Ze zal toch niet twee van die gelijkende peperdure jassen hebben??quote:Op maandag 5 december 2022 22:40 schreef engine het volgende:
[..]
Lijkt hier ineens links te zitten het logo of zeg ik dan iets heel geks?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat bedoel je?quote:Op maandag 5 december 2022 22:40 schreef engine het volgende:
[..]
Lijkt hier ineens links te zitten het logo of zeg ik dan iets heel geks?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
wellicht wel, geen vijanden maken als het niet nodig isquote:Op maandag 5 december 2022 22:40 schreef D. het volgende:
Maar, Isaac blijft komende maand Jeff bevoorraden?
Misschien dat aan beide kanten zo'n logo zit?quote:Op maandag 5 december 2022 22:41 schreef Harry het volgende:
[..]
Ze zal toch niet twee van die gelijkende peperdure jassen hebben??
Dan maak je 26 andere vijandenquote:Op maandag 5 december 2022 22:41 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
wellicht wel, geen vijanden maken als het niet nodig is
2x pubquizquote:Op maandag 5 december 2022 22:42 schreef Vlinder1974 het volgende:
jeff eerlijk is eerlijk: jij hebt nog nooit meegedaan met bern zijn spellen
dus je kunt het hem niet kwalijk nemen dat hij niet heeft meegedaan met worstelen
Jeff is een boos en opgefokt mannetjequote:Op maandag 5 december 2022 22:43 schreef Harry het volgende:
Jeffrey heeft enorm de pik op Bern.
Jeffrey: hoe vaak ik niet voor hem van die kutmails uit heb moeten tikken voor die kutevenementen?
Alleen linksquote:Op maandag 5 december 2022 22:42 schreef engine het volgende:
[..]
Misschien dat aan beide kanten zo'n logo zit?
Blijf erbij, dat dit een moetje is van kamer 5..alle rokers tevreden houden, anders was er wel meer ruzie in de loods..mss mag Izaak het wel minderen natuurlijk.quote:Op maandag 5 december 2022 22:41 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
wellicht wel, geen vijanden maken als het niet nodig is
Een echte naarling!quote:Op maandag 5 december 2022 22:43 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Jeff is een boos en opgefokt mannetje
Gaat 'm niet worden voor Isaacquote:Op maandag 5 december 2022 22:43 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
mwah, de rokers mogen blijven roken dus een stuk minder dan 26, we gaan het zien
Weet je erg Bern jaloers is op Jef...dit hebben we net kunnen horen en afgelopen week..volop in beeld.quote:Op maandag 5 december 2022 22:43 schreef Harry het volgende:
Jeffrey: hoe vaak ik niet voor hem van die kutmails uit heb moeten tikken voor die kutevenementen?
Afritsbare mouwenquote:Op maandag 5 december 2022 22:44 schreef engine het volgende:
Nee logo zit echt maar op één kant. Het is verplaatst van rechts naar links als ik het zo zie.
Wendy en Babs hadden het over een nieuwe jas die Jeff voor Kim heeft gekocht , welke ze bedoelen weet ik niet, hebben ze ook niet gezegd ,alleen dat hij duur wasquote:Op maandag 5 december 2022 22:44 schreef engine het volgende:
Nee logo zit echt maar op één kant. Het is verplaatst van rechts naar links als ik het zo zie.
Ja wellichtquote:
misschien zit het met klittenband op de jas, mijn zoon heeft zo een broek met een merk met klittenband wat je er dan eventueel van af kan halenquote:Op maandag 5 december 2022 22:44 schreef engine het volgende:
Ik weet het niet zeker, maar zelf ook al eens zoiets gehad. Je kunt ze er aan beide kanten aanzetten.quote:Op maandag 5 december 2022 22:46 schreef engine het volgende:
[..]
Ja wellichtkijk haar zitten nu dan....het logo zit echt rechts nu.
quote:Op maandag 5 december 2022 22:46 schreef HappyCharly het volgende:
Ohja klopt, op de site staat ook dat ze afritsbaar zijn. Mysterie opgelost.
Ik dacht dat hij de laatste tijd best goed met hem was?quote:Op maandag 5 december 2022 22:47 schreef puzziepie het volgende:
Bern moet weg zegt Jeff
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 5 december 2022 22:48 schreef KinKiJan het volgende:
Ik ben bij dat die jas niet van 'het merk' BOO is, of 800 .. Krijgen we dat ook weer
quote:Op maandag 5 december 2022 22:48 schreef KinKiJan het volgende:
Ik ben bij dat die jas niet van 'het merk' BOO is, of 800 .. Krijgen we dat ook weer
#team800quote:Op maandag 5 december 2022 22:48 schreef KinKiJan het volgende:
Het feit dat wij achter onze computer tijdenlang de kleding van een onbekend persoon in een online rls berspreken is zeker zorgwekkend. Hopelijk leest de landelijke GGZ mee om snel in te kunnen grijpen..quote:Op maandag 5 december 2022 22:48 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Je gaat je toch af vragen of je gek aan het worden bent
Jef en Izeik....Nee die gaan niet goed, Bern heeft de pik op hem.quote:Op maandag 5 december 2022 22:48 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij de laatste tijd best goed met hem was?
Damn, je rakelt mijn trauma weer opquote:Op maandag 5 december 2022 22:48 schreef KinKiJan het volgende:
Jeff kan ik soms ook niet volgen.quote:Op maandag 5 december 2022 22:50 schreef Silves het volgende:
[..]
Jef en Izeik....Nee die gaan niet goed, Bern heeft de pik op hem.
Het is ook nooit goed bij King Jeff. Of het is een kut groep,of het ligt de hele dag in bed ,doet niets kan niets.Of het verzint de heledag kut evenementen waar hij kutmails boor moet tikken terwijl hij in die tijd beter kan rokenquote:Op maandag 5 december 2022 22:43 schreef Harry het volgende:
En tegelijk geeft het voldoening dat het logo wel degelijk verplaatst isquote:Op maandag 5 december 2022 22:49 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Het feit dat wij achter onze computer tijdenlang de kleding van een onbekend persoon in een online rls berspreken is zeker zorgwekkend. Hopelijk leest de landelijke GGZ mee om snel in te kunnen grijpen..
quote:Op maandag 5 december 2022 22:51 schreef engine het volgende:
[..]
En tegelijk geeft het voldoening dat het logo wel degelijk verplaatst ismisschien toch maar even bellen morgen.
Misschien gaat het wel om een andere jas , ik snap dat blindstaren op een jas niet zo . er is verder niets over gezegd behalve hierquote:Op maandag 5 december 2022 22:51 schreef engine het volgende:
[..]
En tegelijk geeft het voldoening dat het logo wel degelijk verplaatst ismisschien toch maar even bellen morgen.
Geen controle meer hebben doet veel met hemquote:Op maandag 5 december 2022 22:54 schreef HappyCharly het volgende:
Eigenlijk denk ik dat Jeff ook een beetje van slag is dat zijn managerschap bijna voorbij is, hij vond het stiekem toch wel leuk... moeite om er afstand van te doen denk ik.. wordt ie ook chagrijnig van... (naast al t andere)
Ik ben echt wel benieuwd hoe Jeff het gaat doen volgende maand.quote:Op maandag 5 december 2022 22:54 schreef HappyCharly het volgende:
Eigenlijk denk ik dat Jeff ook een beetje van slag is dat zijn managerschap bijna voorbij is, hij vond het stiekem toch wel leuk... moeite om er afstand van te doen denk ik.. wordt ie ook chagrijnig van... (naast al t andere)
Het gaat niet om blindstaren op een jas. Maar als ik terug ga kijken en ik zie iets anders wil ik ook wel weten waarom. Nieuwsgierigheid denk ik. Uiteindelijk is de verklaring redelijk simpel.quote:Op maandag 5 december 2022 22:53 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Misschien gaat het wel om een andere jas , ik snap dat blindstaren op een jas niet zo . er is verder niets over gezegd behalve hier
Ik heb het niet zo zeer over jou ,maar over de halve COS die het er over heeftquote:Op maandag 5 december 2022 22:55 schreef engine het volgende:
[..]
Het gaat niet om blindstaren op een jas. Maar als ik terug ga kijken en ik zie iets anders wil ik ook wel weten waarom. Nieuwsgierigheid denk ik. Uiteindelijk is de verklaring redelijk simpel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |