Die cursus duurt masr 1of twee dagen en kost 200¤ Of zo. Te behalen bij je eigen gemeente. lijkt me lastig als je trouwambtenaar Esther is. Ze verstaat geen hol van wat je zegt.quote:Op dinsdag 27 december 2022 16:23 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Van de Pot natuurlijk, want als Estertje iets wil moet dat er komen
Nou hij heeft in die 4 maanden geen ene bal uitgevoerd,oke een poker toernooi en boksgala aan elkaar geluld verder 0 initiatief en minimale bijdrage aan corvee.quote:Op dinsdag 27 december 2022 15:23 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik denk eerder omdat ze geen vat op hem kunnen krijgen.
Zou van achter kunnen komen, Bep gaat trouwen met wendy, ik hoor Ima en Ruppie willen trouwen..mss voor een vaste verblijfsvergunning in Nederland..quote:Op dinsdag 27 december 2022 16:29 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Die cursus duurt masr 1of twee dagen en kost 200¤ Of zo. Te behalen bij je eigen gemeente. lijkt me lastig als je trouwambtenaar Esther is. Ze verstaat geen hol van wat je zegt.
Maar hij is zielig, dus veilig want FatShaming mag niet, zie ook Moiraquote:Op dinsdag 27 december 2022 16:32 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Nou hij heeft in diec4 maanden geen ene bal uitgevoerd,oke een poker toernooi en boksbal aan elkaar geluld verder 0 initiatief en minimale bijdrage aan corvee.
Minimale bijdrage aan de huishoudpot.
maar dat heeft niets te maken met het feit dat ze geen vat op hem kunnen krijgen toch?quote:Op dinsdag 27 december 2022 16:32 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Nou hij heeft in die 4 maanden geen ene bal uitgevoerd,oke een poker toernooi en boksgala aan elkaar geluld verder 0 initiatief en minimale bijdrage aan corvee.
Minimale bijdrage aan de huishoudpot.
Bep en Wendy gaan niet trouwen en Ima heeft al een verblijfsvergunning anders kon hij niet meedoen aan dit programma.quote:Op dinsdag 27 december 2022 16:33 schreef Silves het volgende:
[..]
Zou van achter kunnen komen, Bep gaat trouwen met wendy, ik hoor Ima en Ruppie willen trouwen..mss voor een vaste verblijfsvergunning in Nederland..
Oke Weer een evenement minder in Februari..is natuurlijk een grapje van de dames, en het was Ruppie die dit zei..quote:Op dinsdag 27 december 2022 16:35 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Bep en Wendy gaan niet trouwen en Ima heeft al een verblijfsvergunning anders kon hij niet meedoen aan dit programma.
Ze vinden hem een totale nietsnut om bovengenoemde redenenquote:Op dinsdag 27 december 2022 16:34 schreef Verida het volgende:
[..]
maar dat heeft niets te maken met het feit dat ze geen vat op hem kunnen krijgen toch?
Hij gaat volledig zijn eigen gang, roddelt niet mee en speelt niet mee in game talk.
Dat bedoelde ik met geen vat op hem krijgen
Thuis doet hij dat geheel naakt zei hij een aantal weken geledenquote:Op dinsdag 27 december 2022 16:35 schreef engine het volgende:
Iedereen weet dat je bloot beter dweilt.
[ afbeelding ]
TMIquote:Op dinsdag 27 december 2022 16:40 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Thuis doet hij dat geheel naakt zei hij een aantal weken geleden
Fijn om te wetenquote:Op dinsdag 27 december 2022 16:40 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Thuis doet hij dat geheel naakt zei hij een aantal weken geleden
Dat TrouwAmbtenaargezeik komt niet uit de lucht vallen.. er zullen vast twee AlDanNietHomo's getrouwd moeten worden blijkbaarquote:Op dinsdag 27 december 2022 16:40 schreef Silves het volgende:
De hele dag Esther in beeld, ook niet een goeie actie van de productie en regie..
Wendy en Babs wilde trouwen zei ze van de weekquote:Op dinsdag 27 december 2022 16:44 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat TrouwAmbtenaargezeik komt niet uit de lucht vallen.. er zullen vast twee AlDanNietHomo's getrouwd moeten worden blijkbaar
Maar Erik heeft nu gewoon echt een wereldrecordquote:Op dinsdag 27 december 2022 16:42 schreef Silves het volgende:
Erik die zich weer helemaal zichzelf bovenaan stelt, en zit te wachten dat hij complimentjes krijgt van iedereen..nu nog 1tje voor zijn masterplan![]()
Welk gedeelte is verzonnen dan?quote:Op dinsdag 27 december 2022 16:46 schreef engine het volgende:
Hij is weer helemaal blij met zijn verzonnen shit
Trouwambtenaar voor 1 dag ben je zo.quote:Op dinsdag 27 december 2022 16:44 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat TrouwAmbtenaargezeik komt niet uit de lucht vallen.. er zullen vast twee AlDanNietHomo's getrouwd moeten worden blijkbaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |