Die cursus duurt masr 1of twee dagen en kost 200¤ Of zo. Te behalen bij je eigen gemeente. lijkt me lastig als je trouwambtenaar Esther is. Ze verstaat geen hol van wat je zegt.quote:Op dinsdag 27 december 2022 16:23 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Van de Pot natuurlijk, want als Estertje iets wil moet dat er komen
Nou hij heeft in die 4 maanden geen ene bal uitgevoerd,oke een poker toernooi en boksgala aan elkaar geluld verder 0 initiatief en minimale bijdrage aan corvee.quote:Op dinsdag 27 december 2022 15:23 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik denk eerder omdat ze geen vat op hem kunnen krijgen.
Zou van achter kunnen komen, Bep gaat trouwen met wendy, ik hoor Ima en Ruppie willen trouwen..mss voor een vaste verblijfsvergunning in Nederland..quote:Op dinsdag 27 december 2022 16:29 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Die cursus duurt masr 1of twee dagen en kost 200¤ Of zo. Te behalen bij je eigen gemeente. lijkt me lastig als je trouwambtenaar Esther is. Ze verstaat geen hol van wat je zegt.
Maar hij is zielig, dus veilig want FatShaming mag niet, zie ook Moiraquote:Op dinsdag 27 december 2022 16:32 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Nou hij heeft in diec4 maanden geen ene bal uitgevoerd,oke een poker toernooi en boksbal aan elkaar geluld verder 0 initiatief en minimale bijdrage aan corvee.
Minimale bijdrage aan de huishoudpot.
maar dat heeft niets te maken met het feit dat ze geen vat op hem kunnen krijgen toch?quote:Op dinsdag 27 december 2022 16:32 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Nou hij heeft in die 4 maanden geen ene bal uitgevoerd,oke een poker toernooi en boksgala aan elkaar geluld verder 0 initiatief en minimale bijdrage aan corvee.
Minimale bijdrage aan de huishoudpot.
Bep en Wendy gaan niet trouwen en Ima heeft al een verblijfsvergunning anders kon hij niet meedoen aan dit programma.quote:Op dinsdag 27 december 2022 16:33 schreef Silves het volgende:
[..]
Zou van achter kunnen komen, Bep gaat trouwen met wendy, ik hoor Ima en Ruppie willen trouwen..mss voor een vaste verblijfsvergunning in Nederland..
Oke Weer een evenement minder in Februari..is natuurlijk een grapje van de dames, en het was Ruppie die dit zei..quote:Op dinsdag 27 december 2022 16:35 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Bep en Wendy gaan niet trouwen en Ima heeft al een verblijfsvergunning anders kon hij niet meedoen aan dit programma.
Ze vinden hem een totale nietsnut om bovengenoemde redenenquote:Op dinsdag 27 december 2022 16:34 schreef Verida het volgende:
[..]
maar dat heeft niets te maken met het feit dat ze geen vat op hem kunnen krijgen toch?
Hij gaat volledig zijn eigen gang, roddelt niet mee en speelt niet mee in game talk.
Dat bedoelde ik met geen vat op hem krijgen
Thuis doet hij dat geheel naakt zei hij een aantal weken geledenquote:Op dinsdag 27 december 2022 16:35 schreef engine het volgende:
Iedereen weet dat je bloot beter dweilt.
[ afbeelding ]
TMIquote:Op dinsdag 27 december 2022 16:40 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Thuis doet hij dat geheel naakt zei hij een aantal weken geleden
Fijn om te wetenquote:Op dinsdag 27 december 2022 16:40 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Thuis doet hij dat geheel naakt zei hij een aantal weken geleden
Dat TrouwAmbtenaargezeik komt niet uit de lucht vallen.. er zullen vast twee AlDanNietHomo's getrouwd moeten worden blijkbaarquote:Op dinsdag 27 december 2022 16:40 schreef Silves het volgende:
De hele dag Esther in beeld, ook niet een goeie actie van de productie en regie..
Wendy en Babs wilde trouwen zei ze van de weekquote:Op dinsdag 27 december 2022 16:44 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat TrouwAmbtenaargezeik komt niet uit de lucht vallen.. er zullen vast twee AlDanNietHomo's getrouwd moeten worden blijkbaar
Maar Erik heeft nu gewoon echt een wereldrecordquote:Op dinsdag 27 december 2022 16:42 schreef Silves het volgende:
Erik die zich weer helemaal zichzelf bovenaan stelt, en zit te wachten dat hij complimentjes krijgt van iedereen..nu nog 1tje voor zijn masterplan![]()
Welk gedeelte is verzonnen dan?quote:Op dinsdag 27 december 2022 16:46 schreef engine het volgende:
Hij is weer helemaal blij met zijn verzonnen shit
Trouwambtenaar voor 1 dag ben je zo.quote:Op dinsdag 27 december 2022 16:44 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat TrouwAmbtenaargezeik komt niet uit de lucht vallen.. er zullen vast twee AlDanNietHomo's getrouwd moeten worden blijkbaar
Weer geen eliminatie of toevallig een eliminatie waarbij babbel weg gaat.quote:Op dinsdag 27 december 2022 16:47 schreef engine het volgende:
Daar is babbel op kantoor. Ze is gewoon klaar.
Het hele gedeelte tot ik bewijs heb gezien.quote:
Isaac praat met haar mee, probeert 'r niet echt daar te houden heb ik het ideequote:Op dinsdag 27 december 2022 16:47 schreef engine het volgende:
Elke manager één eliminatie.quote:Op dinsdag 27 december 2022 16:48 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Weer geen eliminatie of toevallig een eliminatie waarbij babbel weg gaat.![]()
De naam van Babbel kwam niet zomaar spontaan bovendrijven in de hottub
quote:Op dinsdag 27 december 2022 16:48 schreef engine het volgende:
[..]
Het hele gedeelte tot ik bewijs heb gezien.
quote:Op dinsdag 27 december 2022 16:43 schreef D. het volgende:
Hij zegt dat ie het idd gedaan heeft, is er een filmpje?
Ja weer eentje minderquote:Op dinsdag 27 december 2022 16:48 schreef D. het volgende:
[..]
Isaac praat met haar mee, probeert 'r niet echt daar te houden heb ik het idee
Dat zeikwijf zit aan ExitChantage te doen.. ze wil wat "actie" om te blijven, ze weet alleen nog niet wat.. wat moet Febo verzinnen blijkbaarquote:Op dinsdag 27 december 2022 16:47 schreef engine het volgende:
Ik heb hem niet zien juichen maar misschien was het moment niet op stream.quote:
Nee dat is een regel. Minimaal één eliminatie per manager.quote:Op dinsdag 27 december 2022 16:49 schreef D. het volgende:
[..]
Da's een aanname van enkel mensen hier
Tot nu toe klopt hetquote:Op dinsdag 27 december 2022 16:49 schreef D. het volgende:
[..]
Da's een aanname van enkel mensen hier
Ik heb die regel nooit gehoordquote:Op dinsdag 27 december 2022 16:50 schreef engine het volgende:
[..]
Nee dat is een regel. Minimaal één eliminatie per manager.
Nou jaquote:Op dinsdag 27 december 2022 16:50 schreef 5thencounter het volgende:
Intussen nog steeds géén 24uur aanvraag gehoord
Vraag je 24 uur aan en pak je koffersquote:Op dinsdag 27 december 2022 16:50 schreef greysbones het volgende:
Jeezz babs
Hou even je klep
Het rattelt en het rattelt
quote:Op dinsdag 27 december 2022 16:51 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb die regel nooit gehoord
Filmpje?
Is intussen ook één Wegloper per Managerquote:Op dinsdag 27 december 2022 16:50 schreef engine het volgende:
[..]
Nee dat is een regel. Minimaal één eliminatie per manager.
Ook een regelquote:Op dinsdag 27 december 2022 16:52 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Is intussen ook één Wegloper per Manager
quote:Op dinsdag 27 december 2022 16:52 schreef greysbones het volgende:
Deze programma is gemaakt iedereen zou kunnen winnen
Wordt zijn Nederlands nu steeds slechter ???
Wanda heeft al het leuke wat hij was, de vrolijke knul, uit hem gehaaldquote:Op dinsdag 27 december 2022 16:53 schreef greysbones het volgende:
Iemand heeft ook Jappie vermoord
Man daar is ook niks van over
Wanda?quote:Op dinsdag 27 december 2022 16:53 schreef greysbones het volgende:
Nee hoor.quote:Op dinsdag 27 december 2022 16:52 schreef greysbones het volgende:
Niet te verstaan, dooie deelnemer..het was eenquote:Op dinsdag 27 december 2022 16:53 schreef greysbones het volgende:
De COS gaat er lekker op in ieder gevalquote:Op dinsdag 27 december 2022 16:52 schreef greysbones het volgende:
Elke keer als ze bang is te worden weggestemd zit ze daarquote:Op dinsdag 27 december 2022 16:55 schreef ledn81 het volgende:
KimW is ook weer 'daar'
Tiano : "Lang man..."
Ik vind het best triest als je Nederlands zo slecht isquote:Op dinsdag 27 december 2022 16:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De COS gaat er lekker op in ieder geval
Dat idee kreeg ik alquote:Op dinsdag 27 december 2022 16:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik vind het best triest als je Nederlands zo slecht is
Dat deed Jaspertje helemaal zelf.. sinds 'ie aan Waffel kleeft heb ik haar nog nooit zo vaak IvoRR laten horen vallenquote:Op dinsdag 27 december 2022 16:54 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Wanda heeft al het leuke wat hij was, de vrolijke knul, uit hem gehaald
Een Ima kun je dat niet kwalijk nemenquote:
Ik denk ook wel dat ie Wanda kan vertrouwenquote:Op dinsdag 27 december 2022 16:56 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Jappie zegt hij vertrouwd alleen Wanda? Wat is er met die knul gebeurd?
Ik denk dat het terecht is, eigenlijk denk ik dat er maar weinig te vertrouwen zijn.quote:Op dinsdag 27 december 2022 16:57 schreef greysbones het volgende:
Jappie vertrouwd Jeff niet
Zegt hij tegen tiano
Tiano is zijn vertrouwen de eerste keer kwijt geraakt ( omdat Jeff een eigen plan trok)
Ja lekker slim hoor. Jeff maakt zichzelf een target en Jappie fietst er makkelijk doorheen.quote:Op dinsdag 27 december 2022 16:57 schreef greysbones het volgende:
Jappie vertrouwd Jeff niet
Zegt hij tegen tiano
Tiano is zijn vertrouwen de eerste keer kwijt geraakt ( omdat Jeff een eigen plan trok)
quote:Op dinsdag 27 december 2022 16:56 schreef pingu66 het volgende:
Babbet zegt wel dat ze alles kan doen en laten o.dat ze geen kinderen heeft en dat ze zo een ticket kan kopen om 3 maanden te reizen, maar daar heeft tijd zat voor gehad ( ze is tenslotte al 40) en volgens mij nog nooit gedaan. Dus ook nu niet.
Ik denk dat tiano voor geen meter te vertrouwen isquote:Op dinsdag 27 december 2022 16:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk dat het terecht is, eigenlijk denk ik dat er maar weinig te vertrouwen zijn.
Dat zeg ik.quote:Op dinsdag 27 december 2022 16:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik denk dat tiano voor geen meter te vertrouwen is
En de rest evenmin
Jawel hoor, heeft veel gereisd en ook veel tv shows gedaan, wie weet is ze nu de volgende BB deelneemster 9 janquote:Op dinsdag 27 december 2022 16:56 schreef pingu66 het volgende:
Babbet zegt wel dat ze alles kan doen en laten o.dat ze geen kinderen heeft en dat ze zo een ticket kan kopen om 3 maanden te reizen, maar daar heeft tijd zat voor gehad ( ze is tenslotte al 40) en volgens mij nog nooit gedaan. Dus ook nu niet.
Als ivor het teveel stoort hoe ze met hem omgaat laat ze hem vallen als een baksteenquote:Op dinsdag 27 december 2022 16:58 schreef D. het volgende:
[..]
Ik denk ook wel dat ie Wanda kan vertrouwen
Het zal bij Isaac ook niet de taal zijn waarmee hij is opgegroeid misschien?quote:Op dinsdag 27 december 2022 16:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
Een Ima kun je dat niet kwalijk nemen
Maar Isaak daarentegen
Maar hij woont al heeeel lang in NLquote:Op dinsdag 27 december 2022 17:00 schreef Verida het volgende:
[..]
Het zal bij Isaac ook niet de taal zijn waarmee hij is opgegroeid misschien?
Tiano is heel bang dat Jeff hem wegspeeltquote:Op dinsdag 27 december 2022 17:01 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik begrijp hun wantrouwen naar Jeff op dit moment niet. Hij is meer op de achtergrond, minder aanwezig.
Isaak is toch ook half amerikaans/half antilliaans of zo? Waarom moet zijn nederlands dan perfect zijn?quote:Op dinsdag 27 december 2022 16:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
Een Ima kun je dat niet kwalijk nemen
Maar Isaak daarentegen
Want dan stuurt Ivor natuurlijk even een appje om dat door te gevenquote:Op dinsdag 27 december 2022 17:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als ivor het teveel stoort hoe ze met hem omgaat laat ze hem vallen als een baksteen
Niet perfect maar dat die dat deze en de het een gebruikquote:Op dinsdag 27 december 2022 17:01 schreef Charmian het volgende:
[..]
Isaak is toch ook half amerikaans/half antilliaans of zo? Waarom moet zijn nederlands dan perfect zijn?
Er zijn er maar weinig die wel te vertrouwen zijn, en Jeff heeft al eerder een andere koers gevaren dan vooraf afgesproken.quote:Op dinsdag 27 december 2022 17:01 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik begrijp hun wantrouwen naar Jeff op dit moment niet. Hij is meer op de achtergrond, minder aanwezig.
Niks moet maar het klinkt heel debiel. Dat moet hij zelf weten verder.quote:Op dinsdag 27 december 2022 17:01 schreef Charmian het volgende:
[..]
Isaak is toch ook half amerikaans/half antilliaans of zo? Waarom moet zijn nederlands dan perfect zijn?
Hij heeft er al gestaan aan de schuttingquote:Op dinsdag 27 december 2022 17:01 schreef D. het volgende:
[..]
Want dan stuurt Ivor natuurlijk even een appje om dat door te geven
dat wel...maar waaromquote:Op dinsdag 27 december 2022 16:58 schreef D. het volgende:
[..]
Ik denk ook wel dat ie Wanda kan vertrouwen
Nederlands is niet de taal die hij als kind heeft geleerd denk ik.quote:Op dinsdag 27 december 2022 17:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
Maar hij woont al heeeel lang in NL
Niet pas een jaar of 5
dat zijn voor buitenlanders vaak juist de moeilijke punten, nederlands is gewoon een kuttaalquote:Op dinsdag 27 december 2022 17:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
Niet perfect maar dat die dat deze en de het een gebruik
Hij is er blijkbaar niet mee opgegroeid en Nederlands is een hele moeilijke taalquote:Op dinsdag 27 december 2022 17:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
Maar hij woont al heeeel lang in NL
Niet pas een jaar of 5
Echt?! Heeft Wanda dat gezegd?quote:Op dinsdag 27 december 2022 17:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hij heeft er al gestaan aan de schutting
Moet ie maar op Wendy stemmenquote:Op dinsdag 27 december 2022 17:02 schreef 5thencounter het volgende:
Sjeff... mekkeren hoe lastig het nu is wat te zuipen op tafel te krijgen...
Ik begrijp jouw vertrouwen in Jeff nietquote:Op dinsdag 27 december 2022 17:01 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Het zijn constant dezelfde fouten...quote:Op dinsdag 27 december 2022 17:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hij is er blijkbaar niet mee opgegroeid en Nederlands is een hele moeilijke taal
Dan vindt hij dat blijkbaar moeilijkquote:Op dinsdag 27 december 2022 17:05 schreef engine het volgende:
[..]
Het zijn constant dezelfde fouten...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |