Ik heb geen hekel aan hem maar hij is heel vermoeiend om naar te luisteren vind ik. Zou hem ook liever als manager zien hoor.quote:Op dinsdag 6 december 2022 00:24 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Oké, ik ben 1 van de weinigen die geen hekel heeft aan Isaac. Ben benieuwd hoe hij het gaat doen als hij manager wordt. Maar Zoë gaat het denk ik worden.
Hier ging iets mis met typen en met de cupcakes😆quote:Op dinsdag 6 december 2022 00:28 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Benieuwd of de cupcakes lukken.
Waar is Kenzy dan?quote:Op dinsdag 6 december 2022 00:33 schreef DGK_Tegengas het volgende:
En Leila hangt er een beetje bij .....
Hier ging iets mis met typen en met de cupcakes😆quote:Op dinsdag 6 december 2022 00:28 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Benieuwd of de cupcakes lukken.
Dat was te verwachten maar goed KimD en Isaac kunnen alles (in de soep laten lopen) 🤣🤣quote:
Idd te zachte boter.quote:Op dinsdag 6 december 2022 00:35 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Hier ging iets mis met typen en met de cupcakes😆
[..]
Dat was te verwachten maar goed KimD en Isaac kunnen alles (in de soep laten lopen) 🤣🤣
Dit gaat echt wel door hoor. Ze zijn erg tevreden met de kijkcijfers.quote:Op dinsdag 6 december 2022 00:35 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Het zou mij niets verbazen als dit inderdaad stopt op 1 januari 2023, het is trekken aan een dood paard ...
Dat betwijfel ik ten zeerste ......quote:Op dinsdag 6 december 2022 00:37 schreef freaky40 het volgende:
Dit gaat echt wel door hoor. Ze zijn erg tevreden met de kijkcijfers.
En toch is het zo...quote:Op dinsdag 6 december 2022 00:38 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Dat betwijfel ik ten zeerste ......
ik kijk nooit ,.. heb alles al gezien in de originele contextquote:Op dinsdag 6 december 2022 00:38 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Dat betwijfel ik ten zeerste ......
ook nietquote:Op dinsdag 6 december 2022 00:46 schreef Was-beer het volgende:
Jeffrey, Babette en Wendy weer over Bern volgens mij maar kan er niks van verstaan
Ja daar kunnen we niks mee.quote:Op dinsdag 6 december 2022 00:47 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Iets oneerbaars en mag niet bekend worden blijkbaar.
Zo is Godquote:
Slim.quote:Op dinsdag 6 december 2022 00:49 schreef Charlotte-007 het volgende:
Ze trekken Sasha in hun team en is Bern dus de sjaak.
Dat denk ik ook, maar zij hebben hem ook steeds meer doorquote:Op dinsdag 6 december 2022 00:48 schreef engine het volgende:
Jeff houdt volgens mij Wendy en Babette voor de gek.
Ja zooo mee eensquote:Op dinsdag 6 december 2022 00:51 schreef engine het volgende:
Isaac er weer bij en dus is het niet boeiend meer. Die gozer verpest werkelijk alles.
Behalve bij z’n kinderenquote:Op dinsdag 6 december 2022 00:52 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ja zooo mee eens![]()
Hij zal ook nooit eens naar bed gaan als eerste, wil overal bij zijn
Mag ie willen...quote:Op dinsdag 6 december 2022 00:53 schreef spapaars het volgende:
Ligt daar iemand met een enorme erectie
[ afbeelding ]
Kan Mexx ook zijn.quote:Op dinsdag 6 december 2022 00:53 schreef spapaars het volgende:
[ afbeelding ]
Moet wel een Fok!'er zijnquote:Op dinsdag 6 december 2022 00:53 schreef spapaars het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |