Ik vind het niet kunnen zulke uitsprakenquote:Op maandag 5 december 2022 22:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
daar kan ze alleen maar Wendy mee bedoelen
die haat ze
Martin claimt Mexx alsof het een product is en maakt enge verwijten zonder to the point te komen waardoor zij de schuldige isquote:Op maandag 5 december 2022 22:21 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
In deze ben ik een keer #teamMexx, goed dat ze wegliep bij zo'n sneuneus
Is ze boos danquote:Op maandag 5 december 2022 22:27 schreef pingu66 het volgende:
Die Kenzi wil geen spelletjes met Leila spelen. Wel eerst haar tong bij Leila achter in haar strot douwen en nu boos zijn op haar dat ze iets van haar wil, kleuter
Eigenlijk zou Wendy dat te weten moeten komen en dan op tilt slaan tegen Kim kapster en vervolgens Kim kapster op tilt en krijgt vervolgens een gele kaart en 2 keer geel is rood. Of fantaseer ik nu teveel.quote:Op maandag 5 december 2022 22:23 schreef mangalie het volgende:
[..]
Ik vind het niet kunnen zulke uitspraken
Kan ook geen ruziemaken.. draaien, draaien, iets laten vallen, geen uitleg geven, gepikeerd doen, knuffels willen, afwijzen... Vind het heel sneuquote:Op maandag 5 december 2022 22:27 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Martin claimt Mexx alsof het een product is en maakt enge verwijten zonder to the point te komen waardoor zij de schuldige is
Tabakquote:Op maandag 5 december 2022 22:29 schreef engine het volgende:
Ze zijn weer plannetjes aan het bekokstoven. Er is buiten iets verstopt door Isaac en Jeff. Kim weet het nu ook.
Waarom wil ze dan geen spel meer spelen wat heeft een potje kaarten of wat dan ook te maken wat er gebeurd is. Nu haar negeren alsof het de schuld van Leila is.quote:
ik kan ze beiden niet velenquote:Op maandag 5 december 2022 22:30 schreef R0T29 het volgende:
Ik vind Wanda niet echt leuk en die heeft lang bovenaan mijn 'to go' lijst gestaan. Die is echter met stip overgenomen door KimK...wat een engnek
Straks mag ze hem weer bedanken voor een wijze les en ligt ze vervolgens onder zijn lakens dienstplichtig te wezenquote:Op maandag 5 december 2022 22:28 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Kan ook geen ruziemaken.. draaien, draaien, iets laten vallen, geen uitleg geven, gepikeerd doen, knuffels willen, afwijzen... Vind het heel sneu
Leila en Kenzy hebben vanmiddag met elkaar gesproken en er was niets aan de handquote:Op maandag 5 december 2022 22:30 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Waarom wil ze dan geen spel meer spelen wat heeft een potje kaarten of wat dan ook te maken wat er gebeurd is. Nu haar negeren alsof het de schuld van Leila is.
Het is dezelfde jas als die ze droeg bij het feliciteren van de paalzitters, in oktober. Kijk het filmpje er maar op na.quote:Op maandag 5 december 2022 22:29 schreef Harry het volgende:
Kim vD heeft idd een andere zwarte winterjas aan. Niet van dat peperdure merk Josh V.
Ze staan bij mij beide bovenaan...quote:Op maandag 5 december 2022 22:30 schreef R0T29 het volgende:
Ik vind Wanda niet echt leuk en die heeft lang bovenaan mijn 'to go' lijst gestaan. Die is echter met stip overgenomen door KimK...wat een engnek
Die andere bril van Berend had jij ook al als eerste opgemerkt. Scherp hoor.quote:Op maandag 5 december 2022 22:31 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Het is dezelfde jas als die ze droeg bij het feliciteren van de paalzitters, in oktober. Kijk het filmpje er maar op na.
Je hebt gelijk, ik zie nu dat merk Josh V ook, aan de rechtermouw. Excuses!quote:Op maandag 5 december 2022 22:31 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Het is dezelfde jas als die ze droeg bij het feliciteren van de paalzitters, in oktober. Kijk het filmpje er maar op na.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |