Pasen.quote:Op vrijdag 9 december 2022 20:50 schreef Perrin het volgende:
[..]
Naar iemand die wel verder kan pasen zonder balverlies. Slim.
Niet in Qatar. eerder bruinquote:
Heeft een keer "geshined" (lees : 1 strakke pass) en is nu demi Godquote:Op vrijdag 9 december 2022 20:49 schreef Confetti het volgende:
Blind geeft dus weer eens een groot toernooi weg. Echt niet de eerste keer.
Moet toch wel de meest overschatte 'verdediger' alle tijden zijn.
De scheids is weer eens een partij op zichzelf hier.quote:Op vrijdag 9 december 2022 20:50 schreef GGMM het volgende:
Wat een matige scheidsrechter.
En dan ben ik héél genuanceerd.
Leuk voor de Nederlandse competitie maar tegen echte aanvallers een factor of twee te traag.quote:Op vrijdag 9 december 2022 20:49 schreef Confetti het volgende:
Blind geeft dus weer eens een groot toernooi weg. Echt niet de eerste keer.
Moet toch wel de meest overschatte 'verdediger' alle tijden zijn.
Hoe verwacht jij een bus op het veld?quote:Op vrijdag 9 december 2022 20:51 schreef Devolder het volgende:
Kan die Lahoz niet tegen een bus aanlopen? Spaanse idioot
Nederlandse competitie is het zo nu en dan al gênant.quote:Op vrijdag 9 december 2022 20:51 schreef Perrin het volgende:
[..]
Leuk voor de Nederlandse competitie maar tegen echte aanvallers een factor of twee te traag.
Gewoon een vuileklootzak.gifquote:Op vrijdag 9 december 2022 20:50 schreef GGMM het volgende:
Wat een matige scheidsrechter.
En dan ben ik héél genuanceerd.
Die waar van Persie zo'n mooie goal maakte omdat ie in al zijn wanhoop geen idee had hoe hij anders iets van die kutpass kon makenquote:Op vrijdag 9 december 2022 20:50 schreef Dagoduck het volgende:
Enige wat ik Blind ooit heb zien doen waar ik blij van werd was die assist op de vliegende Hollander.
We hebben geen kans gecreëerd.quote:
quote:Op vrijdag 9 december 2022 20:51 schreef Van_Poppel het volgende:
Zuur dat je in een wedstrijd zonder kansen toch 1-0 achterstaat
Nou, Argentinië heeft toch een aardige kans erin geschoten.quote:Op vrijdag 9 december 2022 20:51 schreef Van_Poppel het volgende:
Zuur dat je in een wedstrijd zonder kansen toch 1-0 achterstaat
Nou nou nou dat was wel gewoon een goede pass en fifa 2017 finishquote:Op vrijdag 9 december 2022 20:51 schreef Zorro het volgende:
[..]
Die waar van Persie zo'n mooie goal maakte omdat ie in al zijn wanhoop geen idee had hoe hij anders iets van die kutpass kon maken
Geniale actie en meteen bam, goal. Tweede helft nog een keertje excelleren.quote:Op vrijdag 9 december 2022 20:52 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Wat een slimme speler is die Messi zeg. Hele wedstrijd niet zeiken bij die scheids en bij het rustsignaal ff babbelen. Mooi in het binnenzakje
quote:Op vrijdag 9 december 2022 20:52 schreef WheeledWarrior het volgende:
Nederland is gewoon weer mokerslecht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |