abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!Fotograaf zondag 18 december 2022 @ 18:31:11 #1
842 Zorro
Z
pi_207134549
De volgens sommigen beste voetballer ooit, tegen de misschien wel beste voetballer van tegenwoordig. Twee grootmachten uit de voetbalgeschiedenis. Argentinië een voetbalgeschiedenis op een WK dat terug gaat naar voor de Tweede Wereld Oorlog. Tegen Frankrijk dat pas geschiedenis schreef als land op een WK in 1998. Terwijl het met Kopa, Fontaine en Platini al de besten van de wereld had. In 1998 voor het eerst wereldkampioen met Zidane. Zoals Argentinië het voor het eerst werd met Maradona in 1986. Nu twee andere wereldsterren. Messi en Mbappé.

Buiten alle Nederlandse sentimenten een gedroomde finale. Messi was altijd een 10. Momenteel scoort-ie een 8. De lat ligt dus hoog voor deze wondervoetballer. Mbappé scoort er als 23jarige op los. Is al een 8 waard, misschien wordt-ie na de finale een 9. Zijn carriere is te kort om al een 10 te zijn. Een juweel is ie al. Wordt het een briljantje?

Het vooruitzicht is mooi. De voorpret terecht. WK-finale 2022. Argentinië-Frankrijk.






:T
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  Forum Admin zondag 18 december 2022 @ 18:31:14 #2
35723 crew  GGMM
pi_207134550
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 18:30 schreef Scrummie het volgende:
Al die Fransen hier mad. Heerlijk.
Waar? :?
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_207134552
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 18:30 schreef Scrummie het volgende:
Al die Fransen hier mad. Heerlijk.
Wel veel Fransozen op FOK ineens ja
  Moderator zondag 18 december 2022 @ 18:31:28 #4
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hč
pi_207134553
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 18:30 schreef Pisces29 het volgende:
Tv uit na het fluitsignaal
20:00 weer aan
What can change the nature of a man?
  zondag 18 december 2022 @ 18:31:29 #5
498282 Scrummie
Feyenoord kampioen 2026/2027
pi_207134554
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 18:31 schreef GGMM het volgende:

[..]
Waar? :?
In dit topic :)
pi_207134555
Wisselspelers stonden al half in het veld :')
pi_207134557
Had die maar rechtop moeten staan :{w
pi_207134560
Het bericht dat je wilde plaatsen:
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 18:30 schreef Scrummie het volgende: Al die Fransen hier mad. Heerlijk.
Jij solliciteert naar een stokbrood in je reet.
  Forum Admin zondag 18 december 2022 @ 18:31:42 #9
35723 crew  GGMM
pi_207134561
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 18:31 schreef Scrummie het volgende:

[..]
In dit topic :)
Oh

Niet gezien.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  zondag 18 december 2022 @ 18:31:54 #10
103590 dvdfreak
geen dvdfreak maar kc27
pi_207134565
dit gaat nog 3-3 worden
pi_207134566
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 18:31 schreef Coco het volgende:

[..]
20:00 weer aan
Spelletjesprogramma op Viaplay
  zondag 18 december 2022 @ 18:31:59 #12
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_207134567
Le jour de gloire n'est pas arrive.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
pi_207134568
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 18:30 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Op basis van het hele toernooi eigenlijk wel.
Als je zo goed bent dat je Nederland uitschakelt, verdien je het gewoon om te winnen
pi_207134569
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 18:31 schreef dvdfreak het volgende:
dit gaat nog 3-3 worden
graag op anoniem
  zondag 18 december 2022 @ 18:32:05 #15
498282 Scrummie
Feyenoord kampioen 2026/2027
pi_207134570
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 18:31 schreef GGMM het volgende:

[..]
Oh

Niet gezien.
Ook iemand zo scherp als jij mist wel eens wat.
pi_207134571
Stonden die wisselspelers van Argentinië al in het veld voordat de goal viel?
pi_207134573
Is er al gezegd dat Nederland in elk geval de nul hield nadat ze terugkwamen tot 2-2?
pi_207134574
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 18:31 schreef Sked het volgende:

[..]
Wel veel Fransozen op FOK ineens ja
95% zet de tv zo uit
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  zondag 18 december 2022 @ 18:32:14 #19
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_207134576
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 18:31 schreef dvdfreak het volgende:
dit gaat nog 3-3 worden
De Fransen zitten kapot ...
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
pi_207134577
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 18:31 schreef Wienerschnitzels het volgende:

[..]
Spelletjesprogramma op Viaplay
Die onzin kijk ik niet.
  zondag 18 december 2022 @ 18:32:18 #21
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_207134578
Griekenland 2.0 waarbij Messi de Charisteas is van dit team.
  zondag 18 december 2022 @ 18:32:20 #22
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_207134579
Frankrijk keihard genaaid dat ze geen tweede penalty kregen.

Zo kán je niet winnen
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_207134580
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 18:31 schreef Coco het volgende:

[..]
20:00 weer aan
Ook niet.
pi_207134584
Dit zou wel eens gespeeld kunnen zijn
Op dinsdag 9 december 2025 20:10 schreef Haags het volgende:
De enige goede Rus is een dode Rus.
pi_207134585
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 18:31 schreef Coco het volgende:

[..]
20:00 weer aan
Waarvoor?
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  zondag 18 december 2022 @ 18:32:30 #26
2651 svann
night-hawk
pi_207134586
Frankrijk heeft nog slechts tien minuutjes.
seek electricity                     Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
pi_207134587
Fransen zitten kapot
pi_207134588
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 18:31 schreef dvdfreak het volgende:
dit gaat nog 3-3 worden
Als de 3-3 valt, kan het zomaar uitdraaien op strafschoppen. Karim el Ahmadi

@TweedeKlum
  zondag 18 december 2022 @ 18:32:45 #29
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_207134592
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 18:30 schreef Wienerschnitzels het volgende:

[..]
Dat is Jordan
Is dat een voetballer?
pi_207134594
Nou van harte gefeliciteerd, Argentinie

#zeiklullenteam
Het is pas echt crisis als het bier op is.
  zondag 18 december 2022 @ 18:32:49 #31
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_207134595
Konate van 50 meter _O_
pi_207134598
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 18:32 schreef Mortaxx het volgende:
Dit zou wel eens gespeeld kunnen zijn
- El Ahmadi
  FOK!Fotograaf zondag 18 december 2022 @ 18:33:03 #33
842 Zorro
Z
pi_207134600
Och och, tijdrekken bij de cornervlag.

Doodschop gerechtvaardigd :r
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  Forum Admin zondag 18 december 2022 @ 18:33:04 #34
35723 crew  GGMM
pi_207134602
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 18:32 schreef Halcon het volgende:

[..]
Als de 3-3 valt, kan het zomaar uitdraaien op strafschoppen. Karim el Ahmadi

@:TweedeKlum
Oh ja die vent is er niet

Geen moment gemist :)
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_207134603
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 18:32 schreef Halcon het volgende:

[..]
Als de 3-3 valt, kan het zomaar uitdraaien op strafschoppen. Karim el Ahmadi

@:TweedeKlum
Als deze 'meme' na vanavond niet stopt pleeg ik sepukku.
pi_207134605
Dit is een uitermate vermakelijke finale
  zondag 18 december 2022 @ 18:33:11 #37
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_207134608
7 minuten in een hoek

:')
  zondag 18 december 2022 @ 18:33:19 #38
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_207134610
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 18:32 schreef leolinedance het volgende:

[..]
Is dat een voetballer?
Hij was vaak geschorst wegens handspel ...
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
  zondag 18 december 2022 @ 18:33:24 #39
375452 AFCNiels
#STAYSTRONGKNUT
pi_207134612
Tegen ons hadden ze strafschoppen nodig. Nederland is dus duidelijk beter dan Frankrijk.
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barįa, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D
pi_207134613
Beste zaag
  zondag 18 december 2022 @ 18:33:25 #41
363374 Regilio_
exTrEeM rEcHtS
pi_207134615
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 18:33 schreef GGMM het volgende:

[..]
Oh ja die vent is er niet

Geen moment gemist :)
Eerste helft zag ik 'm wel ff.
  zondag 18 december 2022 @ 18:33:30 #43
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_207134616
Schoppers
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
  zondag 18 december 2022 @ 18:33:32 #44
392328 Keukendrol
Vuile klootzak!!!
pi_207134617
Rood
Op zaterdag 5 januari 2013 00:14 schreef LompeHork het volgende:
Deze username is gewoon perfect.
-------------------------------------------------
- Dearest (UI)
  zondag 18 december 2022 @ 18:33:32 #45
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_207134618
Belachelijke overtreding
pi_207134619
Donker rood
pi_207134620
:R
  Moderator zondag 18 december 2022 @ 18:33:39 #48
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_207134623
Goeie tackle
Wind extinguishes a candle and energizes fire
pi_207134624
Fransen hebben deze wedstrijd niks gedaan en zitten er doorheen. Moeten haast nog wel last hebben van dat virus.
  FOK!Fotograaf zondag 18 december 2022 @ 18:33:42 #51
842 Zorro
Z
pi_207134625
Dit is rood

Weer die Paraids
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_207134626
:G
  zondag 18 december 2022 @ 18:33:46 #53
2651 svann
night-hawk
pi_207134627
Voortaan gewoon alleen het laatste half uur kijken.
seek electricity                     Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
pi_207134628
Hoe is dat geen rood
  zondag 18 december 2022 @ 18:33:47 #55
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_207134629
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 18:32 schreef tesssssssss het volgende:
Nou van harte gefeliciteerd, Argentinie

#zeiklullenteam
:( ik gun het ze niet. Maar de overwinning is wel erg dichtbij
Wie dit leest is een lezer van dit
  zondag 18 december 2022 @ 18:33:52 #56
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_207134630
Pas als fluitsignaal is geweest is het afgelopen.
En ze hebben nog steeds een paar minuten
I am the hope of the universe. I am the answer to all living things that cry out for help.I am the protector of the innocent. I am the Light in the darkness. I am truth. Ally to good! Nightmare to you!
  zondag 18 december 2022 @ 18:33:53 #57
103590 dvdfreak
geen dvdfreak maar kc27
pi_207134631
vechteee
pi_207134634
Hoe is dit geen rood joh
Zonder wrijving geen glans
  zondag 18 december 2022 @ 18:33:56 #59
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_207134635
Dit is gewoon rood :r
No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
  zondag 18 december 2022 @ 18:34:02 #60
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_207134636
Wat een teringploeg is het toch.
pi_207134638
Paredes die een kaart pakt, gras is groen
  zondag 18 december 2022 @ 18:34:05 #62
392328 Keukendrol
Vuile klootzak!!!
pi_207134641
Leandro Makita
Op zaterdag 5 januari 2013 00:14 schreef LompeHork het volgende:
Deze username is gewoon perfect.
-------------------------------------------------
- Dearest (UI)
  Moderator zondag 18 december 2022 @ 18:34:08 #63
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hč
pi_207134642
quote:
1s.gif Op zondag 18 december 2022 18:33 schreef Slobeend het volgende:
Uiteraard weer Paredes.
Paredes de Tettas.
What can change the nature of a man?
  zondag 18 december 2022 @ 18:34:17 #64
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_207134646
Hoe kan dat nu geen rood zijn ?
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
pi_207134647
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 18:33 schreef Max23 het volgende:
Hoe is dat geen rood
Dacht ook aan rood
  zondag 18 december 2022 @ 18:34:29 #66
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_207134648
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 18:33 schreef Max23 het volgende:
Hoe is dat geen rood
Rode kaarten zitten niet in hun toolbox.
pi_207134652
vargentinië weer geholpen!
pi_207134657
Wel min herhalingen bij discutabele beslissingen in het voordeel van Argentinië.
  zondag 18 december 2022 @ 18:35:04 #69
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_207134659
Richard Goulooze
RED ONS HENNIEGOD
  zondag 18 december 2022 @ 18:35:05 #70
498282 Scrummie
Feyenoord kampioen 2026/2027
pi_207134660
Terechte gele kaart :).
  FOK!Fotograaf zondag 18 december 2022 @ 18:35:06 #71
842 Zorro
Z
pi_207134661
Belgje helemaal gelijk. Over Paredes: "En dat is straks ook wereldkampioen :') "

(Ja die smiley had ie in zijn stem)
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_207134666
Dit is toch gewoon 100% duidelijk of niet? Dat er miljoenen aan oliegeld niet alleen naar de FIFA maar ook naar scheidsrechters is gegaan.
  zondag 18 december 2022 @ 18:35:36 #73
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_207134669
PINGEL
  zondag 18 december 2022 @ 18:35:37 #74
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_207134670
quote:
1s.gif Op zondag 18 december 2022 18:35 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Wel min herhalingen bij discutabele beslissingen in het voordeel van Argentinië.
Hele toernooi al
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
  zondag 18 december 2022 @ 18:35:39 #75
363374 Regilio_
exTrEeM rEcHtS
pi_207134671
quote:
6s.gif Op zondag 18 december 2022 18:35 schreef Zorro het volgende:
Belgje helemaal gelijk. Over Paredes: "En dat is straks ook wereldkampioen :') "

(Ja die smiley had ie in zijn stem)
Net als Mario Materazzi
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
pi_207134672
Huh?
pi_207134673
Hens!
Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.
  zondag 18 december 2022 @ 18:35:42 #78
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_207134674
Ibrahima van der Hoorn?
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
  zondag 18 december 2022 @ 18:35:42 #79
498282 Scrummie
Feyenoord kampioen 2026/2027
pi_207134675
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 18:35 schreef Sapstengel het volgende:
Dit is toch gewoon 100% duidelijk of niet? Dat er miljoenen aan oliegeld niet alleen naar de FIFA maar ook naar scheidsrechters is gegaan.
BNW is verderop.
pi_207134677
messi hierna nog lekker 40-45 miljoen per maand verdienen in Miami
pi_207134678
Penalty
  zondag 18 december 2022 @ 18:35:48 #82
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_207134680
Vrije trap
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_207134681
quote:
1s.gif Op zondag 18 december 2022 18:35 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Wel min herhalingen bij discutabele beslissingen in het voordeel van Argentinië.
Schwalbes worden net geknipt steeds. Straks bij Messi ook al viel me op.
  zondag 18 december 2022 @ 18:35:49 #84
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_207134682
Knotsgek
pi_207134683
Jaaaaaaa
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_207134684
Jaaaaa
  Forum Admin zondag 18 december 2022 @ 18:35:54 #87
35723 crew  GGMM
pi_207134687
De commentator kan het niet meer volgen
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  zondag 18 december 2022 @ 18:35:56 #88
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_207134688
Ha!
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_207134689
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
pi_207134691
Penantie :D .
pi_207134692
Lol
  zondag 18 december 2022 @ 18:36:00 #92
363374 Regilio_
exTrEeM rEcHtS
pi_207134693
:D
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
  Forum Admin zondag 18 december 2022 @ 18:36:00 #93
35723 crew  GGMM
pi_207134694
quote:
1s.gif Op zondag 18 december 2022 18:35 schreef Caland het volgende:
Vrije trap
:?
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  zondag 18 december 2022 @ 18:36:00 #94
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_207134695
Penal!!!
pi_207134696
JAAAAAAAAAAAA
  zondag 18 december 2022 @ 18:36:01 #96
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_207134697
Pingel *O*
  zondag 18 december 2022 @ 18:36:01 #97
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_207134698
En een strafschop *O*
No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
  Moderator zondag 18 december 2022 @ 18:36:02 #98
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hč
pi_207134699
Penalty
What can change the nature of a man?
  zondag 18 december 2022 @ 18:36:03 #99
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_207134701
:D
pi_207134702
Hahahahahaha
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')