Zou laf zijn als ze zich zou terug trekken, dat meen ik 1000%quote:Op dinsdag 27 december 2022 18:07 schreef engine het volgende:
[..]
Net zo betrouwbaar als de 300% van Isaac.
En dat 'ie daar gaat roepen met wat voor debielen hij omringt is.. TópShowsquote:Op dinsdag 27 december 2022 18:07 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Alleskunner of Robinson dan maar voor Jeff![]()
quote:Op dinsdag 27 december 2022 18:10 schreef Ireth het volgende:
[..]
Hhmm.... sinds wanneer hebben ze een hond??
Meten met twee maten genot.quote:Op dinsdag 27 december 2022 18:10 schreef Silves het volgende:
[..]
Zou laf zijn als ze zich zou terug trekken, dat meen ik 1000%
En fricandellen..quote:Op dinsdag 27 december 2022 18:14 schreef ledn81 het volgende:
Mirthe met haar ontdooide vleesje voor eunice : "Moet ik de pan even afwassen?"
Wendy : "Neuh, doe er maar in"
Mirthe : "Oh ok, maar heeft er niet varken in gezeten?"
Wendy : "Ze heeft gister ook gegourmet.. en knakworsten gegeten"![]()
En het Mormel groeit langzaam dicht.. smorgens vroeg mediteren en rare friemelmoves maken niet slanker...quote:
Denk dat Erik als hij thuis zit ook vaak zo zit...met zijn (wollen) onderbroek op zijn knieën.quote:
Eunice heeft het gehoord en is meteen begonnen met sporten,quote:Op dinsdag 27 december 2022 18:17 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
En het Mormel groeit langzaam dicht.. smorgens vroeg mediteren en rare friemelmoves maken niet slanker...![]()
[ afbeelding ]
En een bakje vol met zijn ontbijt kruimels, die hij met zijn andere hand uitlikt, de gekke vrek.quote:Op dinsdag 27 december 2022 18:20 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Denk dat Erik als hij thuis zit ook vaak zo zit...met zijn (wollen) onderbroek op zijn knieën.
LOL die gif zie ik nu pas zelf.. het gaat om zijn knoopquote:Op dinsdag 27 december 2022 18:21 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Eunice heeft het gehoord en is meteen begonnen met sporten,
JW heeft wel probleem met zijn knoop die er steeds af springt en vraagt Erik om raad. Misschien kan ie beter Eunice haar voorbeeld volgen
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 27 december 2022 18:22 schreef ledn81 het volgende:
[..]
LOL die gif zie ik nu pas zelf.. het gaat om zijn knoop
Eunice kan beter bij JanLuL en Erik om raad gaan vragen hoe de knopen te verzetten... ook aan stretch komt een eindquote:Op dinsdag 27 december 2022 18:21 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Eunice heeft het gehoord en is meteen begonnen met sporten,
JW heeft wel probleem met zijn knoop die er steeds af springt en vraagt Erik om raad. Misschien kan ie beter Eunice haar voorbeeld volgen
[ afbeelding ]
Wat een gelul, Eunice heeft een prima figuurquote:Op dinsdag 27 december 2022 18:17 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
En het Mormel groeit langzaam dicht.. smorgens vroeg mediteren en rare friemelmoves maken niet slanker...![]()
[ afbeelding ]
Het ziet er er heel raar uitquote:Op dinsdag 27 december 2022 18:22 schreef ledn81 het volgende:
[..]
LOL die gif zie ik nu pas zelf.. het gaat om zijn knoop
ze is een beetje vierkant, net als Kenzyquote:Op dinsdag 27 december 2022 18:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat een gelul, Eunice heeft een prima figuur
Kenzi is rondquote:Op dinsdag 27 december 2022 18:30 schreef Verida het volgende:
[..]
ze is een beetje vierkant, net als Kenzy
geen taille
Zo weten potten dat ze op vrouwen valt want om die reden heeft KimD dat hoefijzer in haar tandvlees laten zettenquote:Op dinsdag 27 december 2022 17:08 schreef Charmian het volgende:
Heeft kenzy altijd die neusbel in of soms? Ik denk elke keer dat er een pulk uit d'r neus hangt.
Ik zou Eunice zeker niet vergelijken met Kenzyquote:Op dinsdag 27 december 2022 18:30 schreef Verida het volgende:
[..]
ze is een beetje vierkant, net als Kenzy
geen taille
Alláng niet meer, in bovenstaand plaatje hield ze haar buik nog in om haar broek op te hijsenquote:Op dinsdag 27 december 2022 18:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat een gelul, Eunice heeft een prima figuur
dat ben ik wel met je eens, ze is niet dichtgegroeid.quote:Op dinsdag 27 december 2022 18:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zou Eunice zeker niet vergelijken met KenzyEunice heeft weinig taille maar ze is zeker niet dicht gegroeid.
Nu je het zegt, ze loopt een beetje blauw aanquote:Op dinsdag 27 december 2022 18:31 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Alláng niet meer, in bovenstaand plaatje hield ze haar buik nog in om haar broek op te hijsen
Twerken maar zelfs daarin is ze pure middelmaatquote:Op dinsdag 27 december 2022 18:27 schreef engine het volgende:
Nu moet Mexx een WR voor haarzelf gaan bedenken.
Misschien kan ze voor het WR dwerg pijpen gaanquote:Op dinsdag 27 december 2022 18:35 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Twerken maar zelfs daarin is ze pure middelmaat
Hoe oud is ze? 6?quote:Op dinsdag 27 december 2022 18:44 schreef R0T29 het volgende:
KimW haar grootste wens is, dat ze in een bad vol met snoep wil zitten...
Zoals ze ooit zei..dat ze maar stikt erin..zoiets met de kaas ofzo.quote:Op dinsdag 27 december 2022 18:44 schreef R0T29 het volgende:
KimW haar grootste wens is, dat ze in een bad vol met snoep wil zitten...
Leuk voor KimK, Zwitserse Kaas Fonteinquote:Op dinsdag 27 december 2022 18:48 schreef Silves het volgende:
[..]
Zoals ze ooit zei..dat ze maar stikt erin..zoiets met de kaas ofzo.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alles voorde tatoeër opleiding..quote:Op dinsdag 27 december 2022 18:49 schreef R0T29 het volgende:
KimW wil dat de vrijmibo niet meer doorgaat en er minder drank/peuken worden gekocht zodat persoonlijke doelen behaald kunnen worden.
Is heel simpel. Gewoon na een verdienopdracht al het eten en schoonmaakmiddelen kopen en de rest uitgeven aan iemands doel.![]()
Als Marciano manager wordt....krijgt hij echt ruzie...kind heeft geen idee
En KimD vraagt haar nu om advies qua haar kuur. Dat zegt meer over KimD dan over KimWquote:Op dinsdag 27 december 2022 18:53 schreef R0T29 het volgende:
KimK is echt dom...haar redenaties slaan nergens op....ik snap wel dat ze bijna de hele dag op bed ligt... gewoon rondlopen en ademhalen vraagt al teveel van haar hersencapaciteit
Die vertrekt. Daar twijfel ik niet meer aan.quote:Op dinsdag 27 december 2022 18:55 schreef Silves het volgende:
Zoe niet daar voor Bep? trekt weer erg naar kamer 3..zou het dan toch zijn van beppie haar 24 uur..wil een hint vanavond of ze twijfelt of zeker weg is morgen...Wendy ff in de gaten houden.
Hij vindt het denk ik erg lekkerquote:Op dinsdag 27 december 2022 18:50 schreef Silves het volgende:
Ja Erik..zeker weer een 2de portie..en ik maar denken dat je thuis genoeg had aan een halve kant en klare maaltijd..hebberd..
Yep, niet in beeld, geen gesprekjes van haar vriendenclubje...maar aan de andere kant is ze niet een type om haar gevoelens geheim te houden..zoals een Dj.als ze gaat moeten ze een iemand anders kiezen om te battlen.quote:Op dinsdag 27 december 2022 18:57 schreef engine het volgende:
[..]
Die vertrekt. Daar twijfel ik niet meer aan.
Het stukje wat we gezien hebben op kantoor was duidelijk. Ze heeft het eerder min of meer aangegeven tegen Isaac en straks ook gezegd dat ze er klaar mee was. Die heeft haar 24 uur aangevraagd en ik denk niet dat ze nog van mening gaat veranderen.quote:Op dinsdag 27 december 2022 19:01 schreef Silves het volgende:
[..]
Yep, niet in beeld, geen gesprekjes van haar vriendenclubje...maar aan de andere kant is ze niet een type om haar gevoelens geheim te houden..zoals een Dj.als ze gaat moeten ze een iemand anders kiezen om te battlen.
quote:
Zoals peuters dusquote:Op dinsdag 27 december 2022 19:07 schreef engine het volgende:
Zegt Kim nou dat ze thuis warme appelmoes eet?
doe ik ook. lekker eigengemaakte appelmoes van goudreinetten en dan gloeiendheet op je bordquote:Op dinsdag 27 december 2022 19:07 schreef engine het volgende:
Zegt Kim nou dat ze thuis warme appelmoes eet?
Eigengemaakte is wel een ander verhaalquote:Op dinsdag 27 december 2022 19:09 schreef Verida het volgende:
[..]
doe ik ook. lekker eigengemaakte appelmoes van goudreinetten en dan gloeiendheet op je bord
heerlijkquote:Op dinsdag 27 december 2022 19:09 schreef Verida het volgende:
[..]
doe ik ook. lekker eigengemaakte appelmoes van goudreinetten en dan gloeiendheet op je bord
En de badkamer poets je ook naakt zeker?quote:Op dinsdag 27 december 2022 19:14 schreef chufi het volgende:
Ik sta thuis ook altijd in mn blote bast af te wassen ... Man3 flikker die leipe semi acteur er eens uit
quote:Op dinsdag 27 december 2022 19:18 schreef Ireth het volgende:
Esther die een gesprek voert over wel/niet tongen![]()
* Ireth wordt er lichtelijk misselijk van
Mexx zit daar met de opdracht om weer zieltjes te winnenquote:
Hoe wist je datquote:Op dinsdag 27 december 2022 19:14 schreef engine het volgende:
[..]
En de badkamer poets je ook naakt zeker?
Zei die iets over Sasha?quote:Op dinsdag 27 december 2022 19:27 schreef chufi het volgende:
Erik keurt nu zn relatie met Sasha al goed
Bij het aanmelden dacht ze natuurlijk dat sigaretten erbij inbegrepen warenquote:Op dinsdag 27 december 2022 19:34 schreef Silves het volgende:
babs...toch weer over het gemis van een sigaret..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |