Waar?quote:
Ohquote:
Als je zo goed bent dat je Nederland uitschakelt, verdien je het gewoon om te winnenquote:Op zondag 18 december 2022 18:30 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Op basis van het hele toernooi eigenlijk wel.
95% zet de tv zo uitquote:
De Fransen zitten kapot ...quote:
Die onzin kijk ik niet.quote:Op zondag 18 december 2022 18:31 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Spelletjesprogramma op Viaplay
Waarvoor?quote:
Oh ja die vent is er nietquote:Op zondag 18 december 2022 18:32 schreef Halcon het volgende:
[..]
Als de 3-3 valt, kan het zomaar uitdraaien op strafschoppen. Karim el Ahmadi
@:TweedeKlum
Als deze 'meme' na vanavond niet stopt pleeg ik sepukku.quote:Op zondag 18 december 2022 18:32 schreef Halcon het volgende:
[..]
Als de 3-3 valt, kan het zomaar uitdraaien op strafschoppen. Karim el Ahmadi
@:TweedeKlum
Hij was vaak geschorst wegens handspel ...quote:
Eerste helft zag ik 'm wel ff.quote:Op zondag 18 december 2022 18:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh ja die vent is er niet
Geen moment gemist
quote:Op zondag 18 december 2022 18:32 schreef tesssssssss het volgende:
Nou van harte gefeliciteerd, Argentinie
#zeiklullenteam
Hele toernooi alquote:Op zondag 18 december 2022 18:35 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Wel min herhalingen bij discutabele beslissingen in het voordeel van Argentinië.
Net als Mario Materazziquote:Op zondag 18 december 2022 18:35 schreef Zorro het volgende:
Belgje helemaal gelijk. Over Paredes: "En dat is straks ook wereldkampioen"
(Ja die smiley had ie in zijn stem)
BNW is verderop.quote:Op zondag 18 december 2022 18:35 schreef Sapstengel het volgende:
Dit is toch gewoon 100% duidelijk of niet? Dat er miljoenen aan oliegeld niet alleen naar de FIFA maar ook naar scheidsrechters is gegaan.
Schwalbes worden net geknipt steeds. Straks bij Messi ook al viel me op.quote:Op zondag 18 december 2022 18:35 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Wel min herhalingen bij discutabele beslissingen in het voordeel van Argentinië.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |