Oh ja die vent is er nietquote:Op zondag 18 december 2022 18:32 schreef Halcon het volgende:
[..]
Als de 3-3 valt, kan het zomaar uitdraaien op strafschoppen. Karim el Ahmadi
@:TweedeKlum
Als deze 'meme' na vanavond niet stopt pleeg ik sepukku.quote:Op zondag 18 december 2022 18:32 schreef Halcon het volgende:
[..]
Als de 3-3 valt, kan het zomaar uitdraaien op strafschoppen. Karim el Ahmadi
@:TweedeKlum
Hij was vaak geschorst wegens handspel ...quote:
Eerste helft zag ik 'm wel ff.quote:Op zondag 18 december 2022 18:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh ja die vent is er niet
Geen moment gemist
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |