Ze zal toch niet twee van die gelijkende peperdure jassen hebben??quote:Op maandag 5 december 2022 22:40 schreef engine het volgende:
[..]
Lijkt hier ineens links te zitten het logo of zeg ik dan iets heel geks?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat bedoel je?quote:Op maandag 5 december 2022 22:40 schreef engine het volgende:
[..]
Lijkt hier ineens links te zitten het logo of zeg ik dan iets heel geks?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
wellicht wel, geen vijanden maken als het niet nodig isquote:Op maandag 5 december 2022 22:40 schreef D. het volgende:
Maar, Isaac blijft komende maand Jeff bevoorraden?
Misschien dat aan beide kanten zo'n logo zit?quote:Op maandag 5 december 2022 22:41 schreef Harry het volgende:
[..]
Ze zal toch niet twee van die gelijkende peperdure jassen hebben??
Dan maak je 26 andere vijandenquote:Op maandag 5 december 2022 22:41 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
wellicht wel, geen vijanden maken als het niet nodig is
2x pubquizquote:Op maandag 5 december 2022 22:42 schreef Vlinder1974 het volgende:
jeff eerlijk is eerlijk: jij hebt nog nooit meegedaan met bern zijn spellen
dus je kunt het hem niet kwalijk nemen dat hij niet heeft meegedaan met worstelen
Jeff is een boos en opgefokt mannetjequote:Op maandag 5 december 2022 22:43 schreef Harry het volgende:
Jeffrey heeft enorm de pik op Bern.
Jeffrey: hoe vaak ik niet voor hem van die kutmails uit heb moeten tikken voor die kutevenementen?
Alleen linksquote:Op maandag 5 december 2022 22:42 schreef engine het volgende:
[..]
Misschien dat aan beide kanten zo'n logo zit?
Blijf erbij, dat dit een moetje is van kamer 5..alle rokers tevreden houden, anders was er wel meer ruzie in de loods..mss mag Izaak het wel minderen natuurlijk.quote:Op maandag 5 december 2022 22:41 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
wellicht wel, geen vijanden maken als het niet nodig is
Een echte naarling!quote:Op maandag 5 december 2022 22:43 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Jeff is een boos en opgefokt mannetje
Gaat 'm niet worden voor Isaacquote:Op maandag 5 december 2022 22:43 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
mwah, de rokers mogen blijven roken dus een stuk minder dan 26, we gaan het zien
Weet je erg Bern jaloers is op Jef...dit hebben we net kunnen horen en afgelopen week..volop in beeld.quote:Op maandag 5 december 2022 22:43 schreef Harry het volgende:
Jeffrey heeft enorm de pik op Bern.
Jeffrey: hoe vaak ik niet voor hem van die kutmails uit heb moeten tikken voor die kutevenementen?
Afritsbare mouwenquote:Op maandag 5 december 2022 22:44 schreef engine het volgende:
Nee logo zit echt maar op één kant. Het is verplaatst van rechts naar links als ik het zo zie.
Wendy en Babs hadden het over een nieuwe jas die Jeff voor Kim heeft gekocht , welke ze bedoelen weet ik niet, hebben ze ook niet gezegd ,alleen dat hij duur wasquote:Op maandag 5 december 2022 22:44 schreef engine het volgende:
Nee logo zit echt maar op één kant. Het is verplaatst van rechts naar links als ik het zo zie.
Ja wellichtquote:
misschien zit het met klittenband op de jas, mijn zoon heeft zo een broek met een merk met klittenband wat je er dan eventueel van af kan halenquote:Op maandag 5 december 2022 22:44 schreef engine het volgende:
Ik weet het niet zeker, maar zelf ook al eens zoiets gehad. Je kunt ze er aan beide kanten aanzetten.quote:Op maandag 5 december 2022 22:46 schreef engine het volgende:
[..]
Ja wellichtkijk haar zitten nu dan....het logo zit echt rechts nu.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |