abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!Fotograaf zondag 18 december 2022 @ 18:31:11 #1
842 Zorro
Z
pi_207134549
De volgens sommigen beste voetballer ooit, tegen de misschien wel beste voetballer van tegenwoordig. Twee grootmachten uit de voetbalgeschiedenis. Argentinië een voetbalgeschiedenis op een WK dat terug gaat naar voor de Tweede Wereld Oorlog. Tegen Frankrijk dat pas geschiedenis schreef als land op een WK in 1998. Terwijl het met Kopa, Fontaine en Platini al de besten van de wereld had. In 1998 voor het eerst wereldkampioen met Zidane. Zoals Argentinië het voor het eerst werd met Maradona in 1986. Nu twee andere wereldsterren. Messi en Mbappé.

Buiten alle Nederlandse sentimenten een gedroomde finale. Messi was altijd een 10. Momenteel scoort-ie een 8. De lat ligt dus hoog voor deze wondervoetballer. Mbappé scoort er als 23jarige op los. Is al een 8 waard, misschien wordt-ie na de finale een 9. Zijn carriere is te kort om al een 10 te zijn. Een juweel is ie al. Wordt het een briljantje?

Het vooruitzicht is mooi. De voorpret terecht. WK-finale 2022. Argentinië-Frankrijk.






:T
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  Forum Admin zondag 18 december 2022 @ 18:31:14 #2
35723 crew  GGMM
pi_207134550
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 18:30 schreef Scrummie het volgende:
Al die Fransen hier mad. Heerlijk.
Waar? :?
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_207134552
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 18:30 schreef Scrummie het volgende:
Al die Fransen hier mad. Heerlijk.
Wel veel Fransozen op FOK ineens ja
  Moderator zondag 18 december 2022 @ 18:31:28 #4
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hč
pi_207134553
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 18:30 schreef Pisces29 het volgende:
Tv uit na het fluitsignaal
20:00 weer aan
What can change the nature of a man?
  zondag 18 december 2022 @ 18:31:29 #5
498282 Scrummie
Feyenoord kampioen 2026/2027
pi_207134554
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 18:31 schreef GGMM het volgende:

[..]
Waar? :?
In dit topic :)
pi_207134555
Wisselspelers stonden al half in het veld :')
pi_207134557
Had die maar rechtop moeten staan :{w
pi_207134560
Het bericht dat je wilde plaatsen:
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 18:30 schreef Scrummie het volgende: Al die Fransen hier mad. Heerlijk.
Jij solliciteert naar een stokbrood in je reet.
  Forum Admin zondag 18 december 2022 @ 18:31:42 #9
35723 crew  GGMM
pi_207134561
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 18:31 schreef Scrummie het volgende:

[..]
In dit topic :)
Oh

Niet gezien.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  zondag 18 december 2022 @ 18:31:54 #10
103590 dvdfreak
geen dvdfreak maar kc27
pi_207134565
dit gaat nog 3-3 worden
pi_207134566
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 18:31 schreef Coco het volgende:

[..]
20:00 weer aan
Spelletjesprogramma op Viaplay
  zondag 18 december 2022 @ 18:31:59 #12
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_207134567
Le jour de gloire n'est pas arrive.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
pi_207134568
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 18:30 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Op basis van het hele toernooi eigenlijk wel.
Als je zo goed bent dat je Nederland uitschakelt, verdien je het gewoon om te winnen
pi_207134569
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 18:31 schreef dvdfreak het volgende:
dit gaat nog 3-3 worden
graag op anoniem
  zondag 18 december 2022 @ 18:32:05 #15
498282 Scrummie
Feyenoord kampioen 2026/2027
pi_207134570
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 18:31 schreef GGMM het volgende:

[..]
Oh

Niet gezien.
Ook iemand zo scherp als jij mist wel eens wat.
pi_207134571
Stonden die wisselspelers van Argentinië al in het veld voordat de goal viel?
pi_207134573
Is er al gezegd dat Nederland in elk geval de nul hield nadat ze terugkwamen tot 2-2?
pi_207134574
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 18:31 schreef Sked het volgende:

[..]
Wel veel Fransozen op FOK ineens ja
95% zet de tv zo uit
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  zondag 18 december 2022 @ 18:32:14 #19
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_207134576
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 18:31 schreef dvdfreak het volgende:
dit gaat nog 3-3 worden
De Fransen zitten kapot ...
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
pi_207134577
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 18:31 schreef Wienerschnitzels het volgende:

[..]
Spelletjesprogramma op Viaplay
Die onzin kijk ik niet.
  zondag 18 december 2022 @ 18:32:18 #21
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_207134578
Griekenland 2.0 waarbij Messi de Charisteas is van dit team.
  zondag 18 december 2022 @ 18:32:20 #22
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_207134579
Frankrijk keihard genaaid dat ze geen tweede penalty kregen.

Zo kán je niet winnen
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_207134580
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 18:31 schreef Coco het volgende:

[..]
20:00 weer aan
Ook niet.
pi_207134584
Dit zou wel eens gespeeld kunnen zijn
Op dinsdag 9 december 2025 20:10 schreef Haags het volgende:
De enige goede Rus is een dode Rus.
pi_207134585
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 18:31 schreef Coco het volgende:

[..]
20:00 weer aan
Waarvoor?
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  zondag 18 december 2022 @ 18:32:30 #26
2651 svann
night-hawk
pi_207134586
Frankrijk heeft nog slechts tien minuutjes.
seek electricity                     Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
pi_207134587
Fransen zitten kapot
pi_207134588
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 18:31 schreef dvdfreak het volgende:
dit gaat nog 3-3 worden
Als de 3-3 valt, kan het zomaar uitdraaien op strafschoppen. Karim el Ahmadi

@TweedeKlum
  zondag 18 december 2022 @ 18:32:45 #29
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_207134592
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 18:30 schreef Wienerschnitzels het volgende:

[..]
Dat is Jordan
Is dat een voetballer?
pi_207134594
Nou van harte gefeliciteerd, Argentinie

#zeiklullenteam
Het is pas echt crisis als het bier op is.
  zondag 18 december 2022 @ 18:32:49 #31
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_207134595
Konate van 50 meter _O_
pi_207134598
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 18:32 schreef Mortaxx het volgende:
Dit zou wel eens gespeeld kunnen zijn
- El Ahmadi
  FOK!Fotograaf zondag 18 december 2022 @ 18:33:03 #33
842 Zorro
Z
pi_207134600
Och och, tijdrekken bij de cornervlag.

Doodschop gerechtvaardigd :r
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  Forum Admin zondag 18 december 2022 @ 18:33:04 #34
35723 crew  GGMM
pi_207134602
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 18:32 schreef Halcon het volgende:

[..]
Als de 3-3 valt, kan het zomaar uitdraaien op strafschoppen. Karim el Ahmadi

@:TweedeKlum
Oh ja die vent is er niet

Geen moment gemist :)
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_207134603
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 18:32 schreef Halcon het volgende:

[..]
Als de 3-3 valt, kan het zomaar uitdraaien op strafschoppen. Karim el Ahmadi

@:TweedeKlum
Als deze 'meme' na vanavond niet stopt pleeg ik sepukku.
pi_207134605
Dit is een uitermate vermakelijke finale
  zondag 18 december 2022 @ 18:33:11 #37
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_207134608
7 minuten in een hoek

:')
  zondag 18 december 2022 @ 18:33:19 #38
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_207134610
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 18:32 schreef leolinedance het volgende:

[..]
Is dat een voetballer?
Hij was vaak geschorst wegens handspel ...
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
  zondag 18 december 2022 @ 18:33:24 #39
375452 AFCNiels
#STAYSTRONGKNUT
pi_207134612
Tegen ons hadden ze strafschoppen nodig. Nederland is dus duidelijk beter dan Frankrijk.
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barįa, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D
pi_207134613
Beste zaag
  zondag 18 december 2022 @ 18:33:25 #41
363374 Regilio_
exTrEeM rEcHtS
pi_207134615
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 18:33 schreef GGMM het volgende:

[..]
Oh ja die vent is er niet

Geen moment gemist :)
Eerste helft zag ik 'm wel ff.
  zondag 18 december 2022 @ 18:33:30 #43
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_207134616
Schoppers
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
  zondag 18 december 2022 @ 18:33:32 #44
392328 Keukendrol
Vuile klootzak!!!
pi_207134617
Rood
Op zaterdag 5 januari 2013 00:14 schreef LompeHork het volgende:
Deze username is gewoon perfect.
-------------------------------------------------
- Dearest (UI)
  zondag 18 december 2022 @ 18:33:32 #45
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_207134618
Belachelijke overtreding
pi_207134619
Donker rood
pi_207134620
:R
  Moderator zondag 18 december 2022 @ 18:33:39 #48
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_207134623
Goeie tackle
Wind extinguishes a candle and energizes fire
pi_207134624
Fransen hebben deze wedstrijd niks gedaan en zitten er doorheen. Moeten haast nog wel last hebben van dat virus.
  FOK!Fotograaf zondag 18 december 2022 @ 18:33:42 #51
842 Zorro
Z
pi_207134625
Dit is rood

Weer die Paraids
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_207134626
:G
  zondag 18 december 2022 @ 18:33:46 #53
2651 svann
night-hawk
pi_207134627
Voortaan gewoon alleen het laatste half uur kijken.
seek electricity                     Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
pi_207134628
Hoe is dat geen rood
  zondag 18 december 2022 @ 18:33:47 #55
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_207134629
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 18:32 schreef tesssssssss het volgende:
Nou van harte gefeliciteerd, Argentinie

#zeiklullenteam
:( ik gun het ze niet. Maar de overwinning is wel erg dichtbij
Wie dit leest is een lezer van dit
  zondag 18 december 2022 @ 18:33:52 #56
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_207134630
Pas als fluitsignaal is geweest is het afgelopen.
En ze hebben nog steeds een paar minuten
I am the hope of the universe. I am the answer to all living things that cry out for help.I am the protector of the innocent. I am the Light in the darkness. I am truth. Ally to good! Nightmare to you!
  zondag 18 december 2022 @ 18:33:53 #57
103590 dvdfreak
geen dvdfreak maar kc27
pi_207134631
vechteee
pi_207134634
Hoe is dit geen rood joh
Zonder wrijving geen glans
  zondag 18 december 2022 @ 18:33:56 #59
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_207134635
Dit is gewoon rood :r
No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
  zondag 18 december 2022 @ 18:34:02 #60
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_207134636
Wat een teringploeg is het toch.
pi_207134638
Paredes die een kaart pakt, gras is groen
  zondag 18 december 2022 @ 18:34:05 #62
392328 Keukendrol
Vuile klootzak!!!
pi_207134641
Leandro Makita
Op zaterdag 5 januari 2013 00:14 schreef LompeHork het volgende:
Deze username is gewoon perfect.
-------------------------------------------------
- Dearest (UI)
  Moderator zondag 18 december 2022 @ 18:34:08 #63
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hč
pi_207134642
quote:
1s.gif Op zondag 18 december 2022 18:33 schreef Slobeend het volgende:
Uiteraard weer Paredes.
Paredes de Tettas.
What can change the nature of a man?
  zondag 18 december 2022 @ 18:34:17 #64
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_207134646
Hoe kan dat nu geen rood zijn ?
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
pi_207134647
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 18:33 schreef Max23 het volgende:
Hoe is dat geen rood
Dacht ook aan rood
  zondag 18 december 2022 @ 18:34:29 #66
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_207134648
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 18:33 schreef Max23 het volgende:
Hoe is dat geen rood
Rode kaarten zitten niet in hun toolbox.
pi_207134652
vargentinië weer geholpen!
pi_207134657
Wel min herhalingen bij discutabele beslissingen in het voordeel van Argentinië.
  zondag 18 december 2022 @ 18:35:04 #69
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_207134659
Richard Goulooze
RED ONS HENNIEGOD
  zondag 18 december 2022 @ 18:35:05 #70
498282 Scrummie
Feyenoord kampioen 2026/2027
pi_207134660
Terechte gele kaart :).
  FOK!Fotograaf zondag 18 december 2022 @ 18:35:06 #71
842 Zorro
Z
pi_207134661
Belgje helemaal gelijk. Over Paredes: "En dat is straks ook wereldkampioen :') "

(Ja die smiley had ie in zijn stem)
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_207134666
Dit is toch gewoon 100% duidelijk of niet? Dat er miljoenen aan oliegeld niet alleen naar de FIFA maar ook naar scheidsrechters is gegaan.
  zondag 18 december 2022 @ 18:35:36 #73
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_207134669
PINGEL
  zondag 18 december 2022 @ 18:35:37 #74
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_207134670
quote:
1s.gif Op zondag 18 december 2022 18:35 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Wel min herhalingen bij discutabele beslissingen in het voordeel van Argentinië.
Hele toernooi al
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
  zondag 18 december 2022 @ 18:35:39 #75
363374 Regilio_
exTrEeM rEcHtS
pi_207134671
quote:
6s.gif Op zondag 18 december 2022 18:35 schreef Zorro het volgende:
Belgje helemaal gelijk. Over Paredes: "En dat is straks ook wereldkampioen :') "

(Ja die smiley had ie in zijn stem)
Net als Mario Materazzi
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
pi_207134672
Huh?
pi_207134673
Hens!
Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.
  zondag 18 december 2022 @ 18:35:42 #78
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_207134674
Ibrahima van der Hoorn?
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
  zondag 18 december 2022 @ 18:35:42 #79
498282 Scrummie
Feyenoord kampioen 2026/2027
pi_207134675
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 18:35 schreef Sapstengel het volgende:
Dit is toch gewoon 100% duidelijk of niet? Dat er miljoenen aan oliegeld niet alleen naar de FIFA maar ook naar scheidsrechters is gegaan.
BNW is verderop.
pi_207134677
messi hierna nog lekker 40-45 miljoen per maand verdienen in Miami
pi_207134678
Penalty
  zondag 18 december 2022 @ 18:35:48 #82
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_207134680
Vrije trap
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_207134681
quote:
1s.gif Op zondag 18 december 2022 18:35 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Wel min herhalingen bij discutabele beslissingen in het voordeel van Argentinië.
Schwalbes worden net geknipt steeds. Straks bij Messi ook al viel me op.
  zondag 18 december 2022 @ 18:35:49 #84
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_207134682
Knotsgek
pi_207134683
Jaaaaaaa
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_207134684
Jaaaaa
  Forum Admin zondag 18 december 2022 @ 18:35:54 #87
35723 crew  GGMM
pi_207134687
De commentator kan het niet meer volgen
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  zondag 18 december 2022 @ 18:35:56 #88
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_207134688
Ha!
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_207134689
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
pi_207134691
Penantie :D .
pi_207134692
Lol
  zondag 18 december 2022 @ 18:36:00 #92
363374 Regilio_
exTrEeM rEcHtS
pi_207134693
:D
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
  Forum Admin zondag 18 december 2022 @ 18:36:00 #93
35723 crew  GGMM
pi_207134694
quote:
1s.gif Op zondag 18 december 2022 18:35 schreef Caland het volgende:
Vrije trap
:?
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  zondag 18 december 2022 @ 18:36:00 #94
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_207134695
Penal!!!
pi_207134696
JAAAAAAAAAAAA
  zondag 18 december 2022 @ 18:36:01 #96
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_207134697
Pingel *O*
  zondag 18 december 2022 @ 18:36:01 #97
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_207134698
En een strafschop *O*
No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
  Moderator zondag 18 december 2022 @ 18:36:02 #98
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hč
pi_207134699
Penalty
What can change the nature of a man?
  zondag 18 december 2022 @ 18:36:03 #99
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_207134701
:D
pi_207134702
Hahahahahaha
pi_207134704
Misschien te hard geroepen.

En wie zei 116?
  zondag 18 december 2022 @ 18:36:06 #102
307622 Perox
(niet de echte)
pi_207134705
pingeled?!
pi_207134706
Wtf :D
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_207134707
Hahaaatjes :D :D :D
  zondag 18 december 2022 @ 18:36:07 #105
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_207134708
Hands.
  zondag 18 december 2022 @ 18:36:08 #106
200994 Kriegel
Dolf is rechtvaardig
pi_207134709
Penalty:D
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
  zondag 18 december 2022 @ 18:36:09 #107
392328 Keukendrol
Vuile klootzak!!!
pi_207134710
LEGENDARISCH!!
Op zaterdag 5 januari 2013 00:14 schreef LompeHork het volgende:
Deze username is gewoon perfect.
-------------------------------------------------
- Dearest (UI)
pi_207134712
Penalty whoop whoop
Probeer positief te blijven
pi_207134713
Er gebeuren rare dingen hier
pi_207134714
PENAL!
Ik heb het recht om te bepalen!
  FOK!Fotograaf zondag 18 december 2022 @ 18:36:09 #111
842 Zorro
Z
pi_207134715
ELFMETER JAAAAAAAAA
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  Moderator zondag 18 december 2022 @ 18:36:10 #112
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hč
pi_207134716
quote:
1s.gif Op zondag 18 december 2022 18:35 schreef Caland het volgende:
Vrije trap
:?
What can change the nature of a man?
pi_207134717
Knotsgek
  zondag 18 december 2022 @ 18:36:10 #114
103590 dvdfreak
geen dvdfreak maar kc27
pi_207134718
pingelgenmot
pi_207134720
quote:
6s.gif Op zondag 18 december 2022 18:35 schreef Zorro het volgende:
Belgje helemaal gelijk. Over Paredes: "En dat is straks ook wereldkampioen :') "

(Ja die smiley had ie in zijn stem)
is niet zijn fout dat hij nog op het veld staat
  zondag 18 december 2022 @ 18:36:12 #116
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_207134721
Gaat mis…
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_207134722
HET kan NOG
pi_207134723
Pohhhhh :')
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
  zondag 18 december 2022 @ 18:36:16 #119
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_207134726
Wat een finale!
Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.
Be kind, you'll never know what a person is going through deep inside.
Epidemics are not just biological problems. They’re social and political problems too.
  zondag 18 december 2022 @ 18:36:21 #120
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_207134727
Leek erbuiten
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_207134728
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 18:35 schreef Sapstengel het volgende:
Dit is toch gewoon 100% duidelijk of niet? Dat er miljoenen aan oliegeld niet alleen naar de FIFA maar ook naar scheidsrechters is gegaan.
Qatar koopt eu politici, een wk, het is naīef om te denken dat ze geen scheidsrechters omkopen.
  zondag 18 december 2022 @ 18:36:22 #122
103590 dvdfreak
geen dvdfreak maar kc27
pi_207134729
HAHAHAHHAA
pi_207134730
wtf haha _O-
Ik heb het recht om te bepalen!
  Moderator zondag 18 december 2022 @ 18:36:22 #124
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hč
pi_207134733
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 18:36 schreef Sked het volgende:
Er gebeuren rare dingen hier
In het topic of de wedstrijd?
What can change the nature of a man?
  zondag 18 december 2022 @ 18:36:23 #125
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_207134734
OMG wat een druk voor die jongen. :X
  zondag 18 december 2022 @ 18:36:24 #126
363374 Regilio_
exTrEeM rEcHtS
pi_207134735
KNOTSGEK _O_
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
pi_207134737
WAT? Dit was er buiten toch?
  zondag 18 december 2022 @ 18:36:26 #128
392328 Keukendrol
Vuile klootzak!!!
pi_207134738
IS DIT DE ARENA OFZO? WAAROM US HET ZO STIL
Op zaterdag 5 januari 2013 00:14 schreef LompeHork het volgende:
Deze username is gewoon perfect.
-------------------------------------------------
- Dearest (UI)
pi_207134739
Knotsgek.
  zondag 18 december 2022 @ 18:36:28 #130
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_207134740
Hij moet er nog wel in.
  zondag 18 december 2022 @ 18:36:28 #131
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_207134741
Weer penal hahaha wtf
I am the hope of the universe. I am the answer to all living things that cry out for help.I am the protector of the innocent. I am the Light in the darkness. I am truth. Ally to good! Nightmare to you!
pi_207134742
quote:
14s.gif Op zondag 18 december 2022 18:34 schreef aTypisch het volgende:
vargentinië weer geholpen!
Dit kun je dus nu echt niet meer zeggen :)
pi_207134745
Naaah hoe dan
pi_207134746
Commentator die het niet door had :')
pi_207134747
  zondag 18 december 2022 @ 18:36:34 #136
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_207134748
OMG
graag op anoniem
pi_207134749
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 18:36 schreef Coco het volgende:

[..]
In het topic of de wedstrijd?
Ja
pi_207134750
Als die mis gaat nou :D
  Moderator zondag 18 december 2022 @ 18:36:38 #139
362868 crew  Slobeend
of all places
  zondag 18 december 2022 @ 18:36:39 #140
375452 AFCNiels
#STAYSTRONGKNUT
pi_207134755
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 18:36 schreef GGMM het volgende:

[..]
:?
Het lijkt erop dat @Caland het allemaal niet meer kan volgen.
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barįa, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D
  Moderator zondag 18 december 2022 @ 18:36:41 #141
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hč
pi_207134759
Hopelijk gaat die erin. Dan ben ik nog even langer mod :)
What can change the nature of a man?
  Forum Admin zondag 18 december 2022 @ 18:36:43 #142
35723 crew  GGMM
pi_207134760
quote:
1s.gif Op zondag 18 december 2022 18:36 schreef Keukendrol het volgende:
IS DIT DE ARENA OFZO? WAAROM US HET ZO STIL
Schreeuw niet zo.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_207134761
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 18:36 schreef Breekfast het volgende:
WAT? Dit was er buiten toch?
Nee, stond er wel binnen volgens mij.
pi_207134762
Deze gaat mis.
Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.
pi_207134767
Walgelijk hoe Argentinië moet winnen. Hoerenfifa :r
pi_207134768
Ik sta bij mijn mening dat een penalty een overdreven straf is :)
pi_207134769
Alle hands aan dek
  zondag 18 december 2022 @ 18:36:51 #148
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_207134770
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 18:36 schreef Breekfast het volgende:
WAT? Dit was er buiten toch?
Nee binnen +-halve meter.
I am the hope of the universe. I am the answer to all living things that cry out for help.I am the protector of the innocent. I am the Light in the darkness. I am truth. Ally to good! Nightmare to you!
pi_207134772
Mbabwe mist

Niet.

:+
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
pi_207134774
Argentijnen willen hun geld wel terug nu van de scheids denk ik
  zondag 18 december 2022 @ 18:36:56 #151
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_207134775
3x scoren in een finale en toch eigenlijk genant onzichtbaar zijn.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  zondag 18 december 2022 @ 18:36:57 #152
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_207134777
JAAAAAAAAA
  zondag 18 december 2022 @ 18:36:58 #153
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_207134778
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 18:36 schreef StephanL het volgende:
Als die mis gaat nou :D
mbappe heeft al een wk-titel mrja inderdaad wk-finale is altijd wel spannend
graag op anoniem
pi_207134779
Mbappe > Messi
pi_207134780
KNOTSGEK.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_207134781
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
  Forum Admin zondag 18 december 2022 @ 18:37:02 #157
35723 crew  GGMM
pi_207134783
quote:
1s.gif Op zondag 18 december 2022 18:36 schreef Salina het volgende:
Mbabwe mist
:?
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_207134784
Knotsgek
pi_207134786
Jaaa Goat _O_
pi_207134788
KNOTSGEK
Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.
pi_207134789
Jaaaaaaaaaa
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  Moderator zondag 18 december 2022 @ 18:37:09 #162
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hč
pi_207134791
JAAAAAAAAAAAAAAAAA
What can change the nature of a man?
  zondag 18 december 2022 @ 18:37:09 #163
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_207134793
JA
graag op anoniem
  zondag 18 december 2022 @ 18:37:11 #164
2651 svann
night-hawk
pi_207134797
Jaaaaa!
seek electricity                     Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
pi_207134798
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
pi_207134799
Weer Bappie. nice.
pi_207134800
JAAAAAAAAAAAAAAA _O-
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
pi_207134801
*O* *O* *O*
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_207134802
Wat een tuig ook bij Argentinie. Al die nektattoos
Op dinsdag 9 december 2025 20:10 schreef Haags het volgende:
De enige goede Rus is een dode Rus.
pi_207134803
quote:
1s.gif Op zondag 18 december 2022 18:36 schreef Salina het volgende:
Mbabwe mist
:?
pi_207134805
JAAAAAAA
pi_207134806
hahahaha _O- _O- _O-
Ik heb het recht om te bepalen!
  zondag 18 december 2022 @ 18:37:19 #173
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_207134807
_O_
Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.
Be kind, you'll never know what a person is going through deep inside.
Epidemics are not just biological problems. They’re social and political problems too.
pi_207134808
Fenomeen.
  zondag 18 december 2022 @ 18:37:20 #175
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_207134809
Waar was Messi?
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  zondag 18 december 2022 @ 18:37:22 #176
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_207134813
Wat een baas!!!
  zondag 18 december 2022 @ 18:37:23 #177
233102 cherrycoke
"Fear is a weapon."
pi_207134814
JAAAAAAA
"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman
pi_207134815
Wat een wedstrijd _O_
pi_207134818
MBAPPEGOD
  zondag 18 december 2022 @ 18:37:23 #180
103590 dvdfreak
geen dvdfreak maar kc27
pi_207134819
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
pi_207134821
YAY
pi_207134823
Heerlijk
  zondag 18 december 2022 @ 18:37:26 #183
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_207134824
mbappe > messi

hattrick
graag op anoniem
pi_207134825
wat een gekke finale :D
Ik heb het recht om te bepalen!
  FOK!Fotograaf zondag 18 december 2022 @ 18:37:30 #185
842 Zorro
Z
pi_207134826
BAPPIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  zondag 18 december 2022 @ 18:37:30 #186
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_207134827
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 18:36 schreef thedeedster het volgende:
Gaat mis…
Ik had het gelukkig fout
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_207134830
Zo'n Mbappe kun je tenminste een pingel laten nemen.
  zondag 18 december 2022 @ 18:37:33 #188
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_207134832
GOAT Mbappe.
  zondag 18 december 2022 @ 18:37:33 #189
363374 Regilio_
exTrEeM rEcHtS
pi_207134833
Wat een HELD.
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
  zondag 18 december 2022 @ 18:37:34 #190
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_207134834
Genieten hoor.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  zondag 18 december 2022 @ 18:37:35 #192
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_207134836
pi_207134837
JAAAAAAAAAAAAAAAAAA
  Forum Admin zondag 18 december 2022 @ 18:37:36 #194
35723 crew  GGMM
pi_207134838
De eerste die nu zegt dat Mbabwe GOAT is krijgt een ban
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  zondag 18 december 2022 @ 18:37:36 #195
200994 Kriegel
Dolf is rechtvaardig
pi_207134840
Eerste kutaanloop die niet vervolgens compleet verkeerd gaat op dit toernooi :D
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
pi_207134843
Macron zag dat het goed was ^O^
  Moderator zondag 18 december 2022 @ 18:37:40 #197
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hč
pi_207134845
BBC vindt dit de beste WK finale ooit.
What can change the nature of a man?
  zondag 18 december 2022 @ 18:37:42 #198
233102 cherrycoke
"Fear is a weapon."
pi_207134847
knotsgekke finale
"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman
pi_207134850
K n o t s g e k
n
o
t
s
g
e
k
  Moderator / Redactie FP zondag 18 december 2022 @ 18:37:50 #200
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_207134853
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_207134854
Loepzuiver ook.
pi_207134855
Ballen van staal
  zondag 18 december 2022 @ 18:37:53 #203
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_207134857
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
pi_207134858
Lekkere match hoor _O_
pi_207134859
Hattrick en nu penalties en messi missen.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 18 december 2022 @ 18:37:57 #206
862 Arcee
Look closer
pi_207134861
Dat was toch buiten de 16? :@
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  zondag 18 december 2022 @ 18:37:58 #207
392328 Keukendrol
Vuile klootzak!!!
pi_207134862
Heeerlijk
Op zaterdag 5 januari 2013 00:14 schreef LompeHork het volgende:
Deze username is gewoon perfect.
-------------------------------------------------
- Dearest (UI)
  zondag 18 december 2022 @ 18:37:58 #208
307622 Perox
(niet de echte)
pi_207134863
Bappie! *O* *O* *O*
pi_207134865
Walgelijke Argentijntjes ZIEDEND
pi_207134867
Mbappé doet mee
  zondag 18 december 2022 @ 18:38:03 #211
498282 Scrummie
Feyenoord kampioen 2026/2027
pi_207134871
Godverdomme.
pi_207134872
Deze wedstrijd was zo rigged dat je verbaasd bent dat hij een stonewall penalty gewoon geeft.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_207134873
Mbappé moet geen strafschop nemen zo.
3x is scheepsrecht
Zonder wrijving geen glans
  zondag 18 december 2022 @ 18:38:04 #214
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_207134875
Mbappe is de allerbeste voetballer ooit

messi fanboys kunnen onder tafel
graag op anoniem
  zondag 18 december 2022 @ 18:38:06 #215
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_207134876
Het gezicht van die Sjeik achter Macron zegt alles ...
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
  zondag 18 december 2022 @ 18:38:08 #216
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_207134877
Dit is het mooiste WK ooit
VBL SC influencer
Left, right, behind
  zondag 18 december 2022 @ 18:38:09 #217
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_207134879
3-4 nu graag.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_207134880
Messi unGOATed
Op dinsdag 9 december 2025 20:10 schreef Haags het volgende:
De enige goede Rus is een dode Rus.
  zondag 18 december 2022 @ 18:38:12 #219
463823 Rodgrod
Lekker met vanillekwark
pi_207134882
Over een partijdige scheids of omkoping kunnen we niet meer spreken.
❤️🐤🐤🐤🐤🐤🐤🐤🐤❤️
Doet rubber om staven
  zondag 18 december 2022 @ 18:38:14 #220
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_207134884
Mijn God wat verdient Frankrijk dit.
pi_207134885
Knap hoor van Mbappé.

Wel gigantisch onverdiend.
  zondag 18 december 2022 @ 18:38:19 #222
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_207134886
@GGMM en ik vinden Mbappe de allerbeste voetballer ooit
graag op anoniem
pi_207134887
MBAPPE GOAT
pi_207134888
@Sked heeft straks troost nodig
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_207134889
Beste Aller Tijden: BAT
pi_207134890
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 18:37 schreef littlemindy het volgende:
Zo'n Mbappe kun je tenminste een pingel laten nemen.
Trouw hem dan kan die bij Nederland penalties gaan nemen ipv Depay.
  Moderator / Redactie FP zondag 18 december 2022 @ 18:38:27 #227
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_207134891
Bappiegod _O_
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_207134892
Mbappe stapt eindelijk uit de schaduw van Zidane
  Forum Admin zondag 18 december 2022 @ 18:38:34 #229
35723 crew  GGMM
pi_207134895
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_207134896
Ik heb, moet ik uiteindelijk zeggen, wel eens mindere finales gezien.

Snotver.
Ik doe het ff rustig aan.
  zondag 18 december 2022 @ 18:38:38 #231
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_207134897
Mbappe komt van een ander universum
graag op anoniem
pi_207134898
KYLIAAAAAAAAN

Fuck Messi, arrogante teringdwerg
  zondag 18 december 2022 @ 18:38:40 #233
2651 svann
night-hawk
pi_207134899
Wauw, wat een finale is dit toch nog geworden!
Al vind ik aangeschoten hands een beetje twijfelachtig.
seek electricity                     Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
  zondag 18 december 2022 @ 18:38:42 #234
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_207134901
Stel je voor dat Nederland nu in de finale stond, en dat dan Argentinie nu Nederland was.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_207134902
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 18:38 schreef Pisces29 het volgende:
@:Sked heeft straks troost nodig
Hopelijk ben jij er dan.
pi_207134903
EMBABWE _O_
pi_207134904
ongelofelijk
pi_207134906
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 18:38 schreef Oriente het volgende:
KYLIAAAAAAAAN

Fuck Messi, arrogante teringdwerg
Zo dan
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  Forum Admin zondag 18 december 2022 @ 18:38:53 #239
35723 crew  GGMM
pi_207134907
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 18:38 schreef Oriente het volgende:
KYLIAAAAAAAAN

Fuck Messi, arrogante teringdwerg
Nou nou :{
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_207134909
Zo’n kut WK (qua voetbal) en dan zo’n vinale _O_ _O_ .
pi_207134910
Di Maria de nieuwe Suarez kop.
  zondag 18 december 2022 @ 18:39:05 #242
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_207134913
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 18:37 schreef Jiyar86 het volgende:
Hattrick en nu penalties en messi missen.
Messi heeft wel veel kunnen oefenen
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
  FOK!Fotograaf zondag 18 december 2022 @ 18:39:11 #243
842 Zorro
Z
pi_207134916
Bappie is toch wel de best ooit he
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  zondag 18 december 2022 @ 18:39:17 #244
392328 Keukendrol
Vuile klootzak!!!
pi_207134917
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 18:38 schreef Rodgrod het volgende:
Over een partijdige scheids of omkoping kunnen we niet meer spreken.
Hoezo niet? Alsof een omgekochte scheids deze handsbal kon negeren :')
Op zaterdag 5 januari 2013 00:14 schreef LompeHork het volgende:
Deze username is gewoon perfect.
-------------------------------------------------
- Dearest (UI)
  zondag 18 december 2022 @ 18:39:18 #245
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_207134919
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 18:39 schreef thedeedster het volgende:

[..]
Messi heeft wel veel kunnen oefenen
:D
graag op anoniem
pi_207134920
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 18:38 schreef Sked het volgende:

[..]
Hopelijk ben jij er dan.
Je mag op schoot voor een knuffel
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  zondag 18 december 2022 @ 18:39:25 #247
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
  zondag 18 december 2022 @ 18:39:26 #248
363374 Regilio_
exTrEeM rEcHtS
pi_207134924
+8
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
pi_207134925
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 18:37 schreef Arcee het volgende:
Dat was toch buiten de 16? :@
Ja, maar dat boeit niet enzo
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  zondag 18 december 2022 @ 18:39:28 #250
103590 dvdfreak
geen dvdfreak maar kc27
pi_207134927
+8 weer?
  Moderator zondag 18 december 2022 @ 18:39:29 #251
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hč
pi_207134928
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 18:38 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Jij hebt meer modopties dan ik :{
What can change the nature of a man?
  zondag 18 december 2022 @ 18:39:34 #252
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_207134930
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 18:37 schreef littlemindy het volgende:
Zo'n Mbappe kun je tenminste een pingel laten nemen.
Straks mist ie hem in de penaltyreeks hoor ...
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
  Forum Admin zondag 18 december 2022 @ 18:39:37 #253
35723 crew  GGMM
pi_207134933
oe
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_207134934
Mensen die niet voor Frankrijk zijn wonen niet in Europa.
pi_207134935
Jezus
pi_207134936
Oe
Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.
pi_207134937
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 18:38 schreef Mortaxx het volgende:
Messi unGOATed
Messi's goat-status is afhankelijk van domme overtredingen van teamgenoten in de 16, ongelukkig wel.
  zondag 18 december 2022 @ 18:39:44 #258
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_207134939
Zonde
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_207134940
Oehhh
  Moderator zondag 18 december 2022 @ 18:39:49 #260
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hč
pi_207134941
User @Oriente komt met gestrekt been het topic binnen.
What can change the nature of a man?
  FOK!Fotograaf zondag 18 december 2022 @ 18:39:50 #261
842 Zorro
Z
pi_207134942
Wat jammer _O-
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_207134943
OE
pi_207134945
OEIIII
  zondag 18 december 2022 @ 18:39:58 #264
103590 dvdfreak
geen dvdfreak maar kc27
pi_207134948
MANMANMAN
  zondag 18 december 2022 @ 18:39:58 #265
375452 AFCNiels
#STAYSTRONGKNUT
pi_207134949
Deze finale is toch wel veel leuker dan ik vooraf verwachtte.
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barįa, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D
pi_207134951
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 18:38 schreef svann het volgende:
Wauw, wat een finale is dit toch nog geworden!
Al vind ik aangeschoten hands een beetje twijfelachtig.
Aangeschoten tijdens een schot op doel is het verschil in dit geval
  Forum Admin zondag 18 december 2022 @ 18:40:04 #267
35723 crew  GGMM
pi_207134952
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 18:39 schreef Coco het volgende:

[..]
Jij hebt meer modopties dan ik :{
Oh ja dat zullen wel FA-opties zijn

Ik snap al die knopjes niet
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  zondag 18 december 2022 @ 18:40:06 #268
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_207134954
Oeeeeeeeeeeee
  zondag 18 december 2022 @ 18:40:06 #269
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_207134955
quote:
6s.gif Op zondag 18 december 2022 18:39 schreef Zorro het volgende:
Bappie is toch wel de best ooit he
Nah hij heeft nog zo'n 10 jaar on dit aan te kunnen tonen.
I am the hope of the universe. I am the answer to all living things that cry out for help.I am the protector of the innocent. I am the Light in the darkness. I am truth. Ally to good! Nightmare to you!
  Moderator / Redactie FP zondag 18 december 2022 @ 18:40:08 #270
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_207134956
Pohhhh
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_207134958
En dan zijn er NOG mensen die dit een saai wk vinden
pi_207134959
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 18:38 schreef Nober het volgende:

[..]
Trouw hem dan kan die bij Nederland penalties gaan nemen ipv Depay.
We hadden een date, maar hij had andere plannen vandaag :7
pi_207134960
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 18:39 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Je mag op schoot voor een knuffel
Daar doe ik het voor.
pi_207134962
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 18:39 schreef Zipportal het volgende:
Mensen die niet voor Frankrijk zijn wonen niet in Europa.
Was toch altijd kutbevolking daar toch?
pi_207134963
Giroud had hem gemaakt.
  zondag 18 december 2022 @ 18:40:31 #276
103590 dvdfreak
geen dvdfreak maar kc27
pi_207134966
+3 maar
  zondag 18 december 2022 @ 18:40:33 #277
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_207134967
3 kwartier er bij ..... o wacht 3 min
"Als mannen sneller als risico worden gezien en vrouwen overal mee wegkomen, dan verliezen we de nuance en rechtvaardigheid in het gesprek over grensoverschrijdend gedrag.
Dat is geen bescherming meer.
Dat is machtsmisbruik vermomd als moraal."
  zondag 18 december 2022 @ 18:40:33 #278
200994 Kriegel
Dolf is rechtvaardig
pi_207134968
Rensenbrink op de paal dan, commentatortje?
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
pi_207134970
Hoeveel wissels heeft Frankrijk vandaag?
pi_207134971
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 18:39 schreef Zipportal het volgende:
Mensen die niet voor Frankrijk zijn wonen niet in Europa.
Ik zie ze eigenlijk liever beide verliezen maar dat kan dan weer niet
  FOK!Fotograaf zondag 18 december 2022 @ 18:40:40 #281
842 Zorro
Z
pi_207134973
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 18:40 schreef theguyver het volgende:

[..]
Nah hij heeft nog zo'n 10 jaar on dit aan te kunnen tonen.
Was maar een grapje he, dat is natuurlijk HAALANDGOD
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  zondag 18 december 2022 @ 18:40:40 #282
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_207134974
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 18:38 schreef Richestorags het volgende:
Mijn God wat verdient Frankrijk dit.
quote:
1s.gif Op zondag 18 december 2022 18:38 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Knap hoor van Mbappé.

Wel gigantisch onverdiend.
Wat is het nou verdiend of niet :?
pi_207134976
Dat kapsel _O- .
  zondag 18 december 2022 @ 18:40:44 #284
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_207134977
Messi totaal onzichtbaar de laatste 10 minuten.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_207134979
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 18:39 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:

[..]
Straks mist ie hem in de penaltyreeks hoor ...
Nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee. :N :N :N :N :N :N :N
Het is pas echt crisis als het bier op is.
pi_207134980
  zondag 18 december 2022 @ 18:40:50 #287
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_207134983
Damn. Mbappe had onsterfelijk kunnen zijn. 3 kools en een assist.
  zondag 18 december 2022 @ 18:40:51 #288
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_207134984
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 18:40 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
En dan zijn er NOG mensen die dit een saai wk vinden
Dit was echt geen saai WK.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  zondag 18 december 2022 @ 18:40:57 #289
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_207134988
Tv kan weer aan :)
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroīd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
pi_207134989
7 wissels?
  zondag 18 december 2022 @ 18:40:58 #291
498282 Scrummie
Feyenoord kampioen 2026/2027
pi_207134990
Kom op Messi! Nog 1 keer.
pi_207134991
1994 voor 't laatst penalties?
pi_207134994
3 min voor tijd wisselen?
pi_207134995
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 18:41 schreef Nober het volgende:
1994 voor 't laatst penalties?
2006.
pi_207134996
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 18:40 schreef Nober het volgende:

[..]
Was toch altijd kutbevolking daar toch?
*Is
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_207135000
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 18:41 schreef Nober het volgende:
1994 voor 't laatst penalties?
Italie toen toch ook in 2006?
  zondag 18 december 2022 @ 18:41:16 #297
498282 Scrummie
Feyenoord kampioen 2026/2027
pi_207135002
quote:
1s.gif Op zondag 18 december 2022 18:40 schreef Anonymousz het volgende:
Tv kan weer aan :)
Je mag ook gewoon wegblijven hoor.
pi_207135004
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 18:40 schreef Nober het volgende:

[..]
Was toch altijd kutbevolking daar toch?
Zijn inmiddels vervangen ;)
  zondag 18 december 2022 @ 18:41:20 #299
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_207135006
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 18:40 schreef 3rr0r het volgende:
[ afbeelding ]
Dit was niet de afspraak die de FIFA met de Sjeik maakte ...
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
  zondag 18 december 2022 @ 18:41:21 #300
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_207135007
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 18:40 schreef WAvanBuren het volgende:
Dat kapsel _O- .
Tafelvoetbaltafel model
I am the hope of the universe. I am the answer to all living things that cry out for help.I am the protector of the innocent. I am the Light in the darkness. I am truth. Ally to good! Nightmare to you!
  Moderator zondag 18 december 2022 @ 18:41:28 #301
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hč
pi_207135009
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 18:41 schreef Scrummie het volgende:

[..]
Je mag ook gewoon wegblijven hoor.
zo dan
What can change the nature of a man?
  Forum Admin zondag 18 december 2022 @ 18:41:28 #302
35723 crew  GGMM
pi_207135010
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 18:41 schreef Scrummie het volgende:

[..]
Je mag ook gewoon wegblijven hoor.
Sow
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  Moderator zondag 18 december 2022 @ 18:41:45 #303
362868 crew  Slobeend
of all places
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')