Eens . Het een hield het ander in stand. en dat is nu veranderdquote:Op maandag 5 december 2022 17:48 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Hee ho, ze kroop ook steeds bij hem in bed he, ze had hem toen nodig
Dat zeg ik niet maar ze zit nu in haar emoties dus kan het wel wat zwaarder vallenquote:Op maandag 5 december 2022 17:47 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Tuuk , Sas ziet het allemaal veeeel te zwaar en maakt er een ding van
Overdreven kind
Erken het nou maar.. Sasje heeft maandenlang totaal geen vat gekregen op Bern met haar geaai en kusjes en flipt nu ze weet dat het Bern eigenlijk geen fuck uitmaakt ..quote:Op maandag 5 december 2022 17:47 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Tuuk , Sas ziet het allemaal veeeel te zwaar en maakt er een ding van
Overdreven kind
Deze staat.quote:
Sorry ik ben het gewoon niet met je eens.quote:Op maandag 5 december 2022 17:50 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Erken het nou maar.. Sasje heeft maandenlang totaal geen vat gekregen op Bern met haar geaai en kusjes en flipt nu ze weet dat het Bern eigen geen fuck uitmaakt ..
Ja Pissed Off snap ik
Daar wel...quote:Op maandag 5 december 2022 17:51 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Sorry ik ben het gewoon niet met je eens.
Het is geen voor wat hoort wat / Gelukkig niet zeg
Dat is het nooit , dus daar ook nietquote:
Niet elke toxic relatie ligt aan de man idd.quote:Op maandag 5 december 2022 17:48 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Hee ho, ze kroop ook steeds bij hem in bed he, ze had hem toen nodig
Komischquote:Op maandag 5 december 2022 17:52 schreef D. het volgende:
Marciano: "frikandellen is gewoon rotzooi"
regie switcht naar de verkiezingsposter van Zoe
Als ik eerlijk ben denk ik dat ze een oogje op Jeff heeft. Als hij de keuken binnenkomt begint ze helemaal te stralen. Maar goed, de tijd zal het leren.quote:Op maandag 5 december 2022 17:50 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet maar ze zit nu in haar emoties dus kan het wel wat zwaarder vallen
Wedden met Flow3r is best link.quote:Op maandag 5 december 2022 17:50 schreef D. het volgende:
[..]
Lijkt me ook niet logisch, teveel een eenling
Wedden van niet?quote:Op maandag 5 december 2022 17:53 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wedden met Flow3r is best link.
Op zich wel juist.quote:Op maandag 5 december 2022 17:52 schreef D. het volgende:
Marciano: "frikandellen is gewoon rotzooi"
regie switcht naar de verkiezingsposter van Zoe
@Flow3r is een schatjequote:Op maandag 5 december 2022 17:53 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wedden met Flow3r is best link.
Get a roomquote:
Isaac?quote:Op maandag 5 december 2022 17:54 schreef D. het volgende:
Ben wel benieuwd wie Jeff 'Judas' noemnde tegenover Kim
quote:Op maandag 5 december 2022 17:46 schreef D. het volgende:
[..]
De tht-datum van de condooms komt steeds dichterbij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |