geen Spaanse les van Eunice.
Janet spreekt zich wel uit, maar idd niet in de groep. Ze is wel gewoon wel lekker direct 1 op 1
Leila?quote:Op dinsdag 27 december 2022 17:41 schreef Hoempah het volgende:
[..]
Jeffrey, Isaac, Marciano, Leila en KimD
Juist bij Babs neem ik zoiets liever met een korreltje zout waarbij je niet moet vergeten dat GJ dan in alle staten zou zijnquote:Op dinsdag 27 december 2022 17:41 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
het is de vraag of Babet net haar 24 uur heeft aangevraagd, ze zat bij Isaac en vertelde dat ze er helemaal klaar mee is. Dan moeten ze weer een nieuw plan maken
Denk dat er weer een pot tabak haar richting uitkomt, net als bij jef...worden erg nerveus als ze steeds naar huis willen..geef ze een peuk en een glas wijn, en ze zijn weer te genieten..quote:Op dinsdag 27 december 2022 17:41 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
het is de vraag of Babet net haar 24 uur heeft aangevraagd, ze zat bij Isaac en vertelde dat ze er helemaal klaar mee is. Dan moeten ze weer een nieuw plan maken
nou ik heb mijn twijfels, ze klonk wel erg zeker van haar zaakquote:Op dinsdag 27 december 2022 17:48 schreef Silves het volgende:
[..]
Denk dat er weer een pot tabak haar richting uitkomt, net als bij jef...worden erg nerveus als ze steeds naar huis willen..geef ze een peuk en een glas wijn, en ze zijn weer te genieten..
Was ook maar een opmerking..maar ja ik heb het gehoord op kantoor, jammer dat het weggedraaid is..En ik vermelde ook hier...Een perfecte reden om te gaan..jammer als ze zou gaan,heeft best veel humor.quote:Op dinsdag 27 december 2022 17:48 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
nou ik heb mijn twijfels, ze klonk wel erg zeker van haar zaak
Aldus een wijze Jeffrey die toch echt zelf een relatie is aangegaan met KimDquote:Op dinsdag 27 december 2022 17:24 schreef engine het volgende:
Ik kan heel moeilijk tegen domme beslissingen.
Grappig om dat 'hardop' voor te lezen met de stem van Mirthequote:Op dinsdag 27 december 2022 17:48 schreef 5thencounter het volgende:
Mirtje..gemiddelde conversatie..
Ohw?
Ja?
Isdatzo?
HAhHahhh
OhJa?
WatWistik niet
HAhHAhHA
Ohhjaa?Is Dat Zo?
Zozoja?hoedan?
HAhHAhHAhh
Zou hij onzeker zijn de nieuwe manager?quote:Op dinsdag 27 december 2022 17:55 schreef 5thencounter het volgende:
De Marci-Eg0-Check... de vrouwen moeten een controleren of de schoenen goed staan... Waffel mag de spiegel vasthouden en KimKraak mag zeggen staat goed hoor...
Vervolgens moeten alle andere 24 Deelnemers ook hun mening geven
[ afbeelding ]
Zijn broek is ingenomen.. door een Vrouwquote:Op dinsdag 27 december 2022 17:57 schreef Silves het volgende:
[..]
Zou hij onzeker zijn de nieuwe manager?
Hij lijkt zo wel 'n chauffeur van Connexxionquote:Op dinsdag 27 december 2022 17:55 schreef 5thencounter het volgende:
De Marci-Eg0-Check... de vrouwen moeten een controleren of de schoenen goed staan... Waffel mag de spiegel vasthouden en KimKraak mag zeggen staat goed hoor...
[ afbeelding ]
Run Ciano Runquote:Op dinsdag 27 december 2022 17:55 schreef 5thencounter het volgende:
[ afbeelding ]
Janet heeft zijn broek ingenomen en is zo onzeker en gaat het bij iedereen vragen.quote:Op dinsdag 27 december 2022 17:57 schreef Silves het volgende:
[..]
Zou hij onzeker zijn de nieuwe manager?
wat is ditquote:Op dinsdag 27 december 2022 17:55 schreef 5thencounter het volgende:
[ afbeelding ]
Daarom gaan ze daar ook in zitten, kunnen ze afspraakjes makenquote:Op dinsdag 27 december 2022 17:58 schreef Dotteke het volgende:
De heren in de hottub zijn slecht te verstaaan
Volgens Jeff heeft JW op hem gestemd want dat zei Sasha maar blijf dat apart vinden want zou heel raar zijnquote:Op dinsdag 27 december 2022 18:00 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Daarom gaan ze daar ook in zitten, kunnen ze afspraakjes maken
Mooie setup wel.quote:Op dinsdag 27 december 2022 18:00 schreef Silves het volgende:
Wendy for Manager=Wanda pleitte..Zou kamer 5 dit hebben verzonnen? heerlijk.
Zonder microfoon. Heb ze nu op tv en die staat op volume 32 en nig versta ik Jeff niet. JW wat beter.quote:Op dinsdag 27 december 2022 18:00 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Daarom gaan ze daar ook in zitten, kunnen ze afspraakjes maken
Alsof Wanda dan weg gaat.quote:Op dinsdag 27 december 2022 18:00 schreef Silves het volgende:
Totdat eerder het gesprek op kamer 3 plaatst vondt..jammer.quote:Op dinsdag 27 december 2022 17:59 schreef Kakadylo het volgende:
Ciano kan ik sinds een maand ofzo goed hebben
Ze bleef het zeggen..100% zou ze gaan..quote:Op dinsdag 27 december 2022 18:01 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Alsof Wanda dan weg gaat.
Wanda heeft alleen een grote bek op haar bed (zoals ik vanmiddag hier mooi las van iemand anders)
Dan gebruikt ze weer het excuus dat ze is omgepraat met alle bijhorende BSquote:Op dinsdag 27 december 2022 18:01 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Alsof Wanda dan weg gaat.
Wanda heeft alleen een grote bek op haar bed (zoals ik vanmiddag hier mooi las van iemand anders)
Dat is natuurlijk gewoon iets dat ze op de kamer heeft geroepen. Zou het niet te serieus nemen.quote:Op dinsdag 27 december 2022 18:00 schreef Silves het volgende:
Alleskunner of Robinson dan maar voor Jeffquote:Op dinsdag 27 december 2022 18:04 schreef 5thencounter het volgende:
Ik vang iets op uit de Tub van Sjeffie... dattie daar geen lijdensweg wil gaan volgen...![]()
Hij is nog stééds niet weg
Net zo betrouwbaar als de 300% van Isaac.quote:Op dinsdag 27 december 2022 18:03 schreef Silves het volgende:
[..]
Ze bleef het zeggen..100% zou ze gaan..
Hij blijft lekkerquote:Op dinsdag 27 december 2022 18:04 schreef 5thencounter het volgende:
Ik vang iets op uit de Tub van Sjeffie... dattie daar geen lijdensweg wil gaan volgen...![]()
Hij is nog stééds niet weg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |