Doet ze toch niet. Spreekt zich zelden uit in de groep.quote:Op dinsdag 27 december 2022 17:37 schreef ledn81 het volgende:
Wendy : "is dit schoon???"
Janet : "Ik vind dat kamer 3 ontzettend slecht corvee doet"
Wendy : "Tja... zeg dr wat van..."
Ja toe Sjenet!
Nee, ze hep ook geen zin in Franse les, dat pak ik vanzelf wel weer op als in Frankrijk ben.quote:Op dinsdag 27 december 2022 17:38 schreef engine het volgende:
[..]
Doet ze toch niet. Spreekt zich zelden uit in de groep.
Jeffrey, Isaac, Marciano, Leila en KimDquote:Op dinsdag 27 december 2022 17:30 schreef Silves het volgende:
[..]
Met welke 5 deelnemers dan?? een janet en zooitje is naar boven gegaan met Marcia..
het is de vraag of Babet net haar 24 uur heeft aangevraagd, ze zat bij Isaac en vertelde dat ze er helemaal klaar mee is. Dan moeten ze weer een nieuw plan makenquote:Op dinsdag 27 december 2022 17:39 schreef Kakadylo het volgende:
Wat ik me afvroeg en waarover niemand begon maar juist wel interessant. Stel je krijgt 13 versus 14 en het wordt Babs (of Berend) dan weet diegene dat Isaac, Jeff, Ciano, Jappie en Martin op hem/haar hebben gestemd. Kan je je kop kosten dus.
Ze heeft gewoon geen zin MirtjeGejengel.. dom kindquote:Op dinsdag 27 december 2022 17:40 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Nee, ze hep ook geen zin in Franse les, dat pak ik vanzelf wel weer op als in Frankrijk ben.
Ze kijkt ook Netflix series en daar pakt ze Spaans van op. Dus ze hoeft ook geen Spaanse les van Eunice.
Janet spreekt zich wel uit, maar idd niet in de groep. Ze is wel gewoon wel lekker direct 1 op 1
Leila?quote:Op dinsdag 27 december 2022 17:41 schreef Hoempah het volgende:
[..]
Jeffrey, Isaac, Marciano, Leila en KimD
Juist bij Babs neem ik zoiets liever met een korreltje zout waarbij je niet moet vergeten dat GJ dan in alle staten zou zijnquote:Op dinsdag 27 december 2022 17:41 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
het is de vraag of Babet net haar 24 uur heeft aangevraagd, ze zat bij Isaac en vertelde dat ze er helemaal klaar mee is. Dan moeten ze weer een nieuw plan maken
Denk dat er weer een pot tabak haar richting uitkomt, net als bij jef...worden erg nerveus als ze steeds naar huis willen..geef ze een peuk en een glas wijn, en ze zijn weer te genieten..quote:Op dinsdag 27 december 2022 17:41 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
het is de vraag of Babet net haar 24 uur heeft aangevraagd, ze zat bij Isaac en vertelde dat ze er helemaal klaar mee is. Dan moeten ze weer een nieuw plan maken
nou ik heb mijn twijfels, ze klonk wel erg zeker van haar zaakquote:Op dinsdag 27 december 2022 17:48 schreef Silves het volgende:
[..]
Denk dat er weer een pot tabak haar richting uitkomt, net als bij jef...worden erg nerveus als ze steeds naar huis willen..geef ze een peuk en een glas wijn, en ze zijn weer te genieten..
Was ook maar een opmerking..maar ja ik heb het gehoord op kantoor, jammer dat het weggedraaid is..En ik vermelde ook hier...Een perfecte reden om te gaan..jammer als ze zou gaan,heeft best veel humor.quote:Op dinsdag 27 december 2022 17:48 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
nou ik heb mijn twijfels, ze klonk wel erg zeker van haar zaak
Aldus een wijze Jeffrey die toch echt zelf een relatie is aangegaan met KimDquote:Op dinsdag 27 december 2022 17:24 schreef engine het volgende:
Ik kan heel moeilijk tegen domme beslissingen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |