het gezegde is dan ook : Een vrouwenhand en een paardentand mogen nooit stilstaanquote:Op dinsdag 27 december 2022 20:00 schreef 5thencounter het volgende:
En het blijft maar dwangmatig zitten breien.. de ouwewijvenversie van hele dagen op je mobiel gekleefd zitten.. jajaja roepen en nix volgen![]()
[ afbeelding ]
Dat is voor JW die heeft pijn en Babette zei: Fysio aanvragenquote:Op dinsdag 27 december 2022 19:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zit Babette iedereen mee te slepen?
Presentaie van Erikquote:
Vrouwenbek en Paardebek bedoel je zeker..quote:Op dinsdag 27 december 2022 20:02 schreef Verida het volgende:
[..]
het gezegde is dan ook : Een vrouwenhand en een paardentand mogen nooit stilstaan
Ik dacht dat ze er op doelde dat JW ook zin 24 uur aan moest vragenquote:Op dinsdag 27 december 2022 20:03 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Dat is voor JW die heeft pijn en Babette zei: Fysio aanvragen
[..]
Presentaie van Erik
Ik denk dat hij moet stoppen met het laten mishandelen van zijn rug door Estherquote:Op dinsdag 27 december 2022 20:04 schreef greysbones het volgende:
En JW moet een doorverwijzing
Daar doelde babbel op
Omdat hij nog steeds zo’n last heeft
En iemand met een kankerverleden zou ik sowieso eerder doorsturen
Lijkt me wel zo verstandig in plaats van een Esther die een beetje hobbymatig gaat masseren.quote:Op dinsdag 27 december 2022 20:04 schreef greysbones het volgende:
En JW moet een doorverwijzing
Daar doelde babbel op
Omdat hij nog steeds zo’n last heeft
En iemand met een kankerverleden zou ik sowieso eerder doorsturen
Wat Esther doet is mishandelingquote:Op dinsdag 27 december 2022 20:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lijkt me wel zo verstandig in plaats van een Esther die een beetje hobbymatig gaat masseren.
Ik denk dat zij daar anders over denkt, maar ik denk niet dat het de klachten ten goede komtquote:Op dinsdag 27 december 2022 20:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wat Esther doet is mishandeling
Niks met massage te maken
Droogquote:Op dinsdag 27 december 2022 20:09 schreef Aardbeienmoes het volgende:
een moeizame spreekbeurt, niet echt lekker om naar te luisteren
Hij neemt het wel serieus en denkt na over zijn woorden.quote:
Ik had niet anders verwacht.quote:
Welnee, zijn autistische deel weerhoud hem op een natuurlijke manier te reageren... het liefst zit 'ie 24 uur alleenquote:Op dinsdag 27 december 2022 20:10 schreef engine het volgende:
[..]
Hij neemt het wel serieus en denkt na over zijn woorden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |