Ik vind het niet kunnen zulke uitsprakenquote:Op maandag 5 december 2022 22:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
daar kan ze alleen maar Wendy mee bedoelen
die haat ze
Martin claimt Mexx alsof het een product is en maakt enge verwijten zonder to the point te komen waardoor zij de schuldige isquote:Op maandag 5 december 2022 22:21 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
In deze ben ik een keer #teamMexx, goed dat ze wegliep bij zo'n sneuneus
Is ze boos danquote:Op maandag 5 december 2022 22:27 schreef pingu66 het volgende:
Die Kenzi wil geen spelletjes met Leila spelen. Wel eerst haar tong bij Leila achter in haar strot douwen en nu boos zijn op haar dat ze iets van haar wil, kleuter
Eigenlijk zou Wendy dat te weten moeten komen en dan op tilt slaan tegen Kim kapster en vervolgens Kim kapster op tilt en krijgt vervolgens een gele kaart en 2 keer geel is rood. Of fantaseer ik nu teveel.quote:Op maandag 5 december 2022 22:23 schreef mangalie het volgende:
[..]
Ik vind het niet kunnen zulke uitspraken
Kan ook geen ruziemaken.. draaien, draaien, iets laten vallen, geen uitleg geven, gepikeerd doen, knuffels willen, afwijzen... Vind het heel sneuquote:Op maandag 5 december 2022 22:27 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Martin claimt Mexx alsof het een product is en maakt enge verwijten zonder to the point te komen waardoor zij de schuldige is
Tabakquote:Op maandag 5 december 2022 22:29 schreef engine het volgende:
Ze zijn weer plannetjes aan het bekokstoven. Er is buiten iets verstopt door Isaac en Jeff. Kim weet het nu ook.
Waarom wil ze dan geen spel meer spelen wat heeft een potje kaarten of wat dan ook te maken wat er gebeurd is. Nu haar negeren alsof het de schuld van Leila is.quote:
ik kan ze beiden niet velenquote:Op maandag 5 december 2022 22:30 schreef R0T29 het volgende:
Ik vind Wanda niet echt leuk en die heeft lang bovenaan mijn 'to go' lijst gestaan. Die is echter met stip overgenomen door KimK...wat een engnek
Straks mag ze hem weer bedanken voor een wijze les en ligt ze vervolgens onder zijn lakens dienstplichtig te wezenquote:Op maandag 5 december 2022 22:28 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Kan ook geen ruziemaken.. draaien, draaien, iets laten vallen, geen uitleg geven, gepikeerd doen, knuffels willen, afwijzen... Vind het heel sneu
Leila en Kenzy hebben vanmiddag met elkaar gesproken en er was niets aan de handquote:Op maandag 5 december 2022 22:30 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Waarom wil ze dan geen spel meer spelen wat heeft een potje kaarten of wat dan ook te maken wat er gebeurd is. Nu haar negeren alsof het de schuld van Leila is.
Het is dezelfde jas als die ze droeg bij het feliciteren van de paalzitters, in oktober. Kijk het filmpje er maar op na.quote:Op maandag 5 december 2022 22:29 schreef Harry het volgende:
Kim vD heeft idd een andere zwarte winterjas aan. Niet van dat peperdure merk Josh V.
Ze staan bij mij beide bovenaan...quote:Op maandag 5 december 2022 22:30 schreef R0T29 het volgende:
Ik vind Wanda niet echt leuk en die heeft lang bovenaan mijn 'to go' lijst gestaan. Die is echter met stip overgenomen door KimK...wat een engnek
Die andere bril van Berend had jij ook al als eerste opgemerkt. Scherp hoor.quote:Op maandag 5 december 2022 22:31 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Het is dezelfde jas als die ze droeg bij het feliciteren van de paalzitters, in oktober. Kijk het filmpje er maar op na.
Je hebt gelijk, ik zie nu dat merk Josh V ook, aan de rechtermouw. Excuses!quote:Op maandag 5 december 2022 22:31 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Het is dezelfde jas als die ze droeg bij het feliciteren van de paalzitters, in oktober. Kijk het filmpje er maar op na.
Zojuist gedaan. Het is niet dezelfde jas. Deze heeft een wit ding op de rechtermouw....die jas het dat niet. Beide zwart dat wel.quote:Op maandag 5 december 2022 22:31 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Dan weet ik het ook niet , beetje vrouwen ding denk ik danquote:Op maandag 5 december 2022 22:31 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Leila en Kenzy hebben vanmiddag met elkaar gesproken en er was niets aan de hand
Ik denk dat ze boos is om andere redenen ?
Dan kijk ik niet goedquote:Op maandag 5 december 2022 22:33 schreef Harry het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, ik zie nu dat merk Josh V ook, aan de rechtermouw. Excuses!
oh uit de horeca, ja dat weet Zoë welquote:Op maandag 5 december 2022 22:35 schreef HappyCharly het volgende:
Hoera, ik heb een nieuw woord geleerd van Zoë : debarrasseren
Naast Sasha neem ik aanquote:Op maandag 5 december 2022 22:39 schreef Silves het volgende:
Ze hebben Bern nu wel heel erg door..jajajaWanda en Bern, eerder vroeg babs met wie heb je de beste klik, en hij zei allleen met Wanda..
Lijkt hier ineens links te zitten het logo of zeg ik dan iets heel geks?quote:
Ze zal toch niet twee van die gelijkende peperdure jassen hebben??quote:Op maandag 5 december 2022 22:40 schreef engine het volgende:
[..]
Lijkt hier ineens links te zitten het logo of zeg ik dan iets heel geks?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat bedoel je?quote:Op maandag 5 december 2022 22:40 schreef engine het volgende:
[..]
Lijkt hier ineens links te zitten het logo of zeg ik dan iets heel geks?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
wellicht wel, geen vijanden maken als het niet nodig isquote:Op maandag 5 december 2022 22:40 schreef D. het volgende:
Maar, Isaac blijft komende maand Jeff bevoorraden?
Misschien dat aan beide kanten zo'n logo zit?quote:Op maandag 5 december 2022 22:41 schreef Harry het volgende:
[..]
Ze zal toch niet twee van die gelijkende peperdure jassen hebben??
Dan maak je 26 andere vijandenquote:Op maandag 5 december 2022 22:41 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
wellicht wel, geen vijanden maken als het niet nodig is
2x pubquizquote:Op maandag 5 december 2022 22:42 schreef Vlinder1974 het volgende:
jeff eerlijk is eerlijk: jij hebt nog nooit meegedaan met bern zijn spellen
dus je kunt het hem niet kwalijk nemen dat hij niet heeft meegedaan met worstelen
Jeff is een boos en opgefokt mannetjequote:Op maandag 5 december 2022 22:43 schreef Harry het volgende:
Jeffrey heeft enorm de pik op Bern.
Jeffrey: hoe vaak ik niet voor hem van die kutmails uit heb moeten tikken voor die kutevenementen?
Alleen linksquote:Op maandag 5 december 2022 22:42 schreef engine het volgende:
[..]
Misschien dat aan beide kanten zo'n logo zit?
Blijf erbij, dat dit een moetje is van kamer 5..alle rokers tevreden houden, anders was er wel meer ruzie in de loods..mss mag Izaak het wel minderen natuurlijk.quote:Op maandag 5 december 2022 22:41 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
wellicht wel, geen vijanden maken als het niet nodig is
Een echte naarling!quote:Op maandag 5 december 2022 22:43 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Jeff is een boos en opgefokt mannetje
Gaat 'm niet worden voor Isaacquote:Op maandag 5 december 2022 22:43 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
mwah, de rokers mogen blijven roken dus een stuk minder dan 26, we gaan het zien
Weet je erg Bern jaloers is op Jef...dit hebben we net kunnen horen en afgelopen week..volop in beeld.quote:Op maandag 5 december 2022 22:43 schreef Harry het volgende:
Jeffrey: hoe vaak ik niet voor hem van die kutmails uit heb moeten tikken voor die kutevenementen?
Afritsbare mouwenquote:Op maandag 5 december 2022 22:44 schreef engine het volgende:
Nee logo zit echt maar op één kant. Het is verplaatst van rechts naar links als ik het zo zie.
Wendy en Babs hadden het over een nieuwe jas die Jeff voor Kim heeft gekocht , welke ze bedoelen weet ik niet, hebben ze ook niet gezegd ,alleen dat hij duur wasquote:Op maandag 5 december 2022 22:44 schreef engine het volgende:
Nee logo zit echt maar op één kant. Het is verplaatst van rechts naar links als ik het zo zie.
Ja wellichtquote:
misschien zit het met klittenband op de jas, mijn zoon heeft zo een broek met een merk met klittenband wat je er dan eventueel van af kan halenquote:Op maandag 5 december 2022 22:44 schreef engine het volgende:
Ik weet het niet zeker, maar zelf ook al eens zoiets gehad. Je kunt ze er aan beide kanten aanzetten.quote:Op maandag 5 december 2022 22:46 schreef engine het volgende:
[..]
Ja wellichtkijk haar zitten nu dan....het logo zit echt rechts nu.
quote:Op maandag 5 december 2022 22:46 schreef HappyCharly het volgende:
Ohja klopt, op de site staat ook dat ze afritsbaar zijn. Mysterie opgelost.
Ik dacht dat hij de laatste tijd best goed met hem was?quote:Op maandag 5 december 2022 22:47 schreef puzziepie het volgende:
Bern moet weg zegt Jeff
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 5 december 2022 22:48 schreef KinKiJan het volgende:
Ik ben bij dat die jas niet van 'het merk' BOO is, of 800 .. Krijgen we dat ook weer
quote:Op maandag 5 december 2022 22:48 schreef KinKiJan het volgende:
Ik ben bij dat die jas niet van 'het merk' BOO is, of 800 .. Krijgen we dat ook weer
#team800quote:Op maandag 5 december 2022 22:48 schreef KinKiJan het volgende:
Het feit dat wij achter onze computer tijdenlang de kleding van een onbekend persoon in een online rls berspreken is zeker zorgwekkend. Hopelijk leest de landelijke GGZ mee om snel in te kunnen grijpen..quote:Op maandag 5 december 2022 22:48 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Je gaat je toch af vragen of je gek aan het worden bent
Jef en Izeik....Nee die gaan niet goed, Bern heeft de pik op hem.quote:Op maandag 5 december 2022 22:48 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij de laatste tijd best goed met hem was?
Damn, je rakelt mijn trauma weer opquote:Op maandag 5 december 2022 22:48 schreef KinKiJan het volgende:
Jeff kan ik soms ook niet volgen.quote:Op maandag 5 december 2022 22:50 schreef Silves het volgende:
[..]
Jef en Izeik....Nee die gaan niet goed, Bern heeft de pik op hem.
Het is ook nooit goed bij King Jeff. Of het is een kut groep,of het ligt de hele dag in bed ,doet niets kan niets.Of het verzint de heledag kut evenementen waar hij kutmails boor moet tikken terwijl hij in die tijd beter kan rokenquote:Op maandag 5 december 2022 22:43 schreef Harry het volgende:
En tegelijk geeft het voldoening dat het logo wel degelijk verplaatst isquote:Op maandag 5 december 2022 22:49 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Het feit dat wij achter onze computer tijdenlang de kleding van een onbekend persoon in een online rls berspreken is zeker zorgwekkend. Hopelijk leest de landelijke GGZ mee om snel in te kunnen grijpen..
quote:Op maandag 5 december 2022 22:51 schreef engine het volgende:
[..]
En tegelijk geeft het voldoening dat het logo wel degelijk verplaatst ismisschien toch maar even bellen morgen.
Misschien gaat het wel om een andere jas , ik snap dat blindstaren op een jas niet zo . er is verder niets over gezegd behalve hierquote:Op maandag 5 december 2022 22:51 schreef engine het volgende:
[..]
En tegelijk geeft het voldoening dat het logo wel degelijk verplaatst ismisschien toch maar even bellen morgen.
Geen controle meer hebben doet veel met hemquote:Op maandag 5 december 2022 22:54 schreef HappyCharly het volgende:
Eigenlijk denk ik dat Jeff ook een beetje van slag is dat zijn managerschap bijna voorbij is, hij vond het stiekem toch wel leuk... moeite om er afstand van te doen denk ik.. wordt ie ook chagrijnig van... (naast al t andere)
Ik ben echt wel benieuwd hoe Jeff het gaat doen volgende maand.quote:Op maandag 5 december 2022 22:54 schreef HappyCharly het volgende:
Eigenlijk denk ik dat Jeff ook een beetje van slag is dat zijn managerschap bijna voorbij is, hij vond het stiekem toch wel leuk... moeite om er afstand van te doen denk ik.. wordt ie ook chagrijnig van... (naast al t andere)
Het gaat niet om blindstaren op een jas. Maar als ik terug ga kijken en ik zie iets anders wil ik ook wel weten waarom. Nieuwsgierigheid denk ik. Uiteindelijk is de verklaring redelijk simpel.quote:Op maandag 5 december 2022 22:53 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Misschien gaat het wel om een andere jas , ik snap dat blindstaren op een jas niet zo . er is verder niets over gezegd behalve hier
Ik heb het niet zo zeer over jou ,maar over de halve COS die het er over heeftquote:Op maandag 5 december 2022 22:55 schreef engine het volgende:
[..]
Het gaat niet om blindstaren op een jas. Maar als ik terug ga kijken en ik zie iets anders wil ik ook wel weten waarom. Nieuwsgierigheid denk ik. Uiteindelijk is de verklaring redelijk simpel.
Typisch Erik....Heerlijk...quote:Op maandag 5 december 2022 22:56 schreef Was-beer het volgende:
Erik tegen Esther: heb jij nog wat zinnigs te zeggen?
Klopt niet Kim W heeft op Madeleine gestemd...Zei ze vanmiddag zelf..quote:Op maandag 5 december 2022 22:58 schreef Harry het volgende:
Esther tegen Erik: wil je weten wie er op mij gestemd hebben?
Erik: Nou, jawel!
Esther: Kim W, Queenie en Djedi. Van K3.
Moraima en Gert-Janquote:Op maandag 5 december 2022 23:00 schreef HappyCharly het volgende:
Wie stonden er nu eigenlijk op plek 2 en 3?
Esther en?
Gert Janquote:Op maandag 5 december 2022 23:00 schreef HappyCharly het volgende:
Wie stonden er nu eigenlijk op plek 2 en 3?
Esther en?
Moet ie eens tegen Jeffrey zeggen als ie weereens zo'n monoloog gehouden heeft,of nog beter na zo'n tirade/woede uitbarsting.quote:Op maandag 5 december 2022 22:56 schreef Was-beer het volgende:
Erik tegen Esther: heb jij nog wat zinnigs te zeggen?
Kan ze mooi carnaval thuisvierenquote:Op maandag 5 december 2022 23:03 schreef chufi het volgende:
Esther wil vanaf 1 februari wel naar huis
omdat ze niks bijdraagt met de spellen denk ikquote:Op maandag 5 december 2022 23:03 schreef R0T29 het volgende:
Ik begrijp echt niet waarom mensen op Moraima hebben gestemd
Leuke dingetjes zijn dat hè hier in de cos.quote:Op maandag 5 december 2022 23:02 schreef Vlinder1974 het volgende:
[..]
jullie zijn beter dan sherlock holmes
Nee dat geloof ik niet. Er is ook op Eunice gestemdquote:Op maandag 5 december 2022 23:04 schreef HappyCharly het volgende:
Dus Moraima en Gert Jan?
Boven Esther en Isaac? Bijzonder
Ik heb helemaal geen gesprekken hierover gehoord..
Ik vind haar steeds beter te hachelenquote:Op maandag 5 december 2022 23:04 schreef Vlinder1974 het volgende:
[..]
omdat ze niks bijdraagt met de spellen denk ik
verder mag iedereen haar wel geloof ik
Ik vond het ook allemaal maar raar en dan wordt het Maddy die al tig keer haar 24 uurs heeft aangevraagd. Ik vul het zelf maar in over het waarom.quote:Op maandag 5 december 2022 23:04 schreef HappyCharly het volgende:
Dus Moraima en Gert Jan?
In ieder geval Esther en GJ dat heb ik wel gehoord. Moirama weet ik niet zeker...quote:Op maandag 5 december 2022 23:04 schreef HappyCharly het volgende:
Dus Moraima en Gert Jan?
Eunice en er schijnt ook op Martin gestemd te zijnquote:Op maandag 5 december 2022 23:06 schreef mangalie het volgende:
[..]
In ieder geval Esther en GJ dat heb ik wel gehoord. Moirama weet ik niet zeker...
Maddy 13quote:Op maandag 5 december 2022 23:06 schreef mangalie het volgende:
[..]
In ieder geval Esther en GJ dat heb ik wel gehoord. Moirama weet ik niet zeker...
huh? Op zijn vriend/ sportmaatje?quote:Op maandag 5 december 2022 23:09 schreef Charlotte-007 het volgende:
Marciano had op Martin gestemd maar Marciano had de hele opdracht verkeerd begrepen. Was wel grappig.
Marciano begrijpt wel vaker iets niet ...quote:Op maandag 5 december 2022 23:09 schreef Charlotte-007 het volgende:
Marciano had op Martin gestemd maar Marciano had de hele opdracht verkeerd begrepen. Was wel grappig.
quote:Op maandag 5 december 2022 23:11 schreef IkFok het volgende:
Erik is weer een bak aan het uitlikken die die van Rupert kreeg
Als ie het lekker vindtquote:Op maandag 5 december 2022 23:11 schreef IkFok het volgende:
Erik is weer een bak aan het uitlikken die die van Rupert kreeg
Marciano dacht dat ze gewoon 10 landen moesten opnoemen dus koos voor Martin want die haalt het wel en stemt dan iemand weg van het andere kamp.quote:Op maandag 5 december 2022 23:11 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
huh? Op zijn vriend/ sportmaatje?
oke..'quote:Op maandag 5 december 2022 23:12 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Marciano dacht dat ze gewoon 10 landen moesten opnoemen dus koos voor Martin want die haalt het wel en stemt dan iemand weg van het andere kamp.
Neeee niet hierheen met Carnaval laat ze lekker daar blijven🤣quote:Op maandag 5 december 2022 23:03 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Kan ze mooi carnaval thuisvieren
Vuurquote:
Snap ikquote:Op maandag 5 december 2022 23:13 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Neeee niet hierheen met Carnaval laat ze lekker daar blijven🤣
Ah was dat de reden. Daar begreep ik namelijk helemaal niks van.quote:Op maandag 5 december 2022 23:12 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Marciano dacht dat ze gewoon 10 landen moesten opnoemen dus koos voor Martin want die haalt het wel en stemt dan iemand weg van het andere kamp.
Neeeeeee weg ermee..Lekker naar Drunenquote:Op maandag 5 december 2022 23:13 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Neeee niet hierheen met Carnaval laat ze lekker daar blijven🤣
'Ga maar lekker likken, likken als een wasmasjien, ga maar blijven likken, likken als een wasmasjien...'quote:
Nee dat was echt zo. Martin vergaf het hem ook meteen.quote:Op maandag 5 december 2022 23:13 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
oke..'
Of Marcinao doet dom
Of Marciano geeft een slap excuus om Martin er uit te werken
Ik vrees het ergste voor jequote:Op maandag 5 december 2022 23:16 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Dank je !🤣 Esther een gebiedsverbod geven voor Oeteldonk 2023
Dat is wel sportief van Martin.quote:Op maandag 5 december 2022 23:16 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Nee dat was echt zo. Martin vergaf het hem ook meteen.
quote:Op maandag 5 december 2022 23:18 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Of voor een kwartier onder een boerka met bak en al
Mirthe ook, wel op een andere manierquote:
Sasha ook. Ook weer op een andere manier.quote:Op maandag 5 december 2022 23:22 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Mirthe ook, wel op een andere manier
en van Marciano. Die had het ook voor zich kunnen houden, ze hoeven niet te vertellen op wie ze hebben gestemdquote:
Klopt jaquote:Op maandag 5 december 2022 23:22 schreef engine het volgende:
[..]
Sasha ook. Ook weer op een andere manier.
Luister je wel nu? Ze is toch niet boos nu? Ik vind dat wel overdreven dat het altijd gezegd wordt. Ze kijkt wat serieus vaak ja.quote:Op maandag 5 december 2022 23:23 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Eigenlijk is ze altijd een beetje bozig
Denk dat ze een hoop heft meegemaakt en dat zal haar op 1 of andere manier beinvloedt hebbenquote:Op maandag 5 december 2022 23:23 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Is ook iets menselijksquote:Op maandag 5 december 2022 23:23 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Klopt ja![]()
Ik denk meer mensen daar
Absoluut , wat je er mee doet is belangrijkerquote:
Ik vind haar wel heel erg anders als ze lacht, dan zie je echt iemand die oprecht plezier heeft. Dan opent haar gezicht helemaalquote:Op maandag 5 december 2022 23:23 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Mooi gezegdquote:Op maandag 5 december 2022 23:24 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Absoluut , wat je er mee doet is belangrijker
Ze had het een paar qdagen geleden overquote:Op maandag 5 december 2022 23:22 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Mirthe ook, wel op een andere manier
quote:Op maandag 5 december 2022 23:26 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ze had het een paar qdagen geleden over
Wendy hup weg ermee onder de grond. Maddy zei nog nou nou dat hoef je ook weer niet te zeggen. Mirthhe ook ja nee weg ermee boven de grond maar wel waar het heel koud is.
Na haar avondje met Kenzi leek en keek ze heel blij.quote:Op maandag 5 december 2022 23:25 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik vind haar wel heel erg anders als ze lacht, dan zie je echt iemand die oprecht plezier heeft. Dan opent haar gezicht helemaal
Jappie is een sterke speler....quote:Op maandag 5 december 2022 23:31 schreef engine het volgende:
Jappie praat wel makkelijk met mensen. Leila is ook heel open tegen hem nu (voor haar doen) en Jappie tegen haar.
Jappie is heel sociaal vaardig. Is ook nooit grofgebekt, hoor hem weinig tot nooit roddelen.quote:Op maandag 5 december 2022 23:31 schreef engine het volgende:
Jappie praat wel makkelijk met mensen. Leila is ook heel open tegen hem nu (voor haar doen) en Jappie tegen haar.
Daarnaast hebben ze een speciale band... Russische lesquote:Op maandag 5 december 2022 23:36 schreef mangalie het volgende:
[..]
Jappie is heel sociaal vaardig. Is ook nooit grofgebekt, hoor hem weinig tot nooit roddelen.
Roddelen doen we allemaal wel maar hij houdt het eigenlijk altijd wel respectvol over anderen ja. Zeker te waarderen.quote:Op maandag 5 december 2022 23:36 schreef mangalie het volgende:
[..]
Jappie is heel sociaal vaardig. Is ook nooit grofgebekt, hoor hem weinig tot nooit roddelen.
Dan heet het praten over anderen en dat doet inderdaad iedereen. Roddelen is negatief toch.quote:Op maandag 5 december 2022 23:37 schreef engine het volgende:
[..]
Roddelen doen we allemaal wel maar hij houdt het eigenlijk altijd wel respectvol over anderen ja. Zeker te waarderen.
Dat is dan weer de leuke lieve kant van KimD en dat zie ik anderen weer niet zo snel doenquote:Op maandag 5 december 2022 23:39 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Kim D gaat cupcakes bakken voor het zoontje van Isaac die morgen jarig is
En die laten ze dan bezorgen bij dat zoontje?quote:Op maandag 5 december 2022 23:39 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Maar wie gaat ze opeten ? Isaac ?quote:Op maandag 5 december 2022 23:39 schreef Aardbeienmoes het volgende:
en een onuitputtelijke voorraad hout.quote:Op maandag 5 december 2022 23:42 schreef Charlotte-007 het volgende:
Japie en Leila buiten bij een mooie vuurkorf. Wat dat betreft hebben ze wel een paar mooie spullen gekregen om het jaar door te komen.
ja dat viel me van de week al op ...quote:Op maandag 5 december 2022 23:43 schreef Verida het volgende:
[..]
en een onuitputtelijke voorraad hout.
Negatief over iemand praten kan ook met een zekere vorm van respect. Jappie is niet alleen maar positief over anderen.quote:Op maandag 5 december 2022 23:39 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Dan heet het praten over anderen en dat doet inderdaad iedereen. Roddelen is negatief toch.
Ja raar hè, Martin moest toen hout inkopen maar dat is toch al lang op.quote:Op maandag 5 december 2022 23:43 schreef Verida het volgende:
[..]
en een onuitputtelijke voorraad hout.
wordt volgens mij regelmatig bijgevuldquote:Op maandag 5 december 2022 23:44 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Ja raar hè, Martin moest toen hout inkopen maar dat is toch al lang op.
Wie??quote:Op maandag 5 december 2022 23:44 schreef woxxel het volgende:
Ik denk ook dat jsppievt gaat winnen. Hij kan met iedereen overweg en geeft iedereen t gevoel dat hij te vertrouwen is, maar dat is ie niet, hij speelt z'n deel alleen:)
Nee, er lag al veel hout in het begin. Later is er hout bij gekocht.quote:Op maandag 5 december 2022 23:46 schreef Verida het volgende:
[..]
wordt volgens mij regelmatig bijgevuld
Volgens mij "wordt" dat gedaan gezien hoe weinig sommigen aanhebben.quote:Op maandag 5 december 2022 23:47 schreef engine het volgende:
Stoken ze die kachel binnen eigenlijk? Amper tot niet gezien.
Ja dat idee heb ik ook. Anders is het in z'n loods echt niet uit te houden.quote:Op maandag 5 december 2022 23:48 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Volgens mij "wordt" dat gedaan gezien hoe weinig sommigen aanhebben.
Van de week was hij aan. Leila heeft toen haar "nieuwe" jas er aan verbrand...quote:Op maandag 5 december 2022 23:47 schreef engine het volgende:
Stoken ze die kachel binnen eigenlijk? Amper tot niet gezien.
Berend had een dealtje ... dus voor 300 ¤ hout gekocht in september ... maand geleden werd er geopperd dat het wel heel snel ging met dat hout ..quote:Op maandag 5 december 2022 23:44 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Ja raar hè, Martin moest toen hout inkopen maar dat is toch al lang op.
Ester was dr bril toch kwijtquote:Op maandag 5 december 2022 23:55 schreef engine het volgende:
Esther kent jonge vrouwen van 25 die al helemaal grijs waren. Zouden die teveel met Esther om gegaan zijn?
Die was verstopt!!quote:
ahhhquote:
Leuker dan die nep show.quote:
Het moet niet als een verplichting voelen hoor.....iedereen weer jou liken....hè FFquote:Op dinsdag 6 december 2022 00:13 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ben toch weer overgehaald om uurfilmpjes te plaatsen, tenminste een paar ....
Veroordelen doe ik het sowieso niet. Ik heb genoeg collega's met kinderen die ook veel van huis zijn. Ik geloof niet dat het gelijk staat aan geen interesse of liefde. Maar ik denk ook dat m'n moeder nog voor geen miljoen een jaar weg had kunnen gaan toen ik jong was.quote:Op dinsdag 6 december 2022 00:16 schreef Charlotte-007 het volgende:
Ik vind het een lastig iets om mensen te veroordelen in de loods die kinderen thuis hebben. Ik zou het ook niet doen, never nooit niet, maar we zijn allemaal anders.
Nee zeker niet, ik doe niet meer de 0600 tot 1100 uur filmpjes, omdat de meesten dan nog uitslapen.quote:Op dinsdag 6 december 2022 00:17 schreef Charlotte-007 het volgende:
Het moet niet als een verplichting voelen hoor.....iedereen weer jou liken....hè FF
Je bent er door gehypnotiseerd dat je stream 1 vergeet?quote:Op dinsdag 6 december 2022 00:20 schreef engine het volgende:
Ondertussen kijk ik al een tijdje naar brandende houtblokken. Muziekje erbij...niks mis mee eigenlijk
Ik zie Isaac. Bewuste keuze om niet te luisterenquote:Op dinsdag 6 december 2022 00:22 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Je bent er door gehypnotiseerd dat je stream 1 vergeet?
Oké, ik ben 1 van de weinigen die geen hekel heeft aan Isaac. Ben benieuwd hoe hij het gaat doen als hij manager wordt. Maar Zoë gaat het denk ik worden.quote:Op dinsdag 6 december 2022 00:23 schreef engine het volgende:
[..]
Ik zie Isaac. Bewuste keuze om niet te luisteren
Jij bent royaal.quote:Op dinsdag 6 december 2022 00:24 schreef chufi het volgende:
Morgen een spek de pot opdracht ... balonnen blazen maar dan voor het dubbele bedrag van de vorige keer .. dan heb de volgende manager 3000¤ zoals beloofd
Kamer drie is er alleen voor kamer driequote:Op dinsdag 6 december 2022 00:02 schreef spapaars het volgende:
Daar sta je Isaac, en niemand van kamer 3 erbij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wees jezelf, er zijn al genoeg anderen!
quote:Op dinsdag 6 december 2022 00:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb van die dagen ... doe niet al te moeilijk
Benieuwd of de cupcakes lukken.quote:Op dinsdag 6 december 2022 00:27 schreef pingu66 het volgende:
Benueuqdcof de cupcqjeq lukken volgorde van mengen van ingrediënten een beetje raar. En tezachte boter
ooooh dat zei ze, lolquote:Op dinsdag 6 december 2022 00:28 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Benieuwd of de cupcakes lukken.
Ik heb geen hekel aan hem maar hij is heel vermoeiend om naar te luisteren vind ik. Zou hem ook liever als manager zien hoor.quote:Op dinsdag 6 december 2022 00:24 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Oké, ik ben 1 van de weinigen die geen hekel heeft aan Isaac. Ben benieuwd hoe hij het gaat doen als hij manager wordt. Maar Zoë gaat het denk ik worden.
Hier ging iets mis met typen en met de cupcakes😆quote:Op dinsdag 6 december 2022 00:28 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Waar is Kenzy dan?quote:Op dinsdag 6 december 2022 00:33 schreef DGK_Tegengas het volgende:
En Leila hangt er een beetje bij .....
Hier ging iets mis met typen en met de cupcakes😆quote:Op dinsdag 6 december 2022 00:28 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat was te verwachten maar goed KimD en Isaac kunnen alles (in de soep laten lopen) 🤣🤣quote:
Idd te zachte boter.quote:Op dinsdag 6 december 2022 00:35 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Hier ging iets mis met typen en met de cupcakes😆
[..]
Dat was te verwachten maar goed KimD en Isaac kunnen alles (in de soep laten lopen) 🤣🤣
Dit gaat echt wel door hoor. Ze zijn erg tevreden met de kijkcijfers.quote:Op dinsdag 6 december 2022 00:35 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Het zou mij niets verbazen als dit inderdaad stopt op 1 januari 2023, het is trekken aan een dood paard ...
Dat betwijfel ik ten zeerste ......quote:Op dinsdag 6 december 2022 00:37 schreef freaky40 het volgende:
Dit gaat echt wel door hoor. Ze zijn erg tevreden met de kijkcijfers.
En toch is het zo...quote:Op dinsdag 6 december 2022 00:38 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Dat betwijfel ik ten zeerste ......
ik kijk nooit ,.. heb alles al gezien in de originele contextquote:Op dinsdag 6 december 2022 00:38 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Dat betwijfel ik ten zeerste ......
ook nietquote:Op dinsdag 6 december 2022 00:46 schreef Was-beer het volgende:
Jeffrey, Babette en Wendy weer over Bern volgens mij maar kan er niks van verstaan
Ja daar kunnen we niks mee.quote:Op dinsdag 6 december 2022 00:47 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Iets oneerbaars en mag niet bekend worden blijkbaar.
Zo is Godquote:
Slim.quote:Op dinsdag 6 december 2022 00:49 schreef Charlotte-007 het volgende:
Ze trekken Sasha in hun team en is Bern dus de sjaak.
Dat denk ik ook, maar zij hebben hem ook steeds meer doorquote:Op dinsdag 6 december 2022 00:48 schreef engine het volgende:
Jeff houdt volgens mij Wendy en Babette voor de gek.
Ja zooo mee eensquote:Op dinsdag 6 december 2022 00:51 schreef engine het volgende:
Isaac er weer bij en dus is het niet boeiend meer. Die gozer verpest werkelijk alles.
Behalve bij z’n kinderenquote:Op dinsdag 6 december 2022 00:52 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ja zooo mee eens![]()
Hij zal ook nooit eens naar bed gaan als eerste, wil overal bij zijn
Mag ie willen...quote:Op dinsdag 6 december 2022 00:53 schreef spapaars het volgende:
Ligt daar iemand met een enorme erectie
[ afbeelding ]
Kan Mexx ook zijn.quote:Op dinsdag 6 december 2022 00:53 schreef spapaars het volgende:
[ afbeelding ]
Moet wel een Fok!'er zijnquote:Op dinsdag 6 december 2022 00:53 schreef spapaars het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |