Typisch Erik....Heerlijk...quote:Op maandag 5 december 2022 22:56 schreef Was-beer het volgende:
Erik tegen Esther: heb jij nog wat zinnigs te zeggen?
Klopt niet Kim W heeft op Madeleine gestemd...Zei ze vanmiddag zelf..quote:Op maandag 5 december 2022 22:58 schreef Harry het volgende:
Esther tegen Erik: wil je weten wie er op mij gestemd hebben?
Erik: Nou, jawel!
Esther: Kim W, Queenie en Djedi. Van K3.
Moraima en Gert-Janquote:Op maandag 5 december 2022 23:00 schreef HappyCharly het volgende:
Wie stonden er nu eigenlijk op plek 2 en 3?
Esther en?
Gert Janquote:Op maandag 5 december 2022 23:00 schreef HappyCharly het volgende:
Wie stonden er nu eigenlijk op plek 2 en 3?
Esther en?
Moet ie eens tegen Jeffrey zeggen als ie weereens zo'n monoloog gehouden heeft,of nog beter na zo'n tirade/woede uitbarsting.quote:Op maandag 5 december 2022 22:56 schreef Was-beer het volgende:
Erik tegen Esther: heb jij nog wat zinnigs te zeggen?
Kan ze mooi carnaval thuisvierenquote:Op maandag 5 december 2022 23:03 schreef chufi het volgende:
Esther wil vanaf 1 februari wel naar huis
omdat ze niks bijdraagt met de spellen denk ikquote:Op maandag 5 december 2022 23:03 schreef R0T29 het volgende:
Ik begrijp echt niet waarom mensen op Moraima hebben gestemd
Leuke dingetjes zijn dat hč hier in de cos.quote:Op maandag 5 december 2022 23:02 schreef Vlinder1974 het volgende:
[..]
jullie zijn beter dan sherlock holmes
Nee dat geloof ik niet. Er is ook op Eunice gestemdquote:Op maandag 5 december 2022 23:04 schreef HappyCharly het volgende:
Dus Moraima en Gert Jan?
Boven Esther en Isaac? Bijzonder
Ik heb helemaal geen gesprekken hierover gehoord..
Ik vind haar steeds beter te hachelenquote:Op maandag 5 december 2022 23:04 schreef Vlinder1974 het volgende:
[..]
omdat ze niks bijdraagt met de spellen denk ik
verder mag iedereen haar wel geloof ik
Ik vond het ook allemaal maar raar en dan wordt het Maddy die al tig keer haar 24 uurs heeft aangevraagd. Ik vul het zelf maar in over het waarom.quote:Op maandag 5 december 2022 23:04 schreef HappyCharly het volgende:
Dus Moraima en Gert Jan?
In ieder geval Esther en GJ dat heb ik wel gehoord. Moirama weet ik niet zeker...quote:Op maandag 5 december 2022 23:04 schreef HappyCharly het volgende:
Dus Moraima en Gert Jan?
Eunice en er schijnt ook op Martin gestemd te zijnquote:Op maandag 5 december 2022 23:06 schreef mangalie het volgende:
[..]
In ieder geval Esther en GJ dat heb ik wel gehoord. Moirama weet ik niet zeker...
Maddy 13quote:Op maandag 5 december 2022 23:06 schreef mangalie het volgende:
[..]
In ieder geval Esther en GJ dat heb ik wel gehoord. Moirama weet ik niet zeker...
huh? Op zijn vriend/ sportmaatje?quote:Op maandag 5 december 2022 23:09 schreef Charlotte-007 het volgende:
Marciano had op Martin gestemd maar Marciano had de hele opdracht verkeerd begrepen. Was wel grappig.
Marciano begrijpt wel vaker iets niet ...quote:Op maandag 5 december 2022 23:09 schreef Charlotte-007 het volgende:
Marciano had op Martin gestemd maar Marciano had de hele opdracht verkeerd begrepen. Was wel grappig.
quote:Op maandag 5 december 2022 23:11 schreef IkFok het volgende:
Erik is weer een bak aan het uitlikken die die van Rupert kreeg
Als ie het lekker vindtquote:Op maandag 5 december 2022 23:11 schreef IkFok het volgende:
Erik is weer een bak aan het uitlikken die die van Rupert kreeg
Marciano dacht dat ze gewoon 10 landen moesten opnoemen dus koos voor Martin want die haalt het wel en stemt dan iemand weg van het andere kamp.quote:Op maandag 5 december 2022 23:11 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
huh? Op zijn vriend/ sportmaatje?
oke..'quote:Op maandag 5 december 2022 23:12 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Marciano dacht dat ze gewoon 10 landen moesten opnoemen dus koos voor Martin want die haalt het wel en stemt dan iemand weg van het andere kamp.
Neeee niet hierheen met Carnaval laat ze lekker daar blijven🤣quote:Op maandag 5 december 2022 23:03 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Kan ze mooi carnaval thuisvieren
Vuurquote:
Snap ikquote:Op maandag 5 december 2022 23:13 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Neeee niet hierheen met Carnaval laat ze lekker daar blijven🤣
Ah was dat de reden. Daar begreep ik namelijk helemaal niks van.quote:Op maandag 5 december 2022 23:12 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Marciano dacht dat ze gewoon 10 landen moesten opnoemen dus koos voor Martin want die haalt het wel en stemt dan iemand weg van het andere kamp.
Neeeeeee weg ermee..Lekker naar Drunenquote:Op maandag 5 december 2022 23:13 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Neeee niet hierheen met Carnaval laat ze lekker daar blijven🤣
'Ga maar lekker likken, likken als een wasmasjien, ga maar blijven likken, likken als een wasmasjien...'quote:
Nee dat was echt zo. Martin vergaf het hem ook meteen.quote:Op maandag 5 december 2022 23:13 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
oke..'
Of Marcinao doet dom
Of Marciano geeft een slap excuus om Martin er uit te werken
Ik vrees het ergste voor jequote:Op maandag 5 december 2022 23:16 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Dank je !🤣 Esther een gebiedsverbod geven voor Oeteldonk 2023
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |