Boerderijhoofdquote:Op vrijdag 9 december 2022 20:57 schreef RipCity het volgende:
Weghorst koopmeiners de jong en Klaassen er DUs in
quote:Op vrijdag 9 december 2022 20:57 schreef monkyyy het volgende:
[ afbeelding ]
Het kan nog.Groot ingezet op Nederland.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.100.000 katjes
Fuck the EBU!
Oneens.quote:Op vrijdag 9 december 2022 20:56 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Messi is echt het allerbeste wat voetbal ons ooit heeft gebracht.
quote:Op vrijdag 9 december 2022 20:57 schreef monkyyy het volgende:
[ afbeelding ]
Het kan nog.In de NFL zie ik wekelijks dit soort statistieken van 99% kans aan de ene kant naar 100% aan de andere kant gaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als Weghorst er met geel in zou komen is van Gaal echt dementquote:Op vrijdag 9 december 2022 20:57 schreef RipCity het volgende:
Weghorst koopmeiners de jong en Klaassen er DUs in
Is ook allemaal ai generatedquote:Op vrijdag 9 december 2022 20:58 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
In de NFL zie ik wekelijks dit soort statistieken van 99% kans aan de ene kant naar 100% aan de andere kant gaan.
De Messi van de Aldi Jumbo ...quote:
Ik sluit niks uitquote:Op vrijdag 9 december 2022 20:58 schreef Zorro het volgende:
[..]
Als Weghorst er met geel in zou komen is van Gaal echt dement
Helaas wel een beetje ditquote:Op vrijdag 9 december 2022 20:57 schreef LethalNinja het volgende:
0,0 gevaarlijke aanvallen gezien, terwijl Argentinië wel paar keer op doel heeft kunnen schieten. Op basis van kansen/ gevaar staan ze terecht voor. Hopelijk nog wat wissels.. Bergwijn eruit, Berghuis erin?
HUPPPPPPPPPPP HOLLAND HUPPPPPPPPPPP LAAT DE LEEEEEEEEEEEEEEEEEEEUW ..................
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |