Ho maar weer.quote:Op vrijdag 9 december 2022 20:44 schreef PS. het volgende:
[..]
Beter een scheur in je broek, dan een broek in je scheur hahaha
Vieze ouwe ventquote:
Dan is het over.quote:Op vrijdag 9 december 2022 20:45 schreef kree het volgende:
Even voor mijn info, want niet zo thuis hierin. Maar wat als NL nu verliest?
Liggen ze er dan uit of is er dan nog een kans?
Ze moeten nog uitquote:Op vrijdag 9 december 2022 20:45 schreef kree het volgende:
Dan spelen we nog tegen België.quote:Op vrijdag 9 december 2022 20:45 schreef kree het volgende:
quote:Op vrijdag 9 december 2022 20:45 schreef kree het volgende:
Moet hij wetenquote:Op vrijdag 9 december 2022 20:45 schreef capuchon_jongen het volgende:
Van Gaal zal wel een witte konijn uit zij hoed toveren
De Slag om Losail.quote:Op vrijdag 9 december 2022 20:45 schreef Nober het volgende:
4 gele kaarten
Begint op Nederland-Portugal te lijken
Dagjesvolkquote:Op vrijdag 9 december 2022 20:45 schreef kree het volgende:
traumaquote:Op vrijdag 9 december 2022 20:45 schreef Nober het volgende:
4 gele kaarten
Begint op Nederland-Portugal te lijken
Dan proberen we het morgen opnieuwquote:Op vrijdag 9 december 2022 20:45 schreef kree het volgende:
Ja er zijn penals dit toernooi voor minder gegeven.quote:
Argentinie heeft inderdaad gescoord.quote:Op vrijdag 9 december 2022 20:46 schreef 3rr0r het volgende:
Hier moeten ze wel tegen kunnen scoren een keer zou je zeggen.
Over 4 jaar weer of 8 als het tegen zitquote:Op vrijdag 9 december 2022 20:45 schreef kree het volgende:
Dan gaan we rambo spelenquote:Op vrijdag 9 december 2022 20:45 schreef kree het volgende:
hihahondelul roepenquote:Op vrijdag 9 december 2022 20:47 schreef Perrin het volgende:
Hoe de hel krijg je geel als je op de bank zit?
Hij liet een poepje hihiquote:Op vrijdag 9 december 2022 20:47 schreef Perrin het volgende:
Die was voor Weghorst hoor.quote:
Voor welke plaats speelt Belgie nog dan?quote:Op vrijdag 9 december 2022 20:48 schreef capuchon_jongen het volgende:
@:kree dan speelt Nederland voor de 5e plaats tegen Brazilië. Verliezen ze deze wedstrijd dan moeten ze voor de 7e plaats spelen.
Rookie numbersquote:
Die zijn hier pro's in houden ze nog wel 45 min volquote:Op vrijdag 9 december 2022 20:47 schreef Haags het volgende:
Kunnen ze niet even een paar knieschijven doormidden trappen bij die zuigende Argentijnen
Laatste.quote:Op vrijdag 9 december 2022 20:48 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Voor welke plaats speelt Belgie nog dan?
Vermakelijker dan het spel, dat sws...quote:Op vrijdag 9 december 2022 20:48 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Die scheids is wel vermakelijk
scheids we gaan je zusje neukenquote:Op vrijdag 9 december 2022 20:47 schreef Perrin het volgende:
Die speelden 'n ploeg van de mat die nu wel in de halve finale staat.quote:Op vrijdag 9 december 2022 20:48 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
We zijn in de running voor de 17e plaats. Maar we moeten tegen Duitslandquote:Op vrijdag 9 december 2022 20:48 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Famfare van 1400 manquote:Op vrijdag 9 december 2022 20:49 schreef Divje het volgende:
Dit gaat straks helemaal uit de klauwen escaleren.
Naar iemand die wel verder kan pasen zonder balverlies. Slim.quote:
Pasen.quote:Op vrijdag 9 december 2022 20:50 schreef Perrin het volgende:
[..]
Naar iemand die wel verder kan pasen zonder balverlies. Slim.
Niet in Qatar. eerder bruinquote:
Heeft een keer "geshined" (lees : 1 strakke pass) en is nu demi Godquote:Op vrijdag 9 december 2022 20:49 schreef Confetti het volgende:
Blind geeft dus weer eens een groot toernooi weg. Echt niet de eerste keer.
Moet toch wel de meest overschatte 'verdediger' alle tijden zijn.
De scheids is weer eens een partij op zichzelf hier.quote:Op vrijdag 9 december 2022 20:50 schreef GGMM het volgende:
Wat een matige scheidsrechter.
En dan ben ik héél genuanceerd.
Leuk voor de Nederlandse competitie maar tegen echte aanvallers een factor of twee te traag.quote:Op vrijdag 9 december 2022 20:49 schreef Confetti het volgende:
Blind geeft dus weer eens een groot toernooi weg. Echt niet de eerste keer.
Moet toch wel de meest overschatte 'verdediger' alle tijden zijn.
Hoe verwacht jij een bus op het veld?quote:Op vrijdag 9 december 2022 20:51 schreef Devolder het volgende:
Kan die Lahoz niet tegen een bus aanlopen? Spaanse idioot
Nederlandse competitie is het zo nu en dan al gênant.quote:Op vrijdag 9 december 2022 20:51 schreef Perrin het volgende:
[..]
Leuk voor de Nederlandse competitie maar tegen echte aanvallers een factor of twee te traag.
Gewoon een vuileklootzak.gifquote:Op vrijdag 9 december 2022 20:50 schreef GGMM het volgende:
Wat een matige scheidsrechter.
En dan ben ik héél genuanceerd.
Die waar van Persie zo'n mooie goal maakte omdat ie in al zijn wanhoop geen idee had hoe hij anders iets van die kutpass kon makenquote:Op vrijdag 9 december 2022 20:50 schreef Dagoduck het volgende:
Enige wat ik Blind ooit heb zien doen waar ik blij van werd was die assist op de vliegende Hollander.
We hebben geen kans gecreëerd.quote:
quote:Op vrijdag 9 december 2022 20:51 schreef Van_Poppel het volgende:
Zuur dat je in een wedstrijd zonder kansen toch 1-0 achterstaat
Nou, Argentinië heeft toch een aardige kans erin geschoten.quote:Op vrijdag 9 december 2022 20:51 schreef Van_Poppel het volgende:
Zuur dat je in een wedstrijd zonder kansen toch 1-0 achterstaat
Nou nou nou dat was wel gewoon een goede pass en fifa 2017 finishquote:Op vrijdag 9 december 2022 20:51 schreef Zorro het volgende:
[..]
Die waar van Persie zo'n mooie goal maakte omdat ie in al zijn wanhoop geen idee had hoe hij anders iets van die kutpass kon maken
Geniale actie en meteen bam, goal. Tweede helft nog een keertje excelleren.quote:Op vrijdag 9 december 2022 20:52 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Wat een slimme speler is die Messi zeg. Hele wedstrijd niet zeiken bij die scheids en bij het rustsignaal ff babbelen. Mooi in het binnenzakje
quote:Op vrijdag 9 december 2022 20:52 schreef WheeledWarrior het volgende:
Nederland is gewoon weer mokerslecht.
Dat was de vorige keer ook zo een success. Gast had geen eens zin om achter de bal aan te rennenquote:
Ik kan iets roepen over nog een ander mooi moment van Blind, maar dat doe ik niet.quote:Op vrijdag 9 december 2022 20:50 schreef Dagoduck het volgende:
Enige wat ik Blind ooit heb zien doen waar ik blij van werd was die assist op de vliegende Hollander.
Dit gehele WK alquote:Op vrijdag 9 december 2022 20:52 schreef WheeledWarrior het volgende:
Nederland is gewoon weer mokerslecht.
Oneensquote:Op vrijdag 9 december 2022 20:51 schreef Devolder het volgende:
[..]
Een achterstand is altijd terecht
Je hebt een goed hart.quote:Op vrijdag 9 december 2022 20:53 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik kan iets roepen over nog een ander mooi moment van Blind, maar dat doe ik niet.
quote:2' Van Bommel
7' Boulahrouz
20' Maniche
31' Costinha
45+1' Costinha
1 kans idd voor Argentinië; derhalve misschien niet eens onverdiendquote:Op vrijdag 9 december 2022 20:52 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Nou, Argentinië heeft toch een aardige kans erin geschoten.
Van de Rabobank.quote:Op vrijdag 9 december 2022 20:53 schreef Specularium het volgende:
Dit is allemaal de schuld van die kutreclame van Albert Heijn.
Dit is de eerste wedstrijd die ze dit WK van Nederland zien daar?quote:Op vrijdag 9 december 2022 20:53 schreef bbuddybb het volgende:
Bij de BBC vinden ze Oranje teleurstellend en Argentinie de betere ploeg.
Wat een kut wedstrijd weer. Dit was eigenlijk wel te verwachten.
quote:Op vrijdag 9 december 2022 20:53 schreef Vijf_voor het volgende:
Kan je achter de TV ook geel krijgen?
3 FA's in 1 topic genotquote:Op vrijdag 9 december 2022 20:53 schreef Specularium het volgende:
Dit is allemaal de schuld van die kutreclame van Albert Heijn.
Vergeet niet trage Blind die aan de verkeerde kant dekt.quote:Op vrijdag 9 december 2022 20:53 schreef Pleun2011 het volgende:
Jammer..weinig fout gedaan maar aanvallend creëer je niks. Die goal is 100% de verdienste van Messi. Matige ploeg dat Argentinië
JE MOET JE BEK HOUDENquote:Op vrijdag 9 december 2022 20:53 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik kan iets roepen over nog een ander mooi moment van Blind, maar dat doe ik niet.
Wauwquote:Op vrijdag 9 december 2022 20:54 schreef Pvt.Webster het volgende:
ESPN Facebook plaatst de ruststand. Binnen 2 minuten al 270 reacties… De tering
Eensquote:Op vrijdag 9 december 2022 20:53 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dat lijkt me een begin. Ik vond Gakpo trouwens ook matig. Je merkt toch dat dit niveau nieuw voor hem is, steeds net wat te langzaam in de kaats. Net niet ver genoeg vooruit denken en kijken.quote:
Ja natuurlijk.quote:Op vrijdag 9 december 2022 20:53 schreef bbuddybb het volgende:
Bij de BBC vinden ze Oranje teleurstellend en Argentinie de betere ploeg.
Wat een kut wedstrijd weer. Dit was eigenlijk wel te verwachten.
Collina wannabeequote:Op vrijdag 9 december 2022 20:54 schreef SpaceOdyssey het volgende:
Die Lahoz is zo fucking irritant he
Hallo Wesley.quote:Op vrijdag 9 december 2022 20:54 schreef Poepz0r het volgende:
Frimpong erin. Die loopt die verdediging van Argentinië helemaal zoek met z'n snelheid
Ze hebben geen 1 kans gehad. Dus nope. Welke wedstrijd kijk jij?quote:Op vrijdag 9 december 2022 20:52 schreef trein2000 het volgende:
Scheidsrechter vervelend aanwezig, maar Nederland gaat nog scoren.
Kijk dan gewoon NOSquote:Op vrijdag 9 december 2022 20:55 schreef Jed1Gam het volgende:
Messi dickrider hier die Zwitserse commentator. Volgende helft maar mute verder kijken.
Messi is echt het allerbeste wat voetbal ons ooit heeft gebracht.quote:Op vrijdag 9 december 2022 20:55 schreef Scrummie het volgende:
Messi is geniaal
Wel jammer van de tussenstand.
En dat was al zo'n festijn met 0 uitgespeelde Nederlandse kansen.quote:Op vrijdag 9 december 2022 20:55 schreef Weltschmerz het volgende:
Nou ja, na de goal werd het minder maar daarvoor had Argentinie het even moeilijk. Probleem is dat de Argentijnen en de scheids gaan zorgen dat er nauwelijks meer gevoetbald kan worden.
Scheids heeft niets te maken met het feit dat Nederland weer meteen in die idiote overtredingstand gaat omdat ze achter staan. Kunnen we wel iedere keer de scheids de schuld geven, maar het is nogal een patroon van Nederland om in belangrijke wedstrijden het hoofd niet koel te houden.quote:Op vrijdag 9 december 2022 20:55 schreef Weltschmerz het volgende:
Nou ja, na de goal werd het minder maar daarvoor had Argentinie het even moeilijk. Probleem is dat de Argentijnen en de scheids gaan zorgen dat er nauwelijks meer gevoetbald kan worden.
CR7 godquote:Op vrijdag 9 december 2022 20:56 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Messi is echt het allerbeste wat voetbal ons ooit heeft gebracht.
Wil er iemand alle vergunningen van het AD gewoon intrekken ?quote:
quote:
Hahahaha rot op man.quote:Wout Weghorst en Luuk de Jong vormen volgens de opstelling in het notitieblok van de bondscoach het spitsenduo met Davy Klaassen daar kort achter.
Ik was voor de wedstrijd al moe. Dat is er niet echt beter op geworden.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
Verbloemen dat ze kwaliteit missen. Blijft natuurlijk zwaktebod dit systeem. Amper pressiequote:Op vrijdag 9 december 2022 20:56 schreef Jaeger85 het volgende:
Zou wel hilarisch zijn dat ze dit kutsysteem spelen om grote landen te bestrijden en er dan tegen het eerste grote land eruit vliegen. De vorige vier wedstrijden hadden we met 4 3 3 ook wel gewonnen en veel meer kijkplezier gehad.
Boerderijhoofdquote:Op vrijdag 9 december 2022 20:57 schreef RipCity het volgende:
Weghorst koopmeiners de jong en Klaassen er DUs in
quote:Op vrijdag 9 december 2022 20:57 schreef monkyyy het volgende:
[ afbeelding ]
Het kan nog.Groot ingezet op Nederland.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.100.000 katjes
Fuck the EBU!
Oneens.quote:Op vrijdag 9 december 2022 20:56 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Messi is echt het allerbeste wat voetbal ons ooit heeft gebracht.
quote:Op vrijdag 9 december 2022 20:57 schreef monkyyy het volgende:
[ afbeelding ]
Het kan nog.In de NFL zie ik wekelijks dit soort statistieken van 99% kans aan de ene kant naar 100% aan de andere kant gaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als Weghorst er met geel in zou komen is van Gaal echt dementquote:Op vrijdag 9 december 2022 20:57 schreef RipCity het volgende:
Weghorst koopmeiners de jong en Klaassen er DUs in
Is ook allemaal ai generatedquote:Op vrijdag 9 december 2022 20:58 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
In de NFL zie ik wekelijks dit soort statistieken van 99% kans aan de ene kant naar 100% aan de andere kant gaan.
De Messi van de Aldi Jumbo ...quote:
Ik sluit niks uitquote:Op vrijdag 9 december 2022 20:58 schreef Zorro het volgende:
[..]
Als Weghorst er met geel in zou komen is van Gaal echt dement
Helaas wel een beetje ditquote:Op vrijdag 9 december 2022 20:57 schreef LethalNinja het volgende:
0,0 gevaarlijke aanvallen gezien, terwijl Argentinië wel paar keer op doel heeft kunnen schieten. Op basis van kansen/ gevaar staan ze terecht voor. Hopelijk nog wat wissels.. Bergwijn eruit, Berghuis erin?
HUPPPPPPPPPPP HOLLAND HUPPPPPPPPPPP LAAT DE LEEEEEEEEEEEEEEEEEEEUW ..................
Yepquote:Op vrijdag 9 december 2022 20:58 schreef TweedeKlum het volgende:
Wij hebben geen topkwaliteit en zij hebben Messi, simpel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |