Vergeet niet trage Blind die aan de verkeerde kant dekt.quote:Op vrijdag 9 december 2022 20:53 schreef Pleun2011 het volgende:
Jammer..weinig fout gedaan maar aanvallend creëer je niks. Die goal is 100% de verdienste van Messi. Matige ploeg dat Argentinië
JE MOET JE BEK HOUDENquote:Op vrijdag 9 december 2022 20:53 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik kan iets roepen over nog een ander mooi moment van Blind, maar dat doe ik niet.
Wauwquote:Op vrijdag 9 december 2022 20:54 schreef Pvt.Webster het volgende:
ESPN Facebook plaatst de ruststand. Binnen 2 minuten al 270 reacties… De tering
Eensquote:Op vrijdag 9 december 2022 20:53 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik kan iets roepen over nog een ander mooi moment van Blind, maar dat doe ik niet.
Dat lijkt me een begin. Ik vond Gakpo trouwens ook matig. Je merkt toch dat dit niveau nieuw voor hem is, steeds net wat te langzaam in de kaats. Net niet ver genoeg vooruit denken en kijken.quote:
Ja natuurlijk.quote:Op vrijdag 9 december 2022 20:53 schreef bbuddybb het volgende:
Bij de BBC vinden ze Oranje teleurstellend en Argentinie de betere ploeg.
Wat een kut wedstrijd weer. Dit was eigenlijk wel te verwachten.
Collina wannabeequote:Op vrijdag 9 december 2022 20:54 schreef SpaceOdyssey het volgende:
Die Lahoz is zo fucking irritant he
Hallo Wesley.quote:Op vrijdag 9 december 2022 20:54 schreef Poepz0r het volgende:
Frimpong erin. Die loopt die verdediging van Argentinië helemaal zoek met z'n snelheid
Ze hebben geen 1 kans gehad. Dus nope. Welke wedstrijd kijk jij?quote:Op vrijdag 9 december 2022 20:52 schreef trein2000 het volgende:
Scheidsrechter vervelend aanwezig, maar Nederland gaat nog scoren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |