Was maar een grapje he, dat is natuurlijk HAALANDGODquote:Op zondag 18 december 2022 18:40 schreef theguyver het volgende:
[..]
Nah hij heeft nog zo'n 10 jaar on dit aan te kunnen tonen.
quote:Op zondag 18 december 2022 18:38 schreef Richestorags het volgende:
Mijn God wat verdient Frankrijk dit.
Wat is het nou verdiend of nietquote:Op zondag 18 december 2022 18:38 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Knap hoor van Mbappé.
Wel gigantisch onverdiend.
Nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee.quote:Op zondag 18 december 2022 18:39 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Straks mist ie hem in de penaltyreeks hoor ...
Dit was echt geen saai WK.quote:Op zondag 18 december 2022 18:40 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
En dan zijn er NOG mensen die dit een saai wk vinden
*Isquote:Op zondag 18 december 2022 18:40 schreef Nober het volgende:
[..]
Was toch altijd kutbevolking daar toch?
Zijn inmiddels vervangenquote:Op zondag 18 december 2022 18:40 schreef Nober het volgende:
[..]
Was toch altijd kutbevolking daar toch?
Dit was niet de afspraak die de FIFA met de Sjeik maakte ...quote:
Tafelvoetbaltafel modelquote:
zo danquote:Op zondag 18 december 2022 18:41 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Je mag ook gewoon wegblijven hoor.
Sowquote:Op zondag 18 december 2022 18:41 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Je mag ook gewoon wegblijven hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |