Martin kan zo'n kleuter zijnquote:Op maandag 5 december 2022 22:15 schreef greysbones het volgende:
martin boos omdat Mexx met Berend is gaan lopen![]()
![]()
oh bah!quote:Op maandag 5 december 2022 22:17 schreef Harry het volgende:
Kim W: dat mokkel met dat crackhoer hoofd.....
Zoals ook de vorige keer dus en waarschijnlijk denkt ie dat ze dingen dom loopt te verlullenquote:Op maandag 5 december 2022 22:15 schreef greysbones het volgende:
martin boos omdat Mexx met Berend is gaan lopen![]()
![]()
Ik dacht dat ze zei dat ze iemand kende die dat ook heeft gedaan dat en diegene serieuse hulp nodig hadquote:Op maandag 5 december 2022 22:00 schreef Vlinder1974 het volgende:
[..]
ow nou wordt ik nog nieuwsgieriger
Over wie?quote:Op maandag 5 december 2022 22:17 schreef Harry het volgende:
daar kan ze alleen maar Wendy mee bedoelenquote:
dat zijn geen woorden voor een net opgevoed meisjequote:Op maandag 5 december 2022 22:17 schreef Harry het volgende:
Gelukkig staat er "die generatie" bijquote:Op maandag 5 december 2022 22:18 schreef Vlinder1974 het volgende:
wat is er mis met mannen van die generatie!!!!
dat komt door al dat pamperen met die zachte valmatjes onder de klimrekken?
mannen zijn geen mannen meer
Ik denk dat we er allemaal raar uitzien als we eten met een camera bovenop je snuffert.quote:Op maandag 5 december 2022 22:09 schreef greysbones het volgende:
waarom trekt Zoe zo een raar gezicht als ze eet![]()
Tweede gele kaart graagquote:Op maandag 5 december 2022 22:17 schreef Harry het volgende:
this one wasn't prettyquote:Op maandag 5 december 2022 22:20 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ik denk dat we er allemaal raar uitzien als we eten met een camera bovenop je snuffert.
In deze ben ik een keer #teamMexx, goed dat ze wegliep bij zo'n sneuneusquote:Op maandag 5 december 2022 22:20 schreef greysbones het volgende:
Mexx snapt Matin niet
Matin snapt niet dat Mexx haar niet snapt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |