Waar?quote:
Ohquote:
Als je zo goed bent dat je Nederland uitschakelt, verdien je het gewoon om te winnenquote:Op zondag 18 december 2022 18:30 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Op basis van het hele toernooi eigenlijk wel.
95% zet de tv zo uitquote:
De Fransen zitten kapot ...quote:
Die onzin kijk ik niet.quote:Op zondag 18 december 2022 18:31 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Spelletjesprogramma op Viaplay
Waarvoor?quote:
Oh ja die vent is er nietquote:Op zondag 18 december 2022 18:32 schreef Halcon het volgende:
[..]
Als de 3-3 valt, kan het zomaar uitdraaien op strafschoppen. Karim el Ahmadi
@:TweedeKlum
Als deze 'meme' na vanavond niet stopt pleeg ik sepukku.quote:Op zondag 18 december 2022 18:32 schreef Halcon het volgende:
[..]
Als de 3-3 valt, kan het zomaar uitdraaien op strafschoppen. Karim el Ahmadi
@:TweedeKlum
Hij was vaak geschorst wegens handspel ...quote:
Eerste helft zag ik 'm wel ff.quote:Op zondag 18 december 2022 18:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh ja die vent is er niet
Geen moment gemist
quote:Op zondag 18 december 2022 18:32 schreef tesssssssss het volgende:
Nou van harte gefeliciteerd, Argentinie
#zeiklullenteam
Hele toernooi alquote:Op zondag 18 december 2022 18:35 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Wel min herhalingen bij discutabele beslissingen in het voordeel van Argentinië.
Net als Mario Materazziquote:Op zondag 18 december 2022 18:35 schreef Zorro het volgende:
Belgje helemaal gelijk. Over Paredes: "En dat is straks ook wereldkampioen"
(Ja die smiley had ie in zijn stem)
BNW is verderop.quote:Op zondag 18 december 2022 18:35 schreef Sapstengel het volgende:
Dit is toch gewoon 100% duidelijk of niet? Dat er miljoenen aan oliegeld niet alleen naar de FIFA maar ook naar scheidsrechters is gegaan.
Schwalbes worden net geknipt steeds. Straks bij Messi ook al viel me op.quote:Op zondag 18 december 2022 18:35 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Wel min herhalingen bij discutabele beslissingen in het voordeel van Argentinië.
quote:
is niet zijn fout dat hij nog op het veld staatquote:Op zondag 18 december 2022 18:35 schreef Zorro het volgende:
Belgje helemaal gelijk. Over Paredes: "En dat is straks ook wereldkampioen"
(Ja die smiley had ie in zijn stem)
Qatar koopt eu politici, een wk, het is naīef om te denken dat ze geen scheidsrechters omkopen.quote:Op zondag 18 december 2022 18:35 schreef Sapstengel het volgende:
Dit is toch gewoon 100% duidelijk of niet? Dat er miljoenen aan oliegeld niet alleen naar de FIFA maar ook naar scheidsrechters is gegaan.
Het lijkt erop dat @Caland het allemaal niet meer kan volgen.quote:
Schreeuw niet zo.quote:Op zondag 18 december 2022 18:36 schreef Keukendrol het volgende:
IS DIT DE ARENA OFZO? WAAROM US HET ZO STIL
Nee binnen +-halve meter.quote:
quote:
Ik had het gelukkig foutquote:
Trouw hem dan kan die bij Nederland penalties gaan nemen ipv Depay.quote:Op zondag 18 december 2022 18:37 schreef littlemindy het volgende:
Zo'n Mbappe kun je tenminste een pingel laten nemen.
Zo danquote:Op zondag 18 december 2022 18:38 schreef Oriente het volgende:
KYLIAAAAAAAAN
Fuck Messi, arrogante teringdwerg
Nou nouquote:Op zondag 18 december 2022 18:38 schreef Oriente het volgende:
KYLIAAAAAAAAN
Fuck Messi, arrogante teringdwerg
Messi heeft wel veel kunnen oefenenquote:Op zondag 18 december 2022 18:37 schreef Jiyar86 het volgende:
Hattrick en nu penalties en messi missen.
Hoezo niet? Alsof een omgekochte scheids deze handsbal kon negerenquote:Op zondag 18 december 2022 18:38 schreef Rodgrod het volgende:
Over een partijdige scheids of omkoping kunnen we niet meer spreken.
quote:Op zondag 18 december 2022 18:39 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Messi heeft wel veel kunnen oefenen
Je mag op schoot voor een knuffelquote:
Straks mist ie hem in de penaltyreeks hoor ...quote:Op zondag 18 december 2022 18:37 schreef littlemindy het volgende:
Zo'n Mbappe kun je tenminste een pingel laten nemen.
Messi's goat-status is afhankelijk van domme overtredingen van teamgenoten in de 16, ongelukkig wel.quote:
Aangeschoten tijdens een schot op doel is het verschil in dit gevalquote:Op zondag 18 december 2022 18:38 schreef svann het volgende:
Wauw, wat een finale is dit toch nog geworden!
Al vind ik aangeschoten hands een beetje twijfelachtig.
Oh ja dat zullen wel FA-opties zijnquote:
Nah hij heeft nog zo'n 10 jaar on dit aan te kunnen tonen.quote:
We hadden een date, maar hij had andere plannen vandaagquote:Op zondag 18 december 2022 18:38 schreef Nober het volgende:
[..]
Trouw hem dan kan die bij Nederland penalties gaan nemen ipv Depay.
Daar doe ik het voor.quote:Op zondag 18 december 2022 18:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Je mag op schoot voor een knuffel
Was toch altijd kutbevolking daar toch?quote:Op zondag 18 december 2022 18:39 schreef Zipportal het volgende:
Mensen die niet voor Frankrijk zijn wonen niet in Europa.
Ik zie ze eigenlijk liever beide verliezen maar dat kan dan weer nietquote:Op zondag 18 december 2022 18:39 schreef Zipportal het volgende:
Mensen die niet voor Frankrijk zijn wonen niet in Europa.
Was maar een grapje he, dat is natuurlijk HAALANDGODquote:Op zondag 18 december 2022 18:40 schreef theguyver het volgende:
[..]
Nah hij heeft nog zo'n 10 jaar on dit aan te kunnen tonen.
quote:Op zondag 18 december 2022 18:38 schreef Richestorags het volgende:
Mijn God wat verdient Frankrijk dit.
Wat is het nou verdiend of nietquote:Op zondag 18 december 2022 18:38 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Knap hoor van Mbappé.
Wel gigantisch onverdiend.
Nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee.quote:Op zondag 18 december 2022 18:39 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Straks mist ie hem in de penaltyreeks hoor ...
Dit was echt geen saai WK.quote:Op zondag 18 december 2022 18:40 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
En dan zijn er NOG mensen die dit een saai wk vinden
*Isquote:Op zondag 18 december 2022 18:40 schreef Nober het volgende:
[..]
Was toch altijd kutbevolking daar toch?
Zijn inmiddels vervangenquote:Op zondag 18 december 2022 18:40 schreef Nober het volgende:
[..]
Was toch altijd kutbevolking daar toch?
Dit was niet de afspraak die de FIFA met de Sjeik maakte ...quote:
Tafelvoetbaltafel modelquote:
zo danquote:Op zondag 18 december 2022 18:41 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Je mag ook gewoon wegblijven hoor.
Sowquote:Op zondag 18 december 2022 18:41 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Je mag ook gewoon wegblijven hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|