Die man die heeft een spijker in zn kop wat dat betreft 🙈quote:Op dinsdag 27 december 2022 19:34 schreef chufi het volgende:
[..]
het verschil tussen Mexx en mattin in vergelijking met hem en Sas
Als je het gesprek niet hebt gehoord, is het natuurlijk makkelijk oordelenquote:Op dinsdag 27 december 2022 19:37 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Die man die heeft een spijker in zn kop wat dat betreft 🙈
Dat klopt maar heb vaker gesprekken erover gehoord en toen dacht ik al van oei op dat gebied.quote:Op dinsdag 27 december 2022 19:38 schreef Verida het volgende:
[..]
Als je het gesprek niet hebt gehoord, is het natuurlijk makkelijk oordelen
Weet zeker dat de Febo er in meegaat met de rokers..komt gewoon van kamer 5 om ze rustig te houden , zodat een jef en babs weer tv gaan maken als vanouds ipv steeds de 24 u aanvragen.quote:Op dinsdag 27 december 2022 19:37 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Bij het aanmelden dacht ze natuurlijk dat sigaretten erbij inbegrepen waren
Wat een aannamesquote:Op dinsdag 27 december 2022 19:39 schreef Silves het volgende:
[..]
Weet zeker dat de Febo er in meegaat met de rokers..komt gewoon van kamer 5 om ze rustig te houden , zodat een jef en babs weer tv gaan maken als vanouds ipv steeds de 24 u aanvragen.
Babs is over 22 uur weg dus moet ze wel opschieten met dat tv maken.quote:Op dinsdag 27 december 2022 19:39 schreef Silves het volgende:
[..]
Weet zeker dat de Febo er in meegaat met de rokers..komt gewoon van kamer 5 om ze rustig te houden , zodat een jef en babs weer tv gaan maken als vanouds ipv steeds de 24 u aanvragen.
quote:
quote:
Ze heeft er nu over..quote:Op dinsdag 27 december 2022 19:41 schreef engine het volgende:
[..]
Babs is over 22 uur weg dus moet ze wel opschieten met dat tv maken.
Geloof je het zelfquote:Op dinsdag 27 december 2022 19:41 schreef engine het volgende:
[..]
Ik hoor Babette niet zeggen dat kamer 5 erin mee gaat zodat zij en Jeff tv gaan maken. Je doet allerlei aannames, houd het eens bij de streams.quote:
Erik kan een eigenwijze gast zijn, soms beetje wereldvreemd, maar hij heeft nog nooit ook maar enige poging in de richting van de daar wonende dames gedaan.quote:Op dinsdag 27 december 2022 19:39 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Dat klopt maar heb vaker gesprekken erover gehoord en toen dacht ik al van oei op dat gebied.
Heeft ze haar 24 uur aangevraagd dan?quote:Op dinsdag 27 december 2022 19:41 schreef engine het volgende:
[..]
quote:
Ik denk dat je wel eens gelijk kan hebbenquote:Op dinsdag 27 december 2022 19:45 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Ik heb hier nog geen quote gelezen dat ze toch blijft dus voor nu ga ik er van uit dat ze vertrekt.
Daar ga ik vanuit. Zeker weten doen we dat niet.quote:Op dinsdag 27 december 2022 19:44 schreef Loveable het volgende:
[..]
Heeft ze haar 24 uur aangevraagd dan?
Dat heb je mij ook niet horen zeggen vind alleen zijn kijk erop vreemd dat mag toch. Zeg niet dat het verder geen aardige man is.quote:Op dinsdag 27 december 2022 19:44 schreef Verida het volgende:
[..]
Erik kan een eigenwijze gast zijn, soms beetje wereldvreemd, maar hij heeft nog nooit ook maar enige poging in de richting van de daar wonende dames gedaan.
Ik vind het nogal wat om hem dit nu in de schoenen te schuiven eigenlijk.
Zodra die tijd begint te lopen geloof ik het pasquote:Op dinsdag 27 december 2022 19:45 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Ik heb hier nog geen quote gelezen dat ze toch blijft dus voor nu ga ik er van uit dat ze vertrekt.
Die jat ze anders wel 🤣quote:Op dinsdag 27 december 2022 19:45 schreef greysbones het volgende:
Mirthe zit nog steeds met geen boterham krijgen
Nee dat kan je pas morgen, als ze de poort uit looptquote:Op dinsdag 27 december 2022 19:46 schreef engine het volgende:
[..]
Daar ga ik vanuit. Zeker weten doen we dat niet.
Nouja die poging heeft hij wel gedaan maar daar is toch niks mis mee? Ook Erik mag proberen iemand te versieren. Hij is daarin nooit over grenzen heen gegaan.quote:Op dinsdag 27 december 2022 19:44 schreef Verida het volgende:
[..]
Erik kan een eigenwijze gast zijn, soms beetje wereldvreemd, maar hij heeft nog nooit ook maar enige poging in de richting van de daar wonende dames gedaan.
Ik vind het nogal wat om hem dit nu in de schoenen te schuiven eigenlijk.
Zien is geloven, ik ga me niet blij laten maken met een dode mus.quote:Op dinsdag 27 december 2022 19:45 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Patatje kapsalonquote:Op dinsdag 27 december 2022 19:47 schreef Loveable het volgende:
Jeff en Marc willen kapsalon maken/bouwen
Ik heb min of meer gezien dat ze haar 24 uur aan vroeg. Niks aan verzonnen.quote:Op dinsdag 27 december 2022 19:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zie is geloven, ik ga me niet blij laten maken met een dode mus.
I know, maar die kan ze net zo makkelijk weer intrekkenquote:Op dinsdag 27 december 2022 19:49 schreef engine het volgende:
[..]
Ik heb min of meer gezien dat ze haar 24 uur aan vroeg. Niks aan verzonnen.
klopt, dit is geen aannamebeleid..quote:Op dinsdag 27 december 2022 19:49 schreef engine het volgende:
[..]
Ik heb min of meer gezien dat ze haar 24 uur aan vroeg. Niks aan verzonnen.
Wat maakt dat uit, het gaat over de streams en aannames moeten gemaakt kunnen worden het moet wel leuk blijven en vooral niet te serieus wordenquote:Op dinsdag 27 december 2022 19:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik hoor Babette niet zeggen dat kamer 5 erin mee gaat zodat zij en Jeff tv gaan maken. Je doet allerlei aannames, houd het eens bij de streams.
Dank je welquote:Op dinsdag 27 december 2022 19:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Wat maakt dat uit, het gaat over de streams en aannames moeten gemaakt kunnen worden het moet wel leuk blijven en vooral niet te serieus worden
Ja okay dat kan zeker. Babette lijkt mij daar niet de persoon voor maar dat is een aannamequote:Op dinsdag 27 december 2022 19:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
I know, maar die kan ze net zo makkelijk weer intrekken
Er stonden vd week 2 brandblussers naast elkaar hij de haard (na gourmet) "volgens het regelboek hoort 1 van die brandblussers in een slaapkamer thuis en mag hier niet staan. Ik zou doodmoe worden van die man.quote:
Het wordt als waarheid gesteld, dat werkt nogal verwarrend.quote:Op dinsdag 27 december 2022 19:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Wat maakt dat uit, het gaat over de streams en aannames moeten gemaakt kunnen worden het moet wel leuk blijven en vooral niet te serieus worden
Ik ben toch wel verbaasd dat ze dit besloten heeft, ik had het niet verwacht van haar. Ze was het vorige week wel flink zat, maar toch.quote:Op dinsdag 27 december 2022 19:54 schreef engine het volgende:
[..]
Ja okay dat kan zeker. Babette lijkt mij daar niet de persoon voor maar dat is een aannameVoor nu ga ik er wel van uit dat haar 24 uur loopt.
Laat hem vrij ... zonder regelsquote:Op dinsdag 27 december 2022 19:54 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Er stonden vd week 2 brandblussers naast elkaar hij de haard (na gourmet) "volgens het regelboek hoort 1 van die brandblussers in een slaapkamer thuis en mag hier niet staan. Ik zou doodmoe worden van die man.
Denk meer als "ik mag je niet als cosser"...en dit is geen aanname.quote:Op dinsdag 27 december 2022 19:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het wordt als waarheid worden gesteld, dat werkt nogal verwarrend.
quote:Op dinsdag 27 december 2022 19:54 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Er stonden vd week 2 brandblussers naast elkaar hij de haard (na gourmet) "volgens het regelboek hoort 1 van die brandblussers in een slaapkamer thuis en mag hier niet staan. Ik zou doodmoe worden van die man.
Ja verbaasd ben ik er ook wel over. Had het ook niet aan zien komen.quote:Op dinsdag 27 december 2022 19:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben toch wel verbaasd dat ze dit besloten heeft, ik had het niet verwacht van haar. Ze was het vorige week wel flink zat, maar toch.
Zit Babette iedereen mee te slepen?quote:Op dinsdag 27 december 2022 19:58 schreef Tuinfluitert het volgende:
Babette: Heb je het aangevaagd?
Jan Willem: Het is gewoon niet goed.
Babette: Je moet het aanvragen.
Een man als Erik houdt zich nogal vast aan regelsquote:Op dinsdag 27 december 2022 19:54 schreef ledn81 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 27 december 2022 19:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zit Babette iedereen mee te slepen?
het gezegde is dan ook : Een vrouwenhand en een paardentand mogen nooit stilstaanquote:Op dinsdag 27 december 2022 20:00 schreef 5thencounter het volgende:
En het blijft maar dwangmatig zitten breien.. de ouwewijvenversie van hele dagen op je mobiel gekleefd zitten.. jajaja roepen en nix volgen![]()
[ afbeelding ]
Dat is voor JW die heeft pijn en Babette zei: Fysio aanvragenquote:Op dinsdag 27 december 2022 19:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zit Babette iedereen mee te slepen?
Presentaie van Erikquote:
Vrouwenbek en Paardebek bedoel je zeker..quote:Op dinsdag 27 december 2022 20:02 schreef Verida het volgende:
[..]
het gezegde is dan ook : Een vrouwenhand en een paardentand mogen nooit stilstaan
Eens kijken wat hij te vertellen heeftquote:
Ik dacht dat ze er op doelde dat JW ook zin 24 uur aan moest vragenquote:Op dinsdag 27 december 2022 20:03 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Dat is voor JW die heeft pijn en Babette zei: Fysio aanvragen
[..]
Presentaie van Erik
Ik denk dat hij moet stoppen met het laten mishandelen van zijn rug door Estherquote:Op dinsdag 27 december 2022 20:04 schreef greysbones het volgende:
En JW moet een doorverwijzing
Daar doelde babbel op
Omdat hij nog steeds zo’n last heeft
En iemand met een kankerverleden zou ik sowieso eerder doorsturen
Lijkt me wel zo verstandig in plaats van een Esther die een beetje hobbymatig gaat masseren.quote:Op dinsdag 27 december 2022 20:04 schreef greysbones het volgende:
En JW moet een doorverwijzing
Daar doelde babbel op
Omdat hij nog steeds zo’n last heeft
En iemand met een kankerverleden zou ik sowieso eerder doorsturen
Wat Esther doet is mishandelingquote:Op dinsdag 27 december 2022 20:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lijkt me wel zo verstandig in plaats van een Esther die een beetje hobbymatig gaat masseren.
Ik denk dat zij daar anders over denkt, maar ik denk niet dat het de klachten ten goede komtquote:Op dinsdag 27 december 2022 20:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wat Esther doet is mishandeling
Niks met massage te maken
Droogquote:Op dinsdag 27 december 2022 20:09 schreef Aardbeienmoes het volgende:
een moeizame spreekbeurt, niet echt lekker om naar te luisteren
Hij neemt het wel serieus en denkt na over zijn woorden.quote:
Ik had niet anders verwacht.quote:
Welnee, zijn autistische deel weerhoud hem op een natuurlijke manier te reageren... het liefst zit 'ie 24 uur alleenquote:Op dinsdag 27 december 2022 20:10 schreef engine het volgende:
[..]
Hij neemt het wel serieus en denkt na over zijn woorden.
Wat je zegt, niet iedereen kan dat, ik denk dat het voor Erik heel lastig is, maar hij heeft wel genoeg te vertellen vind ik.quote:Op dinsdag 27 december 2022 20:11 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik had niet anders verwacht.
je hebt mensen die heel goed voor een groep kunnen spreken, al dan niet voorbereid, maar er zijn ook mensen die dit echt niet kunnen.
en Erik hoort tot de laatste groep
Dan heb je niet geluisterd, hij zei juist dat één van de redenen waarom hij hieraan begonnen is om met andere mensen samen te leven.quote:Op dinsdag 27 december 2022 20:12 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Welnee, zijn autistische deel weerhoud hem op een natuurlijke manier te reageren... het liefst zit 'ie 24 uur alleen
Vergeleken met Djedi haar spreekbeurt is dit een 10/10.quote:Op dinsdag 27 december 2022 20:11 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik had niet anders verwacht.
je hebt mensen die heel goed voor een groep kunnen spreken, al dan niet voorbereid, maar er zijn ook mensen die dit echt niet kunnen.
en Erik hoort tot de laatste groep
En dat is zijn verklaring ja. snap ik wel.. sociaal correct gereageerdquote:Op dinsdag 27 december 2022 20:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan heb je niet geluisterd, hij zei juist dat één van de redenen waarom hij hieraan begonnen is om met andere mensen samen te leven.
Hij heeft zich toch opgegeven hiervoor? Dat doe je toch niet als je het liefst 24/7 alleen wil zijn?quote:Op dinsdag 27 december 2022 20:15 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
En dat is zijn verklaring ja. snap ik wel.. sociaal correct gereageerd
quote:Op dinsdag 27 december 2022 20:14 schreef engine het volgende:
[..]
Vergeleken met Djedi haar spreekbeurt is dit een 10/10.
Het is bij mij wisselend, soms kan ik hem goed hebben, maar soms erger ik me vreselijk aan hem.quote:Op dinsdag 27 december 2022 20:14 schreef Kakadylo het volgende:
Kan het niet helpen maar heb een enorm zwak voor Erik want het is gewoonweg een goeie kerel
Ik heb ook een zwak voor hem, er schuilt weinig tot geen kwaad in Erik.quote:Op dinsdag 27 december 2022 20:14 schreef Kakadylo het volgende:
Kan het niet helpen maar heb een enorm zwak voor Erik want het is gewoonweg een goeie kerel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Ook leuke vragen gesteldquote:Op dinsdag 27 december 2022 20:17 schreef engine het volgende:
Prima gedaan hoor. Alle vragen serieus beantwoord.
Ik maak graag grapjes over zijn bijzondere trekjes maar vind het verder wel een prima kerel.quote:Op dinsdag 27 december 2022 20:17 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Het is bij mij wisselend, soms kan ik hem goed hebben, maar soms erger ik me vreselijk aan hem.
Sjah.. dat was heel dapper idd .. helaas verraad zijn gedrag daar nog steeds hetzelfde.. solitair maar gedwongen sociaalquote:Op dinsdag 27 december 2022 20:16 schreef Verida het volgende:
[..]
Hij heeft zich toch opgegeven hiervoor? Dat doe je toch niet als je het liefst 24/7 alleen wil zijn?
GADVERDAMMEquote:Op dinsdag 27 december 2022 20:20 schreef Fritsie1960 het volgende:
Cumshot van Jeff of Martin ?![]()
[ afbeelding ]
Hij leert er denk ik heel veel, over zichzelf maar ook over de mensen om hem heen.quote:Op dinsdag 27 december 2022 20:18 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Sjah.. dat was heel dapper idd .. helaas verraad zijn gedrag daar nog steeds hetzelfde.. solitair maar gedwongen sociaal
Dolgelukkig is die man in de loods dus als ie eruit wordt gestuurd gaat ie het heel erg zwaar voelenquote:Op dinsdag 27 december 2022 20:16 schreef Verida het volgende:
[..]
Hij heeft zich toch opgegeven hiervoor? Dat doe je toch niet als je het liefst 24/7 alleen wil zijn?
Ik denk ook dat hij de tijd van zijn leven heeft daarquote:Op dinsdag 27 december 2022 20:20 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Dolgelukkig is die man in de loods dus als ie eruit wordt gestuurd gaat ie het heel erg zwaar voelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |