Ja dat idee heb ik ook. Anders is het in z'n loods echt niet uit te houden.quote:Op maandag 5 december 2022 23:48 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Volgens mij "wordt" dat gedaan gezien hoe weinig sommigen aanhebben.
Van de week was hij aan. Leila heeft toen haar "nieuwe" jas er aan verbrand...quote:Op maandag 5 december 2022 23:47 schreef engine het volgende:
Stoken ze die kachel binnen eigenlijk? Amper tot niet gezien.
Berend had een dealtje ... dus voor 300 ¤ hout gekocht in september ... maand geleden werd er geopperd dat het wel heel snel ging met dat hout ..quote:Op maandag 5 december 2022 23:44 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Ja raar hč, Martin moest toen hout inkopen maar dat is toch al lang op.
Ester was dr bril toch kwijtquote:Op maandag 5 december 2022 23:55 schreef engine het volgende:
Esther kent jonge vrouwen van 25 die al helemaal grijs waren. Zouden die teveel met Esther om gegaan zijn?
Die was verstopt!!quote:
ahhhquote:
Leuker dan die nep show.quote:
Het moet niet als een verplichting voelen hoor.....iedereen weer jou liken....hč FFquote:Op dinsdag 6 december 2022 00:13 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ben toch weer overgehaald om uurfilmpjes te plaatsen, tenminste een paar ....
Veroordelen doe ik het sowieso niet. Ik heb genoeg collega's met kinderen die ook veel van huis zijn. Ik geloof niet dat het gelijk staat aan geen interesse of liefde. Maar ik denk ook dat m'n moeder nog voor geen miljoen een jaar weg had kunnen gaan toen ik jong was.quote:Op dinsdag 6 december 2022 00:16 schreef Charlotte-007 het volgende:
Ik vind het een lastig iets om mensen te veroordelen in de loods die kinderen thuis hebben. Ik zou het ook niet doen, never nooit niet, maar we zijn allemaal anders.
Nee zeker niet, ik doe niet meer de 0600 tot 1100 uur filmpjes, omdat de meesten dan nog uitslapen.quote:Op dinsdag 6 december 2022 00:17 schreef Charlotte-007 het volgende:
Het moet niet als een verplichting voelen hoor.....iedereen weer jou liken....hč FF
Je bent er door gehypnotiseerd dat je stream 1 vergeet?quote:Op dinsdag 6 december 2022 00:20 schreef engine het volgende:
Ondertussen kijk ik al een tijdje naar brandende houtblokken. Muziekje erbij...niks mis mee eigenlijk
Ik zie Isaac. Bewuste keuze om niet te luisterenquote:Op dinsdag 6 december 2022 00:22 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Je bent er door gehypnotiseerd dat je stream 1 vergeet?
Oké, ik ben 1 van de weinigen die geen hekel heeft aan Isaac. Ben benieuwd hoe hij het gaat doen als hij manager wordt. Maar Zoë gaat het denk ik worden.quote:Op dinsdag 6 december 2022 00:23 schreef engine het volgende:
[..]
Ik zie Isaac. Bewuste keuze om niet te luisteren
Jij bent royaal.quote:Op dinsdag 6 december 2022 00:24 schreef chufi het volgende:
Morgen een spek de pot opdracht ... balonnen blazen maar dan voor het dubbele bedrag van de vorige keer .. dan heb de volgende manager 3000¤ zoals beloofd
Kamer drie is er alleen voor kamer driequote:Op dinsdag 6 december 2022 00:02 schreef spapaars het volgende:
Daar sta je Isaac, en niemand van kamer 3 erbij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wees jezelf, er zijn al genoeg anderen!
quote:Op dinsdag 6 december 2022 00:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb van die dagen ... doe niet al te moeilijk
Benieuwd of de cupcakes lukken.quote:Op dinsdag 6 december 2022 00:27 schreef pingu66 het volgende:
Benueuqdcof de cupcqjeq lukken volgorde van mengen van ingrediënten een beetje raar. En tezachte boter
ooooh dat zei ze, lolquote:Op dinsdag 6 december 2022 00:28 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Benieuwd of de cupcakes lukken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |