BabbelKut weet alles van Sasje over Bern.. nu doen alsof " Privecy schending" aan de orde is maakt haar HuichelKut Nr 1quote:Op maandag 5 december 2022 17:39 schreef spapaars het volgende:
[..]
Kan ook betekenen dat hij weet dat hij fout zit.
Hij noemde ook Jappie en nog iemandquote:
Ik denk wel dat ze charmeert was.quote:Op maandag 5 december 2022 17:41 schreef Chanel5 het volgende:
Joh Sas heeft nooit echt wat in hem gezien, heb dat ontevreden gezicht nooit blij gezien.
quote:Op maandag 5 december 2022 17:42 schreef D. het volgende:
[..]
Hij noemde ook Jappie en nog iemand
Maar tegen Martin zei ze ook dat ie moest en ging winnen, en tegen Wanda ook iets in die richting
ik geloof niet dat Sas daadwerkelijk heeft gezegd wat haar dwarszat, het was wat gezever over redflags enzo.quote:Op maandag 5 december 2022 17:42 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
BabbelKut weet alles van Sasje over Bern.. nu doen alsof " Privecy schending" aan de orde is maar haar HuichelKut Nr 1
Klopt wel, ik zie bij hem meer genegenhied naar haar toe, zij doet dat stukken minder bij hemquote:Op maandag 5 december 2022 17:41 schreef Chanel5 het volgende:
Joh Sas heeft nooit echt wat in hem gezien, heb dat ontevreden gezicht nooit blij gezien.
Heeft ze ook niet.quote:Op maandag 5 december 2022 17:43 schreef Verida het volgende:
[..]
ik geloof niet dat Sas daadwerkelijk heeft gezegd wat haar dwarszat, het was wat gezever over redflags enzo.
Hij was een Hufter.. hier of daar of in Sasjes Hersensquote:Op maandag 5 december 2022 17:43 schreef Verida het volgende:
[..]
ik geloof niet dat Sas daadwerkelijk heeft gezegd wat haar dwarszat, het was wat gezever over redflags enzo.
En nu is hij de lulquote:Op maandag 5 december 2022 17:44 schreef Chanel5 het volgende:
Idd Bern kleeft teveel. Heeft nooit gezien dat het niet je dat was.
En kom daar dan maar eens van af.
Aan haar emotieloze bah tronie kon je van mijlenver al zien dat het niet goed zat, alleen Bern zag het niet.
Korreltje zoutquote:Op maandag 5 december 2022 17:43 schreef Verida het volgende:
[..]
Ze kennen elkaar drie maanden, Bern kleefde al heel snel als een Pritt stift aan Sasjaquote:Op maandag 5 december 2022 17:44 schreef Chanel5 het volgende:
Idd Bern kleeft teveel. Heeft nooit gezien dat het niet je dat was.
En kom daar dan maar eens van af.
Aan haar emotieloze bah tronie kon je van mijlenver al zien dat het niet goed zat, alleen Bern zag het niet.
De tht-datum van de condooms komt steeds dichterbijquote:Op maandag 5 december 2022 17:46 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ze kennen elkaar drie maanden, Bern kleefde al heel snel als een Pritt stift aan Sasja
Tuuk , Sas ziet het allemaal veeeel te zwaar en maakt er een ding vanquote:Op maandag 5 december 2022 17:46 schreef Dutchrealitytv het volgende:
Ik denk dat het uiteindelijk allemaal wel meevalt. Hoog in emotie zitten zal wel meespelen
quote:Op maandag 5 december 2022 17:46 schreef D. het volgende:
[..]
De tht-datum van de condooms komt steeds dichterbij
Hee ho, ze kroop ook steeds bij hem in bed he, ze had hem toen nodigquote:Op maandag 5 december 2022 17:46 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ze kennen elkaar drie maanden, Bern kleefde al heel snel als een Pritt stift aan Sasja
Wedden van niet?quote:Op maandag 5 december 2022 17:48 schreef Flow3r het volgende:
Ach wat maakt het ook allemaal uit, allemaal figuranten, Berend gaat toch winnen
Eens . Het een hield het ander in stand. en dat is nu veranderdquote:Op maandag 5 december 2022 17:48 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Hee ho, ze kroop ook steeds bij hem in bed he, ze had hem toen nodig
Dat zeg ik niet maar ze zit nu in haar emoties dus kan het wel wat zwaarder vallenquote:Op maandag 5 december 2022 17:47 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Tuuk , Sas ziet het allemaal veeeel te zwaar en maakt er een ding van
Overdreven kind
Erken het nou maar.. Sasje heeft maandenlang totaal geen vat gekregen op Bern met haar geaai en kusjes en flipt nu ze weet dat het Bern eigenlijk geen fuck uitmaakt ..quote:Op maandag 5 december 2022 17:47 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Tuuk , Sas ziet het allemaal veeeel te zwaar en maakt er een ding van
Overdreven kind
Deze staat.quote:
Sorry ik ben het gewoon niet met je eens.quote:Op maandag 5 december 2022 17:50 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Erken het nou maar.. Sasje heeft maandenlang totaal geen vat gekregen op Bern met haar geaai en kusjes en flipt nu ze weet dat het Bern eigen geen fuck uitmaakt ..
Ja Pissed Off snap ik
Daar wel...quote:Op maandag 5 december 2022 17:51 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Sorry ik ben het gewoon niet met je eens.
Het is geen voor wat hoort wat / Gelukkig niet zeg
Dat is het nooit , dus daar ook nietquote:
Niet elke toxic relatie ligt aan de man idd.quote:Op maandag 5 december 2022 17:48 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Hee ho, ze kroop ook steeds bij hem in bed he, ze had hem toen nodig
Komischquote:Op maandag 5 december 2022 17:52 schreef D. het volgende:
Marciano: "frikandellen is gewoon rotzooi"
regie switcht naar de verkiezingsposter van Zoe
Als ik eerlijk ben denk ik dat ze een oogje op Jeff heeft. Als hij de keuken binnenkomt begint ze helemaal te stralen. Maar goed, de tijd zal het leren.quote:Op maandag 5 december 2022 17:50 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet maar ze zit nu in haar emoties dus kan het wel wat zwaarder vallen
Wedden met Flow3r is best link.quote:Op maandag 5 december 2022 17:50 schreef D. het volgende:
[..]
Lijkt me ook niet logisch, teveel een eenling
Wedden van niet?quote:Op maandag 5 december 2022 17:53 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wedden met Flow3r is best link.
Op zich wel juist.quote:Op maandag 5 december 2022 17:52 schreef D. het volgende:
Marciano: "frikandellen is gewoon rotzooi"
regie switcht naar de verkiezingsposter van Zoe
@Flow3r is een schatjequote:Op maandag 5 december 2022 17:53 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wedden met Flow3r is best link.
Get a roomquote:
Isaac?quote:Op maandag 5 december 2022 17:54 schreef D. het volgende:
Ben wel benieuwd wie Jeff 'Judas' noemnde tegenover Kim
quote:Op maandag 5 december 2022 17:46 schreef D. het volgende:
[..]
Wat is eigenlijk het probleem om condooms mee te nemen? Het blijkt nogal verstandig te zijn.quote:Op maandag 5 december 2022 17:46 schreef D. het volgende:
[..]
DOEN. Leuker als klaverjassen en tafelvoetbalquote:Op maandag 5 december 2022 17:59 schreef Kakadylo het volgende:
Babs wil een loodsbewoner van de week met bijhorende beloning maar beseft niet dat je dan juist scheve gezichten krijgt
Top idee, nog meer irritatie en frustratiequote:Op maandag 5 december 2022 17:59 schreef 5thencounter het volgende:
Babs wil wel een Bewoner vd Week beloning ... Slijmt ze bij Isaac de Nieuwe Manager
nou meid, volgende verkiezing je verkiesbaar stellen...dan kun je je dingen doorduwen, bewoner van de week, doneren enz.quote:Op maandag 5 december 2022 17:59 schreef 5thencounter het volgende:
Babs wil wel een Bewoner vd Week beloning ... Slijmt ze bij Isaac de Nieuwe Mansger
Hij mag er niet op.quote:Op maandag 5 december 2022 17:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat is eigenlijk het probleem om condooms mee te nemen? Het blijkt nogal verstandig te zijn.
Ze meenemen is niet het probleem, dat ie het benoemde en daarmee insinueerde wat zijn plannen waren was het jammerequote:Op maandag 5 december 2022 17:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat is eigenlijk het probleem om condooms mee te nemen? Het blijkt nogal verstandig te zijn.
Gelukkig maar dat ze dat heeft afgehoudenquote:
Weet je niet. Nou ja mocht er niet opquote:
Ze zou een SuperSpeld moeten uitdelen, voor de Bewoner die het meest verdiend heeft... ( Utopia 1.0...)quote:Op maandag 5 december 2022 18:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Top idee, nog meer irritatie en frustratie
Een uur is makkelijk terug te lezenquote:Op maandag 5 december 2022 18:02 schreef woxxel het volgende:
Ik heb een uur gemist, heeft iemand een samenvatting?
Ik schakel in en zie dat ze t vreemd vinden dat de huishoudpot leeg is
En plannen hád hijquote:Op maandag 5 december 2022 18:01 schreef D. het volgende:
[..]
Ze meenemen is niet het probleem, dat ie het benoemde en daarmee insinueerde wat zijn plannen waren was het jammere
De topie van de week komt terug.quote:Op maandag 5 december 2022 17:59 schreef Kakadylo het volgende:
Babs wil 'een loodsbewoner van de week met bijhorende beloning' maar beseft niet dat je dan juist scheve gezichten krijgt
Raarquote:Op maandag 5 december 2022 18:03 schreef puzziepie het volgende:
[..]
En plannen hád hij
Al die aantrekkelijke vrouwen en Bern houdt van vrouwelijk schoon
Weinig van terecht gekomen
Nou leesplezierquote:Op maandag 5 december 2022 18:02 schreef woxxel het volgende:
Ik heb een uur gemist, heeft iemand een samenvatting?
Ik schakel in en zie dat ze t vreemd vinden dat de huishoudpot leeg is
Wij willen scheve gezichtenquote:Op maandag 5 december 2022 17:59 schreef Kakadylo het volgende:
Babs wil 'een loodsbewoner van de week met bijhorende beloning' maar beseft niet dat je dan juist scheve gezichten krijgt
Er is één we-eggg hoera hoeraquote:Op maandag 5 december 2022 18:04 schreef Dutchrealitytv het volgende:
Nou dit was het weer voor een maand wat eliminaties betreft
Voor wat álles betreft.. nog 2 debiel simpele spellen voor geld en dat wast wel weerquote:Op maandag 5 december 2022 18:04 schreef Dutchrealitytv het volgende:
LauB lees je mee?quote:Op maandag 5 december 2022 17:59 schreef 5thencounter het volgende:
Babs wil wel een Bewoner vd Week beloning ... Slijmt ze bij Isaac de Nieuwe Manager
Hequote:Op maandag 5 december 2022 18:04 schreef Dutchrealitytv het volgende:
quote:Op maandag 5 december 2022 17:50 schreef D. het volgende:
Oja, ik voorspelde deze maand iedere week een eliminatie, vooralsnog zitten we op schema
Die heeft Jeff uitgegeven aan rode wijn en shag voor zijn geheime opslag/eigen gebruik,quote:Op maandag 5 december 2022 18:06 schreef pingu66 het volgende:
Hoezo zit er niets meer in de pot, er zat toch nog 1100Ī in?
Ja en nu? Dan moet je maar niet weggaan.quote:Op maandag 5 december 2022 18:09 schreef mnesymne het volgende:
Heb een weekje niet gekeken. Kom je terug:
eliminatie gemist
modderworstelen gemist
party gemist
pijpende mexx gemist
Sasha boos?
lesbische stelletje opeens
Regie die het moe is en gewoon satisfyer gebruik laat zien...
En dan zal het nu weer saaie boel worder zeker...
Ja 1 december nog wel, weet niet wat daarvan over is nuquote:Op maandag 5 december 2022 18:06 schreef pingu66 het volgende:
Hoezo zit er niets meer in de pot, er zat toch nog 1100Ī in?
Denk je dat of heb je dat gehoord of gezien op stream of gewoon kwaadsprekerij?quote:Op maandag 5 december 2022 18:07 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Die heeft Jeff uitgegeven aan rode wijn en shag voor zijn geheime opslag/eigen gebruik,
Daar heb ik geen fax van gekregen dat dit te zien was, laat staan gezien in het filmpjestopic...quote:Op maandag 5 december 2022 18:09 schreef mnesymne het volgende:
Laster campagne van mijquote:Op maandag 5 december 2022 18:11 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Denk je dat of heb je dat gehoord of gezien op stream of gewoon kwaadsprekerij?
Ik geloof veel van wat King Jeff doet maar dit kan ik me echt niet voorstellen tis geen tondeuse die je zomaar verstopt.quote:Op maandag 5 december 2022 18:07 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Die heeft Jeff uitgegeven aan rode wijn en shag voor zijn geheime opslag/eigen gebruik,
Ze hitste hem regelmatig op. Weet nog een filmpje dat ze boven op hem kroop. Dat Bern zei:oef gevaarlijk. Zij zei: we kunnen het zo gevaarlijk maken als we willen.quote:Op maandag 5 december 2022 17:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Niet elke toxic relatie ligt aan de man idd.
ja... te "zien" in een van de topics die ik terug gelezen had stond een filmpje van Zoe die geluid aan maken was omdat Mirthe in de douche stond te kreunen...quote:Op maandag 5 december 2022 18:12 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Daar heb ik geen fax van gekregen dat dit te zien was, laat staan gezien in het filmpjestopic...
Maddie is wegquote:Op maandag 5 december 2022 18:09 schreef mnesymne het volgende:
eliminatie gemist
modderworstelen gemist
party gemist
pijpende mexx gemist
Sasha boos?
lesbische stelletje opeens
Die Mirthe...wanneer heeft dit plaatsgevonden?quote:Op maandag 5 december 2022 18:14 schreef mnesymne het volgende:
[..]
ja... te "zien" in een van de topics die ik terug gelezen had stond een filmpje van Zoe die geluid aan maken was omdat Mirthe in de douche stond te kreunen...
Team Bern hieroquote:Op maandag 5 december 2022 17:30 schreef Daana316 het volgende:
[..]
Mag ik, of mag alleen over Sas gepraat worden, over hoe zielig ze wel niet is. Ik kom voor Bern op, al is het als enige.
Ik ookquote:
Team Paranoia Kutje hierquote:
Ahh tochquote:Op maandag 5 december 2022 18:22 schreef Kakadylo het volgende:
Babs en Wendy lekker klagen over Jeff en het is nog telkens vermakelijk ook die twee
Zo te horen wel . en haar nieuwe muts viel me ook al opquote:Op maandag 5 december 2022 18:24 schreef D. het volgende:
Heeft Kim van Jeff een nieuwe jas gekregen van het huishoudgeld?
Ze is ook raar toch? nu bevriend zijn met Wanda....en alles doorkleppen aan kamer 3..quote:Op maandag 5 december 2022 18:24 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
KimD ook even door de mangel gehaald
Interessant vooral . en bizar als Kim D echt een jas heeft gekregen van Jeffquote:
Apart jaquote:Op maandag 5 december 2022 18:26 schreef Silves het volgende:
[..]
Ze is ook raar toch? nu bevriend zijn met Wanda....en alles doorkleppen aan kamer 3..
Volgens mij heeft Kim 2 jassen bij zich, die ook vaak door anderen, zoals Babet gedragen wordtquote:Op maandag 5 december 2022 18:24 schreef D. het volgende:
Heeft Kim van Jeff een nieuwe jas gekregen van het huishoudgeld?
Ze hadden het er net toch echt over dat Kim een jas heeft gekregen van Jeffquote:Op maandag 5 december 2022 18:26 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Kim 2 jassen bij zich, die ook vaak door anderen, zoals Babet gedragen wordt
Ik ben team "Rot Allebei Maar Op"quote:Op maandag 5 december 2022 18:22 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Team Paranoia Kutje hier
Ik moet wat...
Iedere eliminatie staat ie hoog dan wel bovenaanquote:Op maandag 5 december 2022 18:26 schreef D. het volgende:
Denk dat Jeff snel weer op de lijst staat voor nominatie
Nou ja twee kan je niet aantrekkenquote:Op maandag 5 december 2022 18:26 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Interessant vooral . en bizar als Kim D echt een jas heeft gekregen van Jeff
Nu alleen nog weg gestemd wordenquote:Op maandag 5 december 2022 18:28 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Iedere eliminatie staat ie hoog dan wel bovenaan
KimD heeft in alles meer dan tweequote:
Ja ik hoor het, hij is geweldig met zijn humor, maar zijn gedrag is zo veranderd, zeggen ze..drinken, kopen en kwaad zijn..quote:Op maandag 5 december 2022 18:26 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Interessant vooral . en bizar als Kim D echt een jas heeft gekregen van Jeff
Ik was sowieso al klaar met hem . Hij is soms best vermakelijk ,maar eerlijk is hij niet . Het is hem naar zijn hoofd gestegen. Alles draait om Jeff . Zo jammerquote:Op maandag 5 december 2022 18:29 schreef Silves het volgende:
[..]
Ja ik hoor het, hij is geweldig met zijn humor, maar zijn gedrag is zo veranderd, zeggen ze..drinken, kopen en kwaad zijn..
In haar koffer gestoptquote:Op maandag 5 december 2022 18:29 schreef ChildoftheStars het volgende:
Jep Maddie en het scheerapparaat, zag het net op televisie. Ik loop waarschijnlijk achter op dat gebied en ja ik volg de livestreams wel. Vraag me af wat zij er nu mee gedaan heeft
Dan kan ze iemand anders er blij mee makenquote:Op maandag 5 december 2022 18:29 schreef puzziepie het volgende:
[..]
KimD heeft in alles meer dan twee
Heb jij het gezien?quote:
Ben het er wel mee eens eigenlijkquote:Op maandag 5 december 2022 18:30 schreef chufi het volgende:
De gierput wordt ff leeggestort over Jeff en KimD
Nee ik ook niet, was ook sarcastisch bedoelt.. wie weet komt ie nog wel weer boven water...quote:Op maandag 5 december 2022 18:30 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Heb jij het gezien?
Ik namelijk niet
Eens .quote:Op maandag 5 december 2022 18:31 schreef Silves het volgende:
Ja Kim D is ook veranderd, persoonlijk tokkie Kim, heeft ook wel para trekjes.
Wel raar, pas heeft Jeff nog gezegd met KimD, Jasper en Wendy in de finale te komen.quote:Op maandag 5 december 2022 18:30 schreef Kakadylo het volgende:
Wel nuttig om te volgen dit want Wendy wordt in zekere zin gebruikt door Jeff, Jappie en KimD dus goed dat ze het doorzien
Ik ook meer en meer, en ja zijn humor soms, lig ik echt in een deuk..quote:Op maandag 5 december 2022 18:30 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik was sowieso al klaar met hem . Hij is soms best vermakelijk ,maar eerlijk is hij niet . Het is hem naar zijn hoofd gestegen. Alles draait om Jeff . Zo jammer
Oh zo ja , ik ben ook benieuwd hoe het nou zit met die tondeusequote:Op maandag 5 december 2022 18:31 schreef Loveable het volgende:
[..]
Nee ik ook niet, was ook sarcastisch bedoelt.. wie weet komt ie nog wel weer boven water...
Soort zoekt soort maar begrijpen doe ik het ook nietquote:Op maandag 5 december 2022 18:31 schreef Silves het volgende:
Ik ook ,maar de afkeer is nu groter bij mijquote:Op maandag 5 december 2022 18:32 schreef Silves het volgende:
[..]
Ik ook meer en meer, en ja zijn humor soms, lig ik echt in een deuk..
Moet toch wel ergens liggen, of in iemand zijn kastjequote:Op maandag 5 december 2022 18:32 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Oh zo ja , ik ben ook benieuwd hoe het nou zit met die tondeuse
Horen nu van Izeik, dat zelfs jasper zich terug getrokken hebben..wie weet, als hij manager af is weer normaal gaat worden..quote:Op maandag 5 december 2022 18:32 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Wel raar, pas heeft Jeff nog gezegd met KimD, Jasper en Wendy in de finale te komen.
Of ze heeft hem weg geflikkerd . Zou me ook niet verbazenquote:Op maandag 5 december 2022 18:33 schreef Loveable het volgende:
[..]
Moet toch wel ergens liggen, of in iemand zijn kastje
Jeff gaat niet veranderenquote:Op maandag 5 december 2022 18:33 schreef Loveable het volgende:
Jeff veranderd hoop ik wel weer, zodra geen manager meer is... en dan wordt Zoe het en dan hoop ik dat zij juist gaat veranderen in positieve zin
Kan ook nog jaquote:Op maandag 5 december 2022 18:33 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Of ze heeft hem weg geflikkerd . Zou me ook niet verbazen
of in de vuilnisbak gestopt, of over het hek gemieterd, of gewoon ingeleverd bij de feboquote:Op maandag 5 december 2022 18:33 schreef Loveable het volgende:
[..]
Moet toch wel ergens liggen, of in iemand zijn kastje
Nee en zijn experiment heeft niet gewerkt. Er is veel onvredequote:
Daar zijn ze wel goed in om verhalen uit te melkenquote:Op maandag 5 december 2022 18:34 schreef Verida het volgende:
[..]
of in de vuilnisbak gestopt, of over het hek gemieterd, of gewoon ingeleverd bij de febo
Je weet het niet Het was in ieder geval een vermakelijk verhaallijntje wat lekker is uitgemolken in de uitzendingen
Dat roept Jeff zelf altijd .quote:
Tabak dusquote:Op maandag 5 december 2022 18:35 schreef Hoempah het volgende:
Dit was Jeffrey aan het zoeken.
[ afbeelding ]
Wendy heeft overal ingangen en is een soort gouden ei in dat opzicht maar laten ze ook meteen als eerste vallen als het moetquote:Op maandag 5 december 2022 18:32 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Wel raar, pas heeft Jeff nog gezegd met KimD, Jasper en Wendy in de finale te komen.
Het was een item van de loods en niet de bedoeling dat je dat meejatquote:Op maandag 5 december 2022 18:33 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Of ze heeft hem weg geflikkerd . Zou me ook niet verbazen
volgens mij heeft ze die zo in haar tas tussen de kleding gegooidquote:Op maandag 5 december 2022 18:32 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Oh zo ja , ik ben ook benieuwd hoe het nou zit met die tondeuse
Zouden ze dan een tassencontrole houden bij de uitgang?quote:Op maandag 5 december 2022 18:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Het was een item van de loods en niet de bedoeling dat je dat meejat
Ja dus of hij wordt gevonden of niet , en dan heeft ze hem of meegenomen of weg geflikkerdquote:Op maandag 5 december 2022 18:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Het was een item van de loods en niet de bedoeling dat je dat meejat
AH een FB klant gespotquote:Op maandag 5 december 2022 18:36 schreef Vlinder1974 het volgende:
[..]
volgens mij heeft ze die zo in haar tas tussen de kleding gegooid
* Loveable blijft tot vannacht naar de streams kijkenquote:Op maandag 5 december 2022 18:36 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
mssn zit de tondeuse er wel in
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Every battle is lost or won in the arena of the mind.”
Als ze weten dat ze m heeft .... je weet het nietquote:Op maandag 5 december 2022 18:37 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Zouden ze dan een tassencontrole houden bij de uitgang?
Ik weet dat ik het niet weet, was gewoon een opmerking/vraag/ietsquote:Op maandag 5 december 2022 18:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Als ze weten dat ze m heeft .... je weet het niet
Lelijke vent is het nietquote:
Zo veel mogelijk resultaat met zo min mogelijk inspanning toch Ben benieuwd wat die loze term betekentquote:Op maandag 5 december 2022 18:40 schreef Silves het volgende:
Weet niet of iedereen blij is als hij manager af is...ze krijgen toch genoeg eten, De boeken zijn binnen, sterke drank voor de hypocriet, tabak, eten zich vol midden in de nacht..nogal veel vrijheid, zo ik ben benieuwd wat izeik gaat doen, om ze tevreden houden, 1 ding weet ik . 2 zakken eiwitpoeder, of powershit...
Zou lachen zijn als Zoe het wordtquote:Op maandag 5 december 2022 18:42 schreef Fritsie1960 het volgende:
Isaak waant zich nu al als nieuwe manager?
Isaac verstopte die toch netquote:Op maandag 5 december 2022 18:44 schreef puzziepie het volgende:
De tabak is geleverd maar Jeff ziet het niet
kann wel hoorquote:Op maandag 5 december 2022 18:42 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Tomaten horen niet in de koelkast
WTF??quote:Op maandag 5 december 2022 18:35 schreef Hoempah het volgende:
Dit was Jeffrey aan het zoeken.
[ afbeelding ]
KimD kan zo in een film van New Kids en de nodige issues had ze altijd alquote:Op maandag 5 december 2022 18:31 schreef Silves het volgende:
Jaquote:
Dat gaat ie niet kunnen waarderen en pislink zal ie zijnquote:
Heeft Isaac de shag nu nét uit de kratjes gehaald en verstopt???quote:
Dat is vlot gegaan dan.quote:Op maandag 5 december 2022 18:45 schreef KinKiJan het volgende:
Pot is dus inderdaad zo goed als leeg
[ afbeelding ]
Jeetjequote:Op maandag 5 december 2022 18:45 schreef KinKiJan het volgende:
Pot is dus inderdaad zo goed als leeg
[ afbeelding ]
Mario heeft een moederquote:Op maandag 5 december 2022 18:46 schreef Verida het volgende:
[..]
nee, is te koud, dan verrotten ze heel snel
we hebben ook in koelkastquote:Op maandag 5 december 2022 18:46 schreef Verida het volgende:
[..]
nee, is te koud, dan verrotten ze heel snel
Dat betekent niet dat het het beste isquote:
Zeker! ~1100 er in 4 dagen doorheen gejast.quote:
Heb jij het ook gezien, ik zag Isaac met een pot tabak achter de hottub rommelenquote:
ja we hebben ook meer de ganzquote:Op maandag 5 december 2022 18:48 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat betekent niet dat het het beste is
Ja... schijnheilige is hetquote:Op maandag 5 december 2022 18:49 schreef HappyCharly het volgende:
Is ook wel echt superlullig van Isaac. En dan ook nog schijnheilig met Jeff praten, wat een slang
Waar wil hij dan een gele kaart voor?quote:Op maandag 5 december 2022 18:49 schreef puzziepie het volgende:
Jeff over de tabak rokers
Euhmmm
[ afbeelding ]
Jeff pissig en vindt dat er wel een gele kaart mag komen.
Lekker hypocriet ,want als er een is die veel rookt is het Jeff
Die rookt toch het meest?quote:Op maandag 5 december 2022 18:49 schreef puzziepie het volgende:
Jeff over de tabak rokers
Euhmmm
[ afbeelding ]
Jeff pissig en vindt dat er wel een gele kaart mag komen.
Lekker hypocriet ,want als er een is die veel rookt is het Jeff
Jaquote:
Herrie in de tentquote:
Als dat zo is dan moeten er kaarten vallen maar de vorige keer was dat ook al zo en toen vielen er ook geenquote:Op maandag 5 december 2022 18:49 schreef Dotteke het volgende:
Volgens Jeff moet de manager als eerste de deur open doen. Van hem mogen de gele kaarten komen nu.
Die gaat op oorlogspadquote:
Ima die rookt erg veel, door hem is dit begonnen, zei ooit ik ben verslaafd en wil tabak, toen heeft Izeik een lening afgesloten..en toen pas de rest.quote:
Zei Jeff dat over Isaac?quote:Op maandag 5 december 2022 18:50 schreef Silves het volgende:
Duidelijke regels zegt Jef, gooi maar met geel en zelf hoop ik dit ook voor izeik en 10.000 euro please.
Vind hem ook niets. Maar als hij echt die tabak herft verstopt is wel lachuhquote:Op maandag 5 december 2022 18:51 schreef HappyCharly het volgende:
Isaac is een misbaksel, kan niet anders zeggen.
Ja, alleen iets kwijt wijs naar Isaac en kijk tussen het hout. Dan klopt het altijdquote:Op maandag 5 december 2022 18:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vind hem ook niets. Maar als hij echt die tabak herft verstopt is wel lachuh
Het tabakquote:Op maandag 5 december 2022 18:53 schreef Dotteke het volgende:
Er is wat gestolen volgens mij zegt Jeff
Of ze verrotten dat kan ook. CUL is wel leukquote:Op maandag 5 december 2022 18:53 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
is te koud, gaat de smaak er af en zijn ze sneller kapot
bij de groten geloof ik dat maar bij dequote:Op maandag 5 december 2022 18:53 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
is te koud, gaat de smaak er af en zijn ze sneller kapot
Maar ondertussen kookt zijn bloedquote:Op maandag 5 december 2022 18:53 schreef puzziepie het volgende:
Jeff vindt het allemaal prima want het is toch niet van hem
Op televisie net duwde Maddie die tussen haar kleding?quote:Op maandag 5 december 2022 18:55 schreef Silves het volgende:
Mss ligt de tondeuse er ook...vraagje smelt dit niet die potten zijn van karton in het luikje naast de kachel van de hottub.
Woemsdag.quote:Op maandag 5 december 2022 18:55 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik ben enorm benieuwd naar het verschil in manager straks. Dinsdag toch?
Dat komt me wel goed uit, thnksquote:
Woensdagquote:Op maandag 5 december 2022 18:55 schreef ChildoftheStars het volgende:
WOENSDAG !!!! Het staat maar honderd keer in de COSquote:Op maandag 5 december 2022 18:55 schreef ChildoftheStars het volgende:
Rustig maarquote:Op maandag 5 december 2022 18:56 schreef Soury het volgende:
[..]
WOENSDAG !!!! Het staat maar honderd keer in de COS
Ja jesus dat weet iedereen tochquote:
Alsjeblieft, hier heb een tampon en paracetamolquote:
Valt heel niet op, wat een toneelstuk tussen die tweequote:Op maandag 5 december 2022 18:58 schreef puzziepie het volgende:
Jeff smoest zich eruit , het ligt allemaal aan hun
Dank jequote:Op maandag 5 december 2022 18:58 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Alsjeblieft, hier heb een tampon en paracetamol
Ben benieuwd naar het vervolgquote:Op maandag 5 december 2022 18:58 schreef puzziepie het volgende:
Jeff smoest zich eruit , het ligt allemaal aan hun
Twee valse neten bij elkaarquote:Op maandag 5 december 2022 18:59 schreef juul. het volgende:
[..]
Valt heel niet op, wat een toneelstuk tussen die twee
Twee haantjes die om elkaar heen draaienquote:Op maandag 5 december 2022 18:59 schreef Silves het volgende:
Geef nu toch je grote bek tegen izeik..wat een rare situatie.bang voor elkaar.?
Inderdaadquote:Op maandag 5 december 2022 18:56 schreef HappyCharly het volgende:
Ohhh Isaac nu ineens ben je de weldoener... flikker op...
Je kiest gewoon eieren voor je geld omdat het te heet onder je voeten wordt
engbek
Ja erg stoer hoor, zogenaamd vrienden, die elkaar haten...quote:Op maandag 5 december 2022 18:59 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Twee haantjes die om elkaar heen draaien
Zou eigenlijk niet nodig hoeven zijn want er moeten er eerst nog twintig uitquote:Op maandag 5 december 2022 19:01 schreef Silves het volgende:
[..]
Ja erg stoer hoor, zogenaamd vrienden, die elkaar haten...
Ach je hebt ook vrouwen die zogenaamd "besties" zijn, maar ondertussenquote:Op maandag 5 december 2022 19:01 schreef Silves het volgende:
[..]
Ja erg stoer hoor, zogenaamd vrienden, die elkaar haten...
Dat dan weer wel...ik kan ze nog verdragen die 2..anders taai ik ook af, als ik overblijf met Esther en Wanda..quote:Op maandag 5 december 2022 19:02 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Zou eigenlijk niet nodig hoeven zijn want er moeten er eerst nog twintig uit
licht ontvlambaar mennekequote:Op maandag 5 december 2022 19:03 schreef Kakadylo het volgende:
De tabak is er weer en het humeur van Jeff daarna compleet omgeslagen
Woensdag toch?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |