Dat is wel sportief van Martin.quote:Op maandag 5 december 2022 23:16 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Nee dat was echt zo. Martin vergaf het hem ook meteen.
quote:Op maandag 5 december 2022 23:18 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Of voor een kwartier onder een boerka met bak en al
Mirthe ook, wel op een andere manierquote:
Sasha ook. Ook weer op een andere manier.quote:Op maandag 5 december 2022 23:22 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Mirthe ook, wel op een andere manier
en van Marciano. Die had het ook voor zich kunnen houden, ze hoeven niet te vertellen op wie ze hebben gestemdquote:
Klopt jaquote:Op maandag 5 december 2022 23:22 schreef engine het volgende:
[..]
Sasha ook. Ook weer op een andere manier.
Luister je wel nu? Ze is toch niet boos nu? Ik vind dat wel overdreven dat het altijd gezegd wordt. Ze kijkt wat serieus vaak ja.quote:Op maandag 5 december 2022 23:23 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Eigenlijk is ze altijd een beetje bozig
Denk dat ze een hoop heft meegemaakt en dat zal haar op 1 of andere manier beinvloedt hebbenquote:Op maandag 5 december 2022 23:23 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Is ook iets menselijksquote:Op maandag 5 december 2022 23:23 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Klopt ja![]()
Ik denk meer mensen daar
Absoluut , wat je er mee doet is belangrijkerquote:
Ik vind haar wel heel erg anders als ze lacht, dan zie je echt iemand die oprecht plezier heeft. Dan opent haar gezicht helemaalquote:Op maandag 5 december 2022 23:23 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Mooi gezegdquote:Op maandag 5 december 2022 23:24 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Absoluut , wat je er mee doet is belangrijker
Ze had het een paar qdagen geleden overquote:Op maandag 5 december 2022 23:22 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Mirthe ook, wel op een andere manier
quote:Op maandag 5 december 2022 23:26 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ze had het een paar qdagen geleden over
Wendy hup weg ermee onder de grond. Maddy zei nog nou nou dat hoef je ook weer niet te zeggen. Mirthhe ook ja nee weg ermee boven de grond maar wel waar het heel koud is.
Na haar avondje met Kenzi leek en keek ze heel blij.quote:Op maandag 5 december 2022 23:25 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik vind haar wel heel erg anders als ze lacht, dan zie je echt iemand die oprecht plezier heeft. Dan opent haar gezicht helemaal
Jappie is een sterke speler....quote:Op maandag 5 december 2022 23:31 schreef engine het volgende:
Jappie praat wel makkelijk met mensen. Leila is ook heel open tegen hem nu (voor haar doen) en Jappie tegen haar.
Jappie is heel sociaal vaardig. Is ook nooit grofgebekt, hoor hem weinig tot nooit roddelen.quote:Op maandag 5 december 2022 23:31 schreef engine het volgende:
Jappie praat wel makkelijk met mensen. Leila is ook heel open tegen hem nu (voor haar doen) en Jappie tegen haar.
Daarnaast hebben ze een speciale band... Russische lesquote:Op maandag 5 december 2022 23:36 schreef mangalie het volgende:
[..]
Jappie is heel sociaal vaardig. Is ook nooit grofgebekt, hoor hem weinig tot nooit roddelen.
Roddelen doen we allemaal wel maar hij houdt het eigenlijk altijd wel respectvol over anderen ja. Zeker te waarderen.quote:Op maandag 5 december 2022 23:36 schreef mangalie het volgende:
[..]
Jappie is heel sociaal vaardig. Is ook nooit grofgebekt, hoor hem weinig tot nooit roddelen.
Dan heet het praten over anderen en dat doet inderdaad iedereen. Roddelen is negatief toch.quote:Op maandag 5 december 2022 23:37 schreef engine het volgende:
[..]
Roddelen doen we allemaal wel maar hij houdt het eigenlijk altijd wel respectvol over anderen ja. Zeker te waarderen.
Dat is dan weer de leuke lieve kant van KimD en dat zie ik anderen weer niet zo snel doenquote:Op maandag 5 december 2022 23:39 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Kim D gaat cupcakes bakken voor het zoontje van Isaac die morgen jarig is
En die laten ze dan bezorgen bij dat zoontje?quote:Op maandag 5 december 2022 23:39 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Maar wie gaat ze opeten ? Isaac ?quote:Op maandag 5 december 2022 23:39 schreef Aardbeienmoes het volgende:
en een onuitputtelijke voorraad hout.quote:Op maandag 5 december 2022 23:42 schreef Charlotte-007 het volgende:
Japie en Leila buiten bij een mooie vuurkorf. Wat dat betreft hebben ze wel een paar mooie spullen gekregen om het jaar door te komen.
ja dat viel me van de week al op ...quote:Op maandag 5 december 2022 23:43 schreef Verida het volgende:
[..]
en een onuitputtelijke voorraad hout.
Negatief over iemand praten kan ook met een zekere vorm van respect. Jappie is niet alleen maar positief over anderen.quote:Op maandag 5 december 2022 23:39 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Dan heet het praten over anderen en dat doet inderdaad iedereen. Roddelen is negatief toch.
Ja raar hč, Martin moest toen hout inkopen maar dat is toch al lang op.quote:Op maandag 5 december 2022 23:43 schreef Verida het volgende:
[..]
en een onuitputtelijke voorraad hout.
wordt volgens mij regelmatig bijgevuldquote:Op maandag 5 december 2022 23:44 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Ja raar hč, Martin moest toen hout inkopen maar dat is toch al lang op.
Wie??quote:Op maandag 5 december 2022 23:44 schreef woxxel het volgende:
Ik denk ook dat jsppievt gaat winnen. Hij kan met iedereen overweg en geeft iedereen t gevoel dat hij te vertrouwen is, maar dat is ie niet, hij speelt z'n deel alleen:)
Nee, er lag al veel hout in het begin. Later is er hout bij gekocht.quote:Op maandag 5 december 2022 23:46 schreef Verida het volgende:
[..]
wordt volgens mij regelmatig bijgevuld
Volgens mij "wordt" dat gedaan gezien hoe weinig sommigen aanhebben.quote:Op maandag 5 december 2022 23:47 schreef engine het volgende:
Stoken ze die kachel binnen eigenlijk? Amper tot niet gezien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |