Die man die heeft een spijker in zn kop wat dat betreft 🙈quote:Op dinsdag 27 december 2022 19:34 schreef chufi het volgende:
[..]
het verschil tussen Mexx en mattin in vergelijking met hem en Sas
Als je het gesprek niet hebt gehoord, is het natuurlijk makkelijk oordelenquote:Op dinsdag 27 december 2022 19:37 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Die man die heeft een spijker in zn kop wat dat betreft 🙈
Dat klopt maar heb vaker gesprekken erover gehoord en toen dacht ik al van oei op dat gebied.quote:Op dinsdag 27 december 2022 19:38 schreef Verida het volgende:
[..]
Als je het gesprek niet hebt gehoord, is het natuurlijk makkelijk oordelen
Weet zeker dat de Febo er in meegaat met de rokers..komt gewoon van kamer 5 om ze rustig te houden , zodat een jef en babs weer tv gaan maken als vanouds ipv steeds de 24 u aanvragen.quote:Op dinsdag 27 december 2022 19:37 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Bij het aanmelden dacht ze natuurlijk dat sigaretten erbij inbegrepen waren
Wat een aannamesquote:Op dinsdag 27 december 2022 19:39 schreef Silves het volgende:
[..]
Weet zeker dat de Febo er in meegaat met de rokers..komt gewoon van kamer 5 om ze rustig te houden , zodat een jef en babs weer tv gaan maken als vanouds ipv steeds de 24 u aanvragen.
Babs is over 22 uur weg dus moet ze wel opschieten met dat tv maken.quote:Op dinsdag 27 december 2022 19:39 schreef Silves het volgende:
[..]
Weet zeker dat de Febo er in meegaat met de rokers..komt gewoon van kamer 5 om ze rustig te houden , zodat een jef en babs weer tv gaan maken als vanouds ipv steeds de 24 u aanvragen.
quote:
quote:
Ze heeft er nu over..quote:Op dinsdag 27 december 2022 19:41 schreef engine het volgende:
[..]
Babs is over 22 uur weg dus moet ze wel opschieten met dat tv maken.
Geloof je het zelfquote:Op dinsdag 27 december 2022 19:41 schreef engine het volgende:
[..]
Ik hoor Babette niet zeggen dat kamer 5 erin mee gaat zodat zij en Jeff tv gaan maken. Je doet allerlei aannames, houd het eens bij de streams.quote:
Erik kan een eigenwijze gast zijn, soms beetje wereldvreemd, maar hij heeft nog nooit ook maar enige poging in de richting van de daar wonende dames gedaan.quote:Op dinsdag 27 december 2022 19:39 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Dat klopt maar heb vaker gesprekken erover gehoord en toen dacht ik al van oei op dat gebied.
Heeft ze haar 24 uur aangevraagd dan?quote:Op dinsdag 27 december 2022 19:41 schreef engine het volgende:
[..]
quote:
Ik denk dat je wel eens gelijk kan hebbenquote:Op dinsdag 27 december 2022 19:45 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Ik heb hier nog geen quote gelezen dat ze toch blijft dus voor nu ga ik er van uit dat ze vertrekt.
Daar ga ik vanuit. Zeker weten doen we dat niet.quote:Op dinsdag 27 december 2022 19:44 schreef Loveable het volgende:
[..]
Heeft ze haar 24 uur aangevraagd dan?
Dat heb je mij ook niet horen zeggen vind alleen zijn kijk erop vreemd dat mag toch. Zeg niet dat het verder geen aardige man is.quote:Op dinsdag 27 december 2022 19:44 schreef Verida het volgende:
[..]
Erik kan een eigenwijze gast zijn, soms beetje wereldvreemd, maar hij heeft nog nooit ook maar enige poging in de richting van de daar wonende dames gedaan.
Ik vind het nogal wat om hem dit nu in de schoenen te schuiven eigenlijk.
Zodra die tijd begint te lopen geloof ik het pasquote:Op dinsdag 27 december 2022 19:45 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Ik heb hier nog geen quote gelezen dat ze toch blijft dus voor nu ga ik er van uit dat ze vertrekt.
Die jat ze anders wel 🤣quote:Op dinsdag 27 december 2022 19:45 schreef greysbones het volgende:
Mirthe zit nog steeds met geen boterham krijgen
Nee dat kan je pas morgen, als ze de poort uit looptquote:Op dinsdag 27 december 2022 19:46 schreef engine het volgende:
[..]
Daar ga ik vanuit. Zeker weten doen we dat niet.
Nouja die poging heeft hij wel gedaan maar daar is toch niks mis mee? Ook Erik mag proberen iemand te versieren. Hij is daarin nooit over grenzen heen gegaan.quote:Op dinsdag 27 december 2022 19:44 schreef Verida het volgende:
[..]
Erik kan een eigenwijze gast zijn, soms beetje wereldvreemd, maar hij heeft nog nooit ook maar enige poging in de richting van de daar wonende dames gedaan.
Ik vind het nogal wat om hem dit nu in de schoenen te schuiven eigenlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |